Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Roy

#661
Наша літня мандрівка планувалась на 6 днів, так щоб побувати на узбережжі Чорного моря, відвідати Вилкове з його тамтешніми принадами а також, хоча б краєм ока спогледіти Одеські катакомби.
Ну, але все по порядку.

Спершу ніч в поїзді, яка без всіляких сумнів з експлорерами мала бути веселою, плюс до того ще був мій кум. Бо ще як куми збираються, то вже ого!  ;D

Вранішня "Одесса - жемчужина у моря" зустріла нас безвітряним теплим ранком.




Далі, колективно вирішено було рухатись на Білгород-Дністровський. Придбали квитки на електричку.
Чи не головним моментом було побачити таке довгоочікуване мооооре, з вікна електрички. В районі Затоки лише тоненька коса розділяє лиман та море. А відчути бриз моря через вікно вагону, де від нього якихось 15 метрів - це незабутньо. Зустріч двох стихій природної та техногенної. Гарно!


Прибули в Білгород. Якогось особливого бажання описувати фортецю не було і не є зараз. Так, об'єкт красивий, але надто туристично розкручений для його окремого "хваління" тут.
Хоча, кілька знимок є, які дещо нам говорять, що:
- там опасно

- місцями гарно

- ну і вузько :)


Зате місто має ось таку вивіску, приправлену місцевим колоритом:


Далі, вирішили прямувати в сторону до Вилкове та обрати місце дислокації біля моря. Вибрано було курорт Приморське, який знаходиться за 10 км від Вилкове.
Велкам ту совок! Відчув на собі різницю, що це коли відпочинкова база має "туалет со сливом воды" і також без нього.
Також, тут тобі усміхнуться після того, як заплатиш гроші.
Гадаю, рівень курорту Приморське можна оцінити по цим фото:







Є і плюси звісно. Солодкі, смачні фрукти - кавуни, дині, персики, які вирощені на полях поруч. Також в продажі асортимент копченої та в'яленої риби з моря чи Дунаю. Смачно! Але, враховуючи спеку, останньою можна й отруїтись, що я успішно і зробив.
Муха з брудними лапками сіла - довелось за ніч використати рулон туалетного паперу. 

Інша справа з так званою "украЇнською Венецією". Венецією там і не пахне, але місцина там дуже самобутня, цікава, яку хочеться досліджувати ще і ще.
Навіть незважаючи на тотальну відсутність дороги сюди.


Одного ранку ми вийшли на автобусній станції в містечку Вилкове. Місто ще спало. Туроператори, котрі займаються прогулянками на човнах ще теж. Була сьома година ранку.
Вирушили в напрямку Дунаю, оглядаючи по дорозі вулички.






Інколи, місцями тут ще радянський союз. Таблички назви вулиць, опустілі будиночки, з полущеною фарбою.
Вийшли на пристань Дунаю. Місцеві рибалки розмірено сидять над рікою, час від часу поглядаючи на гойдаючі поплавки. Риба тут є.


Саме тут ми познайомились з дядьою Ваньою, рибалкою, з ним ми домовились про нашу прогулянку на його човні. Скинулись грішми, дядя Ваня поїхав до бензоколонки на велосипеді на край міста.





Коли сіли в човен, зрозуміло стало, яку Руфус має боязнь води!
Тримається))


Нас разом семеро, човник з мотором п'ятдеесятих років невпинно трудиться, ми ж спокійно оглядаємо береги двох держав - України та Румунії.

Видно як впав рівень води в Дунаї


Цей пришвартований кораблик виконує функцію розчистки каналів


Хотіли побачити судоремонтний завод + затон


Фактично звалище стареньких вантажних кораблів, облюбованих птахами. Де-не-де жевріє якась робота. І видніються свіжі судна.


Пусті доки


Плавуча майстерня


птахи


Покинутий склад. Рівень води суттєво знизився.


