eXplorer.lviv.ua

Тематичні матеріали => Логістика => Тема розпочата: YserL від 24.06.2011 09:50:00

Назва: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: YserL від 24.06.2011 09:50:00
Респект!!!

lvmap.swf сам писав? Чи використав якесь готове рішення?

Планується в майбутньому обходитися без флеш? Можливо на хтмл5?

Ах час, стільки його мало, хочу добу в 32 години!)
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Mike від 24.06.2011 14:55:29
Цитата: Цезар від 23.06.2011 23:22:27
№13
Вніс зміни.
Цитата: dimich99 від 24.06.2011 08:48:24
Маршрут №40 змінено, кінцеву перенесли на 200 метрів
в маршруті не враховано тимчасовий об'їзд Городоцької
Вніс зміни в маршрут #40. Щодо тимчасових об'їздів, не бачу сенсу їх наносити, рано чи пізно все стане на свої місця. Доречі, Личаківська теж перекрита(об'їзд по Пекарській + Мечнікова).
Цитата: Drusja від 23.06.2011 23:44:05
Коли на скільки мені відомо Куликів знаходиться набагато далі від міста (Скрін 3). Звичайно зрозуміло що це не до топікстартера питання, а до Гугла, але тим не менше може хто зна і дійсно там є район з однойменною назвю?
Нема там ніякого Куликова, назви районів/масивів/історичних місцевостей в Гуглі взагалі не відображається, тому подібний напис - це претензія на повноцінний населений пункт.
Щодо цієї місцевості - то це початок Рясного, яке не рідко ще називають Кам'янкою. Місцевість перед Рясним з сторони міста - Клепарів.
Цитата: YserL від 24.06.2011 09:50:00
Респект!!!
lvmap.swf сам писав? Чи використав якесь готове рішення? Планується в майбутньому обходитися без флеш? Можливо на хтмл5?
Ах час, стільки його мало, хочу добу в 32 години!)
Дякую. Писав все сам. Чим визвана нелюбов до флешки?
Карти Гуглю можна використовувати в AS3 або JavaScript, на мій погляд середовище AS3 має значні переваги в картографії навіть якщо озброїти JavaScript jQuery та іншим.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Mike від 24.06.2011 15:04:37
Також хотів запитатись, можливо хто знає.
Цитувати№ 57 Автовокзал - вул.Стрийська - вул.Наукова - вул.Кульпарківська - вул.Виговського - вул.Любінська - вул.Окружна - вул.Копистинського - вул.Кульпарківська - вул.Городоцька - вул.пр.Чорновола - вул.Липинського - вул.Б.Хмельницького - вул.Опришківська - вул.Кордуби - вул.Заклинських - вул.Старознесенська
Як конкретно вона себе поводить в районі Підзамчого/Знесіння?

Цитувати№ 49 вул.С.Стрільців - вул.Огієнка - вул.С.Крушельницької - вул.Бандери - Л.Чину - вул.Лепкого - вул.Шевченка - Рясне-1
Як це чудо виляє в районі університету? ::) Ну і чи їздить взагалі))

Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Drusja від 25.06.2011 13:54:11
Цитата: Mike від 24.06.2011 14:55:29
Цитата: Drusja від 23.06.2011 23:44:05
Коли на скільки мені відомо Куликів знаходиться набагато далі від міста (Скрін 3). Звичайно зрозуміло що це не до топікстартера питання, а до Гугла, але тим не менше може хто зна і дійсно там є район з однойменною назвю?
Нема там ніякого Куликова, назви районів/масивів/історичних місцевостей в Гуглі взагалі не відображається, тому подібний напис - це претензія на повноцінний населений пункт.
Щодо цієї місцевості - то це початок Рясного, яке не рідко ще називають Кам'янкою. Місцевість перед Рясним з сторони міста - Клепарів.
Та я прекрасно знаю що це за місцевість і як вона називається, 100500 раз там бував. Питання було в тому, що звідки Гугл взяв там "Куликів" коли насправді його там немає.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Anhorda від 29.06.2011 18:21:15
На сайті ЛМР сьогодні з'явилася стаття про нову транспортну систему міста Львова (http://www.city-adm.lviv.ua/news/actual/13222-pro-novu-transportnu-sistemu-mista).
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Mike від 29.06.2011 23:33:14
Цитата: Drusja від 25.06.2011 13:54:11звідки Гугл взяв там "Куликів" коли насправді його там немає.
Технічна помилка :)

Цитата: Anhorda від 29.06.2011 18:21:15
На сайті ЛМР сьогодні з'явилася стаття про нову транспортну систему міста Львова (http://www.city-adm.lviv.ua/news/actual/13222-pro-novu-transportnu-sistemu-mista).
Про це уже давно городять. То така фігня, що матюкатись хочеться...
Реального результату там буде 0, просто понавідкривають нових маршрутів і поназакривають старих.
Ціль: відпиляти собі бабла на контракті з французами(нащо нам ті французи тут взагалі незрозуміло?) та подоїти приватних перевізників коли будуть роздавати маршрути.

Зробили б трамвай на Сихів(я на Сихові не живу, але що це потрібно місту хіба сліпий не бачить) проспектом Червоної Калини(сам проспект ще 30 років тому спеціально під трамвай розраховувався!), так ні, їм треба французи =/

Якщо до кінця року хоча б не почнуть будувати 3 обіцяні об'єкти(на які гроші закладені і в бюджеті міста і в бюджеті країни), а саме Північна Окружна, Ряшівська та Вернадського, то це мабуть буде край мого особистого терпцю і відмова від сплати будь-яких податків, щоб годувати цих чудових джентильменів.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: inkognito від 30.06.2011 00:15:50
ЦитуватиЯкщо до кінця року хоча б не почнуть будувати 3 обіцяні об'єкти(на які гроші закладені і в бюджеті міста і в бюджеті країни), а саме Північна Окружна, Ряшівська та Вернадського, то це мабуть буде край мого особистого терпцю і відмова від сплати будь-яких податків, щоб годувати цих чудових джентильменів

Ряшівська та Вернадського в процесі, давно доволі. Що таке Північна Окружна - не можу знати
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Mike від 30.06.2011 00:40:16
Цитата: inkognito від 30.06.2011 00:15:50
Ряшівська та Вернадського в процесі, давно доволі. Що таке Північна Окружна - не можу знати
Те що я бачив весною мене задовільняє не дуже.

На рахунок окружної:
Львівська обїздна(кільцева) дорога - кільцеве шосе навколо Львова. Щоб бути справжнім кільцем йому бракує північного відрізка(з Рясного до Дублян), ось цей відрізок я й маю на увазі, його доречі мають збудувати чудової якості оскільки це частина траси Львів - Краковець.

Окрім того в подальших планах реалізація внутрішньоміського кільця. Виглядає воно так:

Липинського - Кукурудзяна - слід будувати відрізок через Знесіння та Личаків - Пасічна - слід будувати відрізок через Зелену, через колію та попід міст на Сихові, що біля Шувару(міст готовий, там зараз автостоянки) - Хуторівка - Наукова - Ряшівська(та, що зараз мають збудувати) - далі мають побудувати міст на Левандовку, торкнутись вул. Роксолани, далі Рясним, там є півколо уже виділене під шосе в районі вул. Маршалівка
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: inkognito від 30.06.2011 01:24:56
ЦитуватиТе що я бачив весною мене задовільняє не дуже.
За бортом - 1/3 літа, гадаю мені також не сподобається те, що я зараз там побачу.

ЦитуватиНа рахунок окружної:
Львівська обїздна(кільцева) дорога - кільцеве шосе навколо Львова. Щоб бути справжнім кільцем йому бракує північного відрізка(з Рясного до Дублян), ось цей відрізок я й маю на увазі, його доречі мають збудувати чудової якості оскільки це частина траси Львів - Краковець.

І тому власне, щоб окружна стала тру-окружною в геометричному плані треба із Рясного пройти веселий кавалок торфовищ, гір, лісів тощо? Яка тому мета? Як її можна віднести до вартості таких робіт? ІМХО, нафіг така ділянка  не потрібна - краще (та дешевше зрештою) оптимізувати поточну інфраструктуру, ніж замикати нікому не потрібний кавалок. Хтось бачив корки по вул. Вінниця? А на Шевченка на переїзді чи виїзді із Левандівки? Там, треба звернути увагу, а не думати про Наполеонівські пляни замикання кілець.




Цитувати
Окрім того в подальших планах реалізація внутрішньоміського кільця. Виглядає воно так:
Липинського - Кукурудзяна - слід будувати відрізок через Знесіння та Личаків - Пасічна - слід будувати відрізок через Зелену, через колію та попід міст на Сихові, що біля Шувару(міст готовий, там зараз автостоянки) - Хуторівка - Наукова - Ряшівська(та, що зараз мають збудувати) - далі мають побудувати міст на Левандовку, торкнутись вул. Роксолани, далі Рясним, там є півколо уже виділене під шосе в районі вул. Маршалівка

Ага, то обов'язково буде реалізовано після того, як у Львові збудують метро. Не раніше точно.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Mike від 30.06.2011 02:02:40
Цитата: inkognito від 30.06.2011 01:24:56
І тому власне, щоб окружна стала тру-окружною в геометричному плані треба із Рясного пройти веселий кавалок торфовищ, гір, лісів тощо? Яка тому мета? Як її можна віднести до вартості таких робіт? ІМХО, нафіг така ділянка  не потрібна - краще (та дешевше зрештою) оптимізувати поточну інфраструктуру, ніж замикати нікому не потрібний кавалок. Хтось бачив корки по вул. Вінниця? А на Шевченка на переїзді чи виїзді із Левандівки? Там, треба звернути увагу, а не думати про Наполеонівські пляни замикання кілець.
Тут трохи інша мета, окружна обслуговує не Львівський транспорт, а той який їде, наприклад, з ПОльщі на Київ. Його в місто пускати не можна (та йвраховуючи плани з'єднати Левандовку з Рясним концентрація транспорту в цьому районі значно зросте). Та й як я уже сказав, це буде частиною траси Львів - Краковець.

