Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Roy

#1021
Товариство, сьогодні святкує ДН наш бувалий дослідник - Stinger!

Бажаю Тобі міцного здоров'я, вдалої реалізації всіх неймовірних задумів. І щоб з роботи були дивіденди.  ;)
#1022
Перепрошую що так пізно, але на жаль завтра, тобто на сьогодні, я пас на вилазку. Хіба перенесемо, на більш зручніший час.
#1023
Ще в кінці грудня все було цілим, а по периметру огорожі де-не-де були таблички "Стій! Стріляють"  :)
#1024
Маю на меті у найближчі вихідні (26-27 квітня) туди відправитись на легкий експлор, а може й не дуже легкий.

Що планують побачити очі дослідника:

- В першу чергу колосальний по розмірам об'єкт РЛС "Днепр", який функіонував на користь Росії до 2008 року. Сьогодні не працює.


- аеродром Мукачеве, сателіт Стрийського, правда значно меншого по розмірам. Як зараз можна побачити, він розбирається.
- Пістрялівська РЛС. Схоже що вже повністю розібрана, тому -1.
- Мукачево на залишок часу.

Найбільш бажаним є побачити могутню РЛС. І невідомо, як доведеться її побачити, чи тихенько пробратись кущами через периметр огорожі, чи зайти через КП. Тому, ці моменти варто враховувати.
Можна також і на 2 дні відправитись в подорож, суботу-неділю, переночувати близько села Косинь, там же й скупатися в термальних водах.

Добирання.
Поїзд Львів - Мукачево, відправлення о 07:02 прибуття о11:03. Назад, тим же, відправлення о 17:38, прибуття у Львів о 23:10. На запас є поїзд на дев'яту вечора.
Також, варіант добирання своїм транспортом є імовірним.

Варіанти, пропозиції, корективи вітаються. ;)


#1025
Привіт. Можна)
#1026
Цитата: Soulstorm від 20.04.2014 11:16:51
Якщо панове візмут мене з собов, то буду радий)

Звісно що так, чого кремпуватися?  ;) Будемо раді.
#1028
Та де забакланив? Всього навсього конструктивні доповнення  ;D

Я б направду, дуже не проти кудись поїхати, проте не знаю як з роботою складеться.
Пріорітетами було б Красне і Файне місто.
#1029
а) Ту всю промзону на 2 дні б..
б) станція +шлаковідвал? Хочеться більшого.
в) Надоїв з п'яницями соснівськими  ;D
г) Красне, цукровий завод хіба, бо до Буська щось скучновато пиляти. Бо тоді завод за нами залишився якийсь unexplored...

д) Тернопіль якось планував. Аереродром, промзона. Ну і є інтерес поглянути в магазин Патріот.

Наразі 50/50
#1030
Цікаво. А доступ туди не обмежений? Бо будівля на території військової частини.

Що всередині цікавого, який стан?
#1031
Цитуватикуди їх нести/ховати в такому випадку?

В холодильник.  ;D А потім Руфусу, яко презент.
#1032
Не тільки найкажановитіший, але й найламовитіший!  ;) Вітаю, старенький!
#1033
Автовокзал - було чутно. Летів перший винищувач.
#1034
Цитата: Alter від 16.04.2014 09:03:32
Цитата: Roy від 15.04.2014 22:32:41
головне за недорого можна придбати.
Коли мені за бундесовські штани там 370 грн завернули, я був, м'яко кажучи, здивований.

Якщо нові були, то нема ніц дивного.
#1035
Вирішив поділитися матеріалами демонтажу знаменитої вентиляційної труби ЧАЕС, за допомогою крану DEMAG

Цитувати19 грудня 2013 підписаний Акт готовності об'єкта до експлуатації по завершенню демонтажу вентиляційної труби 2 - ї черги ЧАЕС.

Демонтаж труби є частиною унікального проекту з будівництва захисної арки над об'єктом Укриття, яка дозволить провести демонтаж зруйнованого блоку Ченобильської АЕС в найбільш безпечних умовах.

