Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Bottlehunter

#221
То я щось не зрозумів: потрапивши всередину з екскурсією ви мали можливість йти куди хотіти? Чи то екскурсійний маршрут такий великий?
#222
Художньо-документальна розповідь про штольні, з кажанодослідним ухилом.

https://ptashkasoul.blogspot.com/2019/09/blog-post_95.html?fbclid=IwAR02BFoADVk_hfe86KwqKXB0HJPpwStsHS4ebThLZ3azYO_A2D00WInHvgs&m=1
#223
Та ну, то брєд. Хто буде неперетерту коноплю в сумці в електричці везти) Може то щось візуально схоже було?
#224
Я заїжджав під колонію півроку тому
https://explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,8062.msg54155.html#msg54155

Навряд чи нелегально вийде туди потрапити. А от написавши листа від ГО - дуже навіть реально. Принаймні спробувати варто.
#225
Я такої не зустрічав раніше. Можеш спробувати спитати в цій групі: https://m.facebook.com/profile.php?id=1024889327647858&ref=content_filter

Там досвідчені колекціонери, мали б щось підказати.
#226
Справжнісінька діюча триповерхова підземна лікарня-бомбосховище є в Празі. KO 17 - це така кодова назва, щоб коли два шпигуни зустрічаються, відразу розуміли про що йде мова. На двох верхніх поверхах розташовані всілякі лікарняні приміщення, в тому числі і дві операційні. На нижньому - технічні приміщення. Розрахована лікарня на 170 людей, має 72 лежачі місця.

Звісно, що подивитися на вхід я пішов того ж дня, як дізнався про неї) Все розташоване в дуже гарній місцині в лісі і закрито. Видно господарську руку, перед зачиненими гратами лежить килимок, щоб витирати ноги)))

Приблизні координати. Даю приблизні тільки тому, що не пам'ятаю точне місце, а не тому, що я такий суперпідпільний кіндрат. Але за бажання ви легко її знайдете, пройшовшись асфальтованою доріжкою понад потічком.

За призначенням підземна лікарня використовувалася тільки раз, під час грандіозної повені влітку 2002р.

Важко повірити, але зрідка сюди все-таки пускають відвідувачів. Напевне, це дешевше, ніж потім лагодити ушатані герми і вентшахти))) Останній відомий мені раз - навесні минулого року, в рамках фестивалю Open House Praha.







#227
Цитата: Le-i-3o від 01.08.2019 17:36:08
Можу підкинути координати частини у Франкфурті на Одері(біля нього) це була частина звязку на Лінії Моска-Берлін радянська в мене там Тесть служив. В них був прямий телефон під цитадель.

Йоу, то де ті координати?  :)
#228
Цитата: Starushka від 08.08.2019 16:32:05
я б хотіла спільними зусиллями скласти каталог цегли і цегелень зах україни які діяли до 1939

Гарна ідея. Маєте вже якісь напрацювання?
#229
Розповім по кілька слів про місця, які згадував Голем дописом вище.

Нусельський міст
Цитата: Golem від 25.07.2019 15:30:17




Один з найвищих мостів в Чехії, грандіозна споруда, висотою 42 метри. Зверху проходить шосе шириною по три смуги в кожен бік, а всередині прокладена гілка метро. Відразу біля моста розташована станція "Вишеград". Був запущений на початку 70-х років.

Ось фото з його будівництва:



А ось один з перших тестів навантаження: 66 танків Т-62 на мості:



Район міста, над яким проходить Нусельський міст, називається, відповідно, Нуслі. Ще сто років тому це була далеко не найспокійніша частина Праги. Ось що про нього в своєму відомому творі писав Ярослав Гашек:

Цитувати
Палівець був відомий грубіян, кожне друге слово в нього було «зад» або «лайно». Водночас він був начитаний і радив кожному прочитати, що саме написав про цю другу річ Віктор Гюґо, переказуючи останню відповідь старої ґвардії Наполеона англійцям у битві під Ватерлоо.

— Гарне літо маємо, — вів далі Бретшнейдер свою серйозну розмову.

— Все це лайна варте, — відповів Палівець, ставлячи підставки до скляної шафи.

— Та й устругнули ж вони штуку нам у Сараєві, — з проблиском надії озвався Бретшнейдер.

