Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Mike

#158
Доречі, ще один спрощений варіант: в будинках з малосімейками(колишні гуртожитки підприємст, а зарпаз такіж приватизовані будинки) є загальні балкони. Таких будинків у Львові дуже багато(відрізнити від звичайної багатоповерхівки можна якраз по відсутності приватних балконів і 1 входу на весь будинок).
Загальний балкон на найвищому поверсі - непоганий варіант, краєвид там нічого. А завдяки великый кылькосты цих будинкыв можна пыдыбрати практично будь-який район та краэвид.
#159
Хлопці, 2к гривень в рік - то повна херня в нашому 2011-му році. Переїзжайте в америку, сума зменшиться рази в 3 і глюків буде менше.
#160
Цитата: Галка від 01.07.2011 00:15:20
і ше. на діючу багатоповерхівку, скажімо на сихові - ніяк?) чи в мене тіки один варіант - озброюватись напильниками різної форми до зубів)
В діючої багатоповерхівки це не може бути відкрите в ніякому разі.
На рахунок напильників: ти б хотіла щоб хтось пиляв замки в твоєму будинку? По-перше до людей треба ставитись з розумінням, по-друге, якщо запалять жителі верхніх поверхів - мають повне право тащити тебе до участкового.

Попитай по знайомих, власники квартир на найвищому поверсі часто мають ці ключі, наприклад, моя знайома живучи на 9-му має точно.
#161
Давай тоді десь в другій половині липня - початок серпня?
Я можу або цих вихідних - початок наступного тижня, або уже аж з 18 числа.

Маршрутка на Труханів з Вокзалу йде о 4.20 та ~4.50. З Труханова 18.30. Краєвиди там й справді чудові (вилазив на скелі довбуша). Проте Болехова я не пам'ятаю щоб бачив навіть в свій доволі непоганий бінокль, лише навколишні села(мабуть із-за погоди).
#162
На Труханів ходить маршрутка з Вокзалу. О 8 ранку вона вже в самому кінці села, звідки рукою подати, що до скель Довбуша, що до Тирси. Місце де зупиняється маршрутка я пам'ятаю наносив на Вікімапію.

Сам би мав бажання туди навідатись. До озера від зупинки автобуса 3 км. Судячи з Гугл-карти, те що ти не дойшов - зовсім не роверова дорога.

Не маєш бажання навідатись туди пішки?
#163
Цитата: inkognito від 30.06.2011 01:24:56
І тому власне, щоб окружна стала тру-окружною в геометричному плані треба із Рясного пройти веселий кавалок торфовищ, гір, лісів тощо? Яка тому мета? Як її можна віднести до вартості таких робіт? ІМХО, нафіг така ділянка  не потрібна - краще (та дешевше зрештою) оптимізувати поточну інфраструктуру, ніж замикати нікому не потрібний кавалок. Хтось бачив корки по вул. Вінниця? А на Шевченка на переїзді чи виїзді із Левандівки? Там, треба звернути увагу, а не думати про Наполеонівські пляни замикання кілець.
Тут трохи інша мета, окружна обслуговує не Львівський транспорт, а той який їде, наприклад, з ПОльщі на Київ. Його в місто пускати не можна (та йвраховуючи плани з'єднати Левандовку з Рясним концентрація транспорту в цьому районі значно зросте). Та й як я уже сказав, це буде частиною траси Львів - Краковець.

Цитувати
Ага, то обов'язково буде реалізовано після того, як у Львові збудують метро. Не раніше точно.
Північ окружної планують до Євро-2012, гроші на це закладено в бюджеті країни (тому можна говорити, що до 2014-2015 вона уже буде 100%). А от про це кільце... Його перспективи залежать суто від економічного стану в країні та місті. Проте рано чи пізно воно буде(через 10-20 років).
На рахунок метро, я думаю, що на пенсії може й покатаюсь  :P
#164
Цитата: inkognito від 30.06.2011 00:15:50
Ряшівська та Вернадського в процесі, давно доволі. Що таке Північна Окружна - не можу знати
Те що я бачив весною мене задовільняє не дуже.