Цитувати
Ага, то обов'язково буде реалізовано після того, як у Львові збудують метро. Не раніше точно.
Північ окружної планують до Євро-2012, гроші на це закладено в бюджеті країни (тому можна говорити, що до 2014-2015 вона уже буде 100%). А от про це кільце... Його перспективи залежать суто від економічного стану в країні та місті. Проте рано чи пізно воно буде(через 10-20 років).
На рахунок метро, я думаю, що на пенсії може й покатаюсь  :P
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: explorer від 29.07.2011 12:13:09
Нова мережа громадського транспорту Львова (презентація з усіма маршрутами): http://www.rapidshare.ru/2683945
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Anhorda від 16.08.2011 19:43:09
На форумі сайту Skyscrapercity (http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1422790&page=26) обговорюють нову транспортну схему міста і до громадських слухань збирають пропозиції для її вдосконалення.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Alter від 12.10.2011 19:37:30
Осьо чудесний сайт для навігації при добиранні з пересадками і без.
http://marshrutky.com.ua/ (http://marshrutky.com.ua/)
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Mike від 12.10.2011 20:55:07
Цитата: Alter від 12.10.2011 19:37:30
Осьо чудесний сайт для навігації при добиранні з пересадками і без.
http://marshrutky.com.ua/ (http://marshrutky.com.ua/)
Гортани тему на сторінку вперед, там є достовірна інфа звідки цей сайт взявся  ;D

Доречі, якщо є якісь уточнення чи виправлення - пиши ;)

Є можливість нанести місця зупинок маршруток(є інфа по всіх дозволених міськрадою зупинках) та додати розклад(початок, кінець руху + інтервал) по 60-70% маршрутів. Проте ніяк не доберуся... Та й не хочеться марно робити, а потім введуть нову схему і все дарма.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Alter від 12.10.2011 21:39:55
    Ну я б запропонував зробити таку собі ламерську версію, в якій би було забезпечено відображення найближчих маршрутів в залежності від початкової та кінцевої точки, тикнутої на карті. Мається на увазі ще і врахування пересадок по мінімальній траєкторії за випадку, коли ні один прямий маршрут туди не їде. Ну і відстань туди по вулицях (до найближчої ж зупинки), траєкторії і т.д. Тобто якщо людина хоче приїхати до Львова, і їй треба добратись Звідкись Кудись - вона вибирає початкову і кінчеву точку маршруту та бачить всі альтернативні схеми доїзду з мінімальними затратами на топання пішки. В ідеалі можна було б скомбінувати таку систему із трамваями та тролейбусами.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Lesyk від 16.10.2011 11:24:39
Вчора мав нагоду повертатися з центру на маршруті "Нічний 1" (від готелю Львів і до нового ЦУМу). На скільки я знаюї - там три маршрути, і вони ходять раз у годину. Мо хто знає їхні маршрути?
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: knedlyk від 16.10.2011 11:35:59
Поляки для деяких міст Польщі розробили подібний сайт "Як доїду" (http://jakdojade.pl). Там власне реалізована ідея, подана Alter-ом постом вище.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: ZED від 16.10.2011 14:05:52
Тутка (http://www.city-adm.lviv.ua/news/transport/14596-na-vihidnih-u-lvovi-dijatimut-nichni-marshruti) є інфа та схеми трьох нічних маршрутів.
Очевидно, нововведення під час Свята кави сподобалося мешканцям (мені точно!) і маршрутки курсуватимуть тепер на постійній основі.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Mike від 16.10.2011 18:35:04
Цитата: Alter від 12.10.2011 21:39:55
    Ну я б запропонував зробити таку собі ламерську версію, в якій би було забезпечено відображення найближчих маршрутів в залежності від початкової та кінцевої точки, тикнутої на карті. Мається на увазі ще і врахування пересадок по мінімальній траєкторії за випадку, коли ні один прямий маршрут туди не їде. Ну і відстань туди по вулицях (до найближчої ж зупинки), траєкторії і т.д. Тобто якщо людина хоче приїхати до Львова, і їй треба добратись Звідкись Кудись - вона вибирає початкову і кінчеву точку маршруту та бачить всі альтернативні схеми доїзду з мінімальними затратами на топання пішки. В ідеалі можна було б скомбінувати таку систему із трамваями та тролейбусами.
Цитата: knedlyk від 16.10.2011 11:35:59
Поляки для деяких міст Польщі розробили подібний сайт. Там власне реалізована ідея, подана Alter-ом постом вище.
Ідея добра і реалізована на багатьох транспортних сайтах.
Проте в рамках Львова вона не дуже потрібна, люди в першу чергу шукають прямого рейсу, щоб не платити 2 рази, а місце пересадки відоме кожному - центр.
Інше діло, якби це була схема транспорту Києва, там це було б дійсно потрібно.

Може колись і зроблю пошук з пересадками, проте в першу чергу хотілось би додати зупинки та електротранспорт.
Також у мене  є практично готова схема транспорту Рівного(все ніяк не викладу), напівготова Франківська та частковоготова Києва. Але там треба передивлятись кожен маршрут і виправляти неточності й помилки.
Також реально дістати інфу та згенерувати схеми Луцька та Чернівців, може ще якихось міст.

Цитата: Lesyk від 16.10.2011 11:24:39
Вчора мав нагоду повертатися з центру на маршруті "Нічний 1" (від готелю Львів і до нового ЦУМу). На скільки я знаюї - там три маршрути, і вони ходять раз у годину. Мо хто знає їхні маршрути?
Цитата: Эдуард від 16.10.2011 14:05:52
Тутка (http://www.city-adm.lviv.ua/news/transport/14596-na-vihidnih-u-lvovi-dijatimut-nichni-marshruti) є інфа та схеми трьох нічних маршрутів.
Очевидно, нововведення під час Свята кави сподобалося мешканцям (мені точно!) і маршрутки курсуватимуть тепер на постійній основі.
Ось ці мабуть нанесу найближчим часом. Хоча хз як їх викласти, до основних маршрутів ж не кинеш, треба певне окремою схемою.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Lesyk від 16.10.2011 19:49:24
А що відомо про  мего-супер велику реформу з маршрутною системою Львова? Раніше казали що вона відбудеться в вересні, зараз уже середина жовтня...
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Mike від 16.10.2011 20:13:24
Цитата: Lesyk від 16.10.2011 19:49:24
А що відомо про  мего-супер велику реформу з маршрутною системою Львова? Раніше казали що вона відбудеться в вересні, зараз уже середина жовтня...
До нового року гарантовано не буде. Дуже реально виглядає перспектива що запровадження відкладуть. Варіант, що реформа накриється і радикальних змін не буде  теж можливий.

Найближчі реальні зміни - це відновлення руху електротранспорту у зв'язку з завершенням ремонту Городоцької та Личаківської 1 листопада(хоча можливіть незначного відкладення цієї дати теж існує).
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Mike від 25.10.2011 22:13:45
Щойно додав схему електротранспорту Львова (http://marshrutky.com.ua/lviv/trolley-tram.php). Схема відповідає тому, як транспорт ходить сьогодні(маршрути що тимчасово не ходять також позначені, але помічені в назві що зараз не ходять).

Також додав схему транспорту (маршруток та тролейбусів) Рівного (http://marshrutky.com.ua/rivne/). Вона майже готова валялась вже давно, от сьогодні і доправив. Хоча на відміну від львівської схеми, на рівненській є трохи неточностей й помилок.
Також є маршрутки Києва (та інший громадський транспорт Києва) (http://marshrutky.com.ua/kyiv/) та маршрутки Суми (та інший громадський транспорт Сум) (http://marshrutky.com.ua/sumy/).
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: crush від 25.10.2011 23:55:33
Цитата: Lesyk від 16.10.2011 19:49:24
А що відомо про  мего-супер велику реформу з маршрутною системою Львова? Раніше казали що вона відбудеться в вересні, зараз уже середина жовтня...
з вересня вона не могла бути в принципі..бо її тільки 2.09 затвердив виконком...далі ще купа організаційних питань.і мабут(як і обіцялось на громадських слуханнях по цьому питанню) запрацює з січня наступного року.варіанту що вона не буде втілена в життя неможе бути...оскільки процес уже запущений!!!

також з квітня місяця повинна кардинально змінитися система оплати за проїздюютак званий єдиний електронний квиток.вже визначено інвестора який буде це реалізовувати...але про систему мало що відомо..зокрема тільки що він буде у вигляді пластикових карток...і буде дійсний для пересадки на будь-який транспорт протягом 90хв з моменту першої валідації
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: YserL від 26.10.2011 00:45:31
Цікаво хто інвестор і виконавець єдиного квитка.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: crush від 26.10.2011 21:03:23
Цитата: YserL від 26.10.2011 00:45:31
Цікаво хто інвестор і виконавець єдиного квитка.

