Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Roy

#1061
Журналісти в даному аспекті роблять свою роботу дуже добре, проте на жаль, далі від медійного розголосу мало що змінюється, як правило.

Тут погоджуюся з новим дописувачем Misha_arh:
ЦитуватиУявіть що буде творитись наприклад на сихові коли молоді мами з дітьми в паніці  по вулицях будуть бігати і шукати прихистку. от в цій фазі найбільша небезпека. тому я і підняв тему щоб люди були готові і діяли без паніки

Країна має бути підготовлена. Чіткі плани, сховища, варіанти евакуації. Он зараз в ЖЕКах, і стенди старі є з розміщеннями сховищ, і інфоматеріали (нові) :). А на ділі - провал. Хоча навіть в старому законодавстві все чітко розписано. Просто берегти та підтримувати, але ці кроки вже давно пропущені.
Обговорювати доцільність сховищ не варто. Вони мають бути, як колись, доведенні до пуття, а не як мітлосховища. Це навіть гарантія для жителів на психологічному рівні, що в разі чогось, вони будуть мати прихисток. Так спокійніше соціуму.

Зараз з допомогою спонсорських коштів зроблять(відновлять) кілька зразково-показових, і на тому юш.
Але до проблеми треба підходити в комплексі. І щоб гроші з держбюджету виділили.
#1062
Цитата: Driver від 22.03.2014 12:53:28
Можна навіть з логотипом explorer.lviv.ua

До речі, гарна ідея! Альтер, як воно на ціну вплине? Поцікався плз.
#1064
Думаю, я або YserL за наявністю вільного часу могли б намалювати в векторі схему.
#1065
А шо, так сі зле читаєцці на вотчині археологічного руху?  ;D

Наступний звіт буде цілком і повністю тут.

Дякую.
#1067
Цитата: Alexpc від 20.03.2014 11:47:07
Хлопці, хто знає найближчі бомбосховища біля вулиці Кримська? Бо війна з Росією досить таки можлива, і хочеться надати своїй сім'ї і рідним хочаб якусь інформацію якщо прийдеться таки воювати...

Найближчий мабуть буде на Тарнавського 107, під Природничим коледжем.
#1068
Сьогодні ДН в SANECKA! Вітаю, бажаю здоров'я міцного, успіхів в праці і всього best of the best!

P.S. І багато гарних підвалів та смачних підземель. І краще під боком  ;)
#1069
А ще може Стебник чи Калуш, на кшталт Ню Роздолу, бо там вже геть все дорізають...
#1070
Цитата: STALKER від 17.03.2014 14:24:09
Теж маю ІІ випуск. Якщо раптом щось- то позичу.

Дякую. Вже написав Wolff'у наразі. Так що, в будь якому разі тема продовжиться  ;)
#1071
Wolff, позич! З радістю б відсканував і II частину історії вулиць Львова.

Пропаганда там така не дуже нав'язлива, навіть я б сказав, з нею цікавіше читається.  :)  Зате історичний матеріал презентований дуже непогано.
#1072
Доволі цікава збірка про історію вулиць та будинків центрального Львова.
Відсканував, тому хто цікавиться темою - насолоджуйтеся :)



































































#1073
Volkswagen T1. Гарно відновлений, бачив!
#1074
Приєднуюсь до привітань, всього тобі найкращого! ;)
#1075
Пропоную поставити пошту explorer.lviv.heads@gmail.com, куди можна звертатись.

А нижче контакти адмінів/модерів + іхня пошта по бажанню. Типу нікнейм+поштова скринька.
Що скажете?
#1076
 Про всяк створив explorer.lviv.heads@gmail.com

Пароль в ОП
#1077
Гадаю explorer.lviv@gmail.com добре буде? Які пропозиції. Зараз створю.

Upd/ Ха..Не так й вже просто
#1078
В мене єдине зауваження щодо цієї адреси:  bottlehunterexplorer@gmail.com То ж є якийсь сугубо твій акаунт.

Хотілось щоб всі адміни, модератори мали спільний акаунт, таким чином мали б можливість спілкуватись з гостями, пресою, отримувати скарги/пропозиції та ін..

А так, гарно все подано.
#1079
Плани / Re: Євромайдан
01.03.2014 01:05:38
Цитата: inkognito від 28.02.2014 16:21:58
   Чесно кажучи, дуже не сподівався на таку шалену кількість дописів у відповідь на мій. Дякую Le-i-3o та Машиніст'у. Ніколи б навіть і не подумав, що нас так багато...