На рахунок окружної:
Львівська обїздна(кільцева) дорога - кільцеве шосе навколо Львова. Щоб бути справжнім кільцем йому бракує північного відрізка(з Рясного до Дублян), ось цей відрізок я й маю на увазі, його доречі мають збудувати чудової якості оскільки це частина траси Львів - Краковець.

Окрім того в подальших планах реалізація внутрішньоміського кільця. Виглядає воно так:

Липинського - Кукурудзяна - слід будувати відрізок через Знесіння та Личаків - Пасічна - слід будувати відрізок через Зелену, через колію та попід міст на Сихові, що біля Шувару(міст готовий, там зараз автостоянки) - Хуторівка - Наукова - Ряшівська(та, що зараз мають збудувати) - далі мають побудувати міст на Левандовку, торкнутись вул. Роксолани, далі Рясним, там є півколо уже виділене під шосе в районі вул. Маршалівка
#165
Всім дякую і по плюсу.

Цитата: :-) від 29.06.2011 11:10:27
Гарні великі ягоди були в середині-кінці липня 2006-го в районі Школи Оленів. Правда там ведмежа тоді ходило, тому вважийте. Ну і дики. ;)
Якої ягоди? "Школа Оленів" це де? Зустріч з ведмежам - це тільки великий плюс, а от якщо перестрінем його розлючену маму ;D ;D ;D
#166
Цитата: Drusja від 25.06.2011 13:54:11звідки Гугл взяв там "Куликів" коли насправді його там немає.
Технічна помилка :)

Цитата: Anhorda від 29.06.2011 18:21:15
На сайті ЛМР сьогодні з'явилася стаття про нову транспортну систему міста Львова.
Про це уже давно городять. То така фігня, що матюкатись хочеться...
Реального результату там буде 0, просто понавідкривають нових маршрутів і поназакривають старих.
Ціль: відпиляти собі бабла на контракті з французами(нащо нам ті французи тут взагалі незрозуміло?) та подоїти приватних перевізників коли будуть роздавати маршрути.

Зробили б трамвай на Сихів(я на Сихові не живу, але що це потрібно місту хіба сліпий не бачить) проспектом Червоної Калини(сам проспект ще 30 років тому спеціально під трамвай розраховувався!), так ні, їм треба французи =/

Якщо до кінця року хоча б не почнуть будувати 3 обіцяні об'єкти(на які гроші закладені і в бюджеті міста і в бюджеті країни), а саме Північна Окружна, Ряшівська та Вернадського, то це мабуть буде край мого особистого терпцю і відмова від сплати будь-яких податків, щоб годувати цих чудових джентильменів.
#167
Плани / Re: Львів Around
29.06.2011 22:45:19
Хотів би приєднатись... Проте понеділок... хз-хз... Ходити я можу дуже і дуже багато.

Мені здається що окружна - то повна фігня  ::) Аеропорт - чудова ідея! Цікаво ж як його там будують. А от на заході мені здається краще пройтись 5-м парком, якщо ж все-таки по окружній - то краще сісти на маршрутку і просто під'їхати цей шматок від Скнилова до Рясного.

50 км - це приблизно 12 годин суто на ходьбу, без часу на всякі закусони. Темніє в районі 9ї, отже виходити слід мінімум в 8 ранку.
#168
Цитата: yaroslav21 від 29.06.2011 17:01:24
Опап-па,думаю з такою картою одразу з"явиться багацько дігерів,і внапевно при найлегших входах в Полтву,чи якийсь бомбік будуть черги :D
Цитата: Цезар від 29.06.2011 18:09:55
Це вийде своєрідна карта скарбів . Але рано чи пізно скарб пропаде а автори залишаться ніз чим.
Цитата: Bottlehunter від 29.06.2011 18:38:10
Я один час думав над цим питанням. І дійшов до висновку, що така карта принесе більше шкоди, ніж користі.

