Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - ZED

#141
Цитата: Alter від 07.12.2011 07:45:34
2 ZED. А гармата буде? ;)
Ну так то ж власне лодка виходить, то фактично вернулись до того, з чого і починали.
Якщо за основу брати ото, то гугл каже, що півтораХпівтора метра квадрат фанери-десятки грубо кажучи коштує 100грн. Можна і скинутись.

П.С. Якось воно нецікаво та неепічно буде з таким плавзасобом. Банально, я б навіть сказав. :(

Можна для пристрашання щурів і пінопластову гармату скотчем приклеїти ;)
Я так подумав, що надійність та безпечність все ж матимуть більш важливу роль, ніж екстравагантність. А дігерську автентику можно і фарбою на бортах забацати)
Ввечері проведу розрахунки розкрою фанери. Потім подивлюсь ціни у місцевих магазинах і на днях дам знати, кіко то все обійдеться з герметиком, шпатлівкою та емаллю.

P.S. Оце не банально :)


А оце цікаво :D


А ось це взагалі епічно ;D
#142
Весь вечір і ніч провів у роздумах... Якщо робити, то робити капітально! А якщо так, то нащо вигадувати велосипед? Ось, на мій погляд, компактний та простий у виготовленні зразок для побудови, який повністю підходить для наших неглибоких швидкісних плавань:
Аффтар вирізав все з фанерки 8-ки за шаблонами, зв'язував на стиках та надійно проклеював, герметизував і в кінці-кінців фарбував цього монстра :)







Трошки шпатлівки на стики і зер гут!










Осьо кінцевий результат

Специфікації аффтора: довжина 243 см, ширина 120 см, висота борту 40 см, вага 35 кг, вантажопідйомність 220 кг

Тепер пропоную модифікації 8):

1. Зменшити пропорції човна, до 200 х 100 х35 см щоб він проліз у вхід та можливо в деякі кільця, як наприклад в ХІІ колекторі, або ПЗК.
2. Замість фанери 8-ки взяти 10-ку (бажано марки ФСФ, але не критично)
3. Укріпити стики брусками та посадити фанеру на них на клей та самонарізи.
4. Шпангоути робити не з фанери, а з дошок/брусків.
5. Вздовж дна човна закріпити профіль для гіпсокартону.

Частково буде виконувати функцію кіля, ну і свій прямий обов'язок - компенсувати удари. Він легкий і в мене його повно на горищі. Можна в принципі і бляхою оббити дно, але як на мене вага вже значно зросте :-\

6. Розкрити кілька таких профілів та оббити ними місця стиків бортів та дна. Знову ж таки, для захисту дерев'яної конструкції та для більшої міцності (лонжерони).
7. Посилити бак розпорками до дна та бортів і причіпити на ніс камеру/покришку від якоїсь легковушки. Може дістанемо більше, тоді ще й борти обвішаємо.
8. Стерно, гадаю, нам потрібно не буде - в такій течії від нього користі 0. Хоча, опціонально можна і причепити на корму фанерний трикутник на петлях із руківя'м.
9. Весла 2 шт. з одного кінця стандартна байдарочна лопать, з іншого гак/багор.

10. Бортовий аккумулятор 12В 9А/г (є в наявності) та система фронтального & бокового освітлення.
11. "Ремені безпеки" із швидким розстібанням, шоб в разі натикання на щось не вивалитися із човна, але й щоб не захлинутися, якщо човен - не дай Бог- перевернеться.
12. Ніякої склотканини, карбону, гелькоутів та подібних цікавинок. Як каже swordlord, фанера та кілька шарів фарби (емалі, ретельно вмазаної малярським пензлем, не з балончиків!) ну і шпатлівка з герметиком для стиків. Підрехтувати таке покритя простіше всього.

