От знайшов цікавий форум про метро у Львові, і назва у нього проста:
http://metro.lviv.ua/topic.php?forum=1&topic=2
в одному з постів вказується що під Львовом вже є 12км. тунель для метро який будували в 80-90 роках. Це вже дійсно дуже цікаво...
http://news.a.ua/?id=396&p=news_life
http://digilviv.com/index.php?s=7c646aba58cc5904ad8ac9f41a71df9c&showtopic=1244&st=0
http://center.lviv.ua/printthread.php?s=151030650eb0d87ee863b07a7cb075a7&t=557&page=2&pp=10
http://gortransport.info/forum/viewtopic.php?p=4463
http://narrow.parovoz.com/UALV.php
Залізні дороги у Львівській обл.
http://lviv.tramvaj.ru/index.htm
Львівський трамвай
ну останній раз на екскурсію у музей книги намагались потрапити кияни з Акісу кілька тижнів тому :) може хтось таки натрапить на завідуючу у доброму настрої з першого разу )
Ну я сам туди не піду...цікавіше було б з кимось..тим паче язик у мене для затриндінювання завідуючих не дуже підвішений...але я б дуже хотів подивитися на той тунель..вузькоколійки..тачки, кірки..ехх :)))
Давайте може зберемося. сходимо?
Я б з задоволенням, і самому дуже цікаво.
А на рахунок завідуючих, так думаю що вони не відмовляться від пляшечки якогось вина з цукорками :)
У одному з старих номерів журналу "Метро" була опублікована схема гілок підземного трамваю, що починали будувати у 80х. От її б побачити :)
цікаво було подивитись на схему львівського метрополітену...
А щодо перспектив його повторного будівництва, то за генеральним планом розвитку Львова, в 2030-2050 роках планується розпочати будівництво підземного трамваю. Згідно з планом ПЗ повинен створювати кільце навколо центру міста але жодна кінцева зупинка в центрі знаходитись не буде...
Правда невідомо чи все ж таки розпочнуть це будівництво бо як завжди "ідея є а грошей..."
Ось схема 1988 року з перспективними підземними лініями:
http://www.lviv.tramvaj.ru/Shems_tram/1988.gif
нехай ця схема буде тут
Чи є в когось дані про те, що якісь тунелі для підземного трамваю починали будувати?
новий лінк на схему підземних ліній з lviv.tramvaj.ru
http://www.lviv.tramvaj.ru/Shems_tram/1988.jpg
копія: http://explorer.lviv.ua/maps/undergrnd_tram_1988.jpg
Цікавий матеріал "Львівський метрополітен" на Вікіпедії:
http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%BD
Дякую. Досить змістовна стаття на вікі. Тільки от не розумію, нашо будувати під самим центром? Можна зробити кільце по Бандери - Городоцька - Підвальна - Франка - Цитадель. Там і станції. А кому потрібно саме в центр - пройдуться троха пішки. Хоча думаю в цьому і проблема. Пішки в нас народ ходити не заставиш :(
Зацікавило шо таке система Радан в принципі. Відповідь знайшов тут (http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D1%91%D0%B3%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BD)
Сьогодні був у музеї книги. Будівля 2 поверхова. Немає підвалу і надійного фундаменту і гідроізоляції. Була побудована у 80 рокух як підсобне приміщення МетроБуду. Коли передавали будинку книги на території за палацом потоцьких на місці теперішнього електротрансформатора був тунель у сторону готеля жорж із колією, на якій стояла вагонетка. Зав музею точно не знає яка була протяжність тунелю, але коли передавали будинок, то на тій вагонетці були гравій і бетон, так що ймовірно вони частину/весь тунелю заповнили бетоном. ТАкож вона пригадує що приїжали люди із геосканером і дивилися якісь робіт. Територія за палацом було огороджена парканом від зайвих очей.Також цікаво, що від старого депо до розвилки сахарова-княгині ольги йде три шпали з розрахунку на 1050 мм?
третя рейка до метро відношення немає, це є запобіжник на кшталт такого які ставлять на стрілках в поїздів. щоб коли трамвай зійшов з рейок, що у Львові часто траплялось з старим рухомим складом, не пішов під відкос і не гепнувся з 2 метрової висоти на проїжджу частину
невже ніхто не знає історію як почав розвалюватись палац потоцьких?