Особисто мені дігерство цікаво мало.
А от позначені на карті водоспади, печери, скелі з хорошими краєвидами, замки, маршрути та інші цікаві місця - це було б щось, що явно я б дуже цінував.

Звичайно місцерозташування об'єктів можна знайти й на Вікімапії, проте Вікімапія сильно "захаращена" іншими об'єктами, і так просто щось цікаве не знайдеш. Крім того, просто квардратик "Скелі Довбуша", ще не розкриває усі цікаві місця самого об'єкту та околиць, часто легко щось пропустити, а потім обговорюючи з іншою людиною, хто там був, думаєш: "Блін, я ж був так близько, а ось це пропустив".
Другий момент, це саме добирання до місця! Підходи/під'їзди до об'єкту велосипедом чи авто/дорога від об'єкту до об'єкту - це переважно проблема № 1 для мене, особливо в горах. Пам'ятаю як перелазив лісоповал під Парашкою і уже у Львові дізнався, що замість позначеної на карті дороги, варто було обійти це місце стежиною по хребті.
На карту можна буде наносити веломаршрути (пошук їх на карті значно простіший ніж на форумі). Та й взагалі пошук по карті інформації мені значно приємніший ніж по форумі чи ще чомусь.


Щодо проблем дігерства
Мені здається ви переоцінюєте вплив такої карти. Хто сильно прикладеться до пошуку - знайде й без карти. КОму далі карти піти ліньки - лізти в каналізаційний люк чи перегрібати пісок ліньки буде тим більше.

Окрім цього, можна створити категорію об'єктів, які будуть прихованими для постороннього ока. І дозволяти переглядати інформацію про ці об'єкти лише перевіреним людям.

Що кожен з нас отримає
Об'єкти які я можу нанести на карту і повністю описати - мені особисто на карті нафіг треба. Я й так знаю де вони, як туди можна добратись і якість дороги. А от об'єкти нанесені іншими... мені б дуже пригодились.

Одне діло просто віддати інформацію, зовсім інше - обміняти її! На мою думку, формула "тут є велика кількість описаних та нанесених на карту місць для діггерства і ти можеш отримати до них доступ описавши та позначивши на карту цікаву для нас інформацію" може розширити й ваші горизонти знань  :D
#169
Цитата: Theslavik від 29.06.2011 14:53:56
а якби зробити так: є карта на якомусь сервері за нею слідкують декілька людей (адмінів) або можна зробити і загальний доступ, є "Вікіпедія" де кожен може описати об'єкт, закинути фото, координати, і ссилку на нашу карту, чому би це не пов'язати. Бачиш на мапі об'єкт "1" клікаєш на ссилочку і отримуєш повне описання в вікіпедії і навпаки читаєш про ту "1" клікаєш на ссилочку і бачиш його на карті
Цитата: YserL від 29.06.2011 13:08:38
Підвязуємо під яндекс карти чи гугл карти. Доречі може викоритати такий самий сервіс як і на маршрутних таксі. Карту відображаьти у База даних об`єктів  і сортувати залежно від обраної категорії. До того ж база містить GPS координати.
Мені це бачиться приблизно так.

Карта: конутури об'єкту + точки особливого інтересу + дороги/стежки, якими можна туди потрапити. Це якщо карту приблизити! При великому масштабі об'єкт просто позначається невеличким значком, що відповідає його типу(наприклад водоспад - це маленький значок водички, печера - значок в формі підкови, чи щось подібне).

Клікаєш по об'єкту - прямо на карті відкривається кілька абзаців тексту + 2-3 фотки, щоб людина змогла зрозуміти чи це їй взагалі цікаво.
Далі йде головне посилання - на велику статтю на цьому форумі. Окрім цього, за бажанням, кілька посилань на хороші статті/інформацію про цей об'єкт на інших ресурсах.
#170
Цитата: Theslavik від 29.06.2011 10:56:17є питання бази - самої карти, її розміщення, та питання якщо ми поцупимо карту то виникнуть питання авторського права
Дані питання можу легко взяти на себе. Ніяких порушень авторських прав - не буде.