Інструмент відповідний маю, приміщення для збору та зберігання теж; матеріалів, щоправда, маю обмежену кількість :'( та мінімум вільного часу, але все це збирається за тиждень 100%.
#143
Цитата: Khimik від 06.12.2011 19:03:40
Тіко тойво, без відома туди краще не потикатися.
Сторожі спускають на ніч купу песиків.
Не знаю, як зараз, а роки 3-4 тому частенько бував з дівчиною на Личакоі вночі і жодного разу не зустрічався ні з охороною, ні з песиками. Взагалі, вночі, при світлі місяця це зовсім інший неповторний світ, а екскурсія, імхо, не дає тих відчуттів. Проте, це ідеальна можливість для фотографів.
#144
Ця ідея вже давно непокоїть мізки як мінімум чотирьох учасників форуму (може більше).
Розробку дизайну та частину виготовлення беру на себе.
1. Найширший (і стандартно найменш запальний) вхід маємо знову ж таки в парку Франка. Ширина ~120 см. (вже уявляю собі розкладну конструкцію плавзасобу :) ). Ну і найближча до Полтви "верф" або в мене, або в Stingerа 8)
2. Залежить від напрямку розвитку конструкції (імхо, 2 оптимально).
3. Мін. глибину треба буде заміряти (пункт в плани на наступне дослідження). Не думаю, що в руслі буде менше 30 см.
Тепер продовження переліку нюансів:
4. Матеріал? (раніше розвивав думки в напрямку пластикових пляшок, але останній звіт від VIRUSа та Onyxа заставив задуматись в бік пінопласту). Які ще можна матеріали застосувати, щоб не обтяжувати конструкцію? Поліуретанова піна?
5. Пристрої керування плавзасобом? (від весел, думаю, користі буде мало - треба щось на кшталт багра, щоб від дна відштовхуватися або зачепитися за берег в разі чогось), окрім цього на перших порах потрібні мотузки до "берегової команди", як було під час плавання Golemа.
6. Маршрут? (для пробного плавання центральну частину Полтви можна використати, там де міст. Але якщо наш плавзасіб добре себе зарекомендує, цікаво було б  поплавати там, де пройти неможливо, наприклад за з'єднанням із ПЗК. Що скажете?
7. Хто ризикне спробувати і вміє плавати серед кувелдиків ;D? Я вже двічі хрещений водами Полтви, так що я за ;)
#145
Цитата: Alter від 06.12.2011 00:29:20
Гм, а мо щось аналогічне і у Полтві замутити?)
От і я про це. Такий катамаран класний для стоячої води, а нам потрібно щось більш стійке та із водонепроникним дном. Доречі, VIRUS, то звичайний пінопласт для утеплення будинків? І скільки кг така конструкція витримує на воді?
P.S. Варто створити обговорення.
#146
Теж по+совав обом. Конструкція плота сподобалася і відео дуже гарне. Молодці!
#147
Ось ця книга толкова як з теоретичної, так і з практичної точки зору. Дуже рекомендую.
#148
І від мене велике поздоровлення.) Бажаю нашому шановному адміністратору успіхів у всьому, чим би він не займався :)
#149
Цитата: Dima_Bear від 02.12.2011 22:11:32
А чим якщо не секрет розраховував выдсоткове спыввыдношення??? :) :) :)

C:\Windows\System32\calc.exe ;D
Не будемо оффтопити! Скоріше всього буду.
До речі, скільки хоч приблизно вартує дорога туди-назад? Хочу вирахувати відсоток затрачених грошей від суми у заначці (зарплату, сцу*и, затримують >:()
#150
Даю 63,279% що буду. Зараз в процесі переходу на необхідний для вилазки графік роботи.
#151
Цитата: Bottlehunter від 29.11.2011 07:56:05
ZED, класний звіт! Я б навіть  сказав - канонічний! Плюсую обидвох. А полісмени поводилися з вами коректно? І чи повпливала гра Карпат в неділю (0:5 на свому полі - то би і жид сі взлостив!) на ставлення охорони до вас? А як табір циганський зблизька виглядає?
Дякую :) Так, поліціянти проявляли зазвичай невластиву їм толерантність, чого не скажешь про охорону. Взагалі, останні були настільки дивними особами, що варто було поділитися із ними телефонами, що Лесик залишав ;D. Можливо і гра була винувата (ми досиділи до 0:3, здається, бо без звуку дивились). Циганський табір зі сторони рейок виглядав смугою різнокольорових різнопланових палаток з різноманітних матеріалів, з яких доносився голосний плач кількох дітей, і між якими взад-вперед бігали кілька циган. Колоритна місцевість, яка не сулила нічого оптимістичного.

