Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Mike

#61
Депутати міськради можуть відмінити нову схему вже найближчим часом, мер її захищає

Цитата: :-) від 01.11.2011 15:10:17Думається - от якби збільшили к-ть автобусів на ранковий пік. Але що робити водіям і машинам в обідній час, коли пасажирів мало, рейс не окупиться.
Проблема тут не в водіях, а в автобусах. Кількість водіїв можна взагалі не чіпати - в час пік водій водить великий автобус, днем пересідає на Еталон\Богдан, а пізнім вечором, коли пасажирів зовсім мало, пересідає на Мерседес\Газельку.
Проблема, що будуть робити автобуси в обідній час? Обслуговування та простій - це гроші.

Цитата: :-) від 01.11.2011 15:10:17Або щоб вартість прохду в ранковий час була вищою (так із цінами на лектроенергію в піковий період графіка навантаження), що неприємно.
Це нічого не дасть. Цю технологію приміняють аби перекинути частину клієнтів на інший час. А люди не можуть поїхати на роботу в неробочий час(ті хто можуть їхати не в час пік - і так це роблять боючись попасти в банку сєльодки). Тут хіба масово змінювати графіки роботи людей.

Пріоритет для маршруток на дорогах, зсуф графіку роботи на годину дві на частині держпідприємств та платний в'їзд на власному транспорті в центр - можуть мати реальний ефект.

Хочу звернути увагу, що багато хто їздить на роботу на власній машині виключно через сєльодку в маршрутках. Тобто якби в маршрутках можна було б нормально їхати - вони б автомобілем не користувались.
#62
Цитата: inkognito від 01.11.2011 07:26:07
   ЛАЗ піднімати треба, держзамовлення - це круто, але курча хоча б за попередні партії гафтобусів треба заплатити. А за них нагадую,ще не заплатили. За бортом у нас не дуже файна економічна ситуація, а тому вважаю, що гнатись за здешевленням треба - зараз кожна копійка на рахунку(звісно не коштом якості кінцевого продукту).
Повністю підтримую.

Цитата: Alter від 01.11.2011 09:32:23Пролетіли негри короче.
У нас ситуація за Африку трохи краща  ;)
1. ПАР знаходиться доволі далеко від решти світу, що негативно впливає на ціну подорожі.
2. Їдуть на чемпіонат переважно жителі країн, що беруть участь в Чемпіонаті. На Чемпіонаті світу багато бідних країн з яких їдуть одиниці, на чемпіонаті Європи практично всі країни доволі заможні, тому кількість приїзджих буде більшою.

Та й вкладаємо ми куди менше грошей за ПАР. Ну і прибутки від чемпіонату - це не тільки прибутки в момент чемпіонату.

Цитата: crush від 30.10.2011 10:32:25
ну тут я цілком непогоджуся.автобусів львову бракує лише для реалізації концепції радіальних маршрутів.на всі інші(хордові маршрути) передбачено застосування богданоподібного транспорту...якого у львові навалом!!!!
Це все теорія й популізм. Цей весь "богданоподібний транспорт" знаходиться не в руках міста, а належить приватникам. На неприбуткових маршрутах ніхто з них працювати не захоче. Великих автобусів поки реально достатньої кількості нема і грошей на них теж нема. В ситуації море підводних камнів...
Зрештою, я не говорив, що нову схему не введуть, я лише сказав що варіант що від нової схеми відмовляться, а натомість модифікують теперішню - можливий.
#63
Поїздка відбувлася і вдалася  :P
Цитата: Skip від 22.10.2011 23:23:55
Якщо виберетеся..цікаво що там залишилось, бо рік тому зрізали майже весь метал.
Монументальність споруд не сильно від цього пострадала. Та й заліза висить там ще повно, включаючи досить великі кавалки.

