Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - crush

#1
Цитата: Driver від 07.08.2013 18:30:06
Слова охоронця вартує перевірити вудкою, але зважаючи на глуш і відсутність нормальних доріг зачотне місце для поціновувачів тихого відпочинку.
на озері практично відпочивальників не буває...та і місцеві там ніколи не купаються. дуже багато людей там втопилося за дивних обставин.от і ходять місцеві легенди!!!!
озеро приватне...порибалити можна..якщо з охороною домовитись.риби реально багато...але рибалити потрібно з човна
#2
http://www.eway.in.ua/ua/cities/lviv


ЦитуватиЯк поінформували в управлінні транспорту та зв'язку ЛМР, зважаючи на численні зверненням мешканців до нової маршрутної мережі додали ще 7 автобусних маршрутів – №47А, №48, №49,  №50, №51, №1001та №1002.

Зокрема, додано 1 радіальний маршрут 47А. Він курсуватиме за маршрутом: к-тр Довженка – просп. Червоної Калини – вул. Луганська – вул. Зелена – вул. Джорджа Вашингтона – вул. Пасічна – вул. Личаківська – вул. Підвальна – вул. Торгова – просп. Свободи – пл. Галицька. Тут курсуватимуть автобуси великої вмістимості.

Також додано хордові маршрути:

№48- Аеропорт – вул. Любінська – вул. Петлюри – вул. Садова – вул. Кульпарківська – вул. Антоновича – вул. Коновальця – вул. Чупринки – вул. Степана Бандери – вул. Коперніка.

№49  - Рясне-2 – вул. Шевченка – вул. Городоцька – приміський вокзал.

№50 - Рясне-2 – вул. Шевченка – вул. Левандівська – вул. Городоцька – вул. Степана Бандери – вул. Стефаника – вул. Дж. Дудаєва – просп. Шевченка – вул. Герцена – вул. Івана Франка – вул. Зелена – вул. Студентська – вул. Мечнікова – вул. Личаківська – вул. Пасічна – вул. Лисинецька

№51 - вул. Наукова (кінц. трол. марш. №2) – кн. Ольги – вул. Володимира Великого – вул. Виговського – вул. Кульчицької – вул. Петлюри – вул. Любінська – вул. Окружна – вул. Кульпарківська – вул. Городоцька – вул. Куліша – вул. Зернова – просп. Чорновола – вул. Замарстинівська – вул. Гетьмана Мазепи – вул. Миколайчука – вул. Щурата.

№1001– Рясне-1 – кільцева дорога – вул. Городоцька – кінцева зупинка трол. Маршруту №3, 10

№1002 – Рясне-1 – кільцева дорога – Сокільники – ТРЦ Кінг Крос.

http://www.city-adm.lviv.ua/news/transport/16551-na-zvernenna-meshkanciv-u-lvovi-kursuvatime-shhe-7-dodatkovih-avtobusnih-marshrutiv
#3
ось така статейка..для загального уявлення про плани

//

ЦитуватиВелика транспортна революція
ZIK/Маріан Стрільців
Із першого січня у Львові змінюється система руху громадського транспорту – будуть нові -AAA+
маршрути та нова нумерація. -AAA+

Першого січня 2012 для львів'ян зміниться не лише дата в календарі, а й номер і маршрут автобуса, яким звикли добиратися додому чи на роботу. Цього дня громадський транспорт виїде з автопарків під новими номерами та курсуватиме містом за цілком новими маршрутами. Іншим буде і розташування кінцевих зупинок.

Цю дату, 1 січня 2012 року, в Ратуші вибрали цілком свідомо. Мовляв, за три вихідні дні до нової схеми руху звикнуть і львів'яни, і перевізники. Для останніх важливим є поступове зростання пасажиропотоку.
Година Х...

Микола Жук, начальник міського управління транспорту та зв'язку, впевнений, що до кінця 2011-го всі підготовчі роботи буде завершено. 15 листопада оголосять конкурс для перевізників, результати якого стануть відомі рівно за місяць – 15 грудня.

