Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Bottlehunter

#302
Так, повинні приїхати в середині січня. Дуже класні люди, поспілкувалися, помінялися інфою про об'єкти
#303
Сьогодні маю зусьтрітися з дуже цікавими чуваками http://www.pgeteam.eu/

Вип'ємо пива, поспілкуємося, поділимося цікавими місцями. Замовляю столик в старій добрій Пивничці (паб Берлін-Лемберг) на 20-00. Підходьте.

#305
Мій переклад з іноземної, оригінал лежить тут: http://infojd.ru/13/mindunok-besk.html Матеріал цікавий з історичної точки зору, шкода, якщо пропаде. Всі фото автора, зроблені, якщо я правильно розумію, в квітні 2004 року.

Ця невелика «гірська» вузькоколійна залізниця, станом на квітень 2004 року, належить відкритому акціонерному товариству «Бескидський інтер'єр». По ній проводиться вивіз лісу від місць навантаження до вахтового селища, який тут називають Миндунок Бескидський (можливо, його офіційна назва звучить інакше). Далі деревина транспортується автомобільним транспортом.

Міндунок Бескидський - невелике селище, загублене серед гір. Дістатися сюди можна по грунтовій автодорозі від села Мислівка, що пролягає вздовж річки Свіча. У робочі дні тут тимчасово проживають лісозаготівники, які приїжджають з Вигоди, а у вихідні та святкові дні знаходяться лише кілька людей: сторожа, іноді - працівники лісництва, яке також розміщується тут.

Раніше ця вузькоколійна залізниця була частиною великої Вигодської вузькоколійної залізниці. Нині ділянка Миндунок Бескидський - Вигода повністю розібрана, ніяких шансів на її відновлення немає.

Рухомий склад представлений двома тепловозами ту8 (за іншими даними - ту8 і ТУ6А), однією автодрезиною Уа, кількома десятками платформ, призначених для перевезення сортиментів.

Початкова, крайня північна ділянка рейкового шляху в Миндунку Бескидському. Вид в південному напрямку.



Одна з перших стрілок. Вид в південному напрямку.



Колії поблизу покинутої двоповерхової будівлі.



Попереду - місця перевантаження сортиментів на автомобілі. Вид в північному напрямку.



Крайня точка «правої» (з боку Миндунку Бескидського) лінії вузькоколійної залізниці. Відстань до Миндунку Бескидського - приблизно 5 кілометрів. Вид в напрямку Миндунку Бескидського.



Крайня точка «правої» лінії вузькоколійної залізниці. Вид в протилежному напрямку.



Приблизно там же, вид в напрямку Миндунку Бескидського.



Їдемо по «правій» лінії в Миндунок Бескидський. Вид в напрямку Миндунку Бескидського.













Попереду - місце, де знаходилося вахтове селище, підписане на карті як лісоучасток Бескид.



Міст, розташований в тому місці, де знаходилося вахтове селище,



Їдемо по «правій» лінії в Миндунок Бескидський. Вид в напрямку Миндунку Бескидського.





«Права» лінія на підході до Миндунку Бескидського.



Знову Миндунок Бескидський. Вид в південному напрямку (тут лежать перші десятки метрів «Лівої» лінії, крім того, попереду знаходиться локомотивне депо). На узвишші розташована будівля лісництва.



Трохи далі, вид в тому ж напрямку. Попереду - автодрезини Уа, що стоїть в тупику.







Попереду - будівля локомотивного депо.



Стрілка поблизу селища Миндунок Бескидський, де від «лівої» лінії відходить тупикова колія.



Переїзд, розташований трохи південніше селища Миндунок Бескидський. Вид в північному напрямку.



Трохи далі. Вид в південному напрямку.



Кінець 37 - початок 38 кілометру (відлік від Вигоди). Вид в південному напрямку.



Попереду - місце, де знаходило вахтове селище, підписане на карті як лісоучасток Свіча. Вид в південному напрямку.



Міст через одну з невеликих річок, притоку річки Свіча. Вид в північному напрямку.



Попереду - збереглися будівлі лісоучастку Свіча. Вид в південному напрямку.



Австро-Угорський міст через річку Свіча, на початковій ділянці «правої» лінії вузькоколійної залізниці. Вид з правого берега річки, на якому знаходиться селище Миндунок Бескидський.



«Права» лінія на мосту через річку Свіча. Попереду - колійна розвилка в селищі Миндунок Бескидський.


#306
Відео з лекції Олександра Волкова "Історична цегла в архітектурі Львова", яка відбулася 27 січня 2018 року. Буде цікавим всім, хто цікавиться цеглою та історією.