Церква чи каплиця на території дачі колишнього депутата Рибака. На відео можна буде побачити озброєну охорону поруч.


Румунія


Місцевий дядько з цигаркою в зубах. По хліб певно.


Острів, на котрому колись жили виключно старовіри. Зараз там переважно дачі, з дуже родючим грунтом. Також, серед рослинності заховані непримітні місця відпочинку.




Символічний вказівник. Навіть Львів є!


Зупинилися по бажанню на острові. Була невеличка дерев'яна пристань. Тут ми пообідали, чи поснідали?

Був позичений на грядці поруч соковитий, налитий сонцем сеньйор Помідор, без ГМО. Посмакувало.


Через деякий час, коли ми були вже безпосередньо в каналах міста, човник, мотор човника закашлявся та перестав дихати. Дядя Ваня розпочав процедури зняття свічки та продуття її.


Ми ж собі спостерігали за оточуючими хащами та пропливаючими поряд човнами.


Комар місцевий трохи попозував - скуштував западенської крові


Дуже милі і гарні оку пристані, канали. Тут вже вирує життя біля води.








Кожен зі своїм інструментом.


Діти в каналі стрибають у воду.


Вантажать на човен будматеріали.


Стоянка


О, а хто тут в нас?


Користуючись низьким рівнем води хлопці чистять пристань від мулу


Нашого дядю Ваню всі знають і поважають


От таке тут співіснування транспорту






Спека, відсутність дощів робить свою справу - канали в рясці.


І ще, у Вилковому певно найзатишніший автовокзал з усіх які я бачив на наших теренах.


А чого Женя з гіпсом на руці? Не питайтеся, то ми так в Одесу весело їхали. ;D

Чекаємо на доповнення від інших учасників мандрівки.
Звіт з Одеських катакомб читайте в окремій темі. Скоро.

Обговорення теми тут
Всі фото тут
#662
Привіт. Наразі ми жетонами не займаємось.
#663
Сумнозвісний поворот русла річки:


Співчуваю власникам квартир новобудови на перших поверхах...

#664
Цитата: YserL від 16.07.2015 09:29:29
Офігезно. А білі цятки від чого появляються?
То бруд, пилюка, цятки всілякі. Можна автоматично при скануванні це забирати, але мені так більше до вподоби.
#665
Дозріли реактиви, проявилася плівка!  :)































#666
Там в коментах говорилося про якийсь хімзавод. Про який такий завод мова?
#667
Але це не сховище. Це додаткове приміщення резервуар для відкачування надлишкової води з переходу.
#668
Коментарі з фб:

ЦитуватиРостислав Гунько Така історія: на одній міцній геологічній лінзі збудували школу і потужний вентилятор для теплової станції, чи щось подібне на неї. І от в певний період часу школа починала тремтіти. Час вібрацій співпадав із часом вмикання насоса. Кумедним в цій історії є те, що відстань між школою та насосом становила 15-20км. Основа для фундаментів школи та насоса під землею була зєднана тонким шаром ( до 2 м висотою) однорідної твердої породи по якій і передавались вібрації.

ЦитуватиАндрій Зазуляк Коливання відбуваються через роботу Хімічного заводу, який вночі вмикає свої компресори. Цю проблему вже досліджували років 10 тому, коли почав зсуватись будинок по вул. Хуторівка 30-32. Тоді було реалізовано ряд технічних та організаційних рішень, які цю проблему усунули (принаймі для цих будинків). Вам пропоную звернутись у міську раду ( департамент містобудування), у міжвідомчу комісію при Сихівській райадміністрації та в інспекцію з техногенної безпеки.
#669
Знайдено на фейсбуці.
"В будинку де я живу, кожен вечір відбувається резонанс, будинок коливається (Долучаю відео). Кожну ніч біля 00,00 годин панельний 9-ти поверховий будинок починає розгойдуватись і так відбувається до 6,00-7,00 усі не закріплені речі починають гойдатись, люстра, вода у вазі, флешка що весить на стіні на шнурку, та і на відчуття дуже моторошно, чую як часами потріскує бетон.
Боюся найстрашнішого що від тих коливань може обвалитись будинок (Відео за посиланнями нижче).
порадьте будь ласка хто знає чим цьому зарадити, на гарячій лінії міста забили на це!"