Поскалолазили по бетонних громадинах, побродили по підземеллях, обнишпорили закинуті будівлі (знайшли, наприклад, голову статуї, яка так розумію мала споглядати на ГЕС), наприкінці правда, вдало скориставшись моментом, нас пограбували мєсні... ворони ;D

Звіт буде найближчими днями.
#64
Що буде корисним вантажем?) Що поліетиленова куля підніме людину - дуже сумніваюсь.
#65
Сторінка клавіатури,де можна її закачати

Плюси:
+ додаткові символи, яких інколи бракує;
+ додаткові символи з англійської розкладки, із-за яких відносно часто приходиться переключатись на англійську й назад);
+ російські літери, можна видаляти російську розкладку, навіть у випадку якщо вона вам час від часу потрібна(а переключатись між 2 розкладками значно краще ніж між трьома);
+ особливо актуальна для WindowsXP, де нема розширеної клавіатури від Microsoft.

Недоліки:
- кілька хвилин на закачку та встановлення;
Мінусів більше нема оскільки жодних можливостей звичайної клавіатури вона не ріже, все залишається на своїх місцях.

Також варто зазначити, що розташування частини додаткових символів не намальоване на клавіатурі, що ускладнює їх знаходження(їх можна підглянути на шпаргалці, або віндосовській електронній клавіатурі). Хоча розташування частини додаткових символів співпадає з позначеннями цих символів до англійської та російської клавіатур.

Сама клавіатура:
#66
Подивився той сайт, як на мене то суми там не зовсім адекватні(ні вартість, ні грошей з реклами). Ну і звичайно те що вони пишуть "$ ХХХХ" не значить що вони готові купити оцінений сайт бодай за пів ціни.

ІМХО сайт створений якоюсь агенцією з інтернет маркетингу, яка займається продажем-купівлею інтернет-ресурсів на постійній основі. Ціль сайту, аби ці товариші в потрібний момент мали аргумент: "Ось тільки гляньте на ці цифри, ми ж вам таку вигідну пропозицію пропонуєм" :D
#67
Прямого ефіру з стадіону не буде... Так що усі найприємніші моменти з телетрансляцій виріжуть. На Ютубі вони безперечно будуть, але так хотілось щоб на всю Україну...
#68
Їдемо в суботу з знайомим. Якщо хтось хоче приєднатись то саме час ;)
#69
Цитата: Roy від 27.10.2011 01:16:50
Не можу з цим погодитись.  Водій є водій, він має дивитись на дорогу і вправно керувати транспортним засобом.
Підвищення тарифів? Нехай! Але це буде внесок в наший з вами комфорт та безпеку перевезень.
І взагалі, чого боятися підвищення тарифів? Це ж закономірність. Так є і так буде, і нікуди ми від цього не втечемо.
Мені здається краще рухатись в сторону електронної системи оплати, з звуковим сигналом. А лишньої людини там усе-таки не треба. Керувати машиною не так і складно, а відволікатись на усілякі "зупиніть мені тут" й так прийдеться.

Фінансова сторона дуже важлива, от наприклад місту потрібна Ряшівська вулиця, бо без неї нема нормального під'їзду до нового Аеропорту, а на ділі грошей не вистачає й на Городоцьку. А тут ще збиткове АТП-1 і необхідні автобуси для нової схеми... Надіються, так розумію, на Київ, але далеко не факт що він поможе, тобто поможе, але хіба в таких розмірах?

Я не думаю що з твоєю точкою зору на підвищення тарифів легко погодиться більшість львів'ян.

Alter, з тобою повністю згоден. Великі автобуси потрібні, але не в таких кількостях. Про метро думати Львову зарано, з фінансових причин, та й автобусів це не відмінить :)

А "підземні хайвеї" - це з генплану Львова до 2025 року. Метро також планується.
#70
Цитата: Roy від 26.10.2011 23:14:20
Шкода річку, місцеві явно в неї "підключені".
Прочитав твій комент і зразу згадалося...





Цитата: taras1 від 26.10.2011 23:01:37
Звіт супер!!!Класні фотки   а яким апаратом фоткалось??
Дякую. Sony dsc-s3000, звичайнісінький фотік. Якщо питання виникло на основі малих розмірів панорамних зображень - то вони зменшені, ато в оригіналі вийшло б пару десятків мегабайт зображень на звіт :)

Цитата: Alter від 26.10.2011 22:46:18
То спеціально їздив, чи вийшло "по ходу"? Фотки класні. Так все вийшло, ніби то якесь пустельне місто. Ну і +
Не зовсім розумію що таке "спеціально", а що таке "по ходу". Ціллю поїздки був Кам'янець та деякі інші об'єкти на півдні Поділля. В Кам'янці був кілька разів. Те що приведене в звіті міститься зовсім поруч одне від одного і можна докладно все обходити за.. ну максимум дві години. Все зовсім поруч до Замку.

