Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Drusja

#561
А куди гіперлінк "Показати непрочитані повідомлення"?
#562
Цитата: Цезар від 30.08.2011 09:11:12
На вікі позначена якраз частина яка є на фото, основний ж масив заводу лівіше.
На Вікі поправив, бо коли позначав вночі чомусь не додивився.
#563
Далі попрямували попри будинок з контейнерів на гіпсовий кар'єр.

Трохи інфи про про підприємство, взято звідси:
ВАТ "Миколаївцемент" створене в процесі приватизації майна Миколаївського цементно-гірничого комбінату згідно з рішенням Фонду державного майна України від 19 квітня 1995 року за №13-АТ відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 7 грудня 1992 року №686 "Про затвердження порядку перетворення в процесі приватизації державних підприємств у відкриті акціонерні товариства". Засновиком товариства є ФДМУ.

ВАТ "Миколаївцемент" - підприємство з виробництва цементу у місті Миколаєві Львівської області. Основною сировинною базою є поклади вапняку, що знаходяться неподалік від села Добряни Миколаївського району.

Підприємство працює з 1950 року. Поточна виробнича потужність становить 1 млн. 450 тис. тонн цементу. Випускає цемент трьох марок, в т.ч. марка "ПЦ І 500", тарований по 50 кг і навальний. Надає послуги сертифікованої бетонної лабораторії. Займає близько 10% національного ринку. Натуральний ринок складають Західні області України (в т.ч. Закарпаття) та частково Київський регіон.

1999 року ВАТ « Миколаївцемент», перебуває у складі Групи "Лафарж", якій належить 99,3% акцій, яка є світовим лідером у виробництві будівельних матеріалів, зокрема, цементу, гіпсу, бетону й наповнювачів.

ВАТ «Миколаївцемент» займається:
видобутком, виробництвом, переробкою та реалізацією цементної сировини;
виробництвом та реалізацією цементу, клінкеру, будівельної продукції;
виробництвом іншої власної продукції.

Підприємство розташоване в 38 км від Львова при автомобільній трасі Чоп-Львів. До складу підприємства входять:
Демне-Добрянський кар'єр вапняку. Площа карєру 135.0 га, товщина шару вапняку до 22м, розкривних порід 5-10м, віддаленість від заводу 12км.
Кагуєвський кар'єр глини - його площа становить 56 га, запаси глини - 89млн.тон.
Щирецький кар'єр гіпсового каменю - площа становить 60 га.
Рава-Руський кар'єр поки не експлуатується, знаходиться в стадії закриття.
Головна промплощадка заводу займає площу 70 га, включає в себе цех виробництва цементу, залізнично-пакувальний цех і допоміжні цехи.
Кількість працівників - ВАТ «Миколаївцемент» 650 осіб.

Остання фотка зразок гіпсу.

P.S. Чекаєм фото ПоліБетону від Цезара. І надіюсь зїздимо безпосередньо на Демне-Добрянський кар'єр вапняку, бо цтого разу навіть не здогадувались про його існування
#564
Ще трохи.

Дві останні це з іншої сторони заводу.
#566
Вчора 28.08.2011 Я, Женя, Цезар і Саша вирішили з'їздити поматрацити на Задорожнє. До Щирця їхали електриною а звідти велосипедами. Поївши ковбасок з пивком і вдосталь накупавшись вирішили повертатись, але трішки з гаком, щоб подивитись на Щирецький кар'єр. Вирушили прямою грунтовою дорогою з задньої сторони озера і проїхавши близько 4км. втикнулися прямісінько в один з заводів Миколаївцементу. Двері в один з цехів були відкритими і ми не могли не скористатись такою нагодою, тим більше, що він працюючий і робітників з секюріті десь не було.
Фото заводу ззовні:
#567
Цитата: :-)
Рекуперація там передбачена, але нею доцільно користуватися коли котишся з гірки, плюс передбачено режим гальмування за рахунок рекуперації, а от заганяти заряд педалями швидко втомишся, но можливо :)
Ну китайці на рахунок раціоналізації полюбе перші по масовості після народних умільців  8) які за рахунок ентузіазму доводять такі проекти до максимальної досконалості наскільки дозволяє сімейний бюджет, а китайці підхоплюють ці ідеї у конвеєр.