— В якому «Сараєві»? — перепитав Палівець. — У тій нусельській корчмі? Там же щодня бійка. Відома річ — Нуслі!

І ще:
Цитувати
Звісно, револьвер — не іграшка. Ось недавно в нас у Нуслях один пан бавився револьвером і перебив геть усю родину та ще й двірника, що прийшов подивитися, хто це там на четвертому поверсі зняв таку стрілянину.

При будівництві навантаження моста розраховували спочатку на підземний трамвай, згодом - на легкі вагони чеського метро. Але партія наполягла на закупці важких метропоїздів з Союзу, в яких осьове навантаження відрізнялося на 60% (10,5 тон в чеських поїздів проти 16 в совіцьких). Таке навантаження міст міг не витримати і для посилення міцності в нього вмонтували сталеву решітку вагою 822 тони. Вона розносить частину навантаження на бокові стіни бетонного тубусу. З монтажем цієї решітки пов'язаний ще один курйозний випадок: її довжина 485 метрів, це значення близьке до частоти мовлення радіо Прага (639 кГц, 469м). Тому всі тести і пов'язані з ними заміри проводили вночі, коли радіо мовчить. Решітка функціонувала як якісна антена, сигнал радіо перебивав сигнали контрольних приладів (думаю, Голем чи хто сь інший, хто розбирається, нижче пояснить це явище простими словами).

Через свою висоту міст облюбували самогуубці. Загалом на його "рахунку" біля 400 життів. Через це на перилаах мосту постійно покращували захист. Відразу після відкриття перила мали висоту тільки один метр. Зараз тут пластиковий навіс, зігнутий в сторону вулиці, з бляшанимним козирком зверху, за який дуже важко вхопитися руками. Смертельні випадки практично припинилися, а празькі самогубці, кажуть, натомість облюбували закинуті кар'єри за містом. Як нагадування про ці сумні події, в парку Фоліманка під Нусельським мостом стоїть "пам'ятник самогубцям", це скульптура у вигляді звичайного вуличного ліхтаря, який світить вверх.

А ще під мостом розташоване Бомбосховище Фоліманка.


Потік Ботіч
Цитата: Golem від 25.07.2019 15:30:17


Річка, що тече практично через всю південно-східну Прагу і впадає у Влтаву в районі старого залізничного моста.Їїї підземна частина складає всього біля 500 метрів. Ботіч заходить під землю в районі залізничних колій біля станції Вишеград, відразу навпроти парку Фоліманка.

Ботіч витікає зі ставка Гостівар. Наприкінці жовтня воду з ньго спускають і цього дня з нетерпінням чекають каякери всієї Чехії. І ось чому:




Вокзал колишньої залізничної станції Прага-Вишеград
Цитата: Golem від 25.07.2019 15:30:17

Закинутий вокзал як на Піздамче


Мабуть єдина закинута історична споруда Праги, яку я знаю. Теперішнє приміщення було збудоване на самому початку 20-го століття, а загалом поїзди тут ходять з середини 19-го. Вишеградський вокзал перебуває в приватній власності, останнім часом ведуться перемовини про його повернення в муніципальну власність.
Будівля стоїть залочена, всередині порожньо. Рух поїздів доволі інтенсивний.

А ось як вона виглядала за кращих часів:



#230
Кілька цікавих возИдел, які трапилися на очі нещодавно.

Відреставрований Tatra T3 coupe. Їздить по Празі, возить туристів. Має навіть власний веб сайт https://t3coupe.cz/



Автомобіль корпорації Амбрела. Зазвичай якщо такі автомобілі з'являються в місті, то вірний знак, що пора звалювати подальше, в який-небудь захищений бункер з запасами тушонки.



Модельки ВАЗ в дитячому магазині



Двоповерховий лондонський автобус запаркований в нетуристичних районах Праги






Шкода Фаворит. Колись була білого кольору.



Невідомий тракторець, впорядковував дамбу біля озера.


#231
Сьогоднішній сюжет з ТСН про Найвисокогірнішу печеру України. Думаю, всі тут впізнають Голема, який доклав чимало зусиль і часу для її дослідження.