Щодо пустельного міста - замок міститься на окраїні Кам'янця. Саме Старе місто - уже впринципі окраїна, реальний центр міста змістився на схід з 70 років тому на Новий План.

А так там взагалі маса місць куди цікаво заглянути і в Кам'янці(повно архітектурних, історичних та індустріальних цікавостей, ба навіть вічний вогонь, фонтави та танк на стенді є) і в околицях (печери, зокрема Атлантида, товтри, дністер, хотин т.д.)

Їхати туди доволі зручно й дешево, більшість туристів допускаються помилки що їдуть через Хмельницький.
#71
Цитата: Rufus від 26.10.2011 23:33:13
Гарний звіт +.  Маю досвід переходу кордону в Солотвино. Коли побачив той вузький міст подумав, що по ньому хіба пішки ходити і роверами їздити  :).
Одна машина там поміщається  :)
#72
Цитата: crush від 25.10.2011 23:55:33запрацює з січня наступного року.варіанту що вона не буде втілена в життя неможе бути...оскільки процес уже запущений!!!
Радянська влада обіцяла Львову підземний трамвай аля Криворізький, процес запустила: збудувала і прохідну шахту і навіть наземну частину вітки. і?
Я вихожу з реалій, для запуску нової схеми потрібні автобуси, на автобуси потрібні кошти, а їх не завжди є. Про діру в бюджеті 18% чув? Про підвищення цін на газ? Грошей може так і не бути. І відповідно нової схеми.

Городоцьку та Личаківську планували здати 1 листопада. Личаківська може буде в грудні, на Городоцькій ще роботи й роботи...

Цитата: Lesyk від 26.10.2011 23:54:10оплата проводиться на зупинці. Там і квитки продають, і т.д. Тобто водій автобуса лише возить пасажирів, а не супермегогероєм стотищпіцот в одному.
Кожен кондуктор/продавець білетів буде працювати за зарплату. Ця зарплата може взятись лише з кошелька клієнта. Тому я абсолютно за щоб водії рахували, інакше може бути лише підвищення тарифів.

Цитата: Lesyk від 27.10.2011 00:14:24
До речі, я знайшов те про що говорив - така система є в Бразилії.
То всьо круто, але не для нашого міста. Там міста 50 років тому були селами і розбудовувались уже в 20 столітті. Відповідно широкі дороги і всі діла.

А наша влада продвигає усякі нові схеми де маршрутку цькують і звільняють від неї вулиці, бо мовляв маршрутки в пробках винуваті.

Треба просто визнати 2 очевидні речі:
1. Транспортна система Львова не зазнає кардинального покращення (усі ті генплани) найближчим часом, вони ба навіть з Ряшівською обісралися, а Вернадського й не починали.
2. Кількість транспорту на дорогах(в першу чергу приватного) буде рости і доволі швидко.

Тому... центр треба очищувати власне від приватного транспорту, внести поправки в правила дорожнього руху надавши міському транспорту привілегії; ввести збір за в'їзд в центр міста на приватному автомобілі в час пік(заодно й заробити гроші на обіцяні підземні хайвеї). От і все...
В маршрутці їде 30, ато й 50, чоловік, а в приватному автомобілі добре як 2. І регулярно ж бачиш ситуацію як вправний водій легковушки втискається в ряд перед маршруткою.

