Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - inkognito

#1961
    Дійсно гарна стаття, велика та розгорнута. Перечитаю до кінця - буду шукати список використаної літератури, там мабуть також багацько цікавого знайдеться  :) Дякую!
#1962
   Отож бо, сьогодні Романа! Вітаю усіх Романів (у першу чергу Romchick'a, бо іно його тут Романом знаю) бажаю творчої наснаги, щастя, здоров'я, кохання, уваги кулєг. Ну і же би стояв як має бути коли треба. Усе інше - купите за гроші котрі  неодмінно заробите! Прохання дописувачів приєднуватись до вітань!

 P.S. Тему переіменував, маю надію так буде краще
#1963
   На жаль, спеціально їхати не варто - хіба випадково будеш у справах в околицях. Во тут і тут. Вона ж звалась РЛС "Дарьял"
#1964
  Супер! Viva eXplorer! Може хто звернув увагу, же розповідь Андрія набрала найбільше голосів - 9 штук! Із відривом у 2 голоси від найближчого конкурента! І то враховуючи, що ніхто із нас не голосував взагалі (а нас було четверо)!
#1965
 Цінні поради, дякую!
#1966
ну курча (дописується із посиланням на власника торговоъ марки Golem'a), шо у мене є ти знаєш, що може стати помічним вам - легко зазичу! тілько шо митниця може підозріло віднестись до броцика із слідами чи то вєтконговської, чи то гамерикоської кровищі...
#1967
 ну або колобок із Вєтнаму. Завжди до послуг + спальник із килимком.
#1968
так в чому проблема - купуй! У кого купувати підкажу
#1969
великий тобі +, дякую за гарні фото!
#1970
ЦитуватиОсобисто мені чітко ясно, навіть, якщо він "стратегічно" завалиться всім буде абсолютно всеодно  :(
А от мені (та й ще багатьом іншим) абсолютно НЕ все-одно...
#1971
 мене особисто не може не радувати те, що у нас таки скоро буде музей рухомого складу. А також те, що великих паровозів Л-0009 на Україні всього 3 шт. залишилось, причому 2 із них десь догниває на сході неньки України (по словах працівника)
#1972
ну і ще пару фото, що не влізло в основну тему.
#1973
    Зважаючи на чудову погоду та наявність вільного часу у неділю спонтанно вирішили прогулятись по "закинутих дачах", що знаходяться в районі вул. Вінниця. Довго не чекаючи зібрались коло церкви Анни (Venick, YserL, Kivi, Марічка & я) та за двадцять хвилин були вже на кінцевій трамваю №7. Відси рушили вулицею Тарбунарською по коліях до старого трамвайного депо - охорони нуль, песики трішки погавкали на на нас але вже за декілька хвилин здружились із нами. Користуючись нагодою підійшли майже до колючого дроту, що обмежує зону. Моцно кричав "тюрма, тюрма дай мені кличку. Стаття 117, путьовий" але ніхто ніц не відповідав  :).  Круто завернувши із депо направо у сторону Варшавської, обійшли Кортумову гору і вийшли на вул. Єрошенка за метрів 300 від входу на стрілецьке поле. Знайшли дивну будівлю, очевидно старі військові склади - Venick оповідав, же у дитинстві тут було дуже багато вати, котра моментально згорає (піроксилін здається). Цю версію також підтверджує те, що склад обнесений із усіх сторін височезним земляним валом висотою метрів зо 6 + досі стоїть височезна щогла із громовідводом.

   Перетнувши стрілецьке поле спустились до колій вулицею Купчинського та завернули наліво по коліях в сторону вул. Шевченка. Із цікавого, що бачили на Купчинського - стара водокачка (не діюча) та не меньш старий будинок коло неї (№16). Мабуть таки самий старий будинок на цій вулиці.
   
   Йшли коліями в напрямку вул. Шевченка, коло озера (по праву руку) спустились до лісу, де також нічого цікавого не знайшли. Повернулись на колію, пройшли міст під Шевченка і опинились на території депо. Вразило те, що ніхто тут ніц не охороняє. Першою "здобиччю" став дизель "Львів-Ковель" (ДР-1А), що мирно відпочивав на запасному шляху. Усі двері відкриті навстіж - і у салон, і у машинне відділення, і у кабіну водія. Користаємо із нагоди і фоткаємо усе те щастя (у мене тілько N79 нажаль). Вражень - море, словами описати - дуже тяжко. Відчув себе маленьким хлопчиком, котрий отримав бажаного цукерка.