Хто що про це скаже? Цікаво.
#670
Цікаво.
А цей нахил під сходами?


Upd: резервуар для відкачки води.
#671
Купуємо квитки сьогодні - завтра.
#672
Товариство! В нашого Deadmeat'а народився син зовсім нещодавно! Тому, сильно гратулюю з цим святом нового життя!

#673
Розкладний компактний диван, в доброму стані. Ціна - 1200 грн. Для форумчан - знижка.
Розміри на фото.







#674


Бомжі на звалищі розпальцелюють на метали. По любому  :)
#675
Цитата: Андрій74 від 23.06.2015 07:42:54
Roy саме гірше те що ситуація з МД ,помаленку ,але виходить з під контролю.Яким же треба бути моральним уродом,щоб розривати могили,виставляти людський черп на аукціон!!! Із за таких псевдошукачів нормальних пацанів ганяють.Я  не здивуюсь,коли місцеві дупотати,або  дупотати рангом вище приймуть закон про заборону МД.

От власне. Ще можна зробити висновок про роботу журналістів, про вміння знаходити ложку дьогтю в бочці меду.
Прагнення сенсацій, нічого більше. А як копали, так і будуть копати, навіть з забороною. Могили і котел без МД рили, ще ого коли.
#676
Цитата: Андрій74 від 22.06.2015 22:03:30
А саме най цікавіше те що цей репортаж веде дружина мого колеги з яким я ходжу на коп.Я в шоці...

Передавай привіт колезі від сірих археологів! Зрозуміло, хто там голова в сім'ї  ;D

Як завше, локальні журналісточки роблять псевдо-сенсаційні сюжети, на гранти, виділених авторитетними каналами.
Найбільше дивує той факт, що вперто прирівнюють людину з мд до  могилокопачів, тобто справжніх чорних археологів.
А КП ЛОР "Доля" - просто жаба їм щось дусить))

#677
Фестиваль Leopolis Grand Prix вже проводиться у Львові щорічно, протягом кількох років. Щоразу, з'являються цікаві моделі машинок.
Я забіг лише в перший день проведення фесту, побачив невелику частину доволі рідкісних авто.

Оглядини почав з СМЗ С3Д, в народі "інвалідки". Машинка, з одноциліндровим двохтактним моторчиком потужністю до 14 к.с., від мотоциклів ІЖ. Потужність на 500 кг. маси мотокаляски. Відрізнялась шумністю і прожорливістю)).
Що цікаво, виготовлялась в такому кузові до 1997 року. Наступницею стала "Ока".




Варіант з повністю ручним управлінням


Багажник. Крім корисного простору там розташована пічка.


А це попередня модель "інвалідки" - СМЗ С3А, вироблялась з 1959 по 1970 роки. Розганялась до неймовірних 60 км/год. Блок склоочисника розташований в салоні, з приводом лише на щітку водія.


Салон тісний, та ще більш спартанський, якщо порівнювати з наступником.


Моторчик розвивав всього 8 к.с. Гальма були лише задніх колесах.


ЗАЗ-965 - "горбатий" запорожець, суттєво з розширеним кузовом і причіпом-близнюком.





Бррр...Що це, спитаєте ви?
Так, я не відмовив собі посидіти в новенькому Mercedes-Benz S-class 350, оцінити салон та результати сучасних технологій.
Та й погодьтесь, цікаво пересісти з совіцької інвалідки одразу в авто такого класу, контраст ще той  :)


Дерево, шкіра та алюміній


Панель типу оптітрон вже не в моді, лише графічний дисплей.