ЦитуватиОголошено результати конкурсу з відбору найбільш економічно вигідної пропозиції серед учасників конкурсу щодо створення спільного підприємства для впровадження у Львові системи справляння плати за проїзд у громадському транспорті (системи електронного квитка).

Львів комфортний для мешканців. У місті працюють над покращенням якості надання послуг у транспорті. Зокрема, з початку вересня 2011 року у місті почали реалізовувати нову транспортну стратегію міста. Запущені радіальні автобуси, у місті використовують трансферний квиток. Зроблений наступний крок для підвищення якості послуг у громадському транспорті – створення спільного з інвестором підприємства для впровадження проекту.

Нагадаймо, для визначення партнера у створенні спільного підприємства було створено конкурсну комісію щодо організації та проведення конкурсу з визначення партнера.  За результатами конкурсу, визначено, що найбільш економічно вигідну пропозицію презентувала компанія з Латвії «Ригас Карте».

«Після визначення партнера департамент житлового господарства та інфраструктури доручається в порядку, передбаченому чинним законодавством, забезпечити створення з ТОВ «Ригас Карте» спільного підприємства для впровадження у Львові системи електронного проїзного квитка в усіх видах громадського транспорту», - повідомив начальник управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій Сергій Кіраль.

http://www.city-adm.lviv.ua/news/economy/15095-partnerom-mista-u-zaprovadzhenni-jelektronnogo-kvitka-stala-kompanija-rigas-karte (http://www.city-adm.lviv.ua/news/economy/15095-partnerom-mista-u-zaprovadzhenni-jelektronnogo-kvitka-stala-kompanija-rigas-karte)
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Lesyk від 26.10.2011 22:16:35
емм..а що собою представляє оттой електронний квиток? Якого він формату? Яким чином відбувається зчитування інформації?
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: ZED від 26.10.2011 23:26:35
Скоріш за все, буде електронна картка із магнітною стрічкою або чіпом формату кредитки. Логіка підказує, що цей квиток буде нерентабельно робити одноразовим, використовувати  за 90 хв після валідації і потім викидати. Тому матимемо картку із певною кількістю проїздів на ній (як у метро) - щось подібне є у Москві (http://www.moscow.ru/ru/guide/trip_planning/inner_transport/transport/tickets/).
Мене більше цікавить, як буде проводитись контроль. Невже встановлять турнікети в маршрутках :o чи водій буде слідкувати, хто вставив картку, а хто ні...
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Alter від 26.10.2011 23:51:11
Мене більше цікавить скільки бабла шановні керівники отого проекту відмиють та матеріальному забезпеченні того діла.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Lesyk від 26.10.2011 23:54:10
В Тайланді? чи де там (не пам'ятаю) - оплата проводиться на зупинці. Там і квитки продають, і т.д. Тобто водій автобуса лише возить пасажирів, а не супермегогероєм стотищпіцот в одному.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Alter від 27.10.2011 00:08:22
Цитуватиоплата проводиться на зупинці

І як такий механізм забезпечити на кожній (!!!) львівській зупинці? Це получається щось типу якщо Магомед не йде до гори, то вона йде до нього. Такий спосіб оплати актуальний тоді, коли є лиш початкова та кінцева зупинки, а піхати через кожні 300 метрів будку/бабульку/хлопчика з білетами ІМХО є по крайній мірі нелогічно.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Lesyk від 27.10.2011 00:14:24
Цитата: Alter від 27.10.2011 00:08:22
І як такий механізм забезпечити на кожній (!!!) львівській зупинці? Це получається щось типу якщо Магомед не йде до гори, то вона йде до нього. Такий спосіб оплати актуальний тоді, коли є лиш початкова та кінцева зупинки, а піхати через кожні 300 метрів будку/бабульку/хлопчика з білетами ІМХО є по крайній мірі нелогічно.
Я десь писав про те, що подібне на мою думку повинно бути у Львові? Мені здається що ні. Тим не менше на тамтих фото кожна зупинка була такою.

До речі, я знайшов те про що говорив - така система є в Бразилії. Ось лінк на першоджерело (http://www.tema.ru/travel/brazil-2/).
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/4896/28917/IMG_2776)
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Roy від 27.10.2011 00:26:24
За бугром все дуже просто. Людина купує квиточок, а в громадському транспорті "компастує" його в електронному терміналі. Всередині терміналу пристрій наносить певний код, що характеризує час, код та маршрут поїздки пасажира. Ця схема в країнах Європи вже діє давно та успішно, у різних видах транспорту.
А зважаючи на нашу ментальність, та на хронічних зайців, на зупинках при виході з дверей транспорту можна ставити контролерів, котрі перевірятимуть у пасажирів проїздні документи. Так, доречі подібно робиться у Рівному. За певний час, думаю, звичка халявити б викорінилася.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Mike від 27.10.2011 00:51:08
Цитата: crush від 25.10.2011 23:55:33запрацює з січня наступного року.варіанту що вона не буде втілена в життя неможе бути...оскільки процес уже запущений!!!
Радянська влада обіцяла Львову підземний трамвай аля Криворізький, процес запустила: збудувала і прохідну шахту і навіть наземну частину вітки. і?
Я вихожу з реалій, для запуску нової схеми потрібні автобуси, на автобуси потрібні кошти, а їх не завжди є. Про діру в бюджеті 18% чув? Про підвищення цін на газ? Грошей може так і не бути. І відповідно нової схеми.

Городоцьку та Личаківську планували здати 1 листопада. Личаківська може буде в грудні, на Городоцькій ще роботи й роботи...

Цитата: Lesyk від 26.10.2011 23:54:10оплата проводиться на зупинці. Там і квитки продають, і т.д. Тобто водій автобуса лише возить пасажирів, а не супермегогероєм стотищпіцот в одному.
Кожен кондуктор/продавець білетів буде працювати за зарплату. Ця зарплата може взятись лише з кошелька клієнта. Тому я абсолютно за щоб водії рахували, інакше може бути лише підвищення тарифів.

Цитата: Lesyk від 27.10.2011 00:14:24
До речі, я знайшов те про що говорив - така система є в Бразилії.
То всьо круто, але не для нашого міста. Там міста 50 років тому були селами і розбудовувались уже в 20 столітті. Відповідно широкі дороги і всі діла.

А наша влада продвигає усякі нові схеми де маршрутку цькують і звільняють від неї вулиці, бо мовляв маршрутки в пробках винуваті.

Треба просто визнати 2 очевидні речі:
1. Транспортна система Львова не зазнає кардинального покращення (усі ті генплани) найближчим часом, вони ба навіть з Ряшівською обісралися, а Вернадського й не починали.
2. Кількість транспорту на дорогах(в першу чергу приватного) буде рости і доволі швидко.

Тому... центр треба очищувати власне від приватного транспорту, внести поправки в правила дорожнього руху надавши міському транспорту привілегії; ввести збір за в'їзд в центр міста на приватному автомобілі в час пік(заодно й заробити гроші на обіцяні підземні хайвеї). От і все...
В маршрутці їде 30, ато й 50, чоловік, а в приватному автомобілі добре як 2. І регулярно ж бачиш ситуацію як вправний водій легковушки втискається в ряд перед маршруткою.

Ввести обіцяні нічні маршрути теж РЕАЛЬНО. Для цього слід просто пустити там не великі автобуси, а оті перероблені мерседеси(на бензин менше піде, а народу в ночі мало) і нічну плату встановити гривень 5. І це буде ПРИБУТКОВО. А те що є зараз, АТП1 - це збиткове підприємство, тобто гамає державні кошти. Далеко не факт, що нова схема не виявиться такою ж збитковою і коли грошей нестане її кинуться переробляти. Зато "для людей"...
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Alter від 27.10.2011 01:11:12
ЦитуватиТому... центр треба очищувати власне від приватного транспорту, внести поправки в правила дорожнього руху надавши міському транспорту привілегії; ввести збір за в'їзд в центр міста на приватному автомобілі в час пік(заодно й заробити гроші на обіцяні підземні хайвеї).

Так а нащо видумувати ровер? Маємо підземні коллектори, в них накидати дощок, зверху посипати для годиться асвальтом та щебенем, кинути через кожні 50 по лямпочці, прорити дзюри на світ Божий, і будуть нам підземні хайвеї ;D ;D ;D

    А якщо серйозно, то сьогодні був на одній конференції, то там один студік курсу десь з третього розказував про нюанси вдосконалення маршрутної системи Львова, там про регулювання потоків, світлофори, розв'язки, оті нові радіальні маршрути і всяке таке. То все було файно, адже та схема була запропонована нам французами, є модною, європейською, бла бла бла і вважається чуть не панацеєю від всіх невзгод львівського транспорту.

    Оскільки на даний час у Львові діє 73 автобусних маршрути (вони ж маршрутки), то застосування здоровенних автобусів покликане те все різко скоротити. Та і тендер на їх виготовлення має ЛАЗ. Тому  виглядає все так ідеально. Але по своїй суті вона повертає Львів до 60-х років, коли перевезення планувалось здіснювати лише автобусами великої пасажиромісткості. З того вийшов пшик, хоча свого часу та система все-таки трохи животіла.