– Із вимогами конкурсу всі охочі можуть ознайомитися вже зараз, – каже пан Жук. – Із основних – ми не допускатимемо на тендер автобусів, нижчих класом і пасажиромісткістю, ніж «Богдан» чи «Еталон». Братимемо до уваги наявність у штаті фірми-перевізника лікаря, а також те, чи влаштовані водії й інший персонал на роботу офіційно. З умов, які підвищать шанси на перемогу, – наявність на маршруті щонайменше одного автобуса, пристосованого для перевезення людей із обмеженими фізичними можливостями.

Тендерна комісія розробила систему балів, яка дасть змогу прозоро та швидко визначити переможця. «Це не сподобається багатьом перевізникам, – каже пан Жук, – але на даному етапі вони вже як риби: тільки відкривають роти». Виглядає на те, що якщо і були якісь непорозуміння, то їх уже залагоджено. Принаймні Роман Лобода, член правління Всеукраїнської асоціації автомобільного транспорту, запевнив «Інформатор», що вони підтримують новацію мерії й готові виконувати вимоги щодо оновлення автопарків.

– Запропоновану шкалу оцінювання я назвав би доволі прогресивною, – каже пан Лобода. –Це правильно, що в конкурсі фактично зможуть взяти участь лише великі підприємства. Вважаю цей бізнес доволі специфічним – тут, крім амбіцій, треба мати ще й «амуніцію». Але малі підприємці також не пропадуть. І для них знайдеться робота – свої автотранспортні засоби вони зможуть здавати в оренду або в лізинг великим транспортним компаніям.
Менше, але краще

Із введенням нової транспортної схеми у Львові зменшиться кількість і маршрутів, і маршруток. Але, як переконує Андрій Білоус, заступник начальника управління міського транспорту та зв'язку, львів'яни не відчують незручностей.

– За документами, на сьогодні у Львові щодня на маршрути виїжджає 840 транспортних засобів, – пояснює пан Білоус. – Реально ж їх кількість – 600-650. Із нового року містом курсуватиме лише 500 автобусів класу «Богдан» та «Еталон» і трохи більше 100 автобусів великої місткості. Через п'ять років «Богдани» повинні зникнути з наших вулиць, оскільки договором буде передбачено, що щороку перевізники на 20% оновлюватимуть парк за рахунок автобусів із так званою низькою підлогою і місткістю не менш ніж 50 місць.

Нововведення стосуватимуться і маршрутів. Із наявних 73-х залишиться лише 46. Сьогодні працюють уже шість із них. Усіх їх обслуговують великогабаритні автобуси, всі вони є радіальними, тобто рухаються шістьма основними магістралями до центру міста. А саме: вулиця Городоцька – Центр; Рясне-2 (по вул. Шевченка) – Центр; «Галицьке Перехрестя» (по вул. Липневій) – Центр; Винники (по вул. Личаківській) – Центр; Сихів (по вул. Зеленій) – Центр та ТЦ «Кінг-Крос Леополіс» (по вул. Стрийській) – Центр.

Решта маршрутів будуть хордовими, тобто не перетинатимуть центральної частини міста. Їх кінцеві зупинки розмістять на прилеглих вулицях і площах. Наприклад, на вулицях Підвальній, Коперника, Вітовського, Зерновій, площах Галицькій, Петрушевича, а також біля університету та ринку «Добробут».

– Ми вважаємо це оптимальним варіантом, – каже Микола Жук. – Адже лише 20% пасажирів їде щоденно до центру міста. Решта 80% тільки перетинають його.
«Зелена хвиля»

Нова транспортна схема обіцяє також максимально покращити життя водіям приватного транспорту. В мерії запевняють, що у центрі не лише поменшає автобусів, а й зміниться налаштування світлофорів. За словами чиновників, вони працюватимуть за принципом так званої «зеленої хвилі». Тобто якщо водій рушить на зелене світло на вулиці Князя Романа, то його наступна зупинка на світлофорі буде вже за Оперним театром.