Цитата: Fenriz від 18.11.2009 16:36:48
третя рейка до метро відношення немає, це є запобіжник на кшталт такого які ставлять на стрілках в поїздів. щоб коли трамвай зійшов з рейок, що у Львові часто траплялось з старим рухомим складом, не пішов під відкос і не гепнувся з 2 метрової висоти на проїжджу частину
ти помиляєшся третя рейка в метрополітені заміняє ко6нтактний дріт, а на залізниці вона використовується для пропіскання рухомого складу розрахованого на різну ширину колії, щось подібне можна побачити біля між станціями Мостиська 1 і Мостиська 2 , там вузька і широка колія накладається одна на другу
По-моєму контактна рельса в метро виглядає чуть по-іншому, хоча ХЗ, бо лінія підземного трамваю мала там проходити. Тільки не знаю, де той трамвай мав виходити на поверхню.
вся ця гілка - починаючи від трамвайного депо і до нового цуму - будувалась в 80-ті як надземна частина лінії метро. Трамвай по тому підвищенню, вздовж Сахарова їхав в сторону центра і на перехресті з Вітовського мав іти під землю. Це і по карті 88 року добре видно :)
Просто надземну частину будували першою чергою, а потім всьо накрилось))
Справді, у підземному метро контактна рейка піднята вище ніж тягові рейки. Хоча якщо у Львівському метро мала б бути менша напруга (750—900 вольт у стандартному метро), то вони могли прокласти контактний рейс паралельно тяговим.
але тоді б довелось виклюсити можливість потрапляння людей на колію, тому що переважно люди порушують техніку безпеки при переході колії, вони стають на рейки, а так як відстань між рейками не велика то струмом шарахне не одного
Дуже дивно, обл рада, готель жорж, палац Потоцьких, сбу, податкова майже на одній дузі розміщені... Стільки ресурсів витрачено, і просто забетонували вхід біля Потоцьких...
тим не меньше, факт є фактом - залишки метро є, але попасти туди unreal...як би не було прикро
Та у Львові не мало бути ніякого метро з контактними рельсами. Мав бути метротрам - просто звичайні трамваї мали частину свого маршруту їхати під землею.
Типу так (http://www.volgograd.ru/accel/content/pic/pre/users/virtual_reality/125785/photogallery4/photo_2007_10_5_12_14_27.jpg?w=600&h=533&q=100&exp=604800), так (http://www.volgograd.ru/accel/content/pic/123340_volgograd_metrotram_komsomolskaya_02.jpg) і так (http://www.volgograd.ru/accel/content/pic/123331_volgograd_metrotram_lenin_square_02.jpg)
Цитата: YserL від 21.11.2009 13:54:13
Дуже дивно, обл рада, готель жорж, палац Потоцьких, сбу, податкова майже на одній дузі розміщені... Стільки ресурсів витрачено, і просто забетонували вхід біля Потоцьких...
я навіть не дивуюсь,у нас майже все так через задницю робиться,нажаль(((((
Цитата: Nick_c3 від 21.11.2009 15:23:11
Та у Львові не мало бути ніякого метро з контактними рельсами. Мав бути метротрам - просто звичайні трамваї мали частину свого маршруту їхати під землею.
Типу так (http://www.volgograd.ru/accel/content/pic/pre/users/virtual_reality/125785/photogallery4/photo_2007_10_5_12_14_27.jpg?w=600&h=533&q=100&exp=604800), так (http://www.volgograd.ru/accel/content/pic/123340_volgograd_metrotram_komsomolskaya_02.jpg) і так (http://www.volgograd.ru/accel/content/pic/123331_volgograd_metrotram_lenin_square_02.jpg)
як мало бути красіво.. ех .