P.S. Як на мене пора створити нову тему "Електровелосипеди" бо тут це трішки не доречно. ІМХО
#568
Район біля Електрону на привокзальній:
Кафешка "Для тебе" - готують досить смачно але в обід треба трохи почекати (багато народу), затишно, середня ціна 25грн.
І поряд електронівська столова - менш смачна і ціна 30грн.
#569
Чудова техніка!!! Але ланцюг, як на мене, полюбе має бути, заважати він не буде а от коли сядуть акумулятори то додому доїхати не складе ніяких проблем.
Цікаво скільки важить цей електроровер?
#570
Додам час може знадобиться, форум перестав працювати в період між 10:10 і 10:20. Точніше важко сказати бо саме в цей момент часу перечитував одну з тем.
#571
Інколи теж траплялась така глюка. Правда відхилення могло сягати декількох кілометрів, але це було в основному в місті де багато перешкод. Вирішувалось аналогічно викл\вкл.
Наскільки я зрозумів це якийсь глюк GPS приймача, що ним самостійно рідко виправляється, можливо й хибні дані з одного з супутників хоча це мало вірогідно. Були й випадки коли після таких відхилень, він через якийсь час сам повертався на шлях істинний, але то дуже рідко.
#572
Плани / Re: Тустань 2011
15.08.2011 20:09:35
Поїздка вдало відбулася. Міні звітик тут, сорі що так пізно - ніяк руки не доходили
#573
5-7 серпня з'їздили все ж таки в с. Урич. Добирання зразу скажу не з найкращих, і маршрутки перелічені на оф. сайті мабуть курсують в залежності від фаз місяця :) Їхали спочатку електриною до Стрия потім маршруткою до Сколе тоді знову маршруткою до с. Дубина (прийшлось повертатись бо прогавили зупинку і дядечко водій люб'язно погодився підвезти нас каваль дороги назад) в дубині по розкладу за пів години мала бути маршрутка Сколе-Сопіт та за годину Стрий-Ямельниця. На жаль крім попуток які підбирали місцевих жителів там нічого так і не їхало. Сколєгувавшись з двома хлопаками, які везли на фестиваль різного роду фірмові алко-напої, домовились з одним місцевим, який саме на подвір'ї навпроти зупинки чіпляв колонки до вого АвтоВАЗ шостої моделі, і скинувшись по пару гривень, під звуки "МЕГО популярної там - російської попси", з нових динаміків, заледво доїхали до Урича. Далі вже піднялись на гору до руїн наскельної фортеці і розмістились в маленькому наметовому містечку.



В той же ж день піднялись по схилу нагору до дерев'яних конструкцій і при найменшій спробі полазити по каменюках за огорожою були культурно запрошені назад на цивілізовані доріжки. Обдивившись звідти вечірні краєвиди спустились до печери.







Хід в якій виявився завалений


По дорозі назад в печеру хотіли залізти якісь діти але почувши наші кроки всередині з жахом чкурнули звідти


По дорозі зайшли до криниці


Решітка щоб ніхто туди не звалився


На другий день сходили до "Крайнього каменя" і пішли дивитись на видовища


Колодязь на дальніх скелях




Хороший звідти крєвид


Ну і сама тусовка  :)


P.S.
Трушний смітник з баку від старенької пралки аля "Нащо добру пропадати"


І непрошений гість.


Всі фото на Пікасі
#574
Якщо скористатися пересикою Shipito і їхнім калькулятором то вартість пересилки чотирьох комплектів 45$ це якщо 6-10 днів. Залишилось питання в надійності цього мейлера.
#575
Ну наскільки я розумію тема вичерпалась і я надумав купувати одразу два комплекти Midland-GXT1050VP4.
Хто має бажання приєднуйтесь, зекономимо на доставці. І не обов'язково саме ці.
І якщо хто знає де краще брати, бо зараз бачу нормальний варіант лише amazon, - буду вельми вдячний в пивному еквіваленті.
З Гамерики просто далекувато, хіба би хто з знайомих туди ближчим часом їхав  :).
#576
Цитата: dimich99 від 11.08.2011 09:12:39
Мідланди це не рації це більше WalkieTalkie,

Ну ніхто й не заперечує, що це WalkieTalkie. Вони з самого початку так позиціонуються, просто в спілкуванні легше сказати рації ніж WalkieTalkie (а потім не всі знають, що таке WalkieTalkie). Та й Ваші Квашенги теж до цієї групи відносяться.