Цитата: YserL від 29.11.2011 10:07:08
А на якій підставі затримали? Були огорожа, попереджувальні таблички? Також не мали права транспортувати у райвідділ.
Затримали на підставі проникнення на приватну власність. Звісно, ніяких табличок і, тим паче, заборів не було (це і стало основним доводом на нашу користь). А з райвідділу якраз і пішов наказ нас туди транспортувати для з'ясування подробиць. Наряд оперативників мав рівно таке ж бажання нас возити, як і ми з ними їхати, але наказ є наказ...

Цитата: Alter від 29.11.2011 12:50:33
А, доречі, що ж офіційно вам інкримінуавли? (Само собою за героїзм, проявлений на фронті дослідження цікавих об'єктів, малюю +++).
Точного формулювання не пам'ятаю, але щось типу ненавмисне проникнення на приватну територію, що є адміністративним правопорушенням. (Дякую :D).

Цитата: YserL від 29.11.2011 13:27:04
Вам треба було дзвонити у міліцію і казити що вас затримали коли ви проходили поруч, і утримують незаконно, погрожуючи зброєю. Вони відпустили вас без питань.
Дякую за пораду. Перший раз так серйозно попалися, все ж таки. Всіх варіантів поводження у таких ситуаціях не знали, тому й використовували іншу стратегію захисту.
#152
Настав час і мені доповнити тему ;)
   Неділя 27.11.11 виявилася дуже пізнавальним днем. Насамперед, дізналися, що неопізнаний завод є ніщо інакше, як Львівський домобудівний комбінат №2. По-друге, він таки охороняється, і не слабо! По-третє, ВШ бомбіка піддаються інсталу. І по-четверте, я для себе особисто взнав які зручні тачки в нашої доблесної міліції. А тепер про все по порядку.
   Sunkatalano & Йа вирішили детальніше вивчити цей об'єкт та прилеглі ділянки. Вилазка починалася так само, як і в минулий раз, за виключенням того, що ми були вже відповідніше споряджені для відкриття об'єкту нумер 1 (ну ви пам'ятаєте, що то було 8)). Два розвідних ключі + кілька крапель олії + десь 150 ккал м'язової енергії впродовж 15 хв = відкрита решітка ВШ. Всередині відчуття, ніби там років 50 працювала бригада павуків-стаханівців у дві зміни. Більш-менш розчистивши цей жах побачили, що внизу є неглибока шахта із 6-метровою вентиляційною трубою.


Після короткої наради, Sunkatalano вирішив її штурмувати. Ну і поповз вперед, лускаючи дорогою сплячих павучків.

Потім рапортує, що як і передбачалося, інший кінець труби надійно перекритий гермозаслонокою. Вилізли, очухалися, закрили все гарненько і вирішили почекати доки стемніє та попитати вдачі у другої ВШ, а тим часом погуляти до заводу.

Цього разу обійшли корпус винзаводу суто по рейках і заодно подивилися на той циганський табір зблизька. Фотки не зробив (не питайте чому). Дійшли до немаловідомого перетину колії із теплотрасою, яку мій попутник проявив бажання підкорити.


Тепер ми рухалися трубами і милувалися місцевими краєвидами






Врешті-решт, продершись крізь хащі і болота, дійшли до ДБК-2, залізли на першу ліпшу будівлю і почали фоткати




... та тихенько вивчати обстановку.


