Об'єкт №811, Красне

Автор inkognito, 26.05.2010 17:34:53

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

ІНТРОВЕРТ 997

В мене геморой ( то і є мій памперс  :'(  ) байдуже до висоти стало після кільцевої платформи , а ще адреналінова наркоманія , мене більше засмутила мотузочка ,що перекрила кадр під час відповідальних моментів . Рою можу сказати же добре видно , поля з ріпаком , технічні водойми , бетонні "якорі " внизу , просто інфернальні троси з розрядниками ( ніби проти статики і ще там чогось ) також центр управління і гори навпроти Красного , а ще мурашники ,що зверху схожі на маленькі кратери в Дезера має бути фотка Сталкера , якого теж видно , що вирішив не ризикувати ( що є дорослим і обдуманим вчинком  8) якщо маєш сумніви в тому чи воно треба )
До речі якщо приїхати першим потягом то до п"ятої можна повернутись до Львова за якихось 10 грн . Власники об"єктивів з фокусною відстанню 8 мм ніц не втратять.

П.С. Мав з собою страховку , але лінь було розгортати .
П.П.С. Премію Дарвіна певно не отримаю ...
Тут могла бути ваша реклама...

Vasi4

Цитата: Roy від 23.05.2016 15:36:31що цікавого можна побачити на горизонті?

Львівську телевежу видно, якщо димки не буде) А ще безліч навколишніх сіл і початок Гологоро-Кременецького кряжу.

Driver

+ до карми, маю 2 питання: скільки часу заняв підйом і чи відчутні коливання антени на вершині?
Одінь окуляри з фіолєтовим шклом так легше стіну пробивати чолом.

Soulstorm

За підрахунками сталкера ми там протусили десь півтори години, але це з урахуванням того, що ми довго сиділи на кільці і періодично фоткались. І навіть при невеликому вітрі коливання майже не відчутні, що мене приємно здивувало

ІНТРОВЕРТ 997

Driver бачив тебе сьогодні на велику  ;D . В низ спускатися легше ,але не зручно на початку драбини у кожній секції . Також є десь три перекладини яких бракує , всі вони вище кільця . Бажано мати сонце захисний крем бо згорите як ми .

П.С. Якщо будете туди їхати мене покличте якщо не важко .
Тут могла бути ваша реклама...

DeZer

Після центру, ми, Інтроверт997, Soulstorm, STALKER та DeZer - вирішили зробили вилазку в Красне на об'єкт 811. Прийшовши на підзамче виявилось що електричка в 9й вже поїхала а наступна в 10-40. Вирішили їхати з АС2 - там квиток вартував 30грн, а автобус мав бути аж в 11-30. Повертаємось до підзамче, купуємо квитки за 10грн до Красного. Люди потрохи збираються. сіли в вагон, я трохи задрімав. Вийшли в Красному, зробили перекус і вирушили до об'єкту.

Йдемо по тернопільській гілці колії. Повертаємо ліворуч на асвальтовану дорогу. Трапляються роздавлені вужі.


Пройшовши трохи далі по дорозі бачимо ось це -


Пройшовши пару добрих кілометрів в напрямку Петричів, бачимо ось цю красу


Є малопомітна дорога на територію. Заходимо.


Розміри розрядників вражають.


Іноді розрядники з'єднані по декілька штук підряд.


Розмір кріплення до бетонного блоку.


Підходимо ближче.


Бачимо відповідні таблички - напруженість поля 300В/м.


Ракурс знизу. Велич.


Хвилевод. Підозріваю обплет навколо петель робився вручну.


Хвилеводна лінія. Копіпаст ще той)


Антени по сусідству розташовані на пригірку.


На величезному ізоляторі півметра в діаметрі є точно, можна побачити надпис -
Изолятор №3. Тип ОЭ-1500. Рас. нагрузка 1500т. 1970г. Вес 1380кг.


Починаємо підкоряти висоту.


Прольоти на початку даються важкувато.
Довго встановлювали якийсь оптимальний режим - підйом-відпочинок. Як пізніше виявилось, оптимально пролізти секцію одного кольору і перепочити.
Добрались до кола, по якому можна ходити, і яке знаходиться на висоті 100метрів.


Тінь антени від сонця утворювало всім відомий знак)).
Ліворуч біля кущів можна побачити STALKERa, що приглядав за речима.


