Цитата: Romchick від 09.02.2010 17:45:36Краще вже велодрезину, або ще раз велодрезину. Ібо:
Дрезину можна зробити з колісних пар мостового крана - вони не важкі і невеликі. Двигун підійде від запроржця або якогось двоциліндрового мотоцикла. Саму раму сколотити з дощок і підручних матеріалів. Залишилось добре подумати над самою конструкцією дрезини і яким чином двигун буде її рухати: чи за домомогою окремого колеса на рельсі, чи за допомогою механізму буде крутити колісну пару.
Це були просто так, мої думки, виставлені на суд громадии. А тепер обсирайте.
- легше виготовити;
- легше перевозити;
- тихіша.
Для рами запрропонованої Вами дрезини потрібно кілька (мінімально 3) трубок L=1.5м, приблизно 32х4 (даруйте, номенклатури не пам'ятаю). Це лише для рами, яка має витримати Вас із спорягою. Тобто якщо все інше - то +2*50х4. Двигун важить поза сотню. Колісні пари без електродвигуна з редуктором кожна як мінімум 150кг (це сатря який кран звичайно, але хз чи легші є). Тобто 500 кг навантаження на Жигуль це - так ого як на мене.
З'єднувати ті всі труби із колісними парами найкраще зварюванням. Але сталь корпусу колісних пар відрізняється, від сталі труб, тому Х Ви їх приварите в польових умовах. 8)
Та й двигун від запорожця навряд чи потягне це все. Тобто можна застосувати редуктор добряче понижаючий, але це ще + 250-300 кг. Клинопасова передача це кг 50, але буде ковзати. Швидкість руху буде ~10 км на годину по рівному, 15 - це вже з ухилом.
Та й зупинка ДАІ з таким добром в багажнику без документів на те ж добро, нічого позитивного собою не обіцяє. Тому лісапєдодрезина адназначна.
І по темі:
Місця для проведення тренінгів:
Біля ХАЕС
Біля РАЕС
Там місця глухуваті, час-до-часу вирубка хіба. Місцина болотиста, до довколоЧАЕСного ландшафту звикнути що 2 пальці. ;D
Там біля біля Кузнєцовська от Біле Озеро є, бачу заповідник державний. Можна тамтешніх "отдихающих" + лісників/єгерів позначити яко патрулі в Зоні.