    Тому ті всі ідеї а-ля підземного трамваю є чистої води брєдом бо якщо вже говорити про нього, то чого зразу б на метро не замахнутись? Проблема пасажироперевезень тоді б різко відпала. Лишилися б одні автомобілі.

Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Roy від 27.10.2011 01:16:50
ЦитуватиКожен кондуктор/продавець білетів буде працювати за зарплату. Ця зарплата може взятись лише з кошелька клієнта. Тому я абсолютно за щоб водії рахували, інакше може бути лише підвищення тарифів.
Не можу з цим погодитись.  Водій є водій, він має дивитись на дорогу і вправно керувати транспортним засобом.
Підвищення тарифів? Нехай! Але це буде внесок в наший з вами комфорт та безпеку перевезень.
І взагалі, чого боятися підвищення тарифів? Це ж закономірність. Так є і так буде, і нікуди ми від цього не втечемо.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Mike від 27.10.2011 01:33:34
Цитата: Roy від 27.10.2011 01:16:50
Не можу з цим погодитись.  Водій є водій, він має дивитись на дорогу і вправно керувати транспортним засобом.
Підвищення тарифів? Нехай! Але це буде внесок в наший з вами комфорт та безпеку перевезень.
І взагалі, чого боятися підвищення тарифів? Це ж закономірність. Так є і так буде, і нікуди ми від цього не втечемо.
Мені здається краще рухатись в сторону електронної системи оплати, з звуковим сигналом. А лишньої людини там усе-таки не треба. Керувати машиною не так і складно, а відволікатись на усілякі "зупиніть мені тут" й так прийдеться.

Фінансова сторона дуже важлива, от наприклад місту потрібна Ряшівська вулиця, бо без неї нема нормального під'їзду до нового Аеропорту, а на ділі грошей не вистачає й на Городоцьку. А тут ще збиткове АТП-1 і необхідні автобуси для нової схеми... Надіються, так розумію, на Київ, але далеко не факт що він поможе, тобто поможе, але хіба в таких розмірах?

Я не думаю що з твоєю точкою зору на підвищення тарифів легко погодиться більшість львів'ян.

Alter, з тобою повністю згоден. Великі автобуси потрібні, але не в таких кількостях. Про метро думати Львову зарано, з фінансових причин, та й автобусів це не відмінить :)

А "підземні хайвеї" - це з генплану Львова до 2025 року. Метро також планується.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Alter від 27.10.2011 01:43:32
ЦитуватиА "підземні хайвеї" - це з генплану Львова до 2025 року. Метро також планується.

То лиш мені з того смішно? Це ж таке саме, як до будинку, фундамент якого просідає, штокатурка падає, вікна перекошені, купляти дорогі шкіряні меблі і вважати що саме вони зроблять тебе крутим. Є ж купа більш невідкладних проблем, і якщо вже говорити про метро, то його треба було вписувати в генплан не 2025 року, а  2125 року. Це як мінімум. Але хоча б до реальності ближче. По крайній мірі сучасні тенденції реального розвитку інфраструктури навіюють мені саме такі думки.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Roy від 27.10.2011 01:50:59
ЦитуватиЯ не думаю що з твоєю точкою зору на підвищення тарифів легко погодиться більшість львів'ян.
:)
Варто згадати за нашу ментальність, також за підвищення цін на бензин та кількість авто на дорогах. Ну і про нездійсненні протести проти високих цін на пальне.  ;D
Звісно що не всі погодяться. Але й питати не варто. Підвищити і все, але з обгрунтуванням, щоб зміни були згодом помітні. Люди мають знати за що платять.

Принаймі, більшість львівян не перестане користуватись громадським транспортом. Альтернатив немає.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Alter від 27.10.2011 02:15:15
ЦитуватиПринаймі, більшість львівян не перестане користуватись громадським транспортом. Альтернатив немає.

...анимонопольний комітет стоячи аплодує. Не варто ще і про трамваї з троліками забувати. Хоча з тими теж печальна історія...
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: ZED від 27.10.2011 02:16:54
Цитата: Roy від 27.10.2011 01:50:59Принаймі, більшість львівян не перестане користуватись громадським транспортом. Альтернатив немає.
Як добре, що я в центрі мешкаю і все під рукою. А в жителів Сихова, Левандівки, Рясне... на щоденне добирання на роботу в місяць йде 3-10% зарплати! А що буде як підняти вартість проїзду на 50 коп.? Хоча, 50 коп. для такої масштабної реорганізації буде замало. Хтось з присутніх хоче віддавати п'яту частину своєї зарплати? Радикальних змін найближчим часом точно не буде, інакше наша ж ментальність змусить народ страйкувати. А це не вигідно нікому.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: YserL від 27.10.2011 13:44:57
У Вроцлаві зроблено продаж квитків у мережі магазинів преси із голограмою і гарним дизайном, і на зупинках встановлено білетомати де ти вставляєш кошти і монетами і тобі видає квиток (одноосібний, багатоосібний, спеціальні) із мінімальною голограмою і захисними волосинами.
Ти з ним заходиш у автобус і засовуєш у компостер у щілину. Над щілиною годинник у форматі 13:10. На квитку термо принтер пробиває час, номер маршруту, контрольну суму. При перевірці показується квиток. Вартість проїзду 2,75 злотих. Вартість штрафу 100 злотих до того ж вносять у центральну базу штрафників яка доступна також порсольству. Так що можливі проблеми із візою.
На базі такої системи без проблем можна будувати транспортну систему.
На рахунок картки бачу це у такому вигляді:
є RFID Milvare карта памяті, ти прихлдиш на зупинку до квиткомату підносиш до зчитувача, відбувається авторизації, зєднання по GSM каналу і списання із сервера платежів, який може також доступний через інтренет і відповідно його можна поповнювати. Іпри успішній транзакції тобі видає квиток, який ти так само компостуєш у транспорті.

В результаті відпадає потреба у облсуговуванні обладнення у транспорчі через простоту обладнення. А на зупинках без проблем моніториться завантаження монетоприймача і вчасно інкасується і доставляється термоквитки.

Витрати:
1) 2-3 компостери на рухомий транспорт на трубі біля дверей. * кількість рухомого транспорту + можливо коньтролер GPRS+GSM для моніторингу транспорту і пасажиропотоку онлайн і інших параметрів.

2) по 1 квиткомату на зупинку, на базі якого можна також підняти графік руху транспорту і ішні послуги. Наприклад паркування.

Зразки зісканую коли буду у Львові.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: crush від 30.10.2011 10:32:25
Цитата: Mike від 27.10.2011 00:51:08
Цитата: crush від 25.10.2011 23:55:33запрацює з січня наступного року.варіанту що вона не буде втілена в життя неможе бути...оскільки процес уже запущений!!!
Радянська влада обіцяла Львову підземний трамвай аля Криворізький, процес запустила: збудувала і прохідну шахту і навіть наземну частину вітки. і?
Я вихожу з реалій, для запуску нової схеми потрібні автобуси, на автобуси потрібні кошти, а їх не завжди є. Про діру в бюджеті 18% чув? Про підвищення цін на газ? Грошей може так і не бути. І відповідно нової схеми.

ну тут я цілком непогоджуся.автобусів львову бракує лише для реалізації концепції радіальних маршрутів.на всі інші(хордові маршрути) передбачено застосування богданоподібного транспорту...якого у львові навалом!!!!

в листопаді має бути поставка 20-25 нових лазів...які в принципі забазпечать радіальні маршрути десь на 90 %...а цього достатньо щоб вони запрацювали.тому реалізації нової мережі нічого не загрожує.і наскільки мені відомо вже10 листопада повинні оголосити перші конкурси на нові маршрути
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: inkognito від 31.10.2011 22:30:42
Цитуватину тут я цілком непогоджуся.автобусів львову бракує лише для реалізації концепції радіальних маршрутів.на всі інші(хордові маршрути) передбачено застосування богданоподібного транспорту...якого у львові навалом!!!!

в листопаді має бути поставка 20-25 нових лазів...які в принципі забазпечать радіальні маршрути десь на 90 %...а цього достатньо щоб вони запрацювали.тому реалізації нової мережі нічого не загрожує.і наскільки мені відомо вже10 листопада повинні оголосити перші конкурси на нові маршрути

Десь не так давно у популярній львівській ґазеті писалось, же вартість пасажиро-місця у "БодяПодібному" транспорті є меншим на 20-25% від того ж траспорту, але же Львівського виробництва. Можете прокоментувати?
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Alter від 31.10.2011 22:36:55
ЦитуватиДесь не так давно у популярній львівській ґазеті писалось, же вартість пасажиро-місця у "БодяПодібному" транспорті є меншим на 20-25% від того ж траспорту, але же Львівського виробництва. Можете прокоментувати?

Факти кажуть що у просунутих користувачів форуму вдома Пеццлі валяються замість китайських найо...ок. І їдять вони більше, і вартують дорожче...То мож не завжди треба гнатись за видимим здешевленням? Та і ЛАЗ піднімати хоч якось треба.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: inkognito від 01.11.2011 07:26:07
ЦитуватиФакти кажуть що у просунутих користувачів форуму вдома Пеццлі валяються замість китайських найо...ок. І їдять вони більше, і вартують дорожче...То мож не завжди треба гнатись за видимим здешевленням? Та і ЛАЗ піднімати хоч якось треба.

