Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Ioan85

#61
Цитата: Student від 22.05.2012 17:48:21
Питання наразі де власне на стрімкій течії, так, щоб не далеко було, ну там до км 70 від Львова, можно було під`їхати бусом, вільний берег для страховки, та й знов таки по закінченню випробовування міг за течію під`їхати бус. То питання було б доречно запитати на форумі.
Стосовно геметизації - у полтві в човен нальється набагато більше, фактично то, що ми побачили за двохгодинне випробовування, цим я вважаю, можно занехтувати і не морочити собі з цим голову.

З Щирця річкою Щирка до Дністра можете спробувати пропливстись. Хоча там не сильна течія, але пейзажі...
Щодо герметизації, незамінна річ черпачок з пластикової пляшки
#62
Кілька років тому як йшли до замку, неподалік від цвинтаря натрапили на вентшахту з обваленим дашком. Кидали камінчик, летів 3-3.5 секунд...
#63
А нас на боржаві голуб переслідував пішою ходою поки ми пхали велосипеди на Високий верх, думали що травмований бо не летить, насипали йому їсти і пішли на вершину. На вершині гори фотографуємо і тут знову нас голуб наздоганяє пішою ходою. Він довколо нас крутився, вуркав, ми його знову добре нагодували. Як тільки ми поїхали велосипедом до низу, голуб полетів))


#65
Як і раніше той базар асоціювався з смітником, так й досі. У всіх дворах переповнені смітники.
Коли виникають демонстрації, що до політики зразу втручаються правоохоронні органи з кийками. Перекрили сміттєзвалище всім байдуже...
#66
Змінюючи мову можна три рази голосувати
#67
Дивно як в таких рукавицях можна втриматись, чи вони прорезинені...
#68
В мене за час користування київстаром один негатив. Постійно хтось помиляється номером, то дзвонить якийсь колгосп з приводу сіялки, то якась невідома гопота по ночам з дискотек дзвонить... Одного разу переплутав Київстар з МТС-ом, ввів сервісний номер 111, на що у відповідь почув якусь надшвидку буботню оператора та плату за з"єднання 7.50 грн. Після цього принципово не поповнюю картку

Більш до вподоби  http://www.mts.com.ua/ukr/prepaid.php?pid=6&tid=463

#69
Користуюсь таким фільтром.
http://www.nl.ua/ua/santehnika/vodopostachannya_i_kanalizatsiya/filtri/filtr_nasha_voda_rodnikovaya_voda_1.html
Та картрідж http://nashavoda.ua/4e3282202ec76.html

На виході з фільтру вода справді стає придатною до вживання. Вода позбавляється всіх недоліків водопроводу!!
#70
"Захар Беркут" с. Волосянка http://www.zaharberkut.net

Гірськолижні траси обслуговують: крісельний витяг, три бугельні витяги та мультиліфт для дітей і початківців.
Крісельний витяг ТК "Захар Беркут", встановлений в 2005 році і є найдовшим в Україні. Нижня (привідна) станція витяга розташована при в`їзді на територію комплексу поблизу корпусу готелю, а верхня (обвідна) станція – на вершині г. Зворець.
Крім кінцевих станцій, біля відмітки висоти 1075 м функціонує проміжна станція підсадки.



p\s Прокат лиж неподалік крісельного витягу. Ціни від 50 грн
Так щоб отримати максимум задоволення від катання, краще їхати в робочі дні. У вихідні дні багато людей
#71
Якщо прокласти шлях туди де людей нема, це сприятиме поширенню сміття. Так як багато "туристів" які здатні героїчно занести провізію (бухло, їжу, пластикову тару, одноразовий посуд) інваліди бо нездатні продовжити подорож зі сміттям до смітника
#73
Упрощення конструкції призведе до:

#74
Часы-программатор Электроника 21-10

Позаду має три розетки, кожну з них можна запрограмувати на ввімкнення



#75
Звуження добре тим, що в поворотах габарити човна менші. Удари в відкоси колекторів, чи ще якісь підводні перешкоди будуть скользящими. Передню дошку краще зробити подвійної товщини, щоб не проломити ніс...

Що до управління вантежем. Весело буде якщо вантаж застрягне в якійсь вибоїні)))
Якщо весло зробити немає можливості, достатньо лопати, чи тички))
#76
Коли на селі робили  човен, бокові дошки прямі, тобто її обидві сторони паралельні, їх не вирізали дугою. Вигін дошок та округле днище получається зарахунок трапецевидної форми січення човна.

До днища прибивали порожки які задавали кут боковин. Човен збивався починаючи з середнього порожка. Помірі збивання в обидві сторони гнули днище і прибивали боковини до наступного порожка

Для полегшення гнуття можна зовнішню сторону змочити. Змочена сторона розбухає і дошка сама по собі гнеться.
Напруження знімаються під час першого занурення у воду, зовнішні сторони човна при намоканні розширюються. При висиханні лишаються гнутими...
#77
Цитата: Alter від 29.12.2011 00:17:02
ZED, ну ти що, дійсно хочеш туди мотор фігачити? НАЩО???? при тій-то нестабільній глибині і кількості барахла у коллекторі, йому дійсно прийде каюк. Тим більше зараз мова йде про спуск, а не про підйом. Чота я не розумію...

По такому принципу можна ;D

#78
Що до конструктивних рішень. Рекомендував би замість фанери заюзати такий матеріал як OSB плита, якщо не на весь човен то хоча б на днище. Недолік фанери, якщо десь буде пошкодження зовнішньої оболонки то під впливом води вона тріскає, розбухає та розшаровується.

P\S Робіть так щоб до Бугу допливсти  :)


http://www.nl.ua/ua/stroimaterialy/derevo/OSB_QSB/plita_Kronospan_SRL_osb_3_2500x1250x15_mm.html

OSB 3 - плита конструкційна використовується в середовищі з помірною вологістю як всередині, так і зовні, найпопулярніша та найчастіше використовується в будівництві.

Переваги орієнтовано-стружкових плит (ОСП):

плити ОСП не змінюють форми під дією вологи, яка знаходиться в повітрі, як це зазвичай трапляється з дошками (низьке водопоглинення);
легка та швидка обробка завдяки великій щільності плити та волокнистості дерева (можна монтувати плиту за допомогою цвяхів, шурупів та скоб);
великий термін служби плит;
невелика маса обшивки (легкість конструкції даху);
простий монтаж (можливість самостійного монтажу опалубки);
практично безвідходне використання матеріалу; постійність параметрів (плита не змінює свої механічні якості при умові ізоляції її від безпосереднього впливу погодних умов);
надає жорсткість конструкції дахів.
#79
Моделі радянського виробництва


















СССР   vs  china Autotime (Русская колекция) Волга Газ-31105






Шкода тільки що модель має інерційний моторчик, через який відсутні задні сидіння

#80


Таке весло буде не практичним у випадку вузької річки. Треба весло робити типу "тичка" тобто випиляти з дошки, щоб нею не тільки можна було гребсти а й відпихатись



На волині таким човном плавав на рибалку, дуже зручна конструкція в маневруванні вузькими каналами. Достатньо одного весла!!!