eXplorer.lviv.ua

Тематичні матеріали => Логістика => Тема розпочата: explorer від 16.01.2011 20:30:20

Назва: Розширення тролейбусної мережі
Відправлено: explorer від 16.01.2011 20:30:20
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/3650/22181/t_zubrivska2)

Всю зиму на Сихові та Науковій робочі натхненно рили ями та втикали стовбчики вздовж вулиць. От нарешті перший результат: минулого тижня 24й тролейбусний маршрут було продовжено до кінця проспекту Червоної Калини.

(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/3650/22181/t_zubrivska1)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/3650/22181/t_zubrivska2_tab)

Хоч це і мізер в маштабі міста, і того що треба б було зробити, але на фоні загальної ситуації та решти міст України це і так велике досягнення, що не може не радувати :)

На черзі - продовження маршруту 2 через всю Наукову до Стрийської (90% стовпів вже стоять).

на тролейбусі, правда, не покатався. За те велосезон відкрив :)
Назва: Re: Розширення тролейбусної мережі
Відправлено: US5WEO від 17.01.2011 00:33:18
Місцева влада недолюблює перевізників-маршрутчиків) й усіляко хоче викоринити таке явище як маршрутка)) про це відверто лунало в ЗМІ. А ті казяться бо клієнтів втрачають, хочуть проїзд 2,5 грн зробити) Ще до останніх підвищень цін за проїзд водій не міг собі дозволити мати касира поруч, якому платять за проїзд, хоча так безпечніше.
Назва: Re: Розширення тролейбусної мережі
Відправлено: explorer від 17.01.2011 01:02:31
Цитата: US5WEO від 17.01.2011 00:33:18
Місцева влада недолюблює перевізників-маршрутчиків) й усіляко хоче викоринити таке явище як маршрутка)) про це відверто лунало в ЗМІ. А ті казяться бо клієнтів втрачають, хочуть проїзд 2,5 грн зробити) Ще до останніх підвищень цін за проїзд водій не міг собі дозволити мати касира поруч, якому платять за проїзд, хоча так безпечніше.
а хто їх долюблює? Чи коли вони когось долюблювали?:) я в цьому підтримую владу теж. Маршрутки на даному етапі розвитку вже своє віджили. Возити дупу касира і платити йому за це гроші нікому не треба - це крок назад (навіть в нашому дрємучему львівелектротрансі це зрозуміли). За ці гроші треба впроваджувати інші системи оплати та інші підходи в організації громадського транспорту.