Взято з ютуб каналу Serg Leon

І тематичний малюнок від Тетяни Казанцевої













#307
Ну або просто приходьте нас зустріти зранку на вокзал і підемо разом в Клов. Час прибуття є кількома повідомленнями вище.

maxiWELL, ти будеш?
#308
Стаття про ТЕЦ-1 з lviv.com: https://lviv.com/statti/buty-chy-ne-buty-teploenerhetykom-fotoreportazh-iz-lvivskoi-tets-1/

Мені здається, що авторка колись активно дописувала на форумі  ;)
#309
До альманаху треба обов'язково включити оцю статтю: Зімбабве. Країна контрастів очима українця

Крім того, думаю, що варто розділити тему з пропонованими звітами до альманаху і тему про конкурс звітів. Що скажете?
#310
В профіль досить схожий, принаймні на перший погляд. Чудова машина!

#311
Цитата: RottenDeath від 20.12.2018 08:28:07
і мій трактор



Це новий Jeep Wrangler? І як, кілько пре, кілько жре?)))
#312
Був два тижні тому. Процес руйнування проходить, як йому і належить) Будівлі все дужче руйнуються, розпадаються і розбираються на цеглу. Вода вимиває нові-старі дірки і переходи в землі.
На саму територію можна під'їхати на авто.

Кілька фото для історії:






























#313
Останні поповнення колекції. Ті, що в багажнику, почищу і викладу окремо)













#314
Цитата: Golem від 24.11.2018 15:29:23
Але чомусь цифра 10 а не 5, напевно то місяць випуску?

Швидше за все, це номер партії. Кожна партія робилася досить довго, номер був потрібен, щоб відслідкувати якість потім.
#315
Отакий снігосув на базі невідомого мені малолітражного дідька) Сфоткав навесні в Жешуві.


#316
Цитата: RottenDeath від 18.12.2018 01:21:53
Якщо життя закине на Нью Йоркщину, то дай знати, буду радий познайомитися, показати пару цікавих місць, які переважно не входять до туристичних книжок, ну і файне пиво само собою, обіцяю.

Дякую, буду радий зустрітися.
#317
Цитата: Golem від 14.12.2018 16:05:01
Як Ви дивитеся шоб троха почистити обговорення і обєднати це з основною темою? Я вважаю що це унікальний матеріал. Він точно вартує бути побаченим широким колом людей. Стільки праці і сил в це вкладено. Ну і за терміном давності, може написати де це було? Чи не варто

Звіт просто супер, твої тексти стають все кращими.

Щодо написати де це - я думаю, що плюсів з того ніяких, самі потенційні мінуси)
#318
Стаття на Хайвеї вже не існує. Тому перепощу цю чудесну міську легенду сюди повністю.

=================================

Гра почалася

У дитинстві всі хлопці роблять рогатки. Це зброя хуліганів всіх часів і народів. Почалася історія підземних мисливців саме в виготовлення Андрієм першого рогача.

,,Було це у шостому класі, - розповідає Андрій, - робити рогатку мені допомагав батько. Він не бачив у цьому нічого дурного. Чому б не постріляти? Головне, щоб не по людях і не по вікнах..."

Андрій похвалився рогаткою своїм товаришам, а на ранок наступного дня вся компанія вже була озброєна до зубів. Спочатку стріляли по пустих склянках, потім спробували полювати на голубів, та вбивши першого птаха злякались. Виявилось що смерть це огидно і зовсім не весело. Хлопці склали джентльменську угоду – ніколи більше не стріляти у птахів.

Якось, граючи в карти на балконі Павла хлопці побачили у дворі величезного щура. Не вговорюючись вони вихопили зброю і відкрили вогонь. Попасти у біжучого через двір пацюка не вдалось нікому, але з цього моменту хлопці знали на що будуть полювати.

Здобич шукали по підвалах і смітниках, розбились на дві команди: Андрій з Павлом, Василь з Едіком. Почали вести рахунок.

Любительські полювання тривали три роки. Потім, завдяки випадку, хлопці опинились під землею. Цей випадок вони вважають початком своєї професійної кар'єри...

Бомбосховище

Хлопці живуть у районі Привокзальної. Цей район ніколи на відсутність щурів не страждав. Одним з улюблених місць полювання був двір п'ятої поліклініки, смітники якої завжди були переповнені, а великий розмір двору дозволяв розстрілювати щурів здалека, як у тирі.

Якось, обслідуючи цей двір, хлопці знайшли незакритий люк закинутого бомбосховища. Збігали за ліхтариком, по іржавій драбині спустившись вниз і опинились у великому, заваленому сміттям, приміщенні. Хлопці були не самі, промінь ліхтарика висвітив з десяток щурів, які повзали серед мотлоху.

Перелякані дослідники миттю видряпались на свіже повітря, але скоро страх пройшов і вони знову спустились вниз – на полювання.