   ЛАЗ піднімати треба, держзамовлення - це круто, але курча хоча б за попередні партії гафтобусів треба заплатити. А за них нагадую,ще не заплатили. За бортом у нас не дуже файна економічна ситуація, а тому вважаю, що гнатись за здешевленням треба - зараз кожна копійка на рахунку(звісно не коштом якості кінцевого продукту).

Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Alter від 01.11.2011 09:32:23
Цитуватиа тому вважаю, що гнатись за здешевленням треба - зараз кожна копійка на рахунку(звісно не коштом якості кінцевого продукту).

    На цьому фоні якось по-ідіотськи виглядає ота суєта з Євро. Нагадує Чемпіонат світу з футболу в Африці - в розвиток інфраструктути вклали з десяток млрд. долл, в розрахунку на те, що потім відіб'ють туристами. В результаті ледь відбили чи то десяту частину, чи щось типу того. Пролетіли негри короче. Так само і в нас - гімно ляється вулицями, люди немають як додому по-людськи добратись, заборгованості страшенні і по всім фронтам, так ні, їм же ж копанки пограти треба!
   Соррі, мож оффтап троха, но наболіло.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Mike від 01.11.2011 11:52:22
Цитата: inkognito від 01.11.2011 07:26:07
   ЛАЗ піднімати треба, держзамовлення - це круто, але курча хоча б за попередні партії гафтобусів треба заплатити. А за них нагадую,ще не заплатили. За бортом у нас не дуже файна економічна ситуація, а тому вважаю, що гнатись за здешевленням треба - зараз кожна копійка на рахунку(звісно не коштом якості кінцевого продукту).
Повністю підтримую.

Цитата: Alter від 01.11.2011 09:32:23Пролетіли негри короче.
У нас ситуація за Африку трохи краща  ;)
1. ПАР знаходиться доволі далеко від решти світу, що негативно впливає на ціну подорожі.
2. Їдуть на чемпіонат переважно жителі країн, що беруть участь в Чемпіонаті. На Чемпіонаті світу багато бідних країн з яких їдуть одиниці, на чемпіонаті Європи практично всі країни доволі заможні, тому кількість приїзджих буде більшою.

Та й вкладаємо ми куди менше грошей за ПАР. Ну і прибутки від чемпіонату - це не тільки прибутки в момент чемпіонату.

Цитата: crush від 30.10.2011 10:32:25
ну тут я цілком непогоджуся.автобусів львову бракує лише для реалізації концепції радіальних маршрутів.на всі інші(хордові маршрути) передбачено застосування богданоподібного транспорту...якого у львові навалом!!!!
Це все теорія й популізм. Цей весь "богданоподібний транспорт" знаходиться не в руках міста, а належить приватникам. На неприбуткових маршрутах ніхто з них працювати не захоче. Великих автобусів поки реально достатньої кількості нема і грошей на них теж нема. В ситуації море підводних камнів...
Зрештою, я не говорив, що нову схему не введуть, я лише сказав що варіант що від нової схеми відмовляться, а натомість модифікують теперішню - можливий.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: :-) від 01.11.2011 15:10:17
Цитата: Alter від 01.11.2011 09:32:23
    На цьому фоні якось по-ідіотськи виглядає ота суєта з Євро. Нагадує Чемпіонат світу з футболу в Африці - в розвиток інфраструктути вклали з десяток млрд. долл, в розрахунку на те, що потім відіб'ють туристами. В результаті ледь відбили чи то десяту частину, чи щось типу того. Пролетіли негри короче. Так само і в нас - гімно ляється вулицями, люди немають як додому по-людськи добратись, заборгованості страшенні і по всім фронтам, так ні, їм же ж копанки пограти треба!

Чехія із настанням кризи відразу згорнула усі програми які були спрямовані на те щоб вибрали їх, якщо не помиляюся, то місцем проведення олімпіади. Якоїсь із вох. Причина - криза, мало грошей, порахували що витрати будуть величзні, можуть не справитися.

А ЦЯ країна із настанням кризи почала активно готуватися. Набрала кредитів. І таки бабло не відіб'ється. І буде радість нажертим і горе голодним. Як завше. Хоча ні, голодним буде щастя у вигляді пива і видовищ.

Щодо транспортної стратегії: щобудня зранку добираюся в центральну частину міста з Сихова. 5-го маршруту н вистачає, про богданотип взагалі мовчу - вони забиваються ще на кінцевій. Думається - от якби збільшили к-ть автобусів на ранковий пік. Але що робити водіям і машинам в обідній час, коли пасажирів мало, рейс не окупиться. Відповідно і день робочий. Щось треба із цим придумти. Або щоб вартість прохду в ранковий час була вищою (так із цінами на лектроенергію в піковий період графіка навантаження), що неприємно. Або підвищувати швидкість руху громадського транспорту шляхом прокладання спецмаршрутів, виділення смуг, обмеження руху транспорту приватного, надання вищого пріоритету транспорту громадському.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Mike від 01.11.2011 18:44:09
Депутати міськради можуть відмінити нову схему вже найближчим часом, мер її захищає (http://zaxid.net/home/showSingleNews.do?mer_lvova_obitsyaye_vidstoyuvati_transportnu_shemu&objectId=1240099)

Цитата: :-) від 01.11.2011 15:10:17Думається - от якби збільшили к-ть автобусів на ранковий пік. Але що робити водіям і машинам в обідній час, коли пасажирів мало, рейс не окупиться.
Проблема тут не в водіях, а в автобусах. Кількість водіїв можна взагалі не чіпати - в час пік водій водить великий автобус, днем пересідає на Еталон\Богдан, а пізнім вечором, коли пасажирів зовсім мало, пересідає на Мерседес\Газельку.
Проблема, що будуть робити автобуси в обідній час? Обслуговування та простій - це гроші.

Цитата: :-) від 01.11.2011 15:10:17Або щоб вартість прохду в ранковий час була вищою (так із цінами на лектроенергію в піковий період графіка навантаження), що неприємно.
Це нічого не дасть. Цю технологію приміняють аби перекинути частину клієнтів на інший час. А люди не можуть поїхати на роботу в неробочий час(ті хто можуть їхати не в час пік - і так це роблять боючись попасти в банку сєльодки). Тут хіба масово змінювати графіки роботи людей.

Пріоритет для маршруток на дорогах, зсуф графіку роботи на годину дві на частині держпідприємств та платний в'їзд на власному транспорті в центр - можуть мати реальний ефект.

Хочу звернути увагу, що багато хто їздить на роботу на власній машині виключно через сєльодку в маршрутках. Тобто якби в маршрутках можна було б нормально їхати - вони б автомобілем не користувались.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Alter від 01.11.2011 19:25:37
ЦитуватиПріоритет для маршруток на дорогах, зсуф графіку роботи на годину дві на частині держпідприємств та платний в'їзд на власному транспорті в центр - можуть мати реальний ефект.

    З того всього адекватним є лише перше. Але навіть його забезпечення через культуру водіїв є сумнівним. Все інше - чистої води брєд. Де ви в центрі нові дороги поставите? Куди розширювати? А про зміну графіку роботи я взагалі мовчу. Скажи це якомусь директору чи солідному менеджеру - обсвистає з ніг до голови. Платний в'їзд - на це погодиться лише політик-камікадзе - люди не поймуть, скажуть щось типу "он вже і тут дерти гроші будуть, кровопивці чортові"! Фактор електорату та бажання догодити всім ще теж ніхто не відміняв.
    Так що вирішення проблем полягає лише у кардинальній оптимізації транспортної системи, що буде включати модернізацію рухомого складу, покращення якості дорожнього покриття та хоча б мінімальна упорядкованість руху маршруток та їх синхронізація.

    П.С. Чув колись від одного дядька, що вариться в тій справі, що буде розроблена схема руху для радіальних маршрутів із забезпеченням контролю із диспетчерського пульта через GPS. Наскільки то реально - покаже час.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Lesyk від 01.11.2011 20:59:21
ІМХО зараз було б дуже правильним рішенням збудувати великі багато-рівневі паркінги і заборонити паркування на більшості вулиць Львова. А після цього виділити окремі вулички спеціально для громадського транспорту. Але це надто дороге рішення.

П.С. на питання "де паркінг будувати в центрі!?!7171717777777" який логічно б послідував мому посту я відповім тут, вже і одразу - використати площі, сквери і т.д. для реалізації підземних паркінгів. Дорого, але покіщо іншої альтернативи я не бачу. До речі, колись чув що сквер, що поряд з бібіліотекою Стефаника мав перетворитися на багаторівневий паркінг. Шось не склалося з цим. Також чув що має бути багаторівневий паркінг на Цитаделі, там де зараз вже є парковка. Але з цим також не склалося (на скільки мені відомо з чуток - в міську раду приїхав дядя в погонах на чорній Волзі, сказав же статевий член вам, а не паркінг - і поїхав).
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Mike від 01.11.2011 21:22:17
Цитата: Alter від 01.11.2011 19:25:37
    Так що вирішення проблем полягає лише у кардинальній оптимізації транспортної системи, що буде включати модернізацію рухомого складу, покращення якості дорожнього покриття та хоча б мінімальна упорядкованість руху маршруток та їх синхронізація.
1. Фінансувати це хто буде?
2. Що толку з новіших автобусів тих самих розмірів? Сєльодка в красивому автобусі?
3. Як нове дорожнє покриття(якщо воно зовсім не убіте) принесе менше пробок?
4. Що підрозумівається під упорядкованістю? Пробки що затримують рух куди дінуться?
Все тобою запропоноване коштує реальних грошей,  а дає небагато вигоди. +Автомобільна маса міста постійно росте.

