Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - karasj

#1
ЦитуватиПризначення його не відоме.

Ангар кафедри механізації, служить як гараж - для с/г техніки, і деяких приватних авто.
#2
Маю А-4. З задоволенням би побігав.
#3
Цитата: Diggerman від 21.01.2009 22:19:37
І знов дешеві "легенди" якогось журналюги в першому пості...
А реально хтось мандрував "підземними вулицями" під центром? Є якесь сполучення між підвалами будинків? Хтось має фото?
Між підвалами  - точно є (були). При нагоді, як буду в центрі, напишу номери будинків, під якими з пів км можна пройти, якщо за останніх років 12 нічого не змінилось. Але то не ходи, а скоріше переходи між будинками.
P.S. Якщо тема ще жива:-)
#4
Вирішив своїх 5 коп. вставити...
Про батарейки...
Тести з ввезеною батарейкою Дюрасел і близько не підтвердили заявлених параметрів. А попадає на український ринок вона завдяки фірмі Юг-Контракт, а мені точно відомо, що до них вся та батарейка приїхала в морських контейнерах з Одеси. Ну а туди як попала всі знають :-) Так шо годі шукати чогось путнього в наших магазинах.

Ліхтарики... На матрасний відпочинок типу рибалки беремо "прожектори" -  яких тут вище описано багато.
Для походів розглядаю тіко налобні, що б руки вільні були. До недавна в гори з налобним Пецл-ом ходив - прекрасні ліхтарики, надійні, нема що сказати. Але десь я його пр.в, а так як зараз рідко вибираємось кудись, то 300 грн на новий  зажав :-)
Зате купив китайську фігню, яка:

  • має 13 діодів;
  • сильніше/слабше;
  • Акумулятор і вмонтовану в корпус зярядку (тіко й теба, шо розетку 220);
  • Світить як дурнувате...  метрів на 40 в лісі, а ходив ото сьогодні в лощину - то просвічує майже ВЕСЬ (!) коридор; тобто, набагато дальше, ніж будь який з пецл-ів, які я бачив
  • І найцікавіше: ціна - 40 грн (!) Тобто, замість одного Пецл-а можна 7-8 китайців купити, і коли почне акумулятор вимахуватись - просто їх викидувати :-) 7-8 шт. прослужать довше як 1 Пецл, і світла від них набагато більше :-)
Як на мене, ліхтарик - бомба, а Китай скоро весь світ купить :-)
Особливо, якщо не використовувати ліхтар в професійних цілях, то будь який модний бренд програє Китаю на раз-два.  Зле якшо в поході відмовить, але багато хто з китайцями ходить, і не пямятаю, шо б були проблеми. Нвіть якшо були - то це ж не єдиний ліхтарик в компанії :-)
Куроче, я за Китай :-)
Шо народ скаже?
#5
7-ма фота з низу:
якшо повернути камеру на 80 градусів вліво - побачибо будівлю, яку ремонтують (добудовують). Далі - ше одна будівля, з рампою. А шо то стирчить перед нею...? Так це вхід в бомбосховище! Невже не помітили...?
Щой-но був там. Два входи, два зали прб. по 150 м2, + коридори, + запасний вихід. Все в хорошому стані, приміщення гарні, двері на місці, з обладнання - фільтри замінити... Без дизеля - передбачена вентиляція ВРУЧНУ (!!!) за допомогою КОРБИ! Сфотав то всьо, але на телефон - зле вийшло, тому не вішаю.
Куроче, гарна хата, причому можна взяти в оренду не дорого :-)
#6
Прекрасно:-)
А яка швидкість течії?
І ше: така масштабна акція - трохи більше ніж незамітно в люк залізти. Уваги якихось контролюючих органів не привернули? Чи то було узгоджено?
#7
Цитувати
http://www.mapywig.org/m/wig100k/P49_S38_LWOW.jpg там же продовження.
Супер!
Гарні мапи, вперше бачу.
#8
1. Гілка, що з фотами - виходить з станції "Підзамче", серпантином набирає висоту, проходить біля шевченківського гаю, і сьогодні закінчується біля "Ензиму" - дріжджового заводу. Коли я там був останній раз - була абсолютно діючою. Використовувалась "Ензимом", поїзд проїзджав раз або два на тиждень.  І цистерни туди своїм ходом приїхали :-) Декілька років не був там, але думаю, шо гілка і зараз працююча (дріжджі точно працюють :-))  Просто поїзд туди заїзджає дуже рідко, як і колись.
2. Залишки насипу, міст... Колись було залізничне сполучення Львів - Підгайці (тернопільщина), залізниця проходила через Куровичі, а далі через Лагодів і Коросне виходила до Перемишлян. Потім через Вовків, Біле, Дунаїв, Біще, Гиновичі, Бережани та Потутори виходила на Підгайці. Залізниця була збудована в 1909 році, і були плани дотягнути її до Бучача, але так і не дотягнули. В районі Личаківської, недалеко того місця, де стояв танк, був вокзал, сьогодні це житловий будинок. Координати:  49°50'15.95"С  24° 3'53.28"В;
Якщо їхати на Перемишляни то з лівого боку часто видно насип. Добре його видно біля джерела, там де одна з гір, на якій парапланеристи північний вітер ловлять... Поблизу села Затемне.
Взагалі, насип є весь, від Львову до  Підгайців, просто в цьму місці мало дерев і добре видно.
В Перемишлянах ї такий самий розвалений міст, як по дорозі на Винники. Треба в центрі повернути вліво і проїхати метрів 400...
Вся залізниці була повністю зруйнована відступаючою німецькою армією в 44-му році. Залашився фрагмент до мосту перед Винниками, і до 70-го року на Комсомольське озеро по вихідних іздив поїзд. Підніше той відрізок занедбали, а ше пізніше - демонтували.
3. В програмі якогось з місцевих політиків ПО-МОЄМУ був пункт - відбудова цієї гілки з метою розвитку Перемишлянського району.