Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Lubko

#1
оскільки відповідної теми на експлорері не знайшов - створив нову. поправте, якшо шо.

може експлорерістам цікаво буде: http://sinner-optimist.livejournal.com/14954.html
#2
Цитата: Golem від 31.10.2010 22:03:42
Думаю ти б Яйко Ілемське впізнау одразу ж. ;)
Ромко вже й на ґавєрлі був, так шо Ти дуже з него не тиіво.. ;)

пс. я офігів як файно плішку видно  :o :D
#3
а ди фотки з того велопоходу шо Ти згадував http://picasaweb.google.com/LubkoRem/uVPhmG#

аж тепер дав дупля шо чомусь у флящинці нема писульки від тоді. чи то ми з Максом плуганули, чи десь її вже шляк трафив. а той папірець шо є найперший - то ми з Максом були там вперше, рік перед тим роверовим..

а теперкаво знову був ровером на Плішці:
http://www.beskyd.lviv.ua/viewtopic.php?t=2339
http://picasaweb.google.ru/LubkoRem/RuQLIL#
#4
шоб побачити очима, помацати пальцєма, а також просто "побігати" Аршицею і те де..

ось кілька буквів: http://forum.beskyd.lviv.ua/viewtopic.php?t=2463
#5
власне, планування-анонсування отут ;)
#6
отут в мене урбаністична підбірка, якшо комусь вдруг інтірєсно http://picasaweb.google.com/LubkoRem/City#
(там навіть як мінімум один кадр з плоші ринок, так шо не оффтоп ;))
#7
шо то за інсталяція на 4,5,6 фотках топікстартера?
#8
Цитата: Golem від 12.07.2010 16:18:37
Але що найцікавіше - що у вагончика є і стопи і повороти, внизу видно!
Та я ж про шо і кажу, в тому то й діло шо видно ))

Цитата: Golem від 12.07.2010 16:00:20Спуск, особливо для велосипедистів, повинен виявитися не менш цікавим ніж підйом.
Вауу, шо сі стало, Риштун за ровер згадав, нуу, ще не зовсім безнадійний значить...  :D
#9
а де ж військовий аеродром?

ну і напис на вагончику "стопів і поворотів немає" - просто ґеніально!! ))

пес. Ти так часто вжив слово Делятин, шо мені аж пригадалося отово http://www.karpaty.net.ua/articles_01/delyatyn.php
#10
не знаю, вже може згадував в цій темі (впадло переглядати) - то пробачте шо повторююсь але при нагоді ділюся скромним досвідом (не стверджую що це труъ, але може хтось собі з цього щось та й почерпне):
http://picasaweb.google.com/LubkoRem/Lamp#
http://picasaweb.google.com/LubkoRem/HVIpxH#

усьо, більше ніц не флуджу бо ше Андрій забанить до холєри...

скажу лишень шо приємно переглянути попередні сторінки - взяла ностальгія за дитинством, згадалося як то воно половинки від кіндер-сюрпризів обгорталося фольгою від шігарєт - то тіпо рефлєктори, потім бляшані "вітєбски" і важезні "коногонки" )))
#11
Цитата: Golem від 10.02.2010 08:26:37.. бажано тангенціальним тонармом ..
ого, ну Ти й загнув. серійний танґенціальний тонарм - то страшенна рідкість і раритет, а кастомні (для елітних труъ-аудіофілів) коштують кілобакси ;)

а з вертушок "для простих смертних" маю електроніку б1-01. але її зараз не продам. то один із кращих вітчизняних серійних апаратів. здертий з труъ-торенса, тонарм - теж копія SME 3009 :)

ще маю тонарм і диск з підшипником від стола unitra g-602. хотів робити кастомний програвач, поки не розжився електронікою.

а ще маю вегу-122. тільки з головою там щось не ясно. якщо цікавить - можу подивитися, уточнити. вона би коштувала десь так ~20$.
#12
Гумор / Re: Вибір 2010
08.02.2010 11:42:25
формально - проголосував за яника.
реально - нічого не змінив.
хіба нас насмішив :)
#13
Цитата: Yuriy від 29.01.2010 12:26:55
Гарні фото, а можна ще і трішки більшого розміру
дещо є тутво, також мало би бути тут, але очевидно виставкові фотки партизанить ))

от незрозумів назви теми, а зокрема "..І тут не без участі Explorer'а"

а взагалі, вся Бескидська Хулі-братія збирається там сьогодні на 19.00 ;)

пес. тут оповідка власне про той похід і знимкування Білого Слона.
#14
як на мене то простіше звичайним ровером по отій стежці шо збоку.
колія вигідна лише для масивних речей, бо мале тертя кочення а інерційність велика (енергія руху не тратиться на деформацію ґумових шин).
а оскільки головний ворог велосипедиста - зустрічний потік повітря, то шо по рівній стежці шо по колії - педалі треба крутити однаково.
а з тією всею арматурою волочитися аж ніяк не зручно.
якшо би вже так впертися зробити велодрезину - то треба обов'язково ставити на металеві колеса (щоб дійсно заюзати переваги колії) і зробити тандем на кількох роверістів (для кращої аеродинаміки). але це тим більше незручно і неуніверсально.

Цитата: inkognito від 16.11.2009 21:06:19Вижу також,  що рольки котрі притискають ровера до рейси виконані власне без пружин. ІМХО я би бі рольки на моцних пружинах закріпив, жеби мати постійну силу притискання заднього колеса до рейки
де Ти бачиш ролики що притискають? бо я бачу тільки направляючі :-[
а навіщо притискати? хіба роверіст своєю дупою не притискає ровера до рейок )))
#15
погугліть про розбитий літак на Аршиці. він ніби більш доступний і відомий серед туристів. принаймні про нього багато чув розмов, а от про "під Довбушанкою" оце вперше чую.
#16
на південь від висушувальних полів (див. мапу) видніється ще одна, трохи менша система очисних споруд. то резервні, чи старі споруди, чи як?
#17
ше на Аршиці є уламки літака..
#18
угу. я от просто засумнівався чи в той розділ форуму оце вмістив. бо є деяка неоднозначність.

а про більш давні/історичні замки і фортеці найпотужнішим певно є http://www.castles.com.ua/
#20
перепрошую що троха не по-нашому, але є деяка детальніша інфа про печеру на схилі Петроса Чорногірського

ці документи надані мені з доброї волі Віталія Семенюка, велике йому за це дякую :)