Хороші краєвиди.


Масив антен. Лісосмуга тернопільскої гілки.


Ось так виглядає передавальна лінія зверху. Поруч дорога для транспорту.


Хлібзавод в красному, звідти ми вийшли.


Вигляд донизу із кола. Розрядники зліва просто круть.


Пройшовши коло "по колу", піднімаємося догори.


Решта метрів долалися дуже швидко. Дув вітерець.
Літала якась здоровезна птаха. Добре шо тут не було її гнізда, бо нам би дісталося.
І добравшись до верхівки нам відкрився чудовий краєвид.


Власне антени.


На різних висотах є такі ліхтарі.


Не встиг я оглядітися як інтроверт видерся на саму верхівку там де кран.
Саме дивно що якогось страху висоти не було.
Адреналіну як такого я теж не відчував.
Засмучувало що мало місця, щоб зробити якусь більш-менш адекватну фото.


Зазняв потяг, який як змія прудко виповз з лісосмуги.


Краєвиди
Вигляд на Острівчик-Пильний.


Вигляд на Тернопільську гілку залізниці.


Вигляд на Петричі та Закомар'я.


Вигляд на Петричі.


Вигляд на с. Гумниська. Отака назва ))))


Вигляд на ліс між Петричами і Утішковим.


Вигляд на Утішків.


Вигляд в сторону Львова. Затуманеність атмосфери недає розгледіти далечінь.


Тракторист обробляє поле.


Так виглядає залаз на верхівку. Сама антена є дуже стійка, нехиталася.


Напрощання зробили селфі(у Soulstorm) і зробили фотоног.


Підйом-спуск зайняв близько 1,5 години. З рюкзаком лізти напряжно.
Мені з фотосумкою було більш-менш, коли я її перекручував собі на живіт.
Спустившись, вмить випили воду, що була знизу на землі і сповнені вражень вийшли в напрямк Утішкова.
Було чути як від'їжджає наша електричка.
Йдучи по дорозі натрапили на джерело, до якого треба повернути праворуч з дороги що веде до колії.
Вода без смаку, прохолодна.



Вигляд з джерела на антену.


Добрались до залізниці в Утішкові. На КПП в чергового запитались коли наступна елекричка, на що він відповів що десь в першій ночі. Нам це несподобалось і ми пішли на маршрутку в центр села(ще +15хв від переїзду)котра мала відправлятись в 17-20. Є магазин, де можна купити поїсти.
Маршрутка доречі є під номером 811)

Дякую за компанію Інтроверт997, Soulstorm, STALKER.
Це було круто.
Треба мати хоч якісь рукавиці, запас води, захист голови від сонця.



Vasi4

Ще в кінці березня залізли на радіомачту разом з Electri4king і тільки зараз знайшов час замонтажити відео)


ІНТРОВЕРТ 997

Vasi4 то є круто , але може зітри в назві до відео , де то є щоб не було зайвої інфи в ютубі  .
Тут могла бути ваша реклама...

ІНТРОВЕРТ 997

Під Києвом аналог є , стан правда  гірший http://www.explorer.kiev.ua/rpc-brovary/
Тут могла бути ваша реклама...

Bottlehunter

Цитата: ІНТРОВЕРТ 997 від 30.06.2016 12:11:10
Під Києвом аналог є , стан правда  гірший http://www.explorer.kiev.ua/rpc-brovary/

Як видно з коментів під статтею, стан направду гірший. Вишки спиляли в 2014 році.
Най жиє Гуцулія!

greenandy


Roy

Meine Ehre heißt Treue

ІНТРОВЕРТ 997

Цитата: greenandy від 23.11.2017 08:12:56
Вишка ще є?
Антена  >:( антенааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа
Тут могла бути ваша реклама...

greenandy

Цитата: Roy від 23.11.2017 10:01:00
Цитата: greenandy від 23.11.2017 08:12:56
Вишка ще є?
Мала б бути.
хтось має актуальну інформацію про доступ до неї, охорону? Якщо так, то напишіть в приватні повідомлення

Цитата: ІНТРОВЕРТ 997 від 27.11.2017 16:41:38
Цитата: greenandy від 23.11.2017 08:12:56
Вишка ще є?
Антена  >:( антенааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа
прошу вибачення, більше так не буду;)

Іван Акімов

У цьому звіті розповім про другу вилазку на «811»

27 грудня до Нового Року лічені дні, а рік треба закКінчити годно! Розкинувши мізками вирішили що ліземо в Красне!
28грудня 10:00 займаємо затишні місця у транспорті «люкс класу» сполученням Львів-Здолбунів.