Ввести обіцяні нічні маршрути теж РЕАЛЬНО. Для цього слід просто пустити там не великі автобуси, а оті перероблені мерседеси(на бензин менше піде, а народу в ночі мало) і нічну плату встановити гривень 5. І це буде ПРИБУТКОВО. А те що є зараз, АТП1 - це збиткове підприємство, тобто гамає державні кошти. Далеко не факт, що нова схема не виявиться такою ж збитковою і коли грошей нестане її кинуться переробляти. Зато "для людей"...
#74
Кам'янець - одна з топ цілей українців, які хоч трохи люблять подорожувати. Щеб пак, адже місто 3є в Україні за кількістю пам'яток. Доречі, хто вгадає після яких міст? :P Більшість з цих пам'яток дислокуються в старому місті. Проте мова тут піде не про це. Кам'янецький замок, найпривабливіше місце в місті, розташований поза старим містом, з яким з'єднаний Турецьким мостом, найстарішим мостом України. Проте мова тут піде і не про нього. Чому? В основному тому що все це уже давно описано мільярдами слів та мільйонами фотографій. Повторюватись не зовсім бачу сенс. Тут мова піде про об'єкти менш значимі, проте все-таки доволі цікаві. А якщо вже їхати подивитись на Старий замок, то чому б не заглянути й на них?

Всі об'єкти знаходяться в радіусі пів кілометра від замку, складність добратись до деяких з них полягає хіба в Смотричському каньйоні, себто глибокій ущелині.

Смотричський каньйон

Сам Смотричський каньйон уже тягне на багато! Власне йому завдячує своє існування місто. Обвиваючи Старе Місто неначе змія він малює на шляху ворога гігантський рів. Таке розташування й було причиною процвітання середньовічного Кам'янця, коли усілякі Проскурови були легкою здобич'ю для ворога. Зверніть увагу, що й інші значні міста тієї доби завдячують це свому вдалому розміщенню на височинах, як то Львів, чи Київ.

Смотричський каньйон став і причиною занепаду міста, коли військові справи відійшли на другий план, він значно ускладнив побудову житлових масивів та транспортних шляхів, а без хороших транспортних шляхів Вінниці та Проскурови Кам'янець і обігнали. Фоток власне каньйону не буде, бо фоток й так забагато, а каньйон добре видно на багатьох з них.
Через каньйон в 60х рр. прокладений найвищий в Україні міст "Стрімка лань", який є частиною траси Хмельницький - Кам'янець - Чернівці.

Нова фортеця
Коли з'явились якісні пушки, замки у їхньому класичному вигляді стали не такими вже й неприступними. Кілька пушок могли швидко зробити диру в чималій стіні. Тоді з сторони поля в Кам'янці й будують нову фортецю. Її розвалини добре збереглися й сьогодні, відразу видно наскільки іншого типу була ця споруда. Будівля неначе зарита в землю, а її внутрішні приміщення - неначе тунелі.








На уламках фортеці постають нові замки:


Фортеця чимось трохи нагадує форт Тараканів (якщо порівнювати залишки на сьогодні), хоча є значно старішою. Будували її поляки, архітектором був голандець. Вдалося взяти фортецю лише 1 раз - туркам, при дуже чисельній перевазі, докладніше про історію фортеці можна почитати тут.



Фортеця - найвища точка Кам'янця і звідси відкриваються непогані краєвиди на старий замок та околиці:




З боку фортеці замкова стіна виглядає блякло і зовсім в хаотичних дірах, здається що ці діри утворились в замку внаслідок руйнування, проте це не так. Частина з них призначенні для атаки із укріплення. А решта просто обманки, щоб ворогу треба було не лише поцілити в невелику диру за якою ховається захисник, а щей вгадати за якою саме дирою цей захисник є, а яка просто "частина фасаду".

Джерело "Маріїнське"
У пропасті під фортецею знаходиться джерело "Маріїнське". Власне до нього вели підземні тунелі з замку, а потім і фортеці. Над джерелом досі є кам'яні споруди(ті що по центру трохи далі):


Саме джерело. Доречі, в самій річці вода трохи смердить, а з джерела можна пити.


Пам'ятник семи народностям та хрест



Якщо перебратись на інший берез річки(тут кілька кладок, проте її можна й перестрибнути) та вибратись нагору, то тут розкинеться поле, а навпроти замку розташувались пам'ятник семи народностям та доволі величенький хрест.



Ці пам'ятники зведені уже за незалежності. Тут на форумі десь читав, що це сонячний годинник - ні, просто такий собі витвір сучасної архітектури  ;D
Всередині таки можна прочитати утворені сонцем написи:


Оскільки "українці" вирізьблено з південної сторони - то прочитати нашу національність можна практично цілий день, на відміну від росіян та євреїв, тінь від яких можна побачити хіба на землі. Вирізьблені тут як нації, які володіли містом фактично тут не живучи (литовці, турки), так і нації що ніколи не володіли містом, проте складали вагому частку в його населені (євреї, вірмени).