ми того явноза своє життя не дочекаємось(((
і все ж таки я не розумію, якщо змогли побудувати таку значну річ я південно-західний колектор, то чому не змогли побудувати таку скромну шнягу як тунель для трамвая? ідіотизм влади, та хамське їхнє розкрадання грошей... а будувати гілку можливо було не саме під палацом Потоцьких, а десь поруч в стороні, адже якщо тунель буде проходити на відстані 20 метрів від фундаменту палаца, то ніц йому з того не буде, до того ж там глибина мала бути велика, полтва ж не просідає, хоч над нею будинки де інде стоять... а от виграш в швидкості такого трамвая порівняно зі звичайним (відсутність пробок) була б значною... до речі десь читав що під вул Коперніка, біля 9-ї школи, під землею проходить велика природна печера, і туди можна потрапити через колодязь в воротах біля палацу Сапегів. Туди можна потрапити та дослідити, знаю в кого ключ... :)
донецькі хлопаки написали про львівське метро в 43-му році, йа плакаль (http://pdrs.dp.ua/type/type28.html)
stinger, будеш збиратись лізти на коперніка - пиши, приєднаюсь)
Цитата: stinger від 23.11.2009 03:38:56
донецькі хлопаки написали про львівське метро в 43-му році, йа плакаль (http://pdrs.dp.ua/type/type28.html)
во дають)))жовта преса жгьоть вогнеметом!)))
Цитата: stinger від 23.11.2009 03:04:35
до речі десь читав що під вул Коперніка, біля 9-ї школи, під землею проходить велика природна печера, і туди можна потрапити через колодязь в воротах біля палацу Сапегів. Туди можна потрапити та дослідити, знаю в кого ключ... :)
Напевно тут (http://explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,21.msg1098.html#msg1098)
Вхід там зараз закритий досить добротними і новими дверми, вікна - шторами жалюзями.
Читая каждый раз форум, всё больше и больше убеждаюсь что для того что бы исследовать львовкие подземелья нужно устройство сканирующее пустоты. Тогда много вещей стали бы сразу понятными!
де б його взяти,точніше-взяти де-то не проблема,проблема - за які фінанси.
да согласен вещь наверняка не дешовая..
самому если клипать то не думаю что получиться совсем адеквватный прибор.
Вилазив на ті ворота, ніяких входів там немає. Попудіська стаття про метро 43)) а частина може повірити.
Вхід там є, рік тому я туди заходив в ту будку, там було троха накакано, та в мене не було ліхтарика, потім наші друзі (Надя, Андрій та Діма, що з нами їздили в червоноград на ракетні шахти останього разу) повісили туди замок, ключ має Діма, вони розповідали що там хтось добряче розібрав стінку, можно добратися до криниці...
тре буде сходити :)
2 RIDER:
Дякую за пости, нажаль вони троха не корелюють із правилами форуму, а властиво пункту № 1.2 Правил Форуму обов'язкових для усіх (http://explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,243.msg1438.html#msg1438). Згадуючи твої минулі дописи (http://explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,709.msg6801.html#msg6801), котрі були для нас приємною несподіванкою не можу не зададатись наступними питаннями:
1) я умею разговаривать на украинском в совершенстве вот только писать не умею - ну ніхто не ідеальний, але пробувати треба однозначно. У разі проблем - допоможемо;
2) да на компьютере нет украинской раскладки. - насправді швидко допоможу, проблема 10 витрачених хвилин у найгіршому разі;
Цитата: stinger від 23.11.2009 03:04:35
і все ж таки я не розумію, якщо змогли побудувати таку значну річ я південно-західний колектор, то чому не змогли побудувати таку скромну шнягу як тунель для трамвая? ідіотизм влади, та хамське їхнє розкрадання грошей... а будувати гілку можливо було не саме під палацом Потоцьких, а десь поруч в стороні, адже якщо тунель буде проходити на відстані 20 метрів від фундаменту палаца, то ніц йому з того не буде, до того ж там глибина мала бути велика, полтва ж не просідає, хоч над нею будинки де інде стоять... а от виграш в швидкості такого трамвая порівняно зі звичайним (відсутність пробок) була б значною... до речі десь читав що під вул Коперніка, біля 9-ї школи, під землею проходить велика природна печера, і туди можна потрапити через колодязь в воротах біля палацу Сапегів. Туди можна потрапити та дослідити, знаю в кого ключ... :)
І все ж таки... Порівнювати будівництво південно-західного колектора з будівництвом метро це як порівнювати палець з самі знаєте чим. Я вже здається писав про труднощі з метро у Львові, якщо повторюсь, вибачайте.