   Але затримуватись на місці не можна - тому далі. За сотню метрів бачимо на коліях 6 тепловозів 2М62, двері звісно відкриті чим знову користаємо. Словами неможливо описати той дизель, що усередині 2М62 стоїть - електрогенератор, компресори...Сам мотор має довжину на око більше 3-метрів!!!.

  У цьому місці ми і спалились...Підійшли два інтелегентного вигляду дядечки, троха посварились, що ми без дозволу шастаємо у забороненому місці. Ніц не зробиш - довелось просити пробачення і пояснювати причину свого перебування тут. Мабуть через побоювання за нас, охорона попросила одного із майстрів провести нам екскурсію! Ми на таке щастя навіть не розраховували!
 
  Коло поворотного колу у депо є ангари, де ремонтують рухомий склад. Нас пропустили туди і дозволили усюди полазити і помацати. Із найцікавішого - два паровози, менший із яких відновлений на 100% і може рухатись сам. Другий, більший (на жаль не пригадую його марки - але усі його пригадують по старих совіцких фільмах - великий, чорний та із звіздов спереду. можливо то Л-0009) буде скоро готовий до самостійного руху. У планах керівництва є відкриття музею рухомого складу, будемо сподіватись на швидку реалізацію цього проекту. Також бачили станцію де колеса потягам фрезують та девайс, котрий гне шпали. А також 200 метрів різного роду майстерень - тут їх насправді багато, кожна має свою вузьку спеціалізацію.
   
  На території депо є бомбосховище, ми навіть його бачили зверху. Воно у чудовому стані, усе гарно помальоване, підведене світло та (думаю) сигналізація. Плекаю надію, що незабаром вдасться попасти у депо ще раз - але цього разу уже із штативом, зеркалкою та відповідним освітленням. Дуже дякую колєгам та коліжанкам за приємно (а головне із користю) проведений час!

  Р.S. Усі мої фото, що зроблені мобілкою лежать тут. Сподіваюсь, що Venick доповнить цей звіт своїми фото!
 
#1974
курда, тут шось R забагацько...
#1975
 радіатор шось допоміг?
#1976
  Який саме дозиметр таке усе може?  Якщо гамма-фон можна оперативно оцінити, то як ця справа виглядає із бета?...Про альфа я уже просто мовчу, цілком достатньо гуглянути на предмет альфа-детектора від нашого рідного львівського "Спаринг-Вісту". А також його ціни та масо-габаритних характеристик. Чому кілометрівка недоречна не розумію...
#1977
   Гамма фон звичайно важливий, але куди важливішим є за умов походу поверхневе забруднення. Це основне, що визначатиме як йти і де спати...А мну здавалось, що поверхневе забруднення переважно бета-активне...
#1978
ходило за те, що б хтось зробив усереднену карту із усіх доступних. Же би знали як йти, оминаючи потенційно кепські місця.
#1979
2 Fetole:

  Молодець, що зробив, на тобі +. Але ніхолєри із тої карти не розумію. Дивлячись на карту складається враження же я наївся галюциногенних грибів, усе таке красиве, яскраве і неповторне. Як флюорисцентні фарби у 6-му клясі же під кінець совка з'явились. Не вижу границь зон забруднення, де яка із них є, де легенда? Як по такій карті взагалі можна йти кудись?
  Мої скромні поради на майбутнє = кілометровка на котрій зони забруднення виділені пунктирною лінією, причому для кожного ізотопу колір пунктиру різний (але такий, що читається на карті чітко).
  Чекаємо на конструктивні ідеї дописувачів. 
#1980
ЦитуватиА Прип"ять нормальний вимірювач?
Прип'ять поганий, старий і неточний вимірювач. Але звісно краще ніж нічого.

Цитуватито безпечне в ренгенах яке облучення в годину

   Во тут є гарна стаття про випромінювання (необхідна реєстрація), окрім того в Інтернеті дофіга інформації про допустимі дози та рівні. Природнім фоном вважається (згідно НРБ) 0,11 - 0,57 мкЗв/год (воно ж 12-60 мкР/год). Якщо у тебе радіація почне уже Ренгенами вимірюватись, то можеш сміло закутуватись у простиньку і повільно повзти у сторону кладовища (повільно тому, щоб не сіяти паніку серед населення).  :) Жартую звісно, але здається від 10 Р/год вже будеш мати першу стадію променевої хвороби.