Як попасти у підземний Львів

Протягом кількох місяців хлопцям вдалося знайти ще кілька незакритих бомбосховищ. Підземне полювання почало подобатись, та бомбосховища почали набридати. Знаючи, що під Львовом мають бути підземні ходи мисливці засіли за історичну літературу. Історія Чорного Ченця, привид якого блукає у підземеллях монастиря ордену єзуїтів, що розташований на куті площі Івана Підкови і проспекту Свободи, та підземного ходу між чоловічим монастирем бернардинців і жіночим монастирем кларисок, у якому вони, за легендою, придавались любовним утіхам і живцем закопували народжених в гріху немовлят, тільки підігріло цікавість. Але даних як попасти у підземелля у літературі не містилось. Пройшлось шукати самим.

,,Доки споруди цитаделі не почали приватизувати було простіше, вони всі з'єднані підземними ходами, у які можна було попасти через зруйновані бастіони та вентиляційні шахти, - каже Едуард, - а взагалі, під землю можна потрапити у самих неймовірних місцях".

Хлопці розповіли мені, що одне з таких місць знаходиться у самому центрі міста. На вулиці Коперніка, трохи вище школи №9, знаходяться ворота, повз яких всі ми неодноразово проходили. От тільки кому на думку може спасти, що через діру нагорі одного з стовпів, що ці ворота підтримують, можна було попасти у величезну печеру під дорогою. З печери вів хід, який, на жаль, сильно завалився, і куди він веде, мисливцям не вдалося дізнатись. Є також кілька будинків, з підвалів яких можна попасти під місто і навіть дійти до підземних берегів ріки Полтви.

Професійні мисливці

Обладнання, з яким обидві пари спускаються під землю, вже далеко не дитячі іграшки. Хлопці придбали шахтарські каски та респіратори. Рогатки перетворились на справжню зброю. Тепер вони мають дротяний каркас, який кріпиться пасками до передпліччя, і оснащені тугими жгутами. Металева кулька від підшипника, випущена з такої рогатки, пробиває жестяну банку з під пива наскрізь. Якщо попасти з такої рогатки пацюку в голову – він приречений. Стріляють хлопці не тільки кульками від підшипників. В хід іде каміння, гайки та навіть заточені монети. У велику купу пацюків добре стріляти плоским каменями, вони рикошетять і можуть зачепити кілька тварин. Щоправда, рикошет може повернутись і до хазяїна. Про один з таких випадків нагадує шрам, який красується в Василя на лобі.

Кількість забитих пацюків теж вражає. Андрій та Павло за вісім років полювань вбили 623 пацюка, Василь та Едуард - 587. Такими показниками не кожна санепідемстанція може похвалитись.

На що полюють під землею

Пацюки бувають різні: чорні, сірі, великі та малі. За двох ціняться білі пацюки. На берегах підземної Полтви зустрічаються пацюки, які не мають шерсті. Вони більші за звичайних і мають гладку, блідо-жовту шкіру. Такі рідкісні екземпляри прирівнюються до п'яти звичайних пацюків.

Одного разу хлопцям вдалося знайти під землею старовинну шаблю і ніж з кістяним руків'ям. Їх продали за кілька сотень доларів. Більше старовинних речей не траплялось. Можливо, тому, що спеціально мисливці-спортсмени їх не шукають. А от людські кістки знаходять часто. Це звичайне явище. Розмовляли ми в Андрія вдома, і він охоче продемонстрував мені два черепи, які використовує як підсвічники. Скажу чесно, облиті воском черепа, на яких горять свічі, справляють незабутнє враження.

Живих людей під землею хлопцям зустрічати не доводилось, але один загадковий випадок з ними таки стався. Якось вони вийшли на берег Полтви. Чорна вода стрімко пливла повз мисливців. Променю ліхтарика не вистачало, щоб побачити, що робиться на другому березі, і Василь вистрілив з рогатки у пітьму. Здалека почувся крик болі.

Хлопці розказують, що вони були панічно налякані і, відпихаючи один одного, кинулись до вузького проходу, з якого щойно вийшли. Отямились лише через півтори години, коли вибрались назовні. Після цього випадку два тижні під землю не спускались, але потім подумали, що Василь міг випадково попасти у когось зі сталкерів, які, скоріш за все, нишпорять під Львовом у пошуках скарбів.

,,Навряд чи тільки ми спускаємось під землю. Нам відома лише маленька частина підземного лабіринту. Я читав, що від Львова є підземні ходи, які ведуть до самого Олеського замку. Повинні ж бути історики, археологи, які все це вивчають".