Проте великим плюсом сюди дертись є не тільки пам'ятники, а й чудові краєвиди що звідси відкриваються:



А ось вид з замку на пам'ятники:


Чого ще бракує вибагливим експлорерам? Правильно,  трохи індастріалу та хоча б один водоспад ;D
Спочатку навідаємось до водоспаду.

Водоспад

Назву водоспаду я не знаю, хоча думаю що така є. Знаходиться він ось тут


в самих-самих хащах, тому рівень його відомості впевнено наближається до нуля. Зараз читач напевне думає, щось типу: "та... будуть там пару камінчиків, я от в Карпатах бачив...", а от і ні! Водоспад доволі непоганий  :) Не Шипітський  звичайно... але непоганий.
До водоспаду веде видима стежка:


Але попасти стежкою до водоспаду ззовні без знань доволі складно, я нею тільки вийшов, а туди пробирався по прямій крізь хащі на звук води. Власне чуйка на звук водоспаду й привела мене сюди, ззовні водоспад взагалі не видно.



Вигляд водоспаду, навіть на фотці, так і манить під ним зкупнутися  :D Проте зробити це не получиться, вода в річці не сильно, але смердить >:(

Дерев'яна церква

Трохи в сторону міста, під замком є дерев'яна церква. Для галичанина це наврядчи велика справа, а туристу з східної та центральної України може й бути цікаво.


Тут же куча кладок через Смотрич, та невеличке озерце.


В одному з дворів мені пощастило знайти ось таку махіну:


Електростанція

Під самим мостом видно ось таку споруду:


Що це ГЕС догадатись дуже не складно, проте на всяк випадок тут побував капітан Очевидність:


А от про те що ГЕС не працює капітан повідомити чомусь забув. ГЕС знаходиться під самим Турецьким мостом. Міст доречі не через річку, а просто через ущелину. Річка протікає повз один бік мосту, розвертається і обтікає усе Старе місто, а потім повертається до мосту уже з іншої сторони і протікає знову паралельно. Висота між рівнями води з однієї і з другої  сторони - доволі поважна. Це і помітила радянська влада  :-\ Проте виручка енергії тут зрозуміло яка, яби не позоритись ця електростанція не позначена навіть на жодній економічній карті УРСР.

Вигляд на шлюз знизу:


Околиці:


Електростанція. Другий бік.

Якщо піднятись на міст на спуститись з нього з іншого боку, то можна побачити інший бік шлюзу.



Сам стік води:


Тут я зробив невелике відео. Його знайду і викладу потім.

Обговорення
#75
Щойно додав схему електротранспорту Львова. Схема відповідає тому, як транспорт ходить сьогодні(маршрути що тимчасово не ходять також позначені, але помічені в назві що зараз не ходять).

Також додав схему транспорту (маршруток та тролейбусів) Рівного. Вона майже готова валялась вже давно, от сьогодні і доправив. Хоча на відміну від львівської схеми, на рівненській є трохи неточностей й помилок.
Також є маршрутки Києва (та інший громадський транспорт Києва) та маршрутки Суми (та інший громадський транспорт Сум).
#77
Їздив сьогодні в передгір'я і зрозумів одну річ - сезон експлорингу завершується. Удень ще нічого, а от зранку мені було добряче зимно :-X Що буде через тиждеть-два і так зрозуміло. Звичайно можна напялити на себе шапку вушанку, проте це уже явно не те...
Це трохи сумно, проте всюди є свій позитив. Літом я постійно відчуваю, що щось не встиг, а от зимою проблем з часом менше  :) Можна і вділити більше зусиль роботі, і до весни краще підготуватись вишукуючи щось нове й цікаве, і про побачене розповісти  :)

У зв'язку з цими моїми роздумами вирішив накарлякати кілька звітів на форумі(звичайно не усі в один день). Про сьогоднішню вилазку з певних причин публічно в інтернеті писати хочу не дуже, тому напишу про одну з попередніх.

