Львівська залізниця

Автор explorer, 08.05.2007 12:59:12

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 4 Гості дивляться цю тему.

Golem

Та-та, за каракитицю дякую. Два роки ходив попри неї. КОлись ше одна така стояла, не знаю де ділася. Завжди думав шо якесь допоміжне обладнання, насоси, трансорматори і все таке.
Дігери всіх країн єднайтеся!

VeNick

при обмеженому просторі конструкторам довелося допоміжне обладнання порозпихати ще по кількох вагонах, це не весь електровоз мені так здається що вони його помало здають на металобрухт
УКРЗАЛІЗНИЦЯ

Stinger

Цитата: VeNick від 06.11.2009 00:12:10
Робити його почали влітку 2003 року, я якраз там на практиці був. Зробили його з двох головок дизель-поїзда ДР1А, можеш порівняти, я трохи вище закидував фото дизель-поїзда вони трохи змінили вигляд кабіни повирізавши все лишнє і обліпивши її пластиком, робила її якась фірма зі сходу. Казали що туди натикали стільки електроніки що то все генератор не стягує, а чи так це при нагоді запитаю в машиніста

Цю автомотрісу збирали в нас в депо львів-захід, мого друга дід зі своєю бригадою її збирали, розповідали що коли ставили спец відеокамери під вагоном, то не розрахували відстань від колії, і на перевалі десь в карпатах ті камери просто повідривало... а камери були дорогущі...

Nick_c3

VeNick, а ти не знаєш, як у нас на львівській залізниці, можна напроситись покататись з машиністом, чи сильно строгий народ?  :)

inkognito

  Генерально то ні, але якшо завітаєш на Підзамче,а на резервній колії побачиш паровоза - то можеш попросити покататись недалеко із машиністом за компанію. Було б незле йому по тому віддячити 0,5-0,7-1,0 ГСМу в залежності від пробігу.
Resistance is futile

Nick_c3

пробував вже так кататись?)

inkognito

   Не те шоб пробував, просто нас би покатали 200% як би не треба було чекати виїзду локомотиву шось із 2 години. А такого часу тоді у нас в диспозиції небуло. 
Resistance is futile

Roy

Я на Львівській залізниці покатався майже на усіх тепловозах, електровозах. Просто підходив, просився в середину, проявляв велику цікавість. На кількох навіть давали проїхатися, в якості  машиніста). Так що, машиністи народ привітний. Один раз тільки було що не пустив в кабіну, коли була якась перевірка. А так, якщо за Львовом, то на постах просили пригнутися, жеби не замітили) Так що вражень від того маю повно...
Meine Ehre heißt Treue

Roy

Цитата: inkognito від 12.11.2009 01:10:24
  Генерально то ні, але якшо завітаєш на Підзамче,а на резервній колії побачиш паровоза - то можеш попросити покататись недалеко із машиністом за компанію. Було б незле йому по тому віддячити 0,5-0,7-1,0 ГСМу в залежності від пробігу.
Якщо не помиляюсь, цей ЧМЕ3 потім курсує по "фантомній залізниці" перетинає наверху Тракт Глиняньский і зупиняється десь на рівні заводу "Ензим", звідти кількома цистернами щось тягає. Так от мав змогу кілька раз стоячи на балконі ЧМЕ3 кататися цією віткою шляху. Дуже цікавий маршрут
Meine Ehre heißt Treue

Nick_c3

о, то кльова гілка) по ній покататись було б взагалі шикарно))) дякую за інфу, буду пробувати. :)

inkognito

  ага, дійсно дуже гарний маршрут - як пішки, так і катаючись ЧМЕЗі.
Resistance is futile

VeNick

один мій співробітник десь 2 роки тому їздив по тій гілці, от з ним 100% можна було покататись, шкода що його зняли в слюсарі через аварію, тимбільше він працював в одне лице так що він би не відмовив. А якщо надумаєте покататись на поїзді то в середу можете навіть не пробувати, бо середа день безпеки руху і на лінії працює начальство. Коли я був на поїздній практиці і я їздив дублером помічника машиніста, то мені попадались такі машиністи що не хотіли мене з собою брати.
УКРЗАЛІЗНИЦЯ

VeNick

до нас притягнули паровози з приміського вокзалу. Доречі ходять слухи (чули від нашого головного інженера), що у нас в депо на вугільному складі мають організувати музей тягового рухомого складу
УКРЗАЛІЗНИЦЯ

inkognito

    Зважаючи на чудову погоду та наявність вільного часу у неділю спонтанно вирішили прогулятись по "закинутих дачах", що знаходяться в районі вул. Вінниця. Довго не чекаючи зібрались коло церкви Анни (Venick, YserL, Kivi, Марічка & я) та за двадцять хвилин були вже на кінцевій трамваю №7. Відси рушили вулицею Тарбунарською по коліях до старого трамвайного депо - охорони нуль, песики трішки погавкали на на нас але вже за декілька хвилин здружились із нами. Користуючись нагодою підійшли майже до колючого дроту, що обмежує зону. Моцно кричав "тюрма, тюрма дай мені кличку. Стаття 117, путьовий" але ніхто ніц не відповідав  :).  Круто завернувши із депо направо у сторону Варшавської, обійшли Кортумову гору і вийшли на вул. Єрошенка за метрів 300 від входу на стрілецьке поле. Знайшли дивну будівлю, очевидно старі військові склади - Venick оповідав, же у дитинстві тут було дуже багато вати, котра моментально згорає (піроксилін здається). Цю версію також підтверджує те, що склад обнесений із усіх сторін височезним земляним валом висотою метрів зо 6 + досі стоїть височезна щогла із громовідводом.

