Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - YserL

#421
Картинка з камери:



Налаштуванн камери тільки з IE і cab через ActiveX, розбираюся далі.
#422
Забрав сьогодні з пошти камеру Harex HRX-I5024, із гонконгу йшла 10 днів, якась напевне фіча на Укрпошті.
Обійшлася по курсу 27,33 у 810 грн  ???
Можна зайти на вебку, admin:admin в мене сконфігурилася по DHCP.
Для перегляду потрібно QuickTime плеєр.
Щось софт трохи кривий. Досліджую далі.
#423
Є карта видобування ресурсів по Україні, http://geoinf.kiev.ua/ml/karty-spetsdozvoliv.html
Зокрема позначено усі свердловини водоканалу.
Подивіться на якій ділянці дозволено шеврону видобувати сланцевий газ, то пзд!
#424
Чи були якісь радіактивні знахідки?
#425
Дивився по розцінках, десь 5 грн за кадр хочуть.
В фотонові 300дпі 1 грн кадр.

Мій сканер підтримує також сканування з слайдів, витягується тримач для плівки і ставить слайд.
В атачі фрагмент плівки 300dpi і 4800dpi.
HP Scanjet G2710 Photo Scanner якісний, можу позичити якщо комусь потрібно.
#426
Є 12 кольорових і 1 чорнобіла плівка.
Хочеться перевести в цифру.
Є в наявності сканер HP Scanjet G2710 Photo Scanner із

мінус: плівку треба розрізати на 4 кадри.
Якщо виставляти 300 dpi то розмір ~1700*1100 px, 300 кб jpg і час сканування досить швидкий.
Якщо 4800 dpi, 27100*17700, 55мб jpg то дооовго.
Стаття: http://kotkotofey.blogspot.com/2014/05/hp-scanjet-g2710.html
Думаю оптимальне розширення 1200 dpi.

Можливо хтось порадить інші технології?
#427
Цитата: YserL від 09.01.2014 17:32:26
Сьогодні FedEx приніс посилочку від TI із EZ430-Chronos.

Сьогодні замінив батарейку, напруга на ній була менше 3 в, хоча годинник справно працював, єдине коли вмикав радіомодуль годинник перезавантажувався.
Отож маємо 16 місяців роботи з періодичним вмиканням радіомодуля. За енергоспоживання 430 серії респект!
#428
Створив тему з чату:

stinger [24|Бер 10:42 am]:   на рахунок плат, то я би не проти замовляти час від часу, шось на мікроконтролерах робити
ІНТРОВЕРТ 997 [27|Бер 06:06 pm]:   Спеціально для stingerа , поки не дороблю ламінатор .. http://www.rcscomponents.kiev.ua...k.html
ІНТРОВЕРТ 997 [27|Бер 06:06 pm]:   І

stinger [28|Бер 12:34 pm]:   та я техпроцес знаю, і плівку купляв і на принтері друкував і праскою переводив на плату, потім ще травити треба, короч геморний процес, інколи легше заплатити ніж самому кохатися з тим
ІНТРОВЕРТ 997 [28|Бер 04:09 pm]:   Отже ламінатор мені окупиться .
stinger [29|Бер 02:14 am]:   принаймні спрос буде)
YserL [30|Бер 05:39 pm]:   Я друкую на папері з підкладки orakal, єдине що з пласкою треба трохи бавитися. Маю також запас хлорного заліза, 1 кг, можу поділитися.
YserL [30|Бер 05:39 pm]:   І хочу зробити акваріум для травки
YserL [30|Бер 05:41 pm]:   Вихід:

лудив під гліцерином
YserL [30|Бер 05:42 pm]:   

YserL [30|Бер 05:50 pm]:   Ця технологія подобається

може оформити це у вигляді теми?
stinger [30|Бер 06:10 pm]:   давай тему, бо актуально)
stinger [30|Бер 06:11 pm]:   хлорного заліза мені б трошки не завадило б :)
ІНТРОВЕРТ 997 [30|Бер 08:13 pm]:   Даст іст гуд слава технології.. З такою точністю картини травити можна краса.
#429
http://deletant.livejournal.com/170693.html
Можна трохи потеребонькати:




Згадується «Абрикос» — Львов, 63-й узел связи Прикарпатского военного округа.
#431
Цитата: ІНТРОВЕРТ 997 від 28.03.2015 16:08:59
А чи можливо в корпусі наручного годинника об"єднати датчики освітлення , вологості, тиску , температури , а ще електричний компас  і звісно сам годинник ...
П.С. Чисто теоретично  ::).
Chronos TI: вбудований датчик тиску, температури, акселерометр, безпровідний інтерфейс.
По i2c без проблем можна підключити датчик освітлення, вологості, компас і тд. + виводити змінивши програму.
Питання тільки для чого  :)
#432
Там якраз йде водопровідна труба:

#434
Є 3 способи добирання до кордону:

1. Автобус Львів-Перемишль, переїзд через автомобільний переїзд, 172 грн.
2. На маршрутці Львів-Шегині, 28 грн, їхати до 2 годин. Обов'язково сідати на головному, бо по дорозі не зупиниться. Я вирішив сісти біля метро, і пропустив одну маршрутку. Доїхав до Городка, і там втулився в маршрутку.
3. Електричка Львів-Мостиська державний кордон, там маршруткою до кордону.