Хочуть також зменшити кількість автомобілів, які залишають на стоянках у центрі міста. Чиновники наразі бачать лише єдиний, проте дієвий спосіб – введення дуже високих цін на паркування.

– Заплановано, що центральною частиною міста опікуватиметься єдиний оператор паркування, – пояснив начальник міського управління транспорту. – Ціни будуть однаковими для всіх. Понад те, жодних винятків не робитимуть і для мешканців центральної частини міста. Усі повинні зрозуміти, що це дорога зона. І якщо людина не хоче платити за паркування, то своє авто вона буде змушена вивести з цієї зони.
Ризький квиток

Оплачуватимуть проїзд також по-новому – пластиковими електронними квитками. Щоправда, це нововведення очікує львів'ян не з січня, а з квітня. Підприємство, яке впроваджуватиме нову систему, у Львові вже визначили, – це латвійська фірма «Rigas karte». Її «домашній» проект електронного квитка визнано найуспішнішим у Східній Європі.

Принцип роботи такого квитка простий – у кожному транспортному засобі буде спеціальний пристрій-валідатор, який зчитуватиме інформацію щодо наявності коштів. Поповнювати цей квиток грошима можна буде в мережі кіосків і в супермаркетах, а за якийсь час це можна буде зробити і через ай-бокси та Інтернет. Планують, що буде розроблено систему бонусів і гнучких тарифів. Тобто якщо поповнювати квиток на тиждень наперед, то ціна поїздки одна, якщо на місяць – то нижча. Але наразі розповідати про це детальніше чиновники не готові. Зрозуміло лише одне – вартість проїзду зросте. Причім у всіх видах транспорту.

– Це несильно вдарить по кишенях пасажирів, – заспокоює Андрій Білоус, – бо система буде доволі гнучкою. Наприклад, якщо людина заплатила за проїзд в одному автобусі, а менш ніж за годину пересіла на інший, то за другий маршрут із неї не стягатимуть коштів. Саме в цьому перевага електронної системи – валідації. Також можна буде придбати разовий квиток просто в салоні у спеціальному боксі.

Спочатку електронний квиток запроваджуватимуть лише на комунальних маршрутах. Але, за словами чиновника, велика кількість перевізників уже готові надати листи-підтвердження про те, що вони хочуть обладнати такими пристроями свої транспортні засоби. Кажуть, що інакше випадуть із конкурентного середовища. Адже людина, яка матиме електронний квиток, чекатиме того транспортного засобу, в якому зможе ним розрахуватися. Крім того, перевізники в електронному розрахунку вбачають спосіб полегшити життя водіям – вони не матимуть справи з готівкою і не відволікатимуться.

До речі, планують, що електронними квитками користуватимуться і люди, які щодня їздять до Львова на роботу приватним автомобілем або приміською електричкою. В ідеалі, вони мали б, доїхавши до місця паркування за межами центру, розрахуватися електронним квитком і за паркінг, і за проїзд до місця роботи міським транспортом. Те ж стосується і приміських електричок – для них також мали б запровадити єдиний квиток-валідатор.
http://zik.ua/ua/news/2011/11/07/317974
#4
Цитата: Mike від 01.11.2011 21:22:17

1. Фінансувати це хто буде?
2. Що толку з новіших автобусів тих самих розмірів? Сєльодка в красивому автобусі?
3. Як нове дорожнє покриття(якщо воно зовсім не убіте) принесе менше пробок?
4. Що підрозумівається під упорядкованістю? Пробки що затримують рух куди дінуться?