Цитата: Alter від 01.11.2011 19:25:37П.С. Чув колись від одного дядька, що вариться в тій справі, що буде розроблена схема руху для радіальних маршрутів із забезпеченням контролю із диспетчерського пульта через GPS. Наскільки то реально - покаже час.
Реально і не дорого. Але... неефективно? Тобто, тут треба вішати ще табло на кожній зупинці т.д. і т.п. і пасажир буде знати коли приїде маршрутка. Але проблеми перегруженості маршруток - це практично ніяк не чіпає.

Цитата: Alter від 01.11.2011 19:25:37З того всього адекватним є лише перше. Але навіть його забезпечення через культуру водіїв є сумнівним. Все інше - чистої води брєд. Де ви в центрі нові дороги поставите? Куди розширювати? А про зміну графіку роботи я взагалі мовчу. Скажи це якомусь директору чи солідному менеджеру - обсвистає з ніг до голови. Платний в'їзд - на це погодиться лише політик-камікадзе - люди не поймуть, скажуть щось типу "он вже і тут дерти гроші будуть, кровопивці чортові"! Фактор електорату та бажання догодити всім ще теж ніхто не відміняв.

Чим тобі не сподобались приференції для громадського транспорту. В маршрутці 30 людей, а автомобілі 2. Тому швидше пересування маршрутки важливіше в 15 разів. Внести зміни в дорожній рух не так і складно, хоча й є трохи бюрократії. Коштує це небагато.

Щодо платного в'їзду в центр - це взагалі прибутково. Робити це варто лише по будням, ціну значну ставити лише в ранковий час пік.
Звичайно тут треба воля, проте від цього дуже швидко почне проявлятись вигода. Нагадую, тих хто їздить маршрутками кожен день значно більше ніж тих хто кожен день їздить автомобілем. А голос у кожного лише по одному. ПОбачивши менше сєльодки населення міста думаю одобрить. А отримані гроші можна якраз пустити на оновлення транспорту та доріг. Ти ж звідки ці гроші братись будуть не вказав. Масові ремонти цього року фінансуються з держбюджету в рамках Євро2012, а звідки гроші візьмуться в звичайному режимі?
Зменшивши наплив легковушок в центр отримаємо ще й менше запаркованих в центрі автомобілів.

Погоджуюсь з Лесиком, ще один пункт - платна стоянка скрізь в центрі. І швидка евакуація поганозапаркованого\неоплаченого транспорту.

В купі з платним в'їздом в центр це дозволить вивільнити по ще одній смузі на вулицях типу Коперника. А на залучені гроші варто б побудувати кілька платних поверхових підземних автостоянок.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Lesyk від 01.11.2011 21:57:00
Цитуватишвидка евакуація поганозапаркованого\неоплаченого транспорту
З дірками у сучасному законі це можна трактувати ледве як не крадіжкою, і цілком реально відсудити моральну шкоду (читав про неодин подібний випадок). Тим не менше не будемо говорити про це, так як тема розмови інша.

Буду мати чЄс і натхнення - намалюю власну ідею розв'язки транспорту з боку Коперника/Проспекту Свободи. Думаю ніч буде скучна і безсонна - може таки покажу власну ідею.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Alter від 01.11.2011 22:04:06
Цитувати1. Фінансувати це хто буде?

То якраз головна проблема. Якщо не буде грошей - про все інше і говорити не слід.

Цитувати2. Що толку з новіших автобусів тих самих розмірів? Сєльодка в красивому автобусі?

Раз вже щось робити - то нормально. Люди - не дрова, і возити їх в причепах пасажиромісткістю 42поліна/машину є негуманно. Сьогодні їхав з Левандівки газелькою "дельфіном". Думав хребет посипеться.

Цитувати3. Як нове дорожнє покриття(якщо воно зовсім не убіте) принесе менше пробок?

Менша кількість ремонтів є причиною зменшення об'їздів, підвищення швидкості проїзду і взагалі то є краще в плані шуму та знищення автомобілів. КЕП.

Цитувати4. Що підрозумівається під упорядкованістю? Пробки що затримують рух куди дінуться?

Ну взагалі-то є ціла наука, яка займається розрахунком пасажиропотоків (машинопооків? хз) і їх оптимізацією з ціллю зменшення питомого навантаження. Введення системи регулювання типу світлофора, нормальної розмітки, нові розв'язки і т.д. Якщо пан добре знайомий із запропонованою новою схемою, де враховані радіальниі маршрути, то він повинен був зауважити, що крім пункту про впровадження нових автобусів підвищеної (!) пасажировмісткості буде введено нові схеми проїзду для найбільш навантажених вулиць та перехресть. То і називається "упорядкованість".

    Щодо платної стоянки... Подивіться на те глобальніше. Якщо мова йде про те, де взяти гроші, то це аж ніяк не вихід, бо одержані фінанси не виравдають обурення. То є моє ІМХО. Якщо ж введенням грошового стягнення планується зменшити бажання людей проїжджати через центр, то будь ласка, але тоді треба продумати об'їздні маршрути. Не всі ж їдуть лиш на площу Ринок подивитись, більшість їде транзитом.


    А для більш глибокого аналізу на те є фахівці, які, я собі так думаю, на то вчились, і мають знати (хоча б теоретично), що воно і до чого. А наші розмови є взагалі офф-топом, адже тема називається "Розклад та схема Руху Маршруток (маршрутних таксі) по Львову", а слово "розклад" не має ніякого відношення до слова "оптимізація". Ну тобто має, але не в даному випадку. Якщо всі так зацікавлені взяти участь у розвитку нашого славетного Міста та його покоцаної інфраструктури, то прохання до шановних модераторів - виріжте оті демагогічні пости в якусь нову тему , а то вже три сторінки того всього поназбирувалось.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: crush від 01.11.2011 22:38:54
Цитата: Mike від 01.11.2011 21:22:17

1. Фінансувати це хто буде?
2. Що толку з новіших автобусів тих самих розмірів? Сєльодка в красивому автобусі?
3. Як нове дорожнє покриття(якщо воно зовсім не убіте) принесе менше пробок?
4. Що підрозумівається під упорядкованістю? Пробки що затримують рух куди дінуться?


народ присвятіть 1-2 години гуглінню на тему загальної концепції реорганізації громадського транспорту.і будете здивовані..шо вона не обмежується лише нової маршрутною мережою.не буду нічого описувати...хоча і добре в цьому орієнтуюся.бо ссилки шукати не хочу...а слова без ссилок..тема для дискусій.єдине що скажу ..що всі пункти цієї стратегії...зараз в процесі реалізації..а не тільки в планах...і з імовірністю 99%...таки будуть впроваджені
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Mike від 02.11.2011 00:02:21
Цитата: crush від 01.11.2011 22:38:54
народ присвятіть 1-2 години гуглінню на тему загальної концепції реорганізації громадського транспорту.і будете здивовані..шо вона не обмежується лише нової маршрутною мережою.не буду нічого описувати...хоча і добре в цьому орієнтуюся.бо ссилки шукати не хочу...а слова без ссилок..тема для дискусій.єдине що скажу ..що всі пункти цієї стратегії...зараз в процесі реалізації..а не тільки в планах...і з імовірністю 99%...таки будуть впроваджені
Я ось тут тобі лінк привів. (http://zaxid.net/home/showSingleNews.do?mer_lvova_obitsyaye_vidstoyuvati_transportnu_shemu&objectId=1240099) Які 99%??

Я то бачив тунель через пів міста на генплані, а ти бачив у якому стані зараз Ряшівська чи Вернадського?
Звичайно все воно колись буде, питання коли.
Ремонти Городоцької та Личаківської вже повинні були закінчитись, теж стосується стадіону. А на ділі?
Це вони зараз виконують з половину обіцяного, а що буде після Євро? Звідки гроші будуть?

Цитата: Alter від 01.11.2011 22:04:06То якраз головна проблема. Якщо не буде грошей - про все інше і говорити не слід.
Тобто якщо фінансування обмежене, то й робити нічого не слід? Слід робити. Ти просто в своїх ідеях не враховуєш цей факт обмеженого фінансування.

Цитата: Alter від 01.11.2011 22:04:06Раз вже щось робити - то нормально. Люди - не дрова, і возити їх в причепах пасажиромісткістю 42поліна/машину є негуманно. Сьогодні їхав з Левандівки газелькою "дельфіном". Думав хребет посипеться.
Чи варто говорити "Хочу трьохкімнатну квартиру в центрі", якщо грошей у тебе на це немає? Я розумію що хочеться, але грошей накупити новеньких автобусів та набудувати хайвеїв реально немає і найближчим часом не передбачається.