Не зміг не звернути увагу на Mercedes-AMG CLS 63, в відомій комлектації з потужністю 557 к.с., де розгін до сотні займає трошки більше 4 секунд.








Як завіряв мені представник фірми Ріа-авто, цей двигун зібраний вручну, про що свідчить табличка з автографом майстра. Вручну. Але, по відчуттям якось "без душі".
Не відчув я в цих розцяцькованих мерсах попередньої надійності, "душі", відчуття, що авто зроблено на совість. Чого не скажеш про серії 123, 124, 126, 140...Взагалі, це якось стосується всіх авто до 2000-х років.
Ось такі враження.

Їдемо далі.

Volkswagen t1, доволі часто зустрічається на вуличках Львова






BMW 2000 1967 року, з автоматичною трансмісією




Volkswagen Karmann Ghia 1966 року. Мотор об'ємом 1,2 літри, потужність 34 кінські сили. Не густо, як для спортивного купе.
Машинка походить з Бразилії.




А от посадка низька, спортивна


Mercedes-Benz-CE 230 1980 року. Хотів б таку мати, красиве купе!




В салоні дуже затишно і зручно


М'ягкий велюр


Volvo BV 202 на гусеничному шасі. двигун бензиновий, дволітровий потужністю 97 к.с. Також є причіп. Машина працює в Карпатах, вивозить лижників на гору.








Дверей немає.




Газ -67Б, виготовлений у 1944 році. Використовувався під час ІІ св, возив полковника, згодом осів в одній із шкіл півдня Тернопільської області. Звідти попав на металолом.
Відновлений ентузіастом. Практично всі деталі автентичні.






Мопед Верховина, Львівського мотозаводу. Певно, готується до реставрації.
А от Стінгер міб б похвалитись кращим! ;)


"Трьоха", вона ж ВАЗ-2103. Непогано відновлена. Пасує наклейка знаку якості ссср






Москвич 401. Власника не було поряд, тому деталі реконструкції мені невідомі.




Якийсь довгий Каділак з п'ятиметровим кузовом. Власника не було.


Поруч стояло трійка Крайслерів, початку 70-х років. Скажу чесно, машини припали до душі. Величезний салон, з м'якимИ диванами, утворили колосальний затишок і комфорт.


Можливо, дається взнаки відсутність звички до такого типу авто. Під капотом в них V8, в салоні є кондиціонер, магнітола, в якій дуже влучно звучить Charlie Rich, працюють електросклопідіймачі всіх вікон. Розкіш, порівнюючи з європейськими авто того часу.







Звісно, на момент нафтової кризи в США, восьмициліндрові двигуни трохи дефорсовані, але тим не менше "булькають" приємно.










Ідеально!  :)


В наших теренах ці машини екзотика, пропонуються на весільні кортежі.




А в Америці і 500 доларів можуть не вартувати. Хто згадає фільм Брат-2, - "For that car $500"? - американського далекобійника здивувала така щедрість))

Наостанок побачив такого дивного Лексуса, обтянутого а-ля крокодилячою шкірою.




Що ж, є і такі поціновувачі... :-\  Всі ми різні.  :)
#678
ЦитуватиЩе там є пагорб із загадковими дверима

Ех... Це сховище! є в нас тема (http://explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,3279.msg20906.html#msg20906)
#680
Тим часом, реконструкція площі триває. Попри протести, вночі підрізають дерева, міняють комунікації і виглядає на те, що таки будуть переносити дорогу.


дошки з лавочок зірвані




позаду зупинки вирізані дерева


останній раз відкритий грунт перед собором певно був ще в 18-19 столітті, не рахуючи реконструкцій




робочий процес












рів викопали десь до 2 метрів


ехо минулого


дитячий майданчик


Сад позаду собору покосили та прибрали сміття


Гарно там