Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Topics - Vasi4

#1
Традиційно в першу суботу серпня відбувається святкування дня Боржавської вузькоколійки. Цього року маршрут дещо нестандартний, відправлення потягу відбудеться з депо Берегово до станції Хмільник, по цій колії уже давно немає регулярного пасажирського руху і на щастя її поки не розтягли цигани так як мають інші способи заробити))

Деталі події за посиланням: https://www.facebook.com/events/465233400972657/

Графік руху потягу:
— відправка, депо Берегово - 10.00 к.ч.(9.00.м.ч.)
— прибуття на ст.Хмільник - 12.00 к.ч.
— відправлення до ст.Виноградово - 12.30 к.ч.
— прибуття на ст.Виноградово - 13.30 к.ч.
—відправлення з ст.Виноградово - 14.30 к.ч.
— відправлення з ст.Хмвльник - 15.30 к.ч.
—прибуття на ст.Берегово -17.00 к.ч

Депо Берегово знаходиться тут: http://wikimapia.org/#lang=uk&lat=48.210765&lon=22.634894&z=19&m=bs

Добратись в Берегово і назад можна поїздом № 601/602. Відправлення з Львову о 20:40, прибуття в Берегово - 04:58. Зворотньо з Берегово о 21:41, прибуття в Львів - 05:58
#2
Сьогодні буде трохи фоток Рівненського радіозаводу, з тих часів коли він ще не був окупований чотирма сотнями тибетських мастифів, і ймовірно був набагато комплектнішим ніж є зараз. Нажаль в одну з тих вилазок які відбулись в день не мав ні фотика ні штатива, тому деякі фотки не найкращої якості, та й взагалі було досліджено не більше 20% усіх приміщень і цехів. Зараз нажаль потрапити на територію трішки проблематично через наявність вищезгаданої фауни на площах заводу: http://radiotrek.rv.ua/news/mastyfiv_z_rivnenskogo_radiozavodu_ne_vyselyly_227296.html
Тексту майже не буде, тільки фотки з найбільшого цеху: http://wikimapia.org/#lang=uk&lat=50.608694&lon=26.288910&z=17&m=b






Проходимо однією з центральних "вулиць" цеху довжиною більше 200 метрів.




Тут мабуть відбувалось травлення друкованих плат.






Якісь станки з програмами до них на перфолєнтах.


Було й імпортне обладнання, яке закуповувалось перед самим розвалом союзу.









Токарні станки з ЧПУ SCHAUBLIN 102-CNC, від яких залишились одні скелети...







Автоматизований склад, нажаль уже пустий.













На цьому поки все, можливо пізніше доповню ще якимись цікавими фотками з історії заводу, можливо віднайду фотки безехової камери в якій перевіряли авіаційне обладнання. Також можна переглянути фото з бомбосховища цього заводу: https://explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,7333
#3
Інформії про цей об'єкт небагато, тому прошу доповняти або виправляти написане нижче. Координати місцезнаходження тунелю: http://wikimapia.org/#lang=uk&lat=48.993221&lon=22.811598&z=17&m=b

Тунель є частиною старої траси перегону Волосянка-Закарпатська-Щербин і має довжину близько 250 метрів. В кінці 80-тих років залізничну колію було перенесено на нову трасу, тому колію на старому ході перегону було демонтовано, охорону з тунелю знято і зараз через нього проходить дорога якою ВОХРи добираються на пост біля порталу нового тунелю. Що є причиною зміни траси перегону достеменно невідомо, адже старий і новий хід перегону мають практично однакову довжину - 2830 і 2860 метрів відповідно, тобто складний профіль колії з ухилами до 30 тисячних не змінився. До того ж на новій трасі збудовано два тунелі загальною довжиною 1530 метрів, що у 6 разів більше ніж на старій трасі.

1. Східний портал тунелю. З самого ранку падав дощ і сухий тунель дав можливість трохи підсохнути і пообідати.


2. Тунель знаходиться в кривій, і десь в його середині не видно жодного порталу. На стінах збереглись кріплення ліній звязку, освітлення і контакної мережі.


3. Вигляд на східний портал з тунелю. Біля самого порталу на стіні тунелю вимурована дата 1963, можливо в цьому році в тунелі проводився капітальний ремонт.


4. Проходимо середню точку тунелю і бачимо світло західного порталу.


5. Тунель зі сторони західного порталу.