Їздив я літом в Солотвино. Саме Солотвино враження не справило, з попереднього мого візиту багато змінилось і переважно в кращу сторону, проте Солотвино залишається все тією ж дирою. Маючи такий лікувальний потенціал, воно могло би позмагатись з Трускавцем, проте порівнювати його бодай з Моршином важко...
Тобто чудові сольоні озера з лікувальними властивостями, не менш оздоровчі лікувальні шахти - все це Моршин переплюне, а от інфраструктура та вигляд міста... все це якесь смт Гірник: головна вулиця що веде до озера - не заасвальтована. На щебні в ряд стоять місцеві румунки з табличками "здам кімнату"; озера... ну дуже не доглянуті; в шахту так як би я хотів мене гуляти не пустили, а так як пустили - не вразило.
Проте... писати я хотів не проце і навіть не зовсім про Солотвино. Але почнем все ж таки з нього. Солотвино розташоване поблизу румунського кордону. Кордон - річка Тиса. І от на березі цієї річки я знайшов ось це:



Враховуючи присутній у мене в руках бінокль - це мабуть було найцікавіше місце що я побачив в Солотвино. Вилізти в саму "кабінку" не вийде - замок стереже :P Проте підлізти під саму неї - цілком. Таких вишок вздов кордону море то тут то там, проте ця - особлива! З неї відкривається чудовий краєвид на румунське місто Сигіт. Сигіт - не якесь там село, а доволі величеньке місто розташоване при самому кордоні, за Австрії Сигіт і Солотвино практично були одним містом.

Вид на Сигіт:



Добре видно як близько Румунія(протилежний берег річки)


В Румунії я не був, тому місто роздивлявся довго, подумки порівнював з архітектурою Солотвина(а тут доречі більшість населення румуни, правда на відміну від українських угорців, вони добре розуміють українську). Враження словами важко передати, так само як фотками передати побачене в бінокль. У Румунії, доречі, теж є радянські п'ятиповерхівки, але зовсім не такі як в СРСР.

Якщо кому місцезнаходження вишки цікаве, то вона отут:


Зовсім не далеко від митниці. Щоб потрапити до Румунії слід мати візу, вона оформляється в Чернівцях(зі слів митників, а так можливо й у Львові).
Йдучи від вишки помічаю ось таку калітку:


Через дорогу, прямо навпроти калітки краєвид ось такий:


Це ж треба, добігає за 3 секунди, перекидає смітєвий пакет і за 3 секунди назад до столу ;D Мене щиро здивувало, як така кількість тари може не привертати уваги з боку місцевих бомжів.
Ось набережна в смт Дубове:


Як бачим закарпатські українці теж жбурляють сміття де поближче. Але навпроти власної хати?  :o Я розумію, що мабуть не він це викинув, але невже йому приємно це бачити й чути носом кожного дня  :-\ Ну це я знов згадав про враження від Солотвина. Доречі, так і не запосатив самого кар'єру. Кар'єр - тому, що озера солені з'явились відносно недавно. Тут добували сіль відкритим способом - залишились ями, у них дощ накапав води - утворилось озеро, а оскільки у глині що на дні озера повно солі - от озеро й стало солоним закарпатським морем. Кар'єрів таких тут кілька, глибина може за пів метра змінитись від "по коліна" до "зручками" - слід ковша екскаватора :) Проте втонути тут важко й дитині - сіль тримає на воді ще краще морської води. А от ногу покалічити об місцевий "пляж" - дуже легко, не говорячи уже про те як добре на ньому лежати-загоряти :-\
Як на мене то самі кар'єри треба перепроектувати, зробити нормальний пляж, дороги, т.д. І це все принесе дуже хороші прибутки...



Звідси ми перенесемся в Тячів. Знову на кордон... якого тут раніше не було, а була одна держава і був міст.




Зараз залишилась лише половинка мосту. Українська половинка мосту. Мосту більше ста років. Щось подібне було раніше й в Солотвино, але не так давно солотвинський міст відремонтували(на ньому більше одної машини вшир, доречі, не поміститься) й зробили там митний пункт. А в Тячеві реліквій стоїть.
Підійшовши до мосту бачим що:



Напис скоріше захищає не вас від лиха, а державу від вас. Типу усе на ваш ризик, ми власник моста вас попереджали :P Проте жодних заборон я тут не помітив. Тобто залізти на міст поміж проволкою можна, половинка ж на українській території. Знайти міст не складно, він на самому півдні Тячева, я наніс його на Вікімапію.

