Фестиваль Leopolis Grand Prix вже проводиться у Львові щорічно, протягом кількох років. Щоразу, з'являються цікаві моделі машинок.
Я забіг лише в перший день проведення фесту, побачив невелику частину доволі рідкісних авто.
Оглядини почав з СМЗ С3Д, в народі "інвалідки". Машинка, з одноциліндровим двохтактним моторчиком потужністю до 14 к.с., від мотоциклів ІЖ. Потужність на 500 кг. маси мотокаляски. Відрізнялась шумністю і прожорливістю)).
Що цікаво, виготовлялась в такому кузові до 1997 року. Наступницею стала "Ока".
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8389)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8392)
Варіант з повністю ручним управлінням
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8394)
Багажник. Крім корисного простору там розташована пічка.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8407)
А це попередня модель "інвалідки" - СМЗ С3А, вироблялась з 1959 по 1970 роки. Розганялась до неймовірних 60 км/год. Блок склоочисника розташований в салоні, з приводом лише на щітку водія.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8406)
Салон тісний, та ще більш спартанський, якщо порівнювати з наступником.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8402)
Моторчик розвивав всього 8 к.с. Гальма були лише задніх колесах.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8408)
ЗАЗ-965 - "горбатий" запорожець, суттєво з розширеним кузовом і причіпом-близнюком.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8413)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8417-2)
Бррр...Що це, спитаєте ви?
Так, я не відмовив собі посидіти в новенькому Mercedes-Benz S-class 350, оцінити салон та результати сучасних технологій.
Та й погодьтесь, цікаво пересісти з совіцької інвалідки одразу в авто такого класу, контраст ще той :)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8421)
Дерево, шкіра та алюміній
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8423)
Панель типу оптітрон вже не в моді, лише графічний дисплей.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8418)
Не зміг не звернути увагу на Mercedes-AMG CLS 63, в відомій комлектації з потужністю 557 к.с., де розгін до сотні займає трошки більше 4 секунд.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8414)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8424)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8426)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8432)
Як завіряв мені представник фірми Ріа-авто, цей двигун зібраний вручну, про що свідчить табличка з автографом майстра. Вручну. Але, по відчуттям якось "без душі".
Не відчув я в цих розцяцькованих мерсах попередньої надійності, "душі", відчуття, що авто зроблено на совість. Чого не скажеш про серії 123, 124, 126, 140...Взагалі, це якось стосується всіх авто до 2000-х років.
Ось такі враження.
Їдемо далі.
Volkswagen t1, доволі часто зустрічається на вуличках Львова
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8444)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8437)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8440)
BMW 2000 1967 року, з автоматичною трансмісією
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8436)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8505)
Volkswagen Karmann Ghia 1966 року. Мотор об'ємом 1,2 літри, потужність 34 кінські сили. Не густо, як для спортивного купе.
Машинка походить з Бразилії.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8454)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8455)
А от посадка низька, спортивна
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8457)
Mercedes-Benz-CE 230 1980 року. Хотів б таку мати, красиве купе!
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8446)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8489)
В салоні дуже затишно і зручно
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8492)
М'ягкий велюр
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8494)
Volvo BV 202 на гусеничному шасі. двигун бензиновий, дволітровий потужністю 97 к.с. Також є причіп. Машина працює в Карпатах, вивозить лижників на гору.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8470)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8461)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8463)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8466)
Дверей немає.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8466)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8472)
Газ -67Б, виготовлений у 1944 році. Використовувався під час ІІ св, возив полковника, згодом осів в одній із шкіл півдня Тернопільської області. Звідти попав на металолом.
Відновлений ентузіастом. Практично всі деталі автентичні.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8477)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8473)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8474)
Мопед Верховина, Львівського мотозаводу. Певно, готується до реставрації.
А от Стінгер міб б похвалитись кращим! ;)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8479)
"Трьоха", вона ж ВАЗ-2103. Непогано відновлена. Пасує наклейка знаку якості ссср
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8499)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8500)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8501)
Москвич 401. Власника не було поряд, тому деталі реконструкції мені невідомі.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8451)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8452)
Якийсь довгий Каділак з п'ятиметровим кузовом. Власника не було.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8547)
Поруч стояло трійка Крайслерів, початку 70-х років. Скажу чесно, машини припали до душі. Величезний салон, з м'якимИ диванами, утворили колосальний затишок і комфорт.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8512)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8541)
Можливо, дається взнаки відсутність звички до такого типу авто. Під капотом в них V8, в салоні є кондиціонер, магнітола, в якій дуже влучно звучить Charlie Rich, працюють електросклопідіймачі всіх вікон. Розкіш, порівнюючи з європейськими авто того часу.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8518)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8519)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8522)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8524)
Звісно, на момент нафтової кризи в США, восьмициліндрові двигуни трохи дефорсовані, але тим не менше "булькають" приємно.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8529)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8530)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8534)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8552)
Ідеально! :)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8539)
В наших теренах ці машини екзотика, пропонуються на весільні кортежі.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8550)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8554)
А в Америці і 500 доларів можуть не вартувати. Хто згадає фільм Брат-2, - "For that car $500"? - американського далекобійника здивувала така щедрість))
Наостанок побачив такого дивного Лексуса, обтянутого а-ля крокодилячою шкірою.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8555)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7137/46432/IMG_8557)
Що ж, є і такі поціновувачі... :-\ Всі ми різні. :)