#232
Тобто то не буде сніданок експлорера?
#233
Всім привіт. Наступний сніданок Експлорера планується в Празі, столиці Чехії, 17 липня.
Крім мене обіцялися бути Рой, Святодій, Голем та друзі. Час і місце уточнимо трохи пізніше. Можливо, підемо на Браніцку скалу або десь в район залізниці на Вршовіцах.

Якщо хтось з Праги нас читає і захоче приєднатися, будемо страшенно раді.

Попередні сніданки описані тут: https://explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,7919.0.html
#234
Я думаю, це можуть бути чудові експонати доя майбутнього музею Експлорера  ;) ;) ;)
#235
Бачу цей топік давно не оновлювався, докину трохи інфи про "процент жиров у маслє"))) Буде ще одна тема для дискусії на святкуванні десятої річниці.

Дані взяті з Гугл Аналітики - на сьогодні це один з найточніших та найнадійніших інструментів збору інформації про відвідувачів сайтів та їх поведінку.

Загалом з часу відколи в нас на форумі працює Гугл Аналітика (а це 18 травня 2012 року)Експлорер переглянули близько 870 000 унікальних юзерів, загальна кількість переглянутих сторінок: 5 195 000

Цікава статистика за останній період:

- За тиждень на форум заходять біля 2500 унікальних відвідувачів, загалом вони переглядають біля 15 000 сторінок. Ця кількість залежить від кількості нового матеріалу і поширення його в соцмережах.

За останній місяць. Країни звідки нас читають:



Браузери:



Мобільні пристрої. Найпопулярніші:



І найоригінальніші:



Переходи з інших ресурсів:



Найпопулярніші сторінки за місяць:



І за рік:



Розподіл по типах девайсів:











#236
Нещодавно ділилися спогадами на цю тему в нашому Телеграм-чаті. Опублікую тут, і буду дуже радий почути історію як ви придумали свій нікнейм на Експлорері.

А щоб особисто познайомитися з усіма цими непересічними персонажами, приходьте, будь ласка, на ювілейну десяту річницю, яка відбудеться зовсім скоро:
https://explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,8133.0.html

Bottlehunter:
Я свій придумав на п'яну голову, коли повернувся зі свого першого експлорерського походу, з Центру космічного зв' язку і хотів зареєструватися на форумі. Дивно, бо слово Ботлхантер до того взагалі не вживав)

Lesyk:
Мене так мама кличе( попсово

Golem:
Я Голем 14 з однойменного твору Лема. Тому прохання не дивуватися і не будувати очікувань.

Romchick:
Мене так ше зі школи всі вчителі кликали.

Stinger:
В той час, коли я реєструвався, я часто бавився в іграшку Joint Operations, там мені подобалось бігати з пзрк Стінгер та збивати ворожі гелікоптери) ну якось так банально  :) :)

Зелена миша:
Десь у 10 класі я прокинулася ранком з твердою певністю, що я зелена миша. І назвала так свій мейл,який досі юзяю. А вупше, мене мишею бабця кликала.

DeZer:
я з cs1.6 брав назву

Svyatodiy:
Я просто в друга на телефоні був записаний як СвятоДен. Потім ми щось почали коверкати це з музичними термінами типу свядодієз, а потім дійшли до святодіяння. Так і придумав собі кличку) святодій

Блондинка в кедах:
Хм... В дитинстві була світловолосим дівчам з косами нижче пояса. Дівча виросло і з блондинки стало русявкою. Все б нічого, але часто можу натупити, як справжня блондинка: електрочайник на газову плиту поставити, благо не ввімкнену, залити чай холодним "кип'ятком", авто запаркувати і забути номер сектору парковки, з останнього: зупитинись на вимогу поліції: Водій Шевроле, прийміть вправо і зупиніться! Зупинитись, думати що я порушила, ображатись чому до мене так довго не підходять, а потім ще довго сміятися, бо в мене не Шевроле і ніколи на Шевроле я не їздила...
Іноді складається враження, що усі анекдоти про блондинок придумали вони ж самі.
Так от, якщо я іноді і туплю, як блондинка, то чому б не стати нею, бодай метафорично))) А в кеди я її взула бо Блондинкана підборах то явно нік для іншого форуму ;) якщо серйозно, то була в той час взута якраз  в кеди.
Р.S. були ще інші варіанти, не пам'ятаю вже які, але хтось їх вибрав вже до мене

Electri4king:
Electri4king бо чіпляв електрички з 2013. Так і приїлося то.