Прямо за мостом розкинулась непогана гірка:



Поруч з мостом стоїть ось така автоматична гідрометрична станція "Тячів"  :)




Вгадати її призначення просто - попереджати повені. Вздовж Тиси доречі йде доволі висока дамба, що захищає місто від води якщо раптом що.
До води ведуть якісні сходинки, а вздовж них показник рівня води.



Такі станції появились на Закарпатті як гриби після дощу. В прямому сенсі після дощу :)

Ось, наприклад, аналогічна станція "Нересниця"

Станції доволі цікаві. Принцип роботи не особливо складний.

Наприкінці 90х тут була просто гігантська повінь. Багато хатів змило взагалі, проте змило не лише хати.


Перед вами 2 опори моста. Моста Тячівської вітки вузькоколійки, яка ще й досі існує практично на усіх картах, навіть тих що створювались давно опісля 90х, як от Гуглкарти, Візіком, Яндекскарти. У всіх них ще й станції показані.
Вузькоколійка тут була збудована ще за Австрії(тоді вона була звичайною залізницею, адже усі залізниці були вузькоколійками), залізниця тягнулась майже до самого головного хребта Карпат. Їздили нею і місцеві жителі(з залізницею в Мокру Німецьку переїхало багато німців) і деревина. Радянський союз перевів колію на широку, тут йому переробляти було ліньки, проте залізницю залишили й використовували. Пасажирське сполучення (себто станції) зникло ще за царя гороха, перевозили переважно ліс та промислові вантажі (зокрема вузькоколійка обслуговувала вертолітний завод в Дубовому). Ліс за це вузькоколійці й помстився... Його вирубка спричинила паводки, а паводки в 1998му спричинили руйнацію вузькоколійки :) Україна відновлювати її не взялась, тим паче наука ж уже придумала таке чудо, як лісовози ;)
Проте що нічого не зробили після паводків теж сказати не можна.


Як бачите, по лівому березі є доволі непогана дамба. Вона й захищає жителів села від річки. До паводків на місці цієї дамби були хати.

Взагалі, південь Тячівського району - доволі цікаве місце. Зокрема тут зконцентровані практично всі цікаві печери Закарпаття: масив Угольки та Черлений Камінь(про який мені не вдалось зібрати достатньо інформації для відвідин, а місцеві жителі нічорта не знають, тому відвідати не вдалось), і дуже цікава гора Апецька на яку по асфальтованій дорозі можна виїхати практично будь-чим(бачив Жигуля і Ланоса), і навіть вертолітний завод. Про це я можливо розповім якось іншим разом.

Північ району для мене більшим чином місцевість ще не зовсім побачена, хоча цікавих об'єктів там кілька є, зокрема цікава інфа по тамтешній ділянці лінії Арпада викликає бажання туди навідатись.

Обговорення
#78
Цитата: Alter від 22.10.2011 16:48:16
я можу приєднатись хіба що в п'ятницю. і то хз. але ж цікаво! добиратись чим?
Маршрутки їздять за 2 км від ГЕС кілька разів на день, далі пішки.  Споруди знаходяться по обидва боки річки, тому в гумаках надіюсь її перейти, ато обходити 6км.

Я можу в будь-який день починаючи з вівторка, в вихідні гірше. + транспорт в вихідні теж рідше ходить.
#79
Хочу відвідати ось цю місцевість: http://wikimapia.org/#lat=49.1583585&lon=23.3601093&z=14&l=37&m=b

Конкретніше 2 об'єкти:
- недобудована ГЕС радянських часів на річці Стрий;
- водоспад Лазний.

Поїздочка на 1 день, з собою гумаки для розширення можливостей експлорингу(якщо нема - 1 пару можу позичити). Час поїздки в стадії вирішення, але хотілось б щоб це був будень наступного тижня(якраз погода ок).

Шукаю 1-2 співучасників дійства.

Фото:










#80
Вас бачу ціла армія назбирається  ;D