Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - ZED

#41
Сьогодні вдень помітив, що активно несе "запашком" з ливневок по вул. (радше, провулку) Юрія Дрогобича.
#42
Знову з 00:00 активно мрію про таку банку

+ 0,5 на велорозвідку
#43
Гарна ідея, приєднаюсі. Так ми доволі швидко розберемсі із ситуацією, що погано пахне. Рекомендую також в лог включити синоптичні дані, а саме температуру, напрям вітру, радіаційний фон та гатмосферний тиск.

Я, потенційний полтвоплавець ZED, мешкаючи десь тут повідомляю, що зараз (04.07.2012 з 00:00) внюхую "аромат" з інтенсивністю 3 бали, що невпинно росте. +26OC, 734 мм.рт.ст., вітер Пд-Сх, 2 м/сек (Gismeteo).
#44
Цитата: inkognito від 02.07.2012 21:03:58
Не правда, смерділо і на Євро, у центрі мешкаю. Правда дещо менше і не так часто - загалом, смерділо при зміні погоди, читай тиску. Ось так.
Підтверджую, сморід був детектед підчас Євро.
#45
Дуже цікава пригода. Теж мав колись мрію поїздити автостопом, але так і не відважився :-\ Тримай заслуженого +
#46
Малося на увазі 23 червня.

+2
#47
Цитата: YserL від 18.06.2012 23:30:22
В яких числах зед буде в сімферополі? Їде в севастополь?
1.08 виїжджаємо із Mary, 2.08 будемо там, але одразу з вокзалу на бус і в напрямок Євпаторії. Можливо, впродовж відпустки і в Севастополь заглянемо. Було б непогано перестрітись десь в Криму з кимось із наших 8)
#48
Зацініть ідею. Може, замість запропонованої довгої планки на кормі (щоб вода не переливалася) варто зробити такий собі обернений "хвилеріз", який можна причіпляти? В ідеалі, мав би зменшити тиск потоку води на зад човна - легше буде "гальмувати" та стримувати човен в разі чогось.
#49
А забронюю я собі принтер. Завтра дам точну відповідь.
#50
Цитата: Bottlehunter від 22.05.2012 07:58:47
Я в васторге!!! Дуже тішуся, що випробовування пройшли гладко і конструкція виявилася надійною! Тобто лишилося тільки погрунтувати зсередини та помалювати ззовні?

А коли під землю?
Перед спуском під землю, окрім фарбування, потрібно ще внести зміни та доповнення в конструкцію і випробувати на річці із швидкою течією (Стрий?).

Цитата: Alter від 22.05.2012 15:22:35
Що дали у якості прокладки на фланець?

Віконний ущільнувач. Виробник з кЕтаю каже, що матеріал - сталь ???, хоча насправді поліпропіленова піна (з "єфектом пам'яті")
#51
Привида не зловили, проте пройшли вело-пішкі маршрут Сихів - Винники - центр, дослидили покинутий будинок біля Винників, а в кінці зайшли ще у бомбосховище біля Винниківського ринку
#52
Прикольний звіт (+). І вітаю із виграшем (Експлорери завжди фартові!) І що я роблю на 7-й фотці? ;D
#53
Отже, вирішено. На суботу не вийде. Збираємось у неділю на 13 на перехресті Стрийська-Наукова біля піцерії "Leo-city". Човен ми із Studentом та Mary підвеземо бусіком.
#54
Цитата: Hel_2 від 13.05.2012 12:07:21
Та все норм, мені ще до колектора ставало не пособі. Так що це не від колектора точно ;)
А про такі речі треба було повідомити завчасно. Чому ми тільки зараз дізнались, що тобі було зле до спуску в колектор?

Цитата: Roy від 13.05.2012 09:15:18
В якому місці колектору розташована табличка з написом?
Приблизно в цьому місці.
#55
Вирішив не створювати нової теми, адже першопрохідцями були не ми. Наш мегоепічний Нічний Урбантріп закінчився дослідженням цього потоку, який, доречі, має офіційну назву "Залізна вода" (варто було б змінити назву теми для точності).
Експлор цієї гілки для нас почався відносно нещодавно, проте більш грунтовно. Ми із Mary якось знайшли і згодом відкрили вночі люк, в який зливався струмок у самому парку Залізна вода.






Від нього почали рухатися спочатку в напрямку вул. Чероної Калини і знайшли багато цікового. Наприклад, масивний скид води у колектор з вул. Навроцького справа, та вливання відкритого потоку зліва.