Цитата: Theslavik від 29.06.2011 10:56:17от якби всі форумчани могли робити позначки на карті (те що знають) але при тому ці позначки перевірялися адміном щоб виключити позначки "ту во моя хата" то це би був клас,
Я теж думаю, що додавати об'єкти на карту має мати можливість кожен. Просто інформацію додану неперевіреними користувачами слід перевіряти досвідченим користувачам. А коли людина додасть десяток-другий хороших об'єктів - то й необхідність слідкувати за нею відпадає.

Цитата: Theslavik від 29.06.2011 10:56:17
одному чи двом забацати таку карту нереально,
По моєму глибокому переконанню зробити таку карту може й одна людина. За 2 тижні реально зробити такий-сякий інтерфейс без чудес дизайну. А там і додавати інфу (зрозуміло, що опис буде переважно копіпастом). По наявності вільного часу якість дизайну теж можна покращувати.

Якщо набереться людей зо 5 серйозно готових вносити інфу(для початку треба за місяць-другий внести хоча б зо 100 цікавих об'єктів), то я готовий за це взятися.
#171
Хотілося б поїхати кудись просто на ягоди(ну і відповідно шашлики і т.д., але це вже можна майже у будь-якому лісі).

Особливо цікавить малина. Проте також чорниця, ожина т.д.

Теоретична місцевість: мабуть передгір'я десь в сторону Сколого чи Турки. Не сильна глуш, щоб можна було нормально доїхати, проте не густонаселені місця, щоб ягоди не були визбираними! Також менш важливе, проте якщо там немає комарів то це великий плюс.

Може хто знає такі місця?  ::)
#172
Якщо є люди готові реально зайнятись таким(додаванням об'єктів, інформації) можу зробити інтерфейс під гугл-карту.
Ось тут я зробив інтерфейс для маршрутів автобусів Львова: http://marshrutky.com.ua

Загалом, щось на подобі спрощеної Вікімапії. Тобто користувач з доступом зможе кількома кліками по карті(або внесенням координат) намалювати контури об'єкту, визначити тип(чи це природній об'єкт, чи індастріал, чи наприклад розвалини замку) та додати опис.
А потім це можна буде переглядати на карті, виділяти наприклад лише об'єкти одного типу, які цікавлять т.д. Ну або переглянути список всіх об'єктів в списку на HTML-сторінці.
Також можна зробити щось типу пункти цікавості, тобто виділяти більш цікаві та менш цікаві об'єкти.

Ну і це може бути карта не лише про дігерство та індастріал, а взагалі про усі дійсно цікаві об'єкти.

#173
Засмучу вас трохи  ::)
Говорю не конкретно про Червоноград, а взагалі про будь-які підземні ходи.

Ви багато знаєте в сучасній Україні підземних довжиною хоча б в 500 метрів? А під річкою?
Це далеко не дешеве задоволення. Тепер прикиньте які у них були технології.

Там де є нормальна сітка тунелів - вони ПРИРОДНЬОГО утворення. І цим тунелям в 99% випадків легко знайти документальне підтвердження, а в 90% можна швидко знайти повний гайд з фотками як хтось там лазив.

Тепер, щодо замкових тунелів побудованих людьми.

Графів і князів усіляких було багато, проте технології і реалії були приблизно ті ж. Тому тунелі такі мали приблизно одну й туж конструкцію.

Тунелі були не глибокими, перекриття і підпори - дерев'яними. Ширина і висота - якраз достатня для проходу людини, НІЯКИХ КАРЕТ! Ніяких оздоблень.
Довжина тунелю - до 500 метрів. Більша довжина може зустрітись в окремих випадках - проте дуже рідко.

Над тунелем - парк. Ніяких річок, ніяких будинків, ніяких серйозних вулиць.

Ціль тунелю - якщо на замок/палац нападуть - князь + 2-5 чоловік вибіжуть через нього 1 раз і винесуть золоті цінності.

