Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Roy

#2701
пропозиції є, це година десь 22:00, не раніше. На будь-який день.
#2702
Та що, тільки чекаю на суху погоду. Можна лізти. Курча, з тою львівською погодою вилазки в колектор стають просто святом! :)
#2706
Цитата: still від 27.06.2010 00:45:04
Хто знає, що за вхід у пагорбі, вище від стадіону, де корти? А за ним в землі отвір з цегляної кладки, засипаний.
Пасувало б туди навідатися, глянути що й до чого.
#2707
Тут результат вилазки
#2708
Мали бути на місці табору ракетні шахти, як гадалося. Але не сталось як гадалось.  :)
Перевірити інформацію мусіли, отож зібралися зраненько Зеля, Інкогніто, Ромчик, Ростислав та я. Ганебний дощовий ранок...купуємо бастурму, воду сідаємо в сраковоз Зелі та відчалюємо в напрям Бібрки. З основної дороги звернули наліво, залишили машину. Спочатку бетонна дорога нас обнадіювала на наявність чогось військового там в лісі, далі та ж дорога була всіяна зрубаними деревами та кущами, спеціально мабуть думали, щоб не шастали туди всякі)) Пробирались через лісові баталії, топтали болото, мокли, а тоді вже вийшли на рівненьку чисту дорогу, яка огортала пагорб.







Далі, остання надія, виходимо з-за повороту та бачимо залишки будівель:


Все, тут зрозуміли що й до чого й трішки розчарувалися. Хоча настроєва погода та гарна природа цієї місцини нам то компенсувала:














Далі потому, змарнілі такі, захотіли ше якихось пригод, подалися в Старе Село. Але замок нас не цікавив, цікавив нас асортимент продуктів в місцевому магазині))). Плюнули на той асортимент збідований та й поїхали в Брюхляндію на чебуреки смаченькі...
Поїли.

Та зігрілись)





 
#2709
Цитата: toya від 27.06.2010 08:08:37
ЦитуватиЗалізниця розташована на верхній терасі Стрийського парку, колії прокладені вздовж периметра парку від вулиці Івана Франка до входу в парк з боку вул. Стрийської (біля парку ім. Б. Хмельницького)
хм... Це напевне якась помилка - які ж колії біля парку культури ? Крайні станції це Сонячна - в районі податкової, назву іншої не пам"ятаю, але вона теж ніби дуже далеко від парку культури.
Це не помилка. До 1976 року існувала станція Дитяче містечко, яка відповідно розташовувалась ближче до входу в парк ім. Б. Хмельницького. Вище це описано.
#2710
Доволі смачно :)

#2711
Залізниця розташована на верхній терасі Стрийського парку, колії прокладені вздовж периметра парку від вулиці Івана Франка до входу в парк з боку вул. Стрийської (біля парку ім. Б. Хмельницького). При побудові залізниці використали колію, що існувала ще з часів Загальної крайової виставки 1894 р., а в міжвоєнний період з’єднувала станцію Персенківка з товарними залізничними платформами павільйонного містечка Східних Торгів. Початкова довжина дитячої залізниці становила 1850 м, на лінії було збудовано три станції, маршрутом курсував потяг, що складався з паровоза та чотирьох дерев’яних вагонів. У 1960-х роках старий потяг замінив тепловоз із металевими вагонами.Під час реконструкції вулиці Стрийської у 1976 р. довжину колії скоротили до 1200 м, в цей же час була ліквідована одна зі станцій.

Після розпаду СРСР станції ДЗ були перейменовані Комсомольська в Паркову (Паркову), а Піонерська - в Сонячна (Сонячну).

У перші роки роботи дитячої залізниці парк рухомого складу був укомплектований одним паровозом Кч4-027, чотирма двовісними дерев'яними пасажирськими та трьома вантажними вагонами.

Наприкінці 60-х - початку 70-х років рухомий склад був оновлений - ДЗ отримала в своє розпорядження нові суцільнометалеві вагони Pafawag і ТУ2-087, ТУ3-039, ТУ3-040. ТУ2-087 отримав вельми незвичайне оформлення, зроблене за мотивами стандартної розмальовки перших випусків ширококолійного електровоза ВЛ8.

Деякий час у середині 80-х років на Львівській залізниці застосовувалася дещо незвичайна технологія керування поїздами. До поїзду з обох кінців чіплялися тепловози ТУ3 і з кінцевої станції поїзд повертався без обгону локомотива.

У 1989 році тепловоз ТУ3-040 був списаний, і сьогодні ТУ3-039 залишився єдиним на території колишнього СРСР тепловозом цієї серії, експлуатація якого продовжується до цих пір. Усвідомлюючи унікальність цієї машини, керівництво дитячої залізниці приділяє особливу увагу її збереження. В даний час ТУ3-039 використовується лише в особливих випадках - на свята та за спецзамовленнями. В основному для водіння поїздів використовується ТУ2-087


Фото представляє урочисте відкриття Львівської дитячої залізниці 8 листопада 1951 р. – популярного дитячого атракціону та навчальної бази для майбутніх залізничників.
(c)Олег Введенський

Повністю вичерпний історично-технічний опис Львівської Дитячої Залізниці є тут (рос.)




