Здивувася, коли побачив це відео. Вважав, що кузов американських авто кінця 50-х років значно міцніший.
Недарма так докладно працюють над пасивною безпекою. Результати очевидні!
тут теж цікавий краш-тест, участь брали авто різних класів, а саме мерс s-класу та смарт:
а також ауді q7 та фіат 500
про китайський автопром не можна не згадати, Черрі Амулет, як кажуть, в хлам:
а от новіше покоління вже виглядає набагато краще. Стараються. :)
ну, а це так, для настрою :)
Моє ІМХО: краш тести дуже вдалий маркетинговий хід щоб виправдати дорогу ціну автомобіля. В реальному житті у випадку ДТП ти або поцарапаєш бампер і крило - або розібєш машину в друзьки! В другому випадку вже як повезе. Бо зіткнення зазвичай відбуваються за набагато вищих швидкостей ніж тести і люди гинуть як в жигулях, так і в іномарках. В іномарках, правда, троха менше, бо там частіше припинаються і часто є подушки безпеки. Значення має вага(кількість металу) і висота посадки. Тому пасажири мерседесів і джипів після ДТП можуть ще пішки втікати з місця пригоди, а пасажири півторатонних легковушок - ні. Ну і півметра пластмаси приборної панелі багатьох сучасних автомобілів інакше як бажанням додати зірочку не поясниш. А то шо воно погано виглядає, зїдає купу місця і нівелюється вищою швидкістю зустрічної машини, яка в тебе вріжеться обганяючи фуру в повороті - ніхто не говорить. Ну то моя думка, багато хто віддає краш тестам чуть не головне значення.
Crash-tests Daewoo Matiz Autoreview
Daewoo Matiz vs ВАЗ 2110
ОКА