Такий тунель, якщо за ним не слідкувати через років 100 100% перетворюється в відсутність тунелю. Дерево гниє, земля сипеться, коріння дерев в парку розростається. Знайти підтвердження існування такого тунелю також доволі важко, адже нема що шукати.

Тепер про байки

Хтось спочатку висловлює гіпотезу "А може от є тунель", потім ділиться нею з кимось. Потім хтось уже говорить "Точно тунель". Тут діє і патріотизм (у нашої місцевості таке славне минуле), і бажання розказати цікаву розповідь, і бажання популярності(діду, розкажіть ще щось про ті неймовірні тунелі), і привернути увагу туристів, і ще бог зна що. Зараз сюди слід додати бажання написати цікаву статтю. Переважно, розповідач і сам вірить в те що прибріхує(адже інші теж прибріхують, а стільки народу одночасно не може помилятись).

В будь-якому разі, 99% цих точно фактів зводяться до розповідей якогось Петра, а не до реальних підтверджень. Історій багато, а от скільки реальних тунелів не природного утворення ви знаєте? ;D
#174
Також хотів запитатись, можливо хто знає.
Цитувати№ 57 Автовокзал - вул.Стрийська - вул.Наукова - вул.Кульпарківська - вул.Виговського - вул.Любінська - вул.Окружна - вул.Копистинського - вул.Кульпарківська - вул.Городоцька - вул.пр.Чорновола - вул.Липинського - вул.Б.Хмельницького - вул.Опришківська - вул.Кордуби - вул.Заклинських - вул.Старознесенська
Як конкретно вона себе поводить в районі Підзамчого/Знесіння?

Цитувати№ 49 вул.С.Стрільців - вул.Огієнка - вул.С.Крушельницької - вул.Бандери - Л.Чину - вул.Лепкого - вул.Шевченка - Рясне-1
Як це чудо виляє в районі університету? ::) Ну і чи їздить взагалі))

#175
Цитата: Цезар від 23.06.2011 23:22:27
№13
Вніс зміни.
Цитата: dimich99 від 24.06.2011 08:48:24
Маршрут №40 змінено, кінцеву перенесли на 200 метрів
в маршруті не враховано тимчасовий об'їзд Городоцької
Вніс зміни в маршрут #40. Щодо тимчасових об'їздів, не бачу сенсу їх наносити, рано чи пізно все стане на свої місця. Доречі, Личаківська теж перекрита(об'їзд по Пекарській + Мечнікова).
Цитата: Drusja від 23.06.2011 23:44:05
Коли на скільки мені відомо Куликів знаходиться набагато далі від міста (Скрін 3). Звичайно зрозуміло що це не до топікстартера питання, а до Гугла, але тим не менше може хто зна і дійсно там є район з однойменною назвю?
Нема там ніякого Куликова, назви районів/масивів/історичних місцевостей в Гуглі взагалі не відображається, тому подібний напис - це претензія на повноцінний населений пункт.
Щодо цієї місцевості - то це початок Рясного, яке не рідко ще називають Кам'янкою. Місцевість перед Рясним з сторони міста - Клепарів.
Цитата: YserL від 24.06.2011 09:50:00
Респект!!!
lvmap.swf сам писав? Чи використав якесь готове рішення? Планується в майбутньому обходитися без флеш? Можливо на хтмл5?
Ах час, стільки його мало, хочу добу в 32 години!)
Дякую. Писав все сам. Чим визвана нелюбов до флешки?
Карти Гуглю можна використовувати в AS3 або JavaScript, на мій погляд середовище AS3 має значні переваги в картографії навіть якщо озброїти JavaScript jQuery та іншим.
#176
Цитата: Цезар від 23.06.2011 21:23:18
2 Mike
а це нічого що там червоний хрестик замість карти?)
Чому ж, це щось))
Вносив певні зміни в html і карта перестала відображатись в ІнтернетЕксплорері, а оскільки я цим бравзером майже не користуюсь, то й не помітив.

Дякую за зауваження, уже все працює.
#177
Наніс маршрути автобусів на карту. Подивитись на це можна тут: http://www.marshrutky.com.ua