Надипав на офігезний пристрій, за допомогою якого можна досить швидко потрапити куди траба, можливо навіть у припять... Досить швидко можна покинути полотно у разі поїзда.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/1052/10421/tn)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/1052/10421/velosiped002)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/1052/10421/velosiped003)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/1052/10421/velosiped004)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/1052/10421/velosiped005)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/1052/10421/velosiped006)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/1052/10421/velosiped007)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/1052/10421/velosiped008)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/1052/10421/velosiped009)
доречі на рахунок Зони-зачод!
все одно іти бажано по колії,а тут і плечі можна розгрузити від рюкзака,і швидше ніж ногами
Цікаво, ніколи такого не бачив :)
Все ж, на швидкісних перегонах залізниці там "їздити" нереально, а от, напів-закинутих віток, відгалужень, вузькоколійок, які де не де ще є, може бути. Тільки от є призвязка до колії. От як воно розбирається і яка мобільність при тому?
Прте на око, грамотно зроблено. Наплічник лежит на противазі, що дуже розумно стосовно притискної сили другої рейки колії. Вижу також, що рольки котрі притискають ровера до рейси виконані власне без пружин. ІМХО я би бі рольки на моцних пружинах закріпив, жеби мати постійну силу притискання заднього колеса до рейки (переднє кулко тут не рулить у прямому розумінні цього слова).
Дугу для другої пари слід було зробити більшою (мож опуклою), жеб за траву ся не чіпляла. Із направляючими рольками тож мона було б шось придумати, наприклад філігранну насічку - для видаленння трави.
Ну і вже в ідеалі чувак міг вибрати кращу гуму "для рейс", від неї багацького чого залежит!
ОСь джерело фотогравій http://obolev.livejournal.com/3581.html (http://obolev.livejournal.com/3581.html)
Крута штука... але ще б компактність тої штуки) Від мене, як від затятого велосипедиста +)
Таааа, реальний варіант для місцевого пересування.
Крута штуковина, але, що робити в тому випадку, коли людина не вміе їзиди на велосипеді?
як на мене то простіше звичайним ровером по отій стежці шо збоку.
колія вигідна лише для масивних речей, бо мале тертя кочення а інерційність велика (енергія руху не тратиться на деформацію ґумових шин).
а оскільки головний ворог велосипедиста - зустрічний потік повітря, то шо по рівній стежці шо по колії - педалі треба крутити однаково.
а з тією всею арматурою волочитися аж ніяк не зручно.
якшо би вже так впертися зробити велодрезину - то треба обов'язково ставити на металеві колеса (щоб дійсно заюзати переваги колії) і зробити тандем на кількох роверістів (для кращої аеродинаміки). але це тим більше незручно і неуніверсально.
Цитата: inkognito від 16.11.2009 21:06:19Вижу також, що рольки котрі притискають ровера до рейси виконані власне без пружин. ІМХО я би бі рольки на моцних пружинах закріпив, жеби мати постійну силу притискання заднього колеса до рейки
де Ти бачиш ролики що притискають? бо я бачу тільки направляючі :-[
а навіщо притискати? хіба роверіст своєю дупою не притискає ровера до рейок )))
От щось на зразок тандему... :)
От щось на зразок тандему...
І як це діє? :-\
На фото проглядається принцип, але, як на мене це все якось дуже незручно і неспортивно. Хіба жостким зчепленням ту дрездину до поїзда приєднати ;D
По-моєму брєд божевільного. По-перше потрібно 100 закріпити переднє колесо, щоб воно зовсім не рухалось, що зробити досить важко, особливо такими дрючками, через їх гнучкість. По-друге ті дрючки будуть трохи заважати крутити педалі, довго так не проїдеш. По-третє навколо тої шняжки, на якій їде наплічник появиться крутний момент і вся дрезина піде під укіс. По-четверте тягнути стільки металу, до колії, щоб забезпечити жорсткісь зчеплення, ну хіба в когось колія під самим домом. на такому велосипеді можна і по шпалах їхати, якщо по стежці неохота.
Варіант Роя більш реальний, але для кращої їзди потрібно зняти гальма з задніх коліс, і взагалі можна спіонерити колісну пару в 5-му парку :)
По стежці звичайно краще, приу мові, що там немає скла, цвяхів і тд. На кілька вилазок брав велосипед-міняв чи клеїв камери кожних 2-3 дні. Хоча мобільність головне- таку дрезину через пакран не перекинеш сам і в траві не заляжеш з нею. А спосіб придуманий ще в кінці 80-х мандрівниками по півночі Росії, де залізниця місцями єдина дорога.