Чекаючи на номера в МРЕВДАІ вирішив прогулятися вулицею Північною. Зверніть увагу, вулиця йде строго з заходу на схід, чого вона тоді північна? Характерна вона не лише своєю назвою, а й трасою для драг рейсінгу. Теж дивно, глуха вулиця без нормального підїзду і на ній кількакілометрове шоссе з нормальною розміткою, стрілками ні дорозі, зїздами і розїздами, ше й без ям. Попри трасу стоїть хіба шо Львівпласт і якийсь закинутий інститут з пяним сторожом на вході. Все решта - поля та ліси. Але шось певно хтіли тут будувати, бо зробили нормальний дренаж поля навколо. Кожних кілька десятків метрів є колодязі, люки з них давно покрали, звісно. В колодязях тече вода, є різні притоки з одної і другої сторони дороги. Спустився і пофоткав один з них.
Колодязь являє собою кімнатку 2,5 на 2,5 і на 2,5 метри з кількома трубами. Води не дуже багато, але судячи з осаду на стінах - в дощ воно наповнюється значно більше. По більшій овальній трубі легко можна пересуватися між колодязями. В кінці дороги майже біля колії стоїть якась непонятна насосно-трансформаторна підстанція. Бо підведені дроти, але інц не гудить, і купа труб пластикових на подвірї. Тут вода виходить назовні і далі тече попід колією як намальовано на карті. Тут бачимо неточність карти, бо насправді річки назовні нема, вона під землею. І йде по іншу сторону від дороги.
В любому випадку було цікаво подивитися на структуру сітки каналів, які осушують даний пляц. А може тут нічого не хотіли будувати, а осушують тільки шоб насип колії не розмивало?
Знаменита вулиця стрітрейсерів, або гумо-щеплення та інше- випалювачів...
Досить відлюдкувата околиця, але Міська рада схоже не забула за це "Заброшено", як її називають деякі зацікавлені львів'яни молодого віку: http://pda.city-adm.lviv.ua/content/view/1292/521/, - деякі земельні ділянки на вказаній вулиці пробують спихнути комусь.
Назва вулиця також прямолінійна, як і логіка совдепії: ясно, що північніша стосовно об'єкта, що від неї південніше...
На картах WIG і тим більше на KuK - нічого в даному секторі не було, цілий масив своєю появою завдячує совдепії, як і характерна обвідна гілка залізниці.
Ну так, залізницю не просто так обводили. Значить шось тут мало бути...
Цитата: Golem від 28.04.2009 10:05:15
Ну так, залізницю не просто так обводили. Значить шось тут мало бути...
це була злітно -посадочна смуга. під асфальтом бетон.
Звучить правдоподібно. тільки нема де літаки тримати. Але правдоподібно тому, шо Львівпласт чомусь виглядає як військова частина. обгороджена колючим дротом. та й корпуси подібні. Але нашо, якшо недалеко є нормальні аеропорти в Черлянах. Стрию (Скниілв не рахуємо)
Можливо планувалось з часом відокремити Авіаремонтний завод, або цю дорогу могли використовувати як випробувальну смугу для літаків, відомо, що бгато радянскіх винищувачів могли сідати на звичайне шосе, от і випробували на цій дорозі літальні апарати після ремонту.
Думка про резервну злітно-посадну смугу перша виникла, але треба перевірити, чи не заважає ЛЕП. Також довжина вулиці 1км, що крім стрітрейсерів мотивує і інші хоббі.
тільки чомусь "хоббісти" "стартували" зі сторони тупіка, заваленого сміттям, в напрямку в"їзду на вулицю і лісу???, що по техніці безпеки ні в борщ :-X Є великий шанс уразити раптового грибника чи автомобіліста, якого просто в момент ще не було в полі зору (1км це більше секунди польоту).
8) Я не сумніваюсь шо "кукурузник" зможе злетіти з цієї "ЗПС", а ось уже посадка для нього буде складнувата, хоча й цілком можлива (для одномоторних , типу Сесна також). А шо говорити за важкий літак який при посадці має окрім його швидкості ше й солідну інерцію. Загляньте при нагоді збоку дороги на оголені ділянки з бетоном і прогуляйтесь раз на летовищі - порівняйте тип та товщину бльоків. А ше при нагоді зверніть увагу на віддаль на летовищі від будь-якої ЗП смуги до передньої кромки лісу... А ше краще уявіть собі цю місцевість до забудови, киньте оком на мапу Лємберга з околицями на захід (північний) http://polski.mapywig.org/Austro-Hungarian.html, врахуйте заболоченість, і дізнайтесь як в совдепії підкоряли цілину. Нашо було б сипати купу грунту та щебеню, вирівнювати та зміцнювати, коли дуже часто робилося по-простому: залізобетонні плити площею ідеально вирівнюють тиск на грунт... А якшо глянути в ДБН норми при побудові об'єктів промислово-спеціального призначення, то там також можна знайти вимоги шодо під'їздних шляхів. Колись стройбатальйони мали призначення не тільки дисципліно-виховне (а принагідно й дєдовщиною попрактикуватись), - не тільки дачі для генералів зводити, - на випадок бойових дій вони могли швидко з ЗБПлит укласти дорогу... До речі, дорога поблизу Електрону шо на Рясній-1, - відгалуження від Шевченка - нічим не гірше від "злітно-посадочної смуги" на вулиці Північній...
Красненько дякую за карти, безподобно, стяну си всі на роботі! Кокурузник теоритично міг би там сісти, але пілот мав би бути аццким ассом (питав у знайомих пілотів), і справа не в довжині вдасне (1 км достатньо), але ось ширина бетонки не витримує критики.ІМНО то мала бути дорога до якоїсь в/ч ти сурйозного заводу - шоб багатотонні вантажі там могли пройти.
Якщо ще згадаємо Немирівську Сірку, то бетонні дороги там практично усюди - від Немирова до Грушова (зверху звісно асфальт), навколо власне означеного об'єкту у радіусі 5-7 км усі практично дороги із ДЖелізобетонних плит, більшість похована під асфальтом...але все одно фіг би там хто сів зважаючи на ліси навколо.
Тут буде промзона. Міськрада вже виділила землю.
http://lvivexpres.com/news/2013/10/25/53422-industrialnyy-park-rozrissya-45-gektariv (http://lvivexpres.com/news/2013/10/25/53422-industrialnyy-park-rozrissya-45-gektariv)