Впродовж 30 хв. жодне тіло ніде так і не показалося. Тому ми трохи обнагліли, перейшли рейки та взялися за підйомний кран:


Потім ще більш обнагліли


І ще...


Ну і зовсім обнаглівши, полізли на першу естакаду.



Але здалося, що буде пально на такій висоті, тож ми розвернулися та полізли на елеватор.

Всередині все стандартно, однак файно збережено.



Був сильний вітер і, проходячи через отвори конструкції на висоті, він створював потужні милі вуху завивання.

Елеватор має перехід у другу естакаду, імхо, розвантажувальну


З вершини елеватора відкривається чудовий краєвид на третю естакаду


та балочні крани


Друга естакада закінчується затопленими приміщеннями

Проте, є відкриті двері, які ведуть на розвантажувальну платформу над колією просто посередині заводу.


Зробивши цю останню фотку...

... почув, що десь ззаду щось рухається. Обертаюсь, до нас з під естакади стрімко наближаються 2 силуети в кєпочках. Ну логічно, що перша думка - місцева гопота. Зачохлюєм фотіки, як ні в чому не бувало, готуємость до ментального бою. Вітаються - охорона (подумки вже себе матюкаю, що не дали по педалях).
Далі стандартно: дорога до КПП, Хто такі? Звідки? Що тут забули? Я непомітно міняю карточку пам'яті, адже знаю, чим такі ситуації зазвичай закінчується для фотографій.
   На КПП сидять 5 охоронців і втикають футбол. Ми приєдналися до перегляду :-\ Не маючи жодного бажання йти на компроміси, не слухаючи своїх чотирьох колег (які надиво дуже хотіли нас відпустити), та криючи себе останніми матами, начальник охорони бикує і дзвонить керівництву. Там йому наказують викликати наряд міліції.
   Пройшли півтори години, менти «оперативно» виїжджали. Ми за цей час встигли і зігрітися і фотки постирати і послухати історії про  нелегку долю заводу. Потім ще годину думали всі разом, що з нами робити. Врешті, запхали нас із тим начальником охорони у дуже комфортабельний автомобіль іноземного виробництва, безкоштовно підвезли до центру, висадили.... І тут байка мала б гарно закінчитися, але нас все ж затовкли у Личаківський райвідділ, де ми до 21 сиділи і повторювали кожному бажаючому нашу вельми дивну, але цілком правдоподібну історію. Зробили нам опис речей, покопалися у документах, перевірили телефони на предмет краденості, прийняли заяву від охоронця, писали наші свідчення, потім складали рапорти і т.п. Зрештою, зійшлися на тому, що наша свобода коштує 51 грн. з кожного, а ми отримуємо попередження. На тому й розійшлися.
Ну і яка ж пригода без Пивнички наостанок? ;) Обмили наш "вихід на волю" чудовим нефільтрованим Опіллям :)

Решта фоток на моїй новоствореній Пікасі
#153
Ну і мені тоді вже Explorer 2 шт.
#154
Зацікавило. На днях поексперементую - відпишуся.
#155
Угу, і мені. Бо ту, що я замовив минулого разу, хтось успішно привласнив :(
#156
EeePC HA900 проблем із тачпадом немає. Прувед бай 2 роки експлуатації.
#157
Цитата: Alter від 21.11.2011 18:31:41
Так а що ж то таки за заводик? Я так розумію аоно тако трохи робоче? За дупу ніхто не цапнув? ;)
З виду робоче, але працівників помічено було вкрай мало, хіба що вуйко Петро і кум Василь, які метал тягали е/м підйомним краном. Впринаймні, по цій установці ми полазили без проблем 8)
там навіть натяку на забори нема - заходьте, почувайтеся як вдома ;)
#159
Таким оптом можуть і чувачки на радіоринку скупити.
#160
Плани / Re: Сільмаш
12.11.2011 06:01:30
Я би підлючивсі, тіль заради Бога, не на 7 ранку!