Далі пішов на піший перехід, на українському кордоні черг не було, перепитували по батькові, і місто проживання, бо однофамілець мого року в розшуку. На польській стороні чекала черга з 150 людей, переважно несунів, тобто бидло: курить в черзі, пробує обійти чергу, лускає насіння і під ноги кидає, як тільки запускається група пробують втиснутися. Найкраще слухати музику. Я пройшов у 3 стаді, прочекав 100 хвилин. Чи то в них страйк, чи то якась інцидент був вранці. На автомобільному переході народ чекав по 3-4 години.
При польському переході стандартна перевірка, своїх клієнтів вони знають в обличчя.

Дехто з нашої фірми (рюкзак з логотипом) з дитиною в калясці і дружиною пройшов без черги через EU портал.

При виході ви потрапляєте в Медику, де зразу пропонують купити/продати підакцизні товари. Як тільки під'їжджає машина з мигалками всі перетворюються в добропорядних громадян, моментально ховаючи товар.

Зразу можна поміняти гривні на злоті, за 100 грн 13 злотих. В перемишлі по 14 злотих за гривню. Можна затаритися в Бєдронці, або поїхати в Перемишль.

Доїзд до Перемишля:
1. Автобус 9, ціна 2,7 злотих. Графік руху, враховувати різницю часу:


2. Маршрутки, які ходять як попало. Прочекавши 40 хв, не вдалося сісти, бо те бидло яке тільки пройшло втиснулося поперед черги, а водій бере тільки сидячі місця. Ціна 2 злотих.
3. Автостопом: після невдачі з маршруткою попросися до поляка, яка безкоштовно підвіз до міста мене і ще 2 хлопців. Респект польским водіям. Один з хлопців українець з Дрогобича, який мав машину на польських номерах на стоянці, і далі підвіз майже до центру міста.

Зайшов у Lidl на Міцкевича, і попрямував до центру. При розрахунку карткою питає чи виставляти в UAH, треба тиснути червону кнопку щоб виставило в злотих, бо може конвертувати PLN-UAH-USD-UAH. Треба уточнити в Кредобанку.

Інформаційне табло про рух транспорту:



В суботу майже усі непродовольчі магазини працюють до 12-00 і були закриті.
Перейшов через каменний міст, пройшовся по базару, нагадує більше наш Краківський, зайшов у RTV.



З теперішнім курсом дешевше в нас купити.
Пішов назад, законектився до wifi від якоїсь аптеки, подзвонив через IP телефонію додому, прогулявся по декількох магазинчиках в центрі.
Якщо якийсь ремонт обовязкові таблички:



і пішов назад по вулиці Дворскего:


Респект за відсутність кабелів, а то в нас піднімаєш голову і все в павутинні.
По місту чути запах вугілля, в підвалах через віконце видно запаси.

Приклад приватної території:


Будують усі нові будинки монолітом з керамоблоків + мін вата. Майже як Авалон.
Далі пішки прогулявся вулицею Львівською, зайшов у макдональдс, виявилося що немає інтернету і не можна розрахуватися карткою, тому варто з собою мати запас місцевої готівки:



Цікава оптимізація, ти розрахувався і відходиш від каси до видачі, і чекаєш своє замовлення.
Далі зайшов у Castorama, Media Mark, закупився у бедронці там же і пішов на зупинку.
Вирішив по автостопити, бо втікла маршрутка і по графіку не мало бути автобуса. При першому піднятті руки зупинився поляк з другого ряду і люб'язно підвіз до самого пішого переходу.
Далі піший без затримок. Цікаво польських прикордонників збиває червоний український паспорт))

Маршрутка Шегині-Львів, і відпочинок.
#435
Виїзд зранку на Шегині, Львів-Мостиська 2 або автобусом з гол вокзаалу. По ситуації піший або підсісти в автобус, Медика-Перемишль.
#437
Заскедлив у календарі. Якийсь би світлофільтр на дзеркалку, може в когось є 5,25 дискети?
#440
Цитата: Alter від 11.03.2015 11:20:07
YserL, для колійовців, наприклад, то є звичайна весняна практика. Позавчора їхав поїздом вночі на Тернопіль, а за вікном таке враження ніби зараз 1942 рік і горять підпалені німцями поля. Вогняні смуги метрів по 50-70 довжиною, і рівномірненько все так чадить.
Та і після випалювання дивитись на ту землю вже не хочеться - ніби напалмом хто пройшовся. Ну і можете собі уявити атмосферу у вагоні, коли доводиться декілька кілометрів їхати крізь ті димові завіси.
Вчора МНС виїжджало активно на гасіння по 50, 100 м2. Зокрема і біля колій.
Тобто якщо видно вогонь з чистою совістю дзвоніть на 104.