народ присвятіть 1-2 години гуглінню на тему загальної концепції реорганізації громадського транспорту.і будете здивовані..шо вона не обмежується лише нової маршрутною мережою.не буду нічого описувати...хоча і добре в цьому орієнтуюся.бо ссилки шукати не хочу...а слова без ссилок..тема для дискусій.єдине що скажу ..що всі пункти цієї стратегії...зараз в процесі реалізації..а не тільки в планах...і з імовірністю 99%...таки будуть впроваджені
#5
Цитата: Mike від 27.10.2011 00:51:08
Цитата: crush від 25.10.2011 23:55:33запрацює з січня наступного року.варіанту що вона не буде втілена в життя неможе бути...оскільки процес уже запущений!!!
Радянська влада обіцяла Львову підземний трамвай аля Криворізький, процес запустила: збудувала і прохідну шахту і навіть наземну частину вітки. і?
Я вихожу з реалій, для запуску нової схеми потрібні автобуси, на автобуси потрібні кошти, а їх не завжди є. Про діру в бюджеті 18% чув? Про підвищення цін на газ? Грошей може так і не бути. І відповідно нової схеми.

ну тут я цілком непогоджуся.автобусів львову бракує лише для реалізації концепції радіальних маршрутів.на всі інші(хордові маршрути) передбачено застосування богданоподібного транспорту...якого у львові навалом!!!!

в листопаді має бути поставка 20-25 нових лазів...які в принципі забазпечать радіальні маршрути десь на 90 %...а цього достатньо щоб вони запрацювали.тому реалізації нової мережі нічого не загрожує.і наскільки мені відомо вже10 листопада повинні оголосити перші конкурси на нові маршрути
#6
Цитата: YserL від 26.10.2011 00:45:31
Цікаво хто інвестор і виконавець єдиного квитка.

ЦитуватиОголошено результати конкурсу з відбору найбільш економічно вигідної пропозиції серед учасників конкурсу щодо створення спільного підприємства для впровадження у Львові системи справляння плати за проїзд у громадському транспорті (системи електронного квитка).

Львів комфортний для мешканців. У місті працюють над покращенням якості надання послуг у транспорті. Зокрема, з початку вересня 2011 року у місті почали реалізовувати нову транспортну стратегію міста. Запущені радіальні автобуси, у місті використовують трансферний квиток. Зроблений наступний крок для підвищення якості послуг у громадському транспорті – створення спільного з інвестором підприємства для впровадження проекту.

Нагадаймо, для визначення партнера у створенні спільного підприємства було створено конкурсну комісію щодо організації та проведення конкурсу з визначення партнера.  За результатами конкурсу, визначено, що найбільш економічно вигідну пропозицію презентувала компанія з Латвії «Ригас Карте».

«Після визначення партнера департамент житлового господарства та інфраструктури доручається в порядку, передбаченому чинним законодавством, забезпечити створення з ТОВ «Ригас Карте» спільного підприємства для впровадження у Львові системи електронного проїзного квитка в усіх видах громадського транспорту», - повідомив начальник управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій Сергій Кіраль.

http://www.city-adm.lviv.ua/news/economy/15095-partnerom-mista-u-zaprovadzhenni-jelektronnogo-kvitka-stala-kompanija-rigas-karte
#7
Цитата: Lesyk від 16.10.2011 19:49:24
А що відомо про  мего-супер велику реформу з маршрутною системою Львова? Раніше казали що вона відбудеться в вересні, зараз уже середина жовтня...
з вересня вона не могла бути в принципі..бо її тільки 2.09 затвердив виконком...далі ще купа організаційних питань.і мабут(як і обіцялось на громадських слуханнях по цьому питанню) запрацює з січня наступного року.варіанту що вона не буде втілена в життя неможе бути...оскільки процес уже запущений!!!

також з квітня місяця повинна кардинально змінитися система оплати за проїздюютак званий єдиний електронний квиток.вже визначено інвестора який буде це реалізовувати...але про систему мало що відомо..зокрема тільки що він буде у вигляді пластикових карток...і буде дійсний для пересадки на будь-який транспорт протягом 90хв з моменту першої валідації