Потім рушили в бік центру і пройшли той самий маршрут поверхнею, що і топікстартер, але в зворотньому напрямку. Потім кілька разів намагалися влізти в люк біля Стрийського ринку, але ніяк не виходило з причин, що залежили не від нас. Тим не менш, це вдалося зробити вночі 8.05.2012.
Гарно провівши час у підвалах Винзаводу та на полі спорткомплексу, Bottlehunter, Mary, Hel_2, Дімася2808, а згодом і сам :-), вирішили, що епічності не достатньо, і зорганізувалися у підземно-підводний похід. Організовувалися довго, проте ефективно. В мене за спиною стирчали милиці, а Смайл виглядав приблизно так:


Кришка тамтешнього порталу найтяжча з усіх, що я колись відкривав, але воно було того варте. Ліворуч Залізна вода, праворуч Сорока, позаду Полтва




Спочатку рухатися вперед було вкрай важко через те, що хідник залитий водою і до неймовірності замулений. Згодом були короткі сухі ділянки, але не менш слизькі.




Йшли ми обв'язавшись мотузкою, щоб нікого не погубити.



Оповідь підземного маршруту непогано зробив Fenriz кількома постами вище, тому перечитуйте. Від нашої вилазки додам такий от артефакт:


Дійшли ми до стоку басейну Динамо




і трохи перепочили та й пофоткалися напам'ять.


Рушили далі з метою дійти "до упору". Пройшли метрів з 40 і рівень води різко піднявся (3:00), хоча отвори дощової каналізації були сухі. Доки боролися з течією, добряче промочили тих з нас, хто був у гумовцях. Вирішили розвернутися та трохи перечекати біля зливу басейну. Доки чекали, Hel_2 стало погано, тож потрібно було його евакуйовувати з колектора. За пів-години рівень води спав, Смайл якраз вчасно висунув припущення, що вище за течією знаходиться КНС і через розвантаження її резервуарів ми застрягли. Менше з тим, дорога вперед до люку в парку видавалася набагато коротшою, ніж до точки інсталу, та й був великий шанс його відкрити зсередини. Проте до нього ми не дійшли через те, що потік різко перейшов у яйце, течія в якому ревіла та просто збивала з ніг. Натомість за декілька метрів до яйця був поворот, скоби, досить високий підйом і кругла кришка люку (туво), яка лежить майже на дорозі. Кількома хвилинами пізніше ми всі вже були назовні, вкриті лайном, але раділи як дурні. Пішли митися до струмка в парку Залізна вода і, заради цікавості, подивитися, скільки ми не дійшли до люку, описаного на початку посту. Виявилося, зовсім небагато. Посадили постраждалого у таксі, а самі рушили до центру, плануючи наступні дослідження таємниць нашої підземної ріки.

Обговорення, нагадую, тут

Решта фото тут

Пройдений маршрут:
#56
Молодці, по+сив
PS. "Кімната з купою різних інструментів і техніки" мою майстерню нагадує - закохавсі :D
#57
Човен готовий на 80%, а отже настав час його першого випробування. А саме на транспортабельність, герметичність, зручність керування, вантажопідйомність, стійкість та маневреність. Одним словом, перевірити все, що можна буде виправити перед зануренням у колектор і мати практичні дані для виготовлення сидінь, армуваня, ременів безпеки, доцільності встановлення уключин і т.п.

Тепер два питання на засипку:
1. Коли? Транспортувати човен бусіком можливо або в середу (16.05) після обіду, або в суботу (19.05) впродовж дня. Кому що більше підходить?
2. Де? На розгляд пропоную 4 варіанти: озеро на Погулянці, озеро на перехресті Стрийської-Наукової, "Алтайські" озера, або Винниківське озеро. Можете запропонувати й інші озера в межах Львова, але із зручним під'їздом для автотранспорту.
Голосуємо.
#58
Ммм, файна була нічка...



Вхід у підвали Винзаводу












Верхні поверхи в деталях:






















#59
Таки так. В звіті ж є посилання на вікімапу. http://wikimapia.org/#lat=49.8104174&lon=24.0469105&z=19&l=1&m=b
#60
Встановили фланцеві з'єднання та погрунтували зовні. Ще зовсім небагато залишилося до випробування: облямівка бортів, грунт всередині, перший шар фарби зовні та весла.