Недавно проходив з другом поряд станції "Сонячна". Друзяка мені заявив, що ніколи не катався на дитячій залізниці. Хм...подумав я, глянув на годинник...ок, тоді пішли на станцію. Якраз в голові поїзда був ТУ 3 039. От і супер, підійшов, на прохання проїхатися усередині тепловозу отримав згоду. Краще все ж таки, ніж в вагоні, серед дітей. Хоча діти й в тепловозі були, і діти машиністи.

Юний машиніст самостійно зрушив потяг з місця, як і керував ним в подальшому. Проте під пильним наглядом старшого.

Кабіна ТУ 3. Простора, правда шось крісел я не замітив. Хіба відкидні були.

Панель приборів. Все тут дуже просто


тумблери зі світловою індикацією

А скоростемір знаходиться позаду машиніста

Пронто...просто пронто, мабуть талісман)))

Тумблер який відповідає за очисні щітки на склі

Сподобалась мені технологія обігріву лобового вікна

V12 у всій красі


Вітерець бере старт

А тут "стрєлачнікі стрєлкі перєводят"

Та невже? :)

Курсуємо в депо

Так всередині. Видно трубу для вихлопу тепловозу.

ТУ 3 у всій красі

ТУ 2 йде на посадку

кабіна в ньому низька та тісна. Зате сидіти можна

Дані ТУ 3

решта фоток тут
#2712
Годинка так 10 ранку, на ДСК. Добре всім буде? Ну і взагалі хто ще буде, зголошуйтесь!
#2713
Та, закрити на колодку. Ну і бажано чим швидше, завтра, позавтра. Заодно й роздивитися детально об'єкт. То як?
#2714
Було б добре якщо б хтось знайшов фотографії закладу ще радянського часу, щоб порівняти як то воно колись було там.
#2715
Та, колодка обовязково має бути. Маю певні здогади хто відкрив вежу..., по написах DL, хоча можу помилятись. І взагалі, треба прослідкувати за цим місцем, ану ще й зробимо пристанище а-ля бомбік під Добробутом.А і ше, Зелю з ломом туди не можна пускати))))А то для нього роботи там знайдеться багатеннно ;)
#2716
Сьогодні з Venickom були в справах в районі податкової. Верталися в центр Стрийським парком. Проходимо повз вежу а тут.ввідкриті двері на наш подив. Такого звісно пропустити не могли, дістали ліхтари та мильнички, зайшли в споруду.
Вхід в колишній ресторан пролягав через роздягальню, що на першому рівні. Над вішаками розміщувалося електронне табло про наявність місць на кожному з секторів вежі!! Приємно вразила така річ. Вежа поділена на 6 поверхів (секторів).

На другому поверсі розміщувалась барна стійка та кімната бугалтерії чи дирекції закладу. Залишилось дуже багато елементів побуту радянського часу, характерних дермантинових меблів, барних стільців, посуди.Ще зауважу, виглядає воно зовсім непогано, тобто не знищене часом та відвідувачами закритого закладу. Ресторан декорований тру-hand made вітражами, скульптурами, шклом, дещо є ще ціле, можна тільки уявити собі, як там колись шикарно було.
Між поверхами є туалети, умивальники. Також є вантажний ліфт, по якому возився посуд та їжа з верхніх поверхів.  А останній поверх це взагалі фантастика!
Білі дивани, барна стійка з колекцією імпортних напоїв (пусті, проте нерозбиті пляшки) модних та дорогих ще в кінці 80-х років...Якось переносишся в часі, коли перебуваєш там, взагалі дивні відчуття, висота розташування, предмети та панорама роблять своє діло... Звідти є лаз на гвинтові сходи, які огинають вежу а також скрита драбинка на стрих, звідки можна попасти на дахівку вежі.
Отже, є прекрасне місце, не знаю як так двері раптом відриті виявилися серед дня..., наразі все ще не засране та не понищене сильно. В кожному разі, вхідні двері ми замотали шнурком від проводки. Чим швидше туди навідаємося тим краще буде, варто цю атмосферу побачити та відчути особисто.

P.S. Взагалі місце виглядало містично, всередині відмовилася працювати цифромильничка якимось чином, довелося заюзати телефон.


Відео, з телефону












































































































#2717
Давайте на неділю або ж понділок. Кому що підходить, тоді вирішимо. Мені зручніша неділя.
#2718
Кінотеатр Київ - працює, кінотеатр Зірка - це ж клуб Пікассо!
#2719
Портативний світлофор на трасі Львів-Київ. Акумулятори крадуть всеодно, незважаючи на колодки, бетонну плиту та блок...
#2720
Цитата: Golem від 23.06.2010 16:46:12
Був би дуже вдячний якби хтось цими вихідними туда зїздив і перефоткав шо там лишилосі. Адже ж це мають бути найближчі до Львова ракетні Шахти! Їхати туда 20км, маршрутки ходять часто від кільця на Зеленій. Можна і Велосипедом. Користуючись днем проституції їду на 3 дні в Мармароси.
Дай хоча б приблизні кординати місця розташування, шоб знати в який бік рухатись.
Цитуватидавайте в неділю
А на неділю на вечір може бути рибалочка.)))