Фантомна залізниця

Автор explorer, 10.01.2007 21:41:38

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 6 Гості дивляться цю тему.

explorer

відновлено з старої версії сайту:

Чому фантомна? Бо вона існує на всіх картах, навіть останніх, навіть в ГПС є гілка Львів-Винники...
От я собі і подумав: чого ж гілка є, але її ніколи не бачив :) а сполучення з Винниками відбувається огидними маршрутками, що носяться по тоненькій Личаківській на схилі Винниківського лісу...
Все що лишилось від залізниці, це рівнесенька гарна алея у лісі, серед винниківських круч.
Чому її збудували і демонтували не знаю, адже спорудження лінії у місцевості з таким складним рельєфом (ніби маленькі Карпати) є досить дорогим задоволенням...
Фото


З мемуарів військовослужбовців про залізничну гілку Львів-Винники "Пенежко Г.И. Записки советского офицера.
http://www.explorer.lviv.ua/misc/mem.htm
оригінал: http://militera.lib.ru/memo/russian/penezhko_gi/01.html

swj

та дорога ше досі робоча. нею таскають вантажі.
Москаля в садочку,
в тихому куточку,
жде сокира жде.

TANK

Якщо я не помиляюся то це була дорога до смт.Перемишляни. Інформація точна на 95% відсотків так як моя бабця з того району то за її сдовами та гілка тягнулася до Перемишлян. Якщо хтось там їздив на Ів.Франківськ через Перемишляни то в пених місцях міг бачити специфічні підвищення над трасою по яких колись були прокладені рейки.

Genyk

там є залізнична колія, яка тягнеться вздовж Личаківської, по ній можна вийти на Чортові скелі

jackyl

Цитувати
Ж/д вела со Львова в Бережаны.
Net.Eto byla liniya Kulparkiv-Skotarske...U menya tovarish ezdil...

alex

Для ТАНК:
Ваша інформація точна на всі 100% відсотків  :)
Колія Lwów-Winniki-Przemyslany зображена на аркушах P49S38 та  P50S39
1:100 000,Wojskowy Instytut Geograficzny, 1925.
http://www.mapywig.org/news.php  або http://igrek.amzp.pl/mapindex.php?cat=WIG100

Jurek

цікаво, що в топографії вулиць Винник і зараз помітні сліди залізниці:

alex

Залiзницю Львiв(Личакiв)-Перемишляни-Бережани було демонтовано в 1946 роцi. Залишився лише фрагмент Бережани- ст.Потутори.
http://www.railway.lviv.ua/forum/viewtopic.php?t=109

alex

Атлас  "Схемы железных дорог и водных путей сообщения СССР",
ЦУ Военных Сообщений Красной Армии, 1943р. видання, ДСП.
Може кому цiкаво подивитись якi станцiї були тодi на дiльницi
Львiв(Личакiв)-Перемишляни-Потутори:

Golem

Ярослав Козак розказував, шо в 70-их роках, як був ше малий, їздив з татом на Комсомольське озеро саме цією залізницею. Тобто не виключено, шо перестала вона існувати під час спроби перебудови, держави звісно :)
Дігери всіх країн єднайтеся!

Roy

Ось ще кілька моїх фото, на ділянці від Станції Личаків до Старовознесенської. Доречі, хто може знає, в якому році був побудований металевий міст, що на фото?
Meine Ehre heißt Treue

zelja

Фотки зачотні! Деякі нагадали зону :)
Треба буде сходити!

Fetole

В четвер 12.11.09 Ми з Пасьою і ше одним чуваком, з метою підвищити свою фіз підготовку(і не тікі) вирішили навістити фантомну залізницю. Заходили ми на неї з 2-ого повороту на Личаківській після глиняного тракту. Там залізниця ще працює так як возить і вивозить всяку хрень з Дріжзаводу. Сміття супроводжувало нас під час усієї подорожі.


Колія я вам скажу досить таки ще нічогенька) Пройшовшись по ній до місця перпендикулярного до Личаковської (у точці дріжзаводу) побачили 3 вагона)

На першому був напис спирт і в нього щось набиралося  :) Але ми стримали свої думки та пішли далі) Другий вагон ми не дуже розглядали а от з 3-ого з низу витікала якась гуща дуже схожа на згущенку (або розплавлений шоколад) і нею ж і пахло, правда пробувати ми не ризикнули.

Троха далі ми побачили кінець працюючої колії - далі йшла фантомна залізниця.

Очікуючи побачити фантомний потяг ми натрапили на жорстокий індастріал попри залізниці.



