Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Drusja

#121
Вітаю, нехай росте здоровий на радість батькам!!!
#122
Шановне панство давайте більш конкретні дати, і вже від них будемо відштовхуватись.
#123
А сьогодні вітаємо нашого почесного експлорера на ім'я Цезар.
Всього тобі найкращого і побільше часу на цікаві вилазки!
#124
Були там 1 червня цього року, відчинила жіночка, що приймає активну участь у реставрації та догляду за костелом. По її розповідях костел за незалежної України спершу передали польській громаді, за совітів тут був склад. Так як поляків у Комарно чоловік 20 відсили - то костел не сильно реставрували. А коли польська громада почала проводити в костелі активну антиукраїнську проаганду (типу Львів належить Польщі і т. д.) - ними зацікавились відповідні органи і костел передали більш патріотичній громаді католиків. Які в свою чергу навели лад у храмі замінили вікна, прибрали наслідки вандалізму у підвалі. По тих же розповідях, у підвалі знайшли дуже багато людських кісток і що дивно - дуже багато дитячих, які просто були порозкидані - імовірно шукачами легкої наживи. Останки зібрали в одну крипту і закрили. Також в підвалі знайшли мощі святого які вандали побоялись рухати і вони залишились на своєму місці, тіло не розклалось а просто зісохло і в такому стані залишається. Хто це був на жаль невідомо.

Кілька сучасних фото.









Горище.







Пам'ятна табличка на горищі





Вид з горища





Орган





Вид з хорів



P.S. Жіночка просила поцікавитись чи потрібне комусь для реставрації костелу нове фасадне вікно такого типу



бо вони його купили, встановили, а приїхали львівські знаючі хлопці по історичних пам'ятках, і сказали, що воно не відповідає архітектурі - тому вікно мусіли замінити, а з попереднім не знають, що робити.

Всі фото
#125
"Склепіння"  ;D
Як казав один комік на ім'я азіров "беріте лапаті і ідіте капаті"
#126
Ми з Інтровертом поіхали, приєднуйтесь.
#127
Блін, я ж писав в оп, що їду. Даремно курча зранку підірвався.

P.S. Пропоную вліпити бан.
#130
Вітаю друже, всього тобі найкращого, побільше здоров'я і як я люблю казати "Поменше роботи і побільше бабла" :)
#132
З останнього досвіду - поїздка 26 квітня і 2-3 травня цього року:
1. Електрички коштують 14грн (за велосипеди як повезе, але краще взяти багажні 50% вартості). Їхати краще в неділю і о 5:17 зранку - народу набагато менше і вел без проблем ставиться всередині вагону, в 8:45 також їхали, але до Городка прийшлось тримати велосипеди в тамбурі (якщо тримаєте в тамбурі то краще з лівої сторони по ходу потяга - з цієї сторони набагато менше зупинок).
Розклади електрин:
5:17 http://railway.lviv.ua/fileadmin/trafaret/2015/d1/tro6105.txt
8:45 http://railway.lviv.ua/fileadmin/trafaret/2015/d1/tro6109.txt
13:45 http://railway.lviv.ua/fileadmin/trafaret/2015/d1/tro6113.txt
17:44 http://railway.lviv.ua/fileadmin/trafaret/2015/d1/tro6117.txt
21:15 http://railway.lviv.ua/fileadmin/trafaret/2015/d1/tro6123.txt
http://railway.lviv.ua/fileadmin/trafaret/2015/d1/tro6110.txt
2. Кордон перетинали через двері для негабаритного вантажу вони ж для інвалідів, через коридор для громадян ЄС не пускали (хоча ми й не просилися), але чувак прикордонник і не думав нам відкривати. В сторону Польщі перетинали майже без черги тому, що нас пропускали пішоходи і прикордонники теж пропускали в першу чергу. В сторону України прийшлось чекати разом зі всіма. Перетин кордону зайняв 15хв в Польщу і 30хв в україну першого разу, а другого 15хв туди і 1хв назад.
3. На наявність шолома і желетки прикордонники уваги не звертали, але для особистої безпеки шоломи були на голові і відповідно вам раджу. Щодо правил дорожнього руху - то там всюди є знаки для велосипедів включно і розібратись можна без проблем. Є вело доріжка - їдем нею, нема - по дорозі. Щодо траси з Медики до Перемишля раджу не дуже тиснутись до краю дороги - бо там валяється купа скла і всякого іншого гівна яке успішно продирявило нам колесо, і вбило 2,5 год на латання (8 дір - сцук) але й посеред дороги їхати не варто бо автомобілісти літають як шалені.
4. На рахунок крадіжок, тьфу-тьфу, але велики прив'язували і надовго без нагляду старались не залишати.
#133
Цезар підкинув тематичний сайт з ретро лампочками і іншим
http://www.retrolight.com.ua/
#134
Цитата: Олесь від 14.04.2015 21:07:13
... Гермочехол ...





Хмм... чЕхол!!!

Завжди думав, що чОхол в Терри лише для захисту від подряпин та бруду.
#135
А якість оцифровки в того чувака як?
#136
Колись пробував і кинувся того ровера - якість не вельме, довго і трба тяти плівку. Чекаю кращих часів щоб десь взяти ось такий або подібний девайс
#137
Доречі, хто знає по скільки зараз на краківському Л1 ?
#138
Цитата: YserL від 11.03.2015 11:36:55
Привіт, хочу поставити камеру біля під'їзду, придивляюся до недорогих IP камер.
Придивлявся до DS-2CD2110-I (1/3", 2.8mm | 4mm, 1280 ? 960 @ 30fps) ~90$.

Із курсом зеленого Hikvision трохи не підходять по ціні.
Знайшов позитивні відгуки про Harex HRX-I5024 (1/4", 3.6mm:62 | 6mm:40, 1280 ? 720)

Ціна ~30$
Можливо хтось подібне реалізував, є якісь підводні камені?
До активки 30 метрів, заклав OK-NET 2*2*0,48 U/UTP Cu PVC INDOOR - жила 10 ом/100м, при живленні через синю і коричневу пару, втрати на 12 становитимуть велику величину.
Хто може підказати бюджетні DC-DC 12-48 і DC-DC 48-12 перетворювачі на 24 Вт?

Ящо підійти бюджетно - то старенький ТВ-тюнер за 100грн + аналогова камера типу Optivision за грвень 800 + кабель - але чесно кажучи то трохи збочення, якщо для себе то краще раз потратитись і мати спокій.

На рахунок кабеля і перетворювачів - на 30м. можеш абсолютно з тим не паритись.
З особистого досвіду кидав 150м. по електричних стовпах витою парою OK-NET (2 пари живлення, 2 пари сигнал) FTP кабель для зовнішніх робіт - точного маркування не пам'ятаю, якщо треба можу глянути, і картинка була просто лялька. А от коли до тих 150м. прийшлось прикрутити ще по 150м. коаксіалу (сигнал) і лапші (живлення) - тоді вже поліз сніжок на картинці і тому подібні нехороші штуки, ніц не зробиш - клієнт зажав бабла і якість його влаштовувала.
Невелике уточнення - ця історія про анлоговий Optivision, з цифрою простіше буде. На рахунок втрат по 12в. - постав більш потужний БЖ і буде все - ок, втрати ж по силі струму а не напрузі. Описану вище "публику" живив від звичайного адаптера 12в.1А.

І картинка на останок - 300м по гівнодротах.
#140
Теж в суботу зайнятий, а  в неділю з добиранням до Львова буде досить зле.