Півтори години монотонної дороги, з бабочками у животі, і видніється у тумані наша краса, настільки висока(265 метрів) що не видно навіть верхівки вишки.





11:20 виходимо на станції Утишків, прямуємо до працівників залізниці та дізнаємось коли остання електричка на Львів! На перед тим хто захоче відвідати «місцеві краєвиди» електричка Утишків-Красне 18:20, а звідти вже транспорту ходить набагато більше! Подякувавши працівникам за інформацію з палаючими очима прямуємо в сторону об'єкту.
Кадр вишки з місця станції Утишків




Прямуємо по грунтовій дорозі пряміком до об'єкту!

Годні фото (не дрочити)











На місці! Перекус з канапок та сосисок, і до справи

Магічним способом потрапляємо за колючий дріт, та ліземо на вишку!








Декілька хвилин фотографування, і під собою помічаємо такий «треп-транспорт»





Зрозумівшиц що гірше вже не буде, з духом справжнього eXplorer 2.0 одноголосно вирішено лізти до кінця!

Скажу так, температура була 4 градуси   тепла, холодно не було, але вітер це щось з чимось! Добре що ми поїли під вишкою і нас не здуло!

Попри не аби які крики чопа «злізайте» ціленапрямлоно ліземо до кінця!


НА ВЕРХУ!!
На верху відчували себе як птахи...
З погодою нас так «повезло» що кінцівака вишки у хмарах, це нам дало декілька мінусів, не було видно краєвидів, та найтяжче що вся конструкція була в кондесаті води...














Наліпка не ліпиться☹️


Для розуміння який був вітер наверху

Ми тут не перші з наклейками😬(не проплачено)







Пофотаграфувавшись та одночасно відпочивши, перекусили по батончику та злазимо...
На цьому фотозвіт закінчений, а на низу нас очікував Різдв'яний сюрприз у комплектиціі Ниви разом з чопами та АУТлендера з поліцією.
Спустившись ми пояснили що нічого не ламали і звісно що чинити опір людям з АВТОМАТАМИ не будемо. У  чому вони звізно що не сумнівались, і задля перестраховки ми їм «доброВІЛЬНО» віддали свої телефони разом з екшенкамерою, і саме із за цього фото вже немає🥺.
Сівши в треп-автомобіль ми доїхали до головного КПП де чопи взяли наші данні , і ми написали що проти них нічого не маємо... Сподіваюсь вони написали те саме... Після чого ми сіли к треп-АУТлендер і з дискотекою на криші та особистими охоронцями в авто поїхали до приюту руферів.
В приюті було досить затишно, так як в тому як сказав «районному центрі» а не селі, нікого в відділку окрім руферів зазвичай не з'являється. Попросили передати теплий привіт Панченку та Трейсеру🤙🏻
Взявши з нас пояснюючи нас відпустили.
Поліцейська сказала дійти до автовокзалу через парк. Вийшовши з відділку ми зустріли місцеву бабусю у якої запитали як дійти через парк до автовокзалу, на що вона відповила «Та дее через парк, вас там відп*здять» І показала нам іншу дорогу.
Ну так як ми explorer, пішли через парк, щоб зустріти такого як Soulstorm. Нажаль не зустріли, втік на веліку напевно🤣.
Прийшовши на автовокзал сіли на маршрутку до Львову(50 грн)
На цьому наша подорож закінчилась.


Було би добре якби у нашої поліціі був сервіс «бюро-знахідок» або навіть як в таксі, перезвонивши на гарячу лінію можна забрати особисті речі які ти забув в таксі, бо ми забули перцові балончики, які ми нажаль забули в тому «треп-таксі» у патрульних...


Blukach

афігенно гарно)) мені цікаво та вишка повністю мертва чи якесь випромінювання шкідливе ще має??

Vergaz

Цитата: Blukach від 18.05.2021 23:52:25
афігенно гарно)) мені цікаво та вишка повністю мертва чи якесь випромінювання шкідливе ще має??