Доречі, коли говорив про зміну часу робочої зміни, я зауважив, що веду мову про державні підприємства. Оскільки ці підприємства підконтрольні державі, то змістити там графік робочого дня на 2 години доволі реально. Хоча звичайно плюси та мінуси такої міри слід вивчити докладно...
Цитата: Alter від 01.11.2011 22:04:06
Менша кількість ремонтів є причиною зменшення об'їздів, підвищення швидкості проїзду і взагалі то є краще в плані шуму та знищення автомобілів. КЕП.
Я не піддавав сумніву що це покращить ситуацію. Питання наскільки :) Міські вулиці - не шосе, особливо не розженешся і значна частка часу йде на простій в пробці.

Цитата: Alter від 01.11.2011 22:04:06
Ну взагалі-то є ціла наука, яка займається розрахунком пасажиропотоків (машинопооків? хз) і їх оптимізацією з ціллю зменшення питомого навантаження. Введення системи регулювання типу світлофора, нормальної розмітки, нові розв'язки і т.д. Якщо пан добре знайомий із запропонованою новою схемою, де враховані радіальниі маршрути, то він повинен був зауважити, що крім пункту про впровадження нових автобусів підвищеної (!) пасажировмісткості буде введено нові схеми проїзду для найбільш навантажених вулиць та перехресть. То і називається "упорядкованість".
А для більш глибокого аналізу на те є фахівці, які, я собі так думаю, на то вчились
Займаються... В цьому ж пості ти пишеш що як вони назаймалися ти відчув своєю спиною :)

Цитата: Alter від 01.11.2011 22:04:06Щодо платної стоянки... Подивіться на те глобальніше. Якщо мова йде про те, де взяти гроші, то це аж ніяк не вихід, бо одержані фінанси не виравдають обурення. То є моє ІМХО. Якщо ж введенням грошового стягнення планується зменшити бажання людей проїжджати через центр, то будь ласка, але тоді треба продумати об'їздні маршрути. Не всі ж їдуть лиш на площу Ринок подивитись, більшість їде транзитом.
Це б мало і ту і ту мету.
Якщо ти не вважаєш, що поточна ситуація з транспортом викликає обурення міської громади, то я не вважаю що платні стоянки в центрі викличуть обурення.

Цитата: Alter від 01.11.2011 22:04:06прохання до шановних модераторів - виріжте оті демагогічні пости в якусь нову тему
Підтримую.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: :-) від 02.11.2011 00:27:10
Висер №2 Написати цей пост змусила профанація з боку пана дописувача який користує підарського аватара злегка еротичного змісту (ПА). Наперед прошу у вельмишановного паньства пробачення за якісь незрозумілі буквозбіги - клавіатура доживає останні дні.

Так от, запропонована система із пересадкою водіїв на різний транспорт протягом дня власне і була ініціюючим зарядом. Я не володію відомостями, чи вельмишановний ПА має довід керування різними транспортними засобами в умовах складної дорожньої обстановки протягом дня. Певне навряд (я теж :), хоча бувало із обладнанням), як і розуміння організації руху громадського транспорту поза маршрутом (з депа-в депо), хоча останнє певне наявне, ібо карту маршруток склав.
Найперше пошлють Вас водії. Вони і так у нас не надто ввічливі. Як і я.
Найдруге така річ збільшить терміни окупності закупленого обладнання, оскільки встановлену потужність оперування ним займатиме незначний час, він не виявить усього свого комерційного потенціалу, а скоріше зогниє. ГГ. А якщо порахувати соляру на дорогу на маршрут/з маршруту то це взагалі зло.

*багато іншого в продовження і обгрунтування і навіть по темі, але затер ібо нєфіг*
Але про рознесення часу робочого все ж не витримую
Кількість працівників установ державних це крапля в морі найманців приватних осбі. Тому чергове безглуздя. Достатньо що пари в Франка та Політесі рознесені.
В такому випадку легше колонії біля підприємств створювати. Тобто не легше а ефективніше - не через місто пхаєшся усе, а перейшовся 5-15 хвилин і вже на прохідній.

Карочє всіх на ровЕри і електротранспорт із "легким метро" (нагугліть). А загалом повернуться якось австріяки - порядок буде знову. ;D ;D ;D
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Mike від 02.11.2011 04:28:48
Цитата: :-) від 02.11.2011 00:27:10Так от, запропонована система із пересадкою водіїв на різний транспорт протягом дня власне і була ініціюючим зарядом. Я не володію відомостями, чи вельмишановний ПА має довід керування різними транспортними засобами в умовах складної дорожньої обстановки протягом дня. Певне навряд (я теж :), хоча бувало із обладнанням), як і розуміння організації руху громадського транспорту поза маршрутом (з депа-в депо), хоча останнє певне наявне, ібо карту маршруток склав.
Найперше пошлють Вас водії. Вони і так у нас не надто ввічливі. Як і я.
Я й не пропонував цей варіант як щось реальне(а навів теоретичний варіант), просто звернув увагу що головний недолік твоєї ідеї не в обідній перерві додаткових водіїв, а в обідній перерві додаткових автобусів(та фінансах для закупівлі цих автобусів).
Згадані тобою затрати на обслуговування та доставку автобусів з АТП - лише цьому підтвердження.

Цитата: :-) від 02.11.2011 00:27:10
Висер №2 Написати цей пост змусила профанація з боку пана дописувача який користує підарського аватара злегка еротичного змісту (ПА). Наперед прошу у вельмишановного паньства пробачення за якісь незрозумілі буквозбіги - клавіатура доживає останні дні.
Критики достатньо щоб ти образився?)) Не сприймай все так особисто. Коли я висловив зауваження до твоїх роздумів своїми роздумами - я не підрозумівав нічого проти тебе.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: crush від 07.11.2011 13:33:24
ось така статейка..для загального уявлення про плани

//

ЦитуватиВелика транспортна революція
ZIK/Маріан Стрільців
Із першого січня у Львові змінюється система руху громадського транспорту – будуть нові -AAA+
маршрути та нова нумерація. -AAA+

Першого січня 2012 для львів'ян зміниться не лише дата в календарі, а й номер і маршрут автобуса, яким звикли добиратися додому чи на роботу. Цього дня громадський транспорт виїде з автопарків під новими номерами та курсуватиме містом за цілком новими маршрутами. Іншим буде і розташування кінцевих зупинок.

Цю дату, 1 січня 2012 року, в Ратуші вибрали цілком свідомо. Мовляв, за три вихідні дні до нової схеми руху звикнуть і львів'яни, і перевізники. Для останніх важливим є поступове зростання пасажиропотоку.
Година Х...

Микола Жук, начальник міського управління транспорту та зв'язку, впевнений, що до кінця 2011-го всі підготовчі роботи буде завершено. 15 листопада оголосять конкурс для перевізників, результати якого стануть відомі рівно за місяць – 15 грудня.

– Із вимогами конкурсу всі охочі можуть ознайомитися вже зараз, – каже пан Жук. – Із основних – ми не допускатимемо на тендер автобусів, нижчих класом і пасажиромісткістю, ніж «Богдан» чи «Еталон». Братимемо до уваги наявність у штаті фірми-перевізника лікаря, а також те, чи влаштовані водії й інший персонал на роботу офіційно. З умов, які підвищать шанси на перемогу, – наявність на маршруті щонайменше одного автобуса, пристосованого для перевезення людей із обмеженими фізичними можливостями.

Тендерна комісія розробила систему балів, яка дасть змогу прозоро та швидко визначити переможця. «Це не сподобається багатьом перевізникам, – каже пан Жук, – але на даному етапі вони вже як риби: тільки відкривають роти». Виглядає на те, що якщо і були якісь непорозуміння, то їх уже залагоджено. Принаймні Роман Лобода, член правління Всеукраїнської асоціації автомобільного транспорту, запевнив «Інформатор», що вони підтримують новацію мерії й готові виконувати вимоги щодо оновлення автопарків.

– Запропоновану шкалу оцінювання я назвав би доволі прогресивною, – каже пан Лобода. –Це правильно, що в конкурсі фактично зможуть взяти участь лише великі підприємства. Вважаю цей бізнес доволі специфічним – тут, крім амбіцій, треба мати ще й «амуніцію». Але малі підприємці також не пропадуть. І для них знайдеться робота – свої автотранспортні засоби вони зможуть здавати в оренду або в лізинг великим транспортним компаніям.
Менше, але краще

Із введенням нової транспортної схеми у Львові зменшиться кількість і маршрутів, і маршруток. Але, як переконує Андрій Білоус, заступник начальника управління міського транспорту та зв'язку, львів'яни не відчують незручностей.

– За документами, на сьогодні у Львові щодня на маршрути виїжджає 840 транспортних засобів, – пояснює пан Білоус. – Реально ж їх кількість – 600-650. Із нового року містом курсуватиме лише 500 автобусів класу «Богдан» та «Еталон» і трохи більше 100 автобусів великої місткості. Через п'ять років «Богдани» повинні зникнути з наших вулиць, оскільки договором буде передбачено, що щороку перевізники на 20% оновлюватимуть парк за рахунок автобусів із так званою низькою підлогою і місткістю не менш ніж 50 місць.

Нововведення стосуватимуться і маршрутів. Із наявних 73-х залишиться лише 46. Сьогодні працюють уже шість із них. Усіх їх обслуговують великогабаритні автобуси, всі вони є радіальними, тобто рухаються шістьма основними магістралями до центру міста. А саме: вулиця Городоцька – Центр; Рясне-2 (по вул. Шевченка) – Центр; «Галицьке Перехрестя» (по вул. Липневій) – Центр; Винники (по вул. Личаківській) – Центр; Сихів (по вул. Зеленій) – Центр та ТЦ «Кінг-Крос Леополіс» (по вул. Стрийській) – Центр.