Львів, загадкове місто, про яке навіть самі львів'яни так мало знають. Скільки таємниць зберігають твої стіни і підземелля? Що там під нашими будинками? Одне ми знаємо напевно – там криси, на яких можна полювати.
#319




Коли я вперше побачив це місце на Гугл мапс, то подумав, що це якийсь жарт і такого бути не може. Більше 4000 військових літаків та близько 40 космічних кораблів поскладані рівненькими рядочками в арізонській пустелі. Загальна вартість тутешньої господарки біля 35 мільярдів баксів.

Природні умови роблять це місце ідеальним для зберігання літаків. Низька вологість і мала кількість опадів запобігає корозії (тобто можна обійтися без ангарів), а рівний та твердий грунт дозволяє зберігати літаки просто на землі і не будувати спеціальні платформи.  Це - територія діючої військової бази Девіс-Монтен. Територія обгороджена і охороняється, але ніхто не забороняє зазирати з-за паркану і робити фотки. Перелізти через паркан видається можливим, тим більше, територія величезна і межує з пустелею, але перспектива втрати американської візи заставляє бути чемним і не робити дурниць.











Літаки не просто привозять та скидають на купу, як це може видатися на перший погляд. Персонал бази, а це близько 550 людей, кожного дня приймають нові літаки, ремонтують та консервують старі, деякі розбирають на деталі або утилізацію, а деякі продають в різні дружні країни. Ця військова база - високоефективне підприємство, з прибутком біля 1000% (один вкладений долар приносить 11 прибутку).

Якщо когось зацікавила тема кладовищ літаків, то більший список, разом з мапою є тут: https://www.airplaneboneyards.com/airplane-boneyards-list-and-map.htm

Я залишив машину в зарослях якоїсь колючки і трохи побродив біля паркана. Звичайно, такі фото трохи нудні, тому я натягав кілька кращих з інтернету.









Крім того, через відносно недалеку відстань до Голівуду на авіабазі часто знімають фільми. Ось, наприклад, кадр з фільму "Трансформери: Помста полеглих"



Оце і все, вихідні закінчилися, пора додому. Сподіваюся, ще колись сюди повернуся




#320

Офіційний сайт з інформацією для відвідувачів, історією, бронюванням турів та віртуальними прогулянками експозицією.

Всі фото в альбомі



Друга за величиною у світі (близько 350) колекція літаків, тисячі експонатів пов'язані з військовою та цивільною авіацією і космосом. Бродити тут можна дуууже довго, тому музей продає зі знижкою квитки на два дні) Регулярно відправляється екскурсійний трамвайчик, який об'їжджає більше ста літачків надворі.



Список всіх літаків, виставлених в музеї

Для фотографів-початківців типу мене великим горем стає той факт, що в кітовий об'єктив літаки зазвичай не влазять. Тому подбайте про відповідну техніку перед відвідинами. Дурної совкової звички дерти додаткові гроші за фотозйомку за кордоном переважно нема, фоткай собі на здоровля що хочеш і де хочеш. Для зйомки чутливих експонатів, типу старих документів, забороняється використання спалаху, про що обов'язково буде спеціальне повідомлення.

В 2014 році за версією CNN музей зайняв 7 місце в рейтингу найкращих авіаційних музеїв світу. Київський Державний музей авіації зайняв (сюрприз-сюрприз!) шосте місце. До речі, в українських інтернетах доводилося зутрічати такий переклад назви: "Пімський музей повітря і космосу"))) Інколи перекладач Гугл - не найкращий помічник

Далі кілька фото, з тим, що найбільше сподобалося

Легендарний BELL UH-1 (на ньому навіть Рембо в фільмі літав))) та артефакти часів В'єтнамської війни









Винищувач Grumman F-14 Tomcat, досі використовується армією Ірану





Палубний винищувач McDonnell Douglas F/A-18 Hornet


BELL AH-1S COBRA




Висотний літак-розвідник Lockheed SR-71 Blackbird. Цей вже точно мало в який об'єктив влізе)




Графіті на літаках







Довгий ряд гелікоптерів Сікорського







Стратосферний наддальній бомбардувальник (що дав назву також популярному коктейлю) Boeing B-52 Stratofortress. Досі перебуває на озброєння в Штатах







Літак для перевозки нестандартних вантажів Aero Spacelines Super Guppy





Шматки фюзеляжів літаків з творчістю льотчиків







Часи 2 Світової війни











Музей також організовує автобусні екскурсії на найбільше у світі кладовище літаків, що розташоване через дорогу))) На жаль, потрапити на неї мені не вдалося, оскільки екскурсії проводяться в будні дні і за записом мінімум два тижні наперед (щоб військові встигли перевірити подані документи), я ж потрапив в музей у неділю і зовсім був не впевнений два тижні тому, що взагалі буду тут. Про кладовище літаків далі.