Rufus:
Rufus означає рудий по латині. А ви чудово знаєте,  що я не брюнет)) і Рижим мене кликали з дитинства.

Yserl:
Як User но по іншому, увайзер ) А чого L навіть не пригадаю.

Driver:
Здавна читав форум, і думав шось просте із ніків придумати щоб легко ідентифікуватись, нік мав бути не з ігор (шутер, трупер і інші мортал комбати). Був на форумі Diver але я ближче до моторів і іншого автохламу тому скоренько зареєструвався як Driver))

Khimik:
Там були окремі кімнатки для дітисок, на три, чи на 4, вже не памітаю, і які мали гачки зсередини на дверях, би вітер не відкривав. Ну але ввечір вожаті робили обхід, і тра було вставати, відкривати той гачок, щоб нас порахували, чи всі є. Що було, лінь, звісно: вставати з-під теплої ковдри. Діставши з Єрмака моток дроту, пару саморізів, викрутку і т.д. я протягнув до свого ліжка систему дротиків, які відкривали той гачок. На шо і була реакція - ну ти і хімік.

#237
Гарна стаття про Сатанівський водяний млин та місто

https://www.pravda.com.ua/articles/2019/05/31/7216668/
#238
Цитата: Prometey від 28.05.2019 08:15:09
Дякую, це і хочемо донести.

То вам мабуть варто з якимось копірайтером порадитися чи як таких спеціалістів звати, щоб скласти текст звернення до людей таким чином, щоб їм було зрозуміло. Бо народ переважно не хоче вникати в суть справи, коментарі на Варті тому свідчення.
#239
Про резервні водосховища все-таки спитай. Це цікава тема.
#240
Після публікації матеріалів з останньої вилазки в нашій ФБ групі, в коментарях зав'язався інформативний діалог між користувачем на ім'я Дмитро та Големом. Дмитро, судячи з усього, незле розбирається в каналізаційній господарці та охоче поділився деякими деталями (якщо ви нас читаєте і маєте бажання розповісти ще щось по темі, будемо дуже раді).
Коментарі здублюю сюди, щоб не загубилися.


Дмитро:
Ходили ходили і не знайшли КНС аеропорт)
Не дно КНС, а грабельна.

Наукова знаходится в режимі очікування. ждем коли буде необхідна...
А нарахунок дренажу то там з тим не все так легко. найближча річка біля кнс але й та в трубі вже... під час доща часто не витримує напливу...
А в загальному більш меньш нормальний колектор.

Нарахунок чистити трактором чи якимось іншим квадроциклом, то техніка безпеки недозволяє, хіба коли колектор відкритий як на пластовій.

Голем:
Дякую за коментар! Ви напевно працюєте з цим? Чи могли б ми зустрітися і я б троха понабридав вам питаннями? Розкажете про КНС аеропорт. Ми її і не шукали якшо так :)
Ну рахунок Граберні на Науковій - дуже схоже шо там готують плацдарм для новобудов :( Все розчищено
А яка техніка використовується для чищення колекторів в Європі? Є ж трактори без операторів. такі використовувалися в Чорнобилі ще в 80-х роках

Дмитро:
я колись цим займався, правда не так Глибоко як б вам хотілося, Наукову просто грабують шукачі металу, сама споруда якщо я не помиляюся ще ніби за Водоканалом(а може і ні я не вкурсі)

нарахунок техніки то це ось такі машини http://msk.zp.ua/oistka_kanalizasii є багато варіації і всякого такого, в нас вони теж є але нажаль їхня кількість не дозволяє проводити профілактику(вистачає тільки для усунення закупорок)

споглядав закупорку у Кракові тиждень тому та сама техніка ті самі методи...

КНС аеропорт яка вивеена з експуатації, давно вже але врізки мали б ще десь в колекторі лишитися
P.S. пішіть може щось розповім вам щось цікаве

Голем:
Дуже дякую за інформацію!!! На разі мене пообіцяли звести з інженером із водоканалу. Спробую спочатку його все розпитати. А якшо лишаться білі плями то напишу Вам