Решта маршрутів будуть хордовими, тобто не перетинатимуть центральної частини міста. Їх кінцеві зупинки розмістять на прилеглих вулицях і площах. Наприклад, на вулицях Підвальній, Коперника, Вітовського, Зерновій, площах Галицькій, Петрушевича, а також біля університету та ринку «Добробут».

– Ми вважаємо це оптимальним варіантом, – каже Микола Жук. – Адже лише 20% пасажирів їде щоденно до центру міста. Решта 80% тільки перетинають його.
«Зелена хвиля»

Нова транспортна схема обіцяє також максимально покращити життя водіям приватного транспорту. В мерії запевняють, що у центрі не лише поменшає автобусів, а й зміниться налаштування світлофорів. За словами чиновників, вони працюватимуть за принципом так званої «зеленої хвилі». Тобто якщо водій рушить на зелене світло на вулиці Князя Романа, то його наступна зупинка на світлофорі буде вже за Оперним театром.

Хочуть також зменшити кількість автомобілів, які залишають на стоянках у центрі міста. Чиновники наразі бачать лише єдиний, проте дієвий спосіб – введення дуже високих цін на паркування.

– Заплановано, що центральною частиною міста опікуватиметься єдиний оператор паркування, – пояснив начальник міського управління транспорту. – Ціни будуть однаковими для всіх. Понад те, жодних винятків не робитимуть і для мешканців центральної частини міста. Усі повинні зрозуміти, що це дорога зона. І якщо людина не хоче платити за паркування, то своє авто вона буде змушена вивести з цієї зони.
Ризький квиток

Оплачуватимуть проїзд також по-новому – пластиковими електронними квитками. Щоправда, це нововведення очікує львів'ян не з січня, а з квітня. Підприємство, яке впроваджуватиме нову систему, у Львові вже визначили, – це латвійська фірма «Rigas karte». Її «домашній» проект електронного квитка визнано найуспішнішим у Східній Європі.

Принцип роботи такого квитка простий – у кожному транспортному засобі буде спеціальний пристрій-валідатор, який зчитуватиме інформацію щодо наявності коштів. Поповнювати цей квиток грошима можна буде в мережі кіосків і в супермаркетах, а за якийсь час це можна буде зробити і через ай-бокси та Інтернет. Планують, що буде розроблено систему бонусів і гнучких тарифів. Тобто якщо поповнювати квиток на тиждень наперед, то ціна поїздки одна, якщо на місяць – то нижча. Але наразі розповідати про це детальніше чиновники не готові. Зрозуміло лише одне – вартість проїзду зросте. Причім у всіх видах транспорту.

– Це несильно вдарить по кишенях пасажирів, – заспокоює Андрій Білоус, – бо система буде доволі гнучкою. Наприклад, якщо людина заплатила за проїзд в одному автобусі, а менш ніж за годину пересіла на інший, то за другий маршрут із неї не стягатимуть коштів. Саме в цьому перевага електронної системи – валідації. Також можна буде придбати разовий квиток просто в салоні у спеціальному боксі.

Спочатку електронний квиток запроваджуватимуть лише на комунальних маршрутах. Але, за словами чиновника, велика кількість перевізників уже готові надати листи-підтвердження про те, що вони хочуть обладнати такими пристроями свої транспортні засоби. Кажуть, що інакше випадуть із конкурентного середовища. Адже людина, яка матиме електронний квиток, чекатиме того транспортного засобу, в якому зможе ним розрахуватися. Крім того, перевізники в електронному розрахунку вбачають спосіб полегшити життя водіям – вони не матимуть справи з готівкою і не відволікатимуться.

До речі, планують, що електронними квитками користуватимуться і люди, які щодня їздять до Львова на роботу приватним автомобілем або приміською електричкою. В ідеалі, вони мали б, доїхавши до місця паркування за межами центру, розрахуватися електронним квитком і за паркінг, і за проїзд до місця роботи міським транспортом. Те ж стосується і приміських електричок – для них також мали б запровадити єдиний квиток-валідатор.
http://zik.ua/ua/news/2011/11/07/317974
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: YserL від 07.11.2011 14:25:35
Сторінка проекту електронних квитків:
http://www.rigassatiksme.lv/
Як користуватися по російськи: http://etalons.rigassatiksme.lv/ru/nachalo/
Вигляд:
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/4896/29173/file34098817_710ffc56)

На 95% що Mifare на частоті 13.56Мhz
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: :-) від 07.11.2011 14:37:13
Цитата: YserL від 07.11.2011 14:25:35
На 95% що Mifare на частоті 13.56Мhz
Натяк що можна буде "пофіксити"? ;)
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Lesyk від 15.11.2011 01:22:22
хз вже де ще рік тому дописували і навіть фото додавали того, що на Науковій і далі вбік сихова монтують стовби явно для шнурочка рогатому. Так во зараз вже НАРЕШТІ монтують штанги і кріплення, шоб вішати шнурочки шоб дресировані і недуже тролейбусики могли гуляти далі, ніж вони це роблять зараз. Фото не маю. Мо хто сфотайте, єслі буде чєс і натхнення.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Lesyk від 18.11.2011 13:10:43
Прювяу йезеята, і інші, хто до них себе не відносить.
Тижні 2-3 тому поміив в автобусі маршруту номер 50 (далі - палтосік) наклейку, що в них скоро закінчується ліцензія і влада каже жеби їхні мацьопі газельки міняли на талстяков типу "Богдан", і що зменшується кількість бібіць - і тому збільшиться інтервал руху з 4-7 хв до 15хв. До речі, в автобусі номер 18 (ашанавоз вакзальний) мною було детектед наклейку, що запрошуються на роботу водії з власними транспортом типу "Богдан" на маршрути 1, 2, 18, 50 (мо кого забув - хз). Такво від вчора (17.11.2011) мною не було помічено жодного мацьопого палтосіка - онлі толстякі. А ще також, дей біфо тудей я бачив толсту палтаху. але ззаду була детектед наклейка маршруту номер 2 (паганяло атсуцтвуєт через непопулярність мною даного маршруту) що говорить про минуле життя даного екземпляра. Отже даній компанії явно невистарчає великих афтабусіків, отже воно забрало бібіці з ашановозів, і інших для забезпечення палтох

Отже висновки:
- мєлкіх палтах не буде
  з цього висновки:
    -мінус до оперативності
    -мінус до дєрзкості і проїжанню бібіць в наймеші дзюркі між іншими учасниками руху
    -плюс до пасажиромісткості, якої часто явно невистарчає у вечірній час - але через зменшення бібіць та збільшенні інтервалу - хз який пасажирообсяг вони хвататимуть.         Думаю меший, ніж був до цього.
- інтервал руху постраждав не тільки в палтохи, але і на інакших маршрутах даної компанії (1,2, 18 стопудово їхні).

З.І. мо хто десь видів оф інфу - хай постить сюди, ібо даний допис побудований лише на власних спостереженнях.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: :-) від 18.11.2011 17:03:56
Зранку бачив тридверного Лаза під номером 2 на Шуварі, в сторону вокзалу. Раніше там Богдани катали, можливо і Еталони.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Dima_Bear від 18.11.2011 21:32:57
ага я його вчора ввечері біля Скрині бачив, сам здивувався.
На ел табло ООО (видно ще не встигли настроїти) а на склі наліплена бумага Маршрут №2
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Lesyk від 24.11.2011 02:51:03
Нащот палтосіка - во новина (http://www.city-adm.lviv.ua/news/transport/15818-na-marshruti-50-kursujut-avtobusi-bilshoji-vmistimosti) на ресурсі ЛМР. (Тепер там 7 богданьччіків, раніше було вроді 14 газельок - точно не пам"ятаю). Тим не менше вже зараз відчув наскільки зіпсувся графік даного маршруту. Ех.

А во ше новина (http://xn--80adsscd) про вулицю Вернадського (нова вулиця, що сполучить гАвтовакзальчег і проспект Краснай каліни). Колись раніше вивчав креслення даного проекту -  виглядало фієрічєскі. Мо ше зустріну дані креслення - то запощю сюдить.
Назва: Re: Транспортна проблема міста Лева
Відправлено: Lesyk від 13.12.2011 01:26:30
Реорганізація львівського трамвайчега. Пруф тутво (http://ratusha.lviv.ua/index.php?dn=news&to=art&id=1572).
Якшо коротко - то комусь крайнє сподобалась територія в районі вокзалу. Тому трамфайчегову депоху нубрер 1 перетворюють у ремонтну базу, а депохою для всього-всього-всього стає лише депо нумбер 2. Тобто житимуть трамфайчиги тепер на краю міста, віддалено від усіх маршрутів. І з цього випливає те, що зупинити рух УСІХ тромфайчигів міста з самого ранечку буде крайнє просто. Всього-навсього треба зробити аварію на промисловій/хмельницького - і ранок передбачає бути веселим.  :-\
А ше яким макаром буде справлятися депоха намбер 2 з подвійним навантаженням на неї  :-\
АВЕ МІСЬКА РАДА! АВЕ ДЯДЯ САДОВИЙ!