За індастріалом було велике звалище сміття, через яке ми хвилин 20-30 шукали якісь сліди колії, але потім всежтаки знайшли :)

Далі ідучи по сліду (гравію) ми натрапили на неперевершений краєвид, ніби як, виточений саме для того щоб ти там пройшов

Ідучи по ньому по сторонах валялися обломки шпал:

Як ми помітили далі попри фантомну залізницю, приблизно кожні 500 метрів знаходилися місця "побухаать" але пейзажі того варті)

Далі ще цікавіше - місцина з вирізбленої під потяг переходила у місцину насипану під потяг


і потім знову переходила у вирізьблену


Далі була гарна місцина щоби побігати, тому фото нема, але як дійшли ми до обваленого моста над дорогою ми побачили таке...

Зразу після нього в метрах 10

ми побачили туннель

він проходив попід дорогою де трансформувався у трубу а в іншоу сторону - це був перехід під колію для пішоходів)




У самому тунелі хтось собі приникав рельсу "на чорні часи"

Далі пройшовшись по колії, ми знайшли (ІМХО) колишній перон

Після цього ми пробіглися до видимого кінця залізниці і там відійшовши пару метрів мудохалися над криницею)

П.С. сорі за якість фоток, але що є :-\
Все, що було вище сказане, частіше всього є моєю суб'єктивною думкою, прошу на це зважати =)

Pasja

Доречі, ніхто не знає про призначення цього підземного переходу? Бо він троха таки далеко від колишніх станцій, а якшо точно то він якраз між ними. Є припущення, що якраз над ним небезпечна ділянка траси, на якій стається близько 70% всіх аварій. Але з вигляду стін, можна припустити, що він був збудований за часів Австрії...

inkognito

шось мені здається, що то зовсім не перехід, а просто дренаж для води, що ймовірно масово могла стікати із гори вниз до озера...
Resistance is futile

YserL

    Отже, зібралися ми о 10-30 на Піздзамче. Були присутні: inkognito, Zelja, YserL, Stinger, Roy, Fetole, Марічка+1, Пася+2 почекали на спізнившихся колег і попрямували зі станції в напрямок на Красне. Із погодою не пощастило, тому протягом усього часу подорожі хляпав противний дощ. Дехто навіть промерз нанівець. Проїжаючим мимо вагоновозам махали ручкою, на що вони відповідали довгим свистком. За кілометр знайшли сходове заглиблення, яке вело до металевих дверей. За ними виявилася кімнатка вся у болоті, і тунель, який йшов на другу сторону, закритий гратами. Пройшовши по колії до першого відгалуження, ми вийшли на фантомну залізницю. Весь час вона веде вгору під слабим кутом, тому йде змійкою. Тут по колії натрапили на супер міст. По його боках трохи страшнувато було йти, а от по центру якраз, де була велика густина балок. Це був другий міст на шляху. Із нього виднілись внизу колишня водокачка, а там вдалечині один ще об'єкт. Пройшовши далі і прямуючи майже вздовж вулиці ... ми вийшли до запрaвну станцію, за якою чітко виднівся той самий об'єкт. Наявність залу насосів і підземних водосховищ, а також свіжопрокладена 50 см труба свідчить, що це одна із насосних станцій Водоканалу. Далі проходили вздовж якогось совкового підприємства, після якого на території залишилося купа хімікаліїв. Далі перетнули вулицю ... і пройшли взовж Шевченківсього парку і вийшли до станції по нагрузці. Оськільки всім трохи було некомфортно від такої погоди, вирішли вилазку підкріпити 100 грамами живчику і C2H5OH у якійсь забігайлівці на кінцевій трамвайку № 2, де літали голуби-гопніки. Вирішено решту шляху дослідити на наступний раз. За цей день пройшли близько 7 км по шпалах.

Roy

Meine Ehre heißt Treue

Golem

Молодці, гарно пройшлися, і фото зачотні. А шо ДОЩ - небіда, деколи по горах приходилося цілий день йти. На наступний раз постараюся з Вами.

ПС: В Дубно цілий день світило сонце і гості дивувалися коли їм казали про ДОЩ.
Дігери всіх країн єднайтеся!

yar-79

Гарні фотки приємно дивитиси! Чомусь згадав мультик про Чебурашку і крокодила Гену- вони теж по рельсам з чемоданами ходили :D

Lacerta

Мандрівка сподобалась, погано, що ДОЩ не дав дійти. Але я не знаю хто там Гена, а хто Чебурашка, а мені здавалось під кінець, що я маленький паровозик(Туу-ту)

543 Гості, 0 Користувачів