Цитата: dimich99 від 11.08.2011 09:12:39
це не серйозна річ, просто гарний корпус :) .
Реально почитайте про той Кваншенг. І подивіться його сітку частот і потужність і тьму функцій.

А китайська рація серйозна річ? З ліхтариком і ФМ радіо, ще забули туди фотокамеру і телевізор втулити. ;D
Прочитав про Квашенг. Особисто в мене жахлива відраза до китайського, а тим більше до їх мегауніверсалізму. Тому кому що подобається той те й купує.

P.S. Вчора з братом тестували ті ж LXT480 по трасі на відстані 4км. - зв'язок прекрасний. По рельєфу був між нами пагорб і лісистість. Як на мене цілком достатньо для їхніх 4Вт.
#577
Цитата: prylad від 10.08.2011 14:35:15
Куплю счетчики гейгера к ним СБМ-20 (СБМ20), СТС-5, СБМ-21,СНМ-18, СИ-39Г от 5 до 15дол. и другие.

.


Аналогічне повідомлення  >:(
#578
Нагуглив сьогодні кілька цікавих сайтів по темі рацій, термінів, частот і дозволів.

Тут терміни.
Хороше FAQ від хлопак з Екстріму.

Ще нарив табличку частот Midland 22+28 - реально існує лише 22 частоти а решту 28 це ті самі 22 лише з субтонами. Що таке субтони гарно описано вище в кінці статті з Екстріму.
#579
Цитата: Golem від 07.08.2011 19:27:48
LXT480 юзаю доволі довго. Спочатку брав їх в знайомого, потім купив свої. Проста і надійна штука. Звязок тримала між Бистрецем і Ільцями, це кілометрів 20 поміж горами. Користувався в вологій печері під Петросом. В занйомого була впала зі скель, метрів так 7 за його словами, відледіла ручка гучності, але звязок тримала далі.  Сам бачив.

Зараз тримаю в руках LXT480, даруйте а звідки там ручка регулювання гучності?

Цитата: YserL від 07.08.2011 20:48:06
У дискусії зароджується істина! Записав у wish ліст:
- Купити Midland LXT480VP3
Якщо хтось замовляти за кордону, підписався б.

Теж записав у wish ліст але Midland GXT1050. А на рахунок з закордону, питання цікаве на amazoni бачив за $75.17 в Україні хочуть 1000грн. за комплект.

Хто ще хоче замовляти - давайте визначатись де краще і надійніше купувати, бо я особисто з закордону ще нічого не замовляв. Тому про тамтешні сайти ніц сказати не можу. Особисто я буду брати повний комплект Midland-GXT1050VP4.

Цитата: YserL від 07.08.2011 22:24:24
Подивився у інтернеті, 480 знята з виробництва. Як замін Midland LXT490VP3, по характеристиках однакова. Хто про них що чув? Поєму у 490 немає вібро.

Так дійсно у LXT490VP3 немає вібро, судячи з описів в інеті і на офіційному сайті.

P.S. Юзав на Тустані цих вихідних ті ж LXT480. Враження доволі не погані, в лісі поміж скелями 1.5 - 2 км впевнено і чітко тягне, шкода не випала нагода більше віддалитись. Ще сподобалось те, що в сильному шумі, тобто на концерті один одного чітко чути. По місті з приміщення в приміщення 800 метрів зв'язок був ніякий, тобто голосу чути не було лише виклики (ну але це залізобетон приміщення Електрону, з купою вишок на даху і старенький будинок на привокзальній з метровими стінами). Коли вийшов з Електрону вже було добре чути. Батарея теж непогано себе показала - цілий день нормального користування не вбило жодної поділки на екрані.
#580
Може трохи не в тему, якщо так то перемісіть куди слід.

Мальований плакат на стіні по вулиці Тракт глинянський, на території автобази, перевізника Кур'єр ака Rozetka.
Чимось він мене зачепив.