   Перетнувши стрілецьке поле спустились до колій вулицею Купчинського та завернули наліво по коліях в сторону вул. Шевченка. Із цікавого, що бачили на Купчинського - стара водокачка (не діюча) та не меньш старий будинок коло неї (№16). Мабуть таки самий старий будинок на цій вулиці.
   
   Йшли коліями в напрямку вул. Шевченка, коло озера (по праву руку) спустились до лісу, де також нічого цікавого не знайшли. Повернулись на колію, пройшли міст під Шевченка і опинились на території депо. Вразило те, що ніхто тут ніц не охороняє. Першою "здобиччю" став дизель "Львів-Ковель" (ДР-1А), що мирно відпочивав на запасному шляху. Усі двері відкриті навстіж - і у салон, і у машинне відділення, і у кабіну водія. Користаємо із нагоди і фоткаємо усе те щастя (у мене тілько N79 нажаль). Вражень - море, словами описати - дуже тяжко. Відчув себе маленьким хлопчиком, котрий отримав бажаного цукерка.

   Але затримуватись на місці не можна - тому далі. За сотню метрів бачимо на коліях 6 тепловозів 2М62, двері звісно відкриті чим знову користаємо. Словами неможливо описати той дизель, що усередині 2М62 стоїть - електрогенератор, компресори...Сам мотор має довжину на око більше 3-метрів!!!.

  У цьому місці ми і спалились...Підійшли два інтелегентного вигляду дядечки, троха посварились, що ми без дозволу шастаємо у забороненому місці. Ніц не зробиш - довелось просити пробачення і пояснювати причину свого перебування тут. Мабуть через побоювання за нас, охорона попросила одного із майстрів провести нам екскурсію! Ми на таке щастя навіть не розраховували!
 
  Коло поворотного колу у депо є ангари, де ремонтують рухомий склад. Нас пропустили туди і дозволили усюди полазити і помацати. Із найцікавішого - два паровози, менший із яких відновлений на 100% і може рухатись сам. Другий, більший (на жаль не пригадую його марки - але усі його пригадують по старих совіцких фільмах - великий, чорний та із звіздов спереду. можливо то Л-0009) буде скоро готовий до самостійного руху. У планах керівництва є відкриття музею рухомого складу, будемо сподіватись на швидку реалізацію цього проекту. Також бачили станцію де колеса потягам фрезують та девайс, котрий гне шпали. А також 200 метрів різного роду майстерень - тут їх насправді багато, кожна має свою вузьку спеціалізацію.
   
  На території депо є бомбосховище, ми навіть його бачили зверху. Воно у чудовому стані, усе гарно помальоване, підведене світло та (думаю) сигналізація. Плекаю надію, що незабаром вдасться попасти у депо ще раз - але цього разу уже із штативом, зеркалкою та відповідним освітленням. Дуже дякую колєгам та коліжанкам за приємно (а головне із користю) проведений час!

  Р.S. Усі мої фото, що зроблені мобілкою лежать тут. Сподіваюсь, що Venick доповнить цей звіт своїми фото!
 
Resistance is futile

inkognito

ну і ще пару фото, що не влізло в основну тему.
Resistance is futile

Golem

Гарно, молодці. Кортумову гору ви обійшли, бачу, повністю. Напевно і місце розстрілу євреїв найшли. Біля того озерця і справді нема ніц цікавого, як і у всій тій частині лісу. Печери через дорогу і досить далеченько. За фото з Депо дякую. Хоч і живу поруч, але тудою не лазив :)

Тепер я знаю де та поворотна колія, а то дивлячись на старі фото завжди думав шо то було колись на Сахарова.
Дігери всіх країн єднайтеся!

axizep

теж дуже радує якщо порівняти 2 паровозики,навіть чисто по виконанню держ. символіки: той зі звіздоу совєцькоу і той шо з тризубом трафареткою і бальончиком напшиканий.яка держава такі і знаки )))
Slavko

Lacerta

Наспрвавді до державотворчих процесів відношення має не тільки влада, а і ми..
Наразі вже не суттево, чи на паравозі "звезда", тризуб. це історія сприймаємо її такою, яка вона є.

P.S І, що тут казати, якщо коли малювали тризуб фантазія кінчилась. Дякувати Богу, що ці паровози взагалі не продали, або не розібрали.

inkognito

 мене особисто не може не радувати те, що у нас таки скоро буде музей рухомого складу. А також те, що великих паровозів Л-0009 на Україні всього 3 шт. залишилось, причому 2 із них десь догниває на сході неньки України (по словах працівника)
Resistance is futile

YserL

Фото музею залізнодорожнього транспорту м. Брест http://www.sottovoce.ru/travels/2005/brest-railroad/

538 Гості, 0 Користувачів