Депутати міськради можуть відмінити нову схему вже найближчим часом, мер її захищає
Проблема, що будуть робити автобуси в обідній час? Обслуговування та простій - це гроші.
Пріоритет для маршруток на дорогах, зсуф графіку роботи на годину дві на частині держпідприємств та платний в'їзд на власному транспорті в центр - можуть мати реальний ефект.
Хочу звернути увагу, що багато хто їздить на роботу на власній машині виключно через сєльодку в маршрутках. Тобто якби в маршрутках можна було б нормально їхати - вони б автомобілем не користувались.
Цитата: :-) від 01.11.2011 15:10:17Думається - от якби збільшили к-ть автобусів на ранковий пік. Але що робити водіям і машинам в обідній час, коли пасажирів мало, рейс не окупиться.Проблема тут не в водіях, а в автобусах. Кількість водіїв можна взагалі не чіпати - в час пік водій водить великий автобус, днем пересідає на Еталон\Богдан, а пізнім вечором, коли пасажирів зовсім мало, пересідає на Мерседес\Газельку.
Проблема, що будуть робити автобуси в обідній час? Обслуговування та простій - це гроші.
Цитата: :-) від 01.11.2011 15:10:17Або щоб вартість прохду в ранковий час була вищою (так із цінами на лектроенергію в піковий період графіка навантаження), що неприємно.Це нічого не дасть. Цю технологію приміняють аби перекинути частину клієнтів на інший час. А люди не можуть поїхати на роботу в неробочий час(ті хто можуть їхати не в час пік - і так це роблять боючись попасти в банку сєльодки). Тут хіба масово змінювати графіки роботи людей.
Пріоритет для маршруток на дорогах, зсуф графіку роботи на годину дві на частині держпідприємств та платний в'їзд на власному транспорті в центр - можуть мати реальний ефект.
Хочу звернути увагу, що багато хто їздить на роботу на власній машині виключно через сєльодку в маршрутках. Тобто якби в маршрутках можна було б нормально їхати - вони б автомобілем не користувались.