Ну..., це ж допис. Я підтримую ідею цілковито, ІМХО таке навіть не обговорюється. Гадаю, у зв'язку з останніми сумними подіями, відсутність реакції лише тут, а не в головах.
Та й, думаю, не один я підтримаю гідну пропозицію!
#1080
Нещодавно побували на одній з найвищих залізничних станцій України - Бескид.

ЦитуватиБескидський тунель  — другий за  довжиною  залізничний тунель  в  Україні. Тунель був збудований за часів Австро-Угорської імперії, 1886 року, і на сьогодні є бар'єрним місцем V Критського Міжнародного транспортного коридору, який проходить територією Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України та Росії (Трієст-Любляна-Будапешт-Братислава-Ужгород-Львів), оскільки це єдина одноколійна дільниця на усій його довжині.

Під час Другої світової війни було зруйновано обмурівку тунелю і порталів, що призвело до обвалу північної і центральної частин штольні. Це зупинило рух потягів на лінії Стрий–Мукачево на два роки. Упродовж двох наступних років залізничники спільно з інженерними військами тунель відремонтували, і в липні 1946 року тут вдалося відновити залізничний рух.

Враховуючи тривалий термін експлуатації, внесення конструктивних змін при електрифікації дільниці Мукачево–Лавочне (1954-1956 рр.), деформацію та руйнування дренажної системи, тунель знаходиться на останній стадії зносу.

За технічним станом діючий тунель вичерпав свій експлуатаційний ресурс і  вимагає постійної уваги працівників магістралі. Найбільша проблема – ґрунтові води, які проникають через його стіни.  Взимку волога перетворюється у лід, а це загрожує безпеці руху. Відтак, щодня залізничники змушені колоти кригу і вивозити за межі штучної споруди. Тут потяги рухаються із мінімальною швидкістю, крім того, одноколійний тунель зменшує пропускну здатність ділянки і всього транспортного коридору. Розвиток міжнародних транспортних коридорів Уряд України визначив пріоритетним напрямком інтеграції транспортної мережі нашої держави до європейської. Одним із бар'єрів поки що залишається одноколійний тунель Бескид, технічний стан якого щороку погіршується.

Щоб забезпечити безперебійний та безпечний рух, а також збільшити пропускну спроможність цієї (поки що проблемної) ділянки, залізничники взялись за реалізацію одного із наймасштабніших будівельних проектів України. Розпочали будівництво нового, двоколійного Бескидського тунелю. Він пройде на відстані 30 метрів зліва від діючого. Нова штучна споруда, довжиною 1764,5 м, проляже на 182-метровій глибині від поверхні Бескидського хребта (781-807 м над рівнем моря). Його обладнають сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляції, відеонагляду, контрольними датчиками визначення  рівня шкідливих газів, а також постійного моніторингу внутрішнього стану тунелю, засобами сигналізації та зв'язку, пожежної безпеки і системою антикорозійного захисту. Проектом передбачено спорудження 49 ніш і 12 камер, розташованих відповідно через 60 м та 300 м у шаховому порядку з кожної сторони по усій довжині тунелю. Для проходу обслуговуючого персоналу та можливої евакуації людей, між старим та новим тунелями передбачено спорудження трьох евакуаційних збійок (переходів).

Після будівництва нового двохколійного тунелю пропускна спроможність збільшиться з 47 до 100 пар поїздів на добу та швидкість проходження тунелю зросте з 40 до 60 км/год.

Згідно з календарним графіком  будівництво Бескидського тунелю має закінчитися у 2016 році

Взято звідси




Будучи на місці, побачили на власні очі всю організовану інфраструктуру.

Гадали, що там буде на пів-розруха, а ні, побачили організованість, чистоту, порядок. На момент проходження 50-ти метрового відрізку, все для повноцінної роботи вже було (гуртожиток, техніка, бетонний завод, під'їзні дороги, охорона), тощо.


Побачивши це, подумали згодом напроситись на офіційну екскурсію, при завершенні будівництва, чи хоча б на половині етапу.



Бетонозмішувальний вузол






Техніка


А от сама станція Бескид виглядає дещо скромніше


Старенький тунель






Що цікаво, коли  в електричці,  ми піднімались до станції, буксувала одна, а може й більше колісних пар. Швидкість була не більше 10км/год. Помічник машиніста весь час бігав, що перевіряв. І як стало відомо, в електричці такого типу не має механізму піскоподачі під колеса.