смертельне. кажуть, що всі рупхери не доживають до землі: або їх настигає свинець охоронця, або смертельна радіяція. Страшно дуже насправді
ушатаю твою колодку

DeZer

Знайшов інформацію що у об'єкта 811 була вежа-близнюк у Броварах.
ЦитуватиБроварський радіопередавальний центр — радіопередавальний центр в Броварах, що складається(складалася) з двох веж-антен і десяти малих радіо-експерементальних веж, найвища з них - Антена Броварського радіопередавального центру, її висота 275 метрів.
...   У жовтні 2013 року було демонтовано 275 метрову радіовежу, побудовану у 1972 році, яка останнім часом використовувалась для мовлення радіостанції «Промінь» на частоті 549 кГц, (мовлення було припинено), а ще раніше - для ДХ мовлення 1-го каналу НРУ (частота 207 кГц).
У вікіпедії вказана висота 260 метрів, також що це антена АРРС і використовувалась з передавачем «Борей».
(АРРС - антена з регульованим розподіленням струму, в оригіналі - АРРТ; зазначається що вони бувають з фіксованими висотами 152, 204 и 257 м.)
А от призначення по-суті те ж саме що і в 811-го:
ЦитуватиДо 1988 року броварські радисти глушили «Голос Америки», «Радіо Свобода», «Радіо Бі-Бі-Сі», «Німецька хвиля», «Вільна Європа» та інші західні радіостанції. ...
 Вежа була одинадцятою за висотою спорудою України.
Гугл каже що антена "отримувала" 500кВт потужності,
інформації про передавач взагалі нема, мабуть це були одиничні екземпляри і не для фото ;)
ЦитуватиВ 1957 передавач РВ-87 був переведений на автоанодну модуляцію, що дозволило підняти його потужність до 250 кВт.
...
У 1973 році було збудовано ще одну технічну будівлю та змонтовано новий потужний передавач "Борей" з антеною АРРТ. Він замінив старий РВ-87 і, маючи вдвічі більшу потужність та сучаснішу антену, значно збільшив покриття території України радіомовленням.
Також цікаво, що РВ-87 це швидше за все не модель, а:
ЦитуватиРадіомовним передавачам присвоювали позивні із серії "РВ" (в ефір вони не передавалися). Наприклад, "РВ-848" був 200-кіловатний КВ передавач типу "Сніг-М" радіоцентру Попівка Ленінградської області





джерело фото - radiomap.eu

DeZer

Інфо з відкритих джерел:
1) Антени типу АРРС (АРРТ) – для довгохвильового діапазону (довжина хвилі 2000-700 метрів).

2) Антени типу "Зоря" - це спрямовані антени середньохвильового діапазону радіочастот (довжина хвилі 540-200 метрів). В нашому 811 випадку є 27 вишок і це "Середня Зоря"("Средняя Заря")
Максимальна конфігурація зустрічається у:
Радіоцентр №5 Душанбе Орзу, 27+27+12 вишок , координати - 37.538132559530126, 68.79471485573747
Додатково, Велика Зоря може містити 37 вишок протяжністю більше 2.5 кілометри! Координати - 52.412070753616035, 103.68326049838743

3) Антени типу СГД, СГДП, СГД РН – для короткохвильового діапазону частот (довжина хвилі 160-10 метрів) - це вишки які видні з залізниці, їх є 7 штук.
Абревіатура - Синфазна Горизонтальна з Рефлектором Настроєним, Д - розшираний діапазон.

Також цікава інфа по ізоляторах
Цитата: DeZer від 27.05.2016 14:09:16Розміри розрядників вражають.

ЦитуватиПеред монтажем за ІВ (ізолятор відтяжний) збирається і випробовується на спеціальному стенді прямо на будмайданчику. Тяга у відтяжках до 14т за проектом. При випробуванні на кожний ізолятор дається поступове навантаження до 40т (на фото можна побачити домкрат у правому плечі, лівому обмежилися підпорою) на півгодини. І потім поступове розвантаження, щоб не тріснув. Процес проходить протягом будівництва щогли 3-4міс., кількість ізоляторів близько 400шт.
... 5 ярус має 12 розтяжок по 12тонн кожна ...


111 Гості, 0 Користувачів