Особливістю проекту «Демонтаж вентиляційної труби 2 -ї черги ЧАЕС» є те, що основні роботи проводяться в умовах іонізуючого випромінювання.

Учасниками проекту було розроблено ряд заходів для безпечного здійснення робіт з урахуванням існуючих небезпечних факторів.
Перший блок труби повністю був демонтований 31 жовтня 2013 і вже до 25 листопада 2013 демонтаж завершений. Дуже важливо було встигнути завершити його до настання несприятливих погодних умов, тому що вже при швидкості вітру 8,9 м/с і випаданні опадів виконувати роботи краном не представляється можливим.
Вентиляційна труба знаходилася на даху Блоку В, який є спільним для 3-го і зруйнованого 4 -го енергоблоку і знаходиться між ними на близькій відстані. Верхня точка труби перебувала на позначці +150,0 м. А територія для встановлення вантажопідіймального крана, призначеного для демонтажу, значно віддалена від зони виробництва робіт.
Для демонтажу використовувався понад важкий кран «Демаг» СС-8800-1 вантажопідйомністю 1600 т.
Демонтаж труби здійснювався по частинах блоками масою від 25 до 60 тонн. Для різання стовбура труби і опорної конструкції обраний метод плазмового різання.

Взято звідси








Також, тут доволі розлого розписано процес демонтажу. І ще тут.

#1036
Скажу так, в Солдати удачі треба йти дивитись. Вибору як такого там не багато, але інколи щось достойне, головне за недорого можна придбати.
Я собі колись там доволі вдало придбав альпійку (швейцарську форму). Стінгер придбав там (нові) штатівські берци, з гортексом, за невеликі кошти.
#1037
Запустили доволі потрібний, на мою думку проект, карта проблем Львова.

Будуть збиратися різні проблемні місця Львова, опрацьовуватися та таким чином доноситись до громадськості і далі.
Проект на стадії розвитку.
#1038
Дугу на метал поки не розбирають, принаймі якихось доказів цього ми не бачили.

Так, організацією екскурсії займався Inkognito. Екскурсія вартувала з людини біля 700 грн. + 50 гривень за обід в Чорнобилі. Було не надто смачно, але після насиченого дня голод був вгамований.
В загальному, кошторис поїздки був в межах 1000-1050 гривень, враховуючи вартість квитків  до Києва і назад.

Група наша складалася з десяти чоловік. Крім нас, галицьких бандерівців було четверо осіб громадян Росії та один Киянин. Фактично молодь.

Неймовірні історії? Як вже згадував, наші провідники були "фахівцями" Зони, зналися не тільки в історичних чи хронологічних моментах, але й загалом, в дрібницях, особливо технічного значення.
Ми також не були далекими в знаннях реалій зони, тому було дуже цікаво спілкуватись. Звісно що, багато цікавих моментів дізнались від них.

Краєвиди Сталкера...? Оо, це так! Особливо Прип'ять. Причому, як колись активний поціновувач трьох частин гри Сталкер, я ловив себе на думці - "я вже тут був". Елементарне дежавю, в звіті згадував.
Найхарактерніші місця це Прип'ять, майданчик біля адмін споруд ЧАЕС та біля машзалу. Ну і природа. Моментами дуже схожа. Особливо, коли сонце знаходилось ближче до горизонту.

Дякую за всім гарні відгуки.

#1039
Дякую.

1. Фон на даху багатоповерхівки був в межах норми, тобто не підвищений. Може й колись щось було, але роками, з опадами все звідти змилось.
2. Те саме можна сказати і про "Дугу". Фактично, сама антена чиста. Але, поряд грунти вже забруднені. Знову ж таки, радіонукліди разом з опадами на 10-20 см просочились в землю. Там осіли й важкі частинки.
3. Зустрілась нам тільки косуля, яка перебігала дорогу. Також було багато пернатих. Хтось навіть фазана бачив.