Так от за СРСР метро будували тільки в тих містах, населення яких перевищувало 1 млн. чол. Хоч Львів тоді до такої цифри не дотягував, вирішено було спорудити підземний трамвай, який мав би трохи розвантажити транспортну систему міста. Будівництво почали з копання ВНТИЛЯЦІЙНОЇ ШАХТИ біля плацу Потоцьких. Через високий рівень грунтових вод пробурили свердловини, з яких відкачували воду. Хто має хоч зелене поняття в геології і механіці грунтів, зрозуміє, що під центрально частиною міста утвориться вододепресійна воронка. Зі зникненням/появою води, зразу міняються механічні властивості грунтів, що і сталося в даному випадку. Грунт під палацом Потоцьких просто не витримував навантаження від будівлі. Через що роботи були припинені і почалися роботи з укріплення грунтів, саме використовувалися різні хімічні методи, наприклад силікатизація - грунт закріплюють рідким сколм, випалювали грунт. Роботи ведуться по сьогоднішній день і фірми які цим займаються заробляють на тому шалені гроші. Але на цьому все не закінчилося. Відомо, що будинки в центрі Львова стоять ндерев'яних палях, які добре працюють в воді, коли її відкачали, палі попросу почали гнити. Чудесним прикладом є будинок в проїзді Крива Липа. Його фундаменти зруйнувалися і в стіні пішла тріщина. Зараз вже зробили йому залізобетонний фундамент, і якщо піоняти голову вверх, то можна побачити залізобетонний пояс на стіні, який "стягує" її. Ще один факт, який забули врахувати радянські інженери при будівництві трамваю - вібрайію, яка буде діяти на будинки, як землетрус, тим самим руйнувати їх.
Але... метро у Львові реальне!! Його потрібно будувати на великій глибині в твердій материковій породі. І тут виникають нові труднощі: велика глибина і відповідно напірні води(вони же артезіанські). Потрібно вибрати такий горизонт, де б не біло тих вод і де б міг іти прохідницький щит. Ті ж вентшахти можна будувати методом "Стіна в грунті". Чому за союзу так не будували залишається загадкою. Можливо в брєді тої старої карги є якась доля правди (хоча всім ясно до чого зводится стаття). Ну і звичайно зараз все впирається в фінансування. IMHO: Будувати дорогезне метро, коли наша армія не має що їсти, підвіски машин залишаються в ямах на дорогах, а наші науковці масово мігрують за кордон просто нонсенс. Хоча так би хотілося...
добре я буду стратися..
Цитата: RIDER від 24.11.2009 21:48:28
добре я буду стратися..
молодець! респект та уважуха! + за старання
Сьогодні говорив із головним архітектором (протягом 20 років) Львова у роках за часів Шпіцера. Саме з його волі було припинено будівництво метро. Витягнув з нього мало, казав що було вирито тільки котлован, який почало затоплювати водою. Ї відкачували, а потім засипали землею. Будівництво проводила харківська фірма. Згадував він про вододіл і полтву, зоклрема в районі вул. Городорцької. Про ПЗК нічого не чув.
Взагалі тунель можливо прокласти будь-де. Приклад одна з шахт Червонограда: при проходці вертикального тунелю (ствола) наткнулись на пливун, проте було знайдене рішення - в пливуні набурили свердловин і через них заморозили його і тоді відновили проходку. Ті хто були на екскурсії в шахті бачили: чавунні тюбінги змінились на монолітний бетон на глибині приблизно 200 м., то той бетон стримує воду вже 50 років. Ще приклади: Берлінське і Санкт-Петербурзьке метро. Було б бажання і честь - все б зробили.
Якщо трошки не по темі, то хай то знаючі люди перенесуть туди куди треба. Наперед прошу вибачення.
Щойно лиш натрапив на тему. В попередніх дописах згадувався пристрій, скануючий підземелля. Він же ж георадар. Знайшов такий (http://www.ukrgeo.com.ua/good.php?id=527) і отакий (http://www.ukrgeo.com.ua/good.php?id=70023). Ціни правда
ОГО-ГО :o але в справі експрорингу була б штука на вагу золота.
В мене вдома в сусідньому лісі базувались німецькі склади. А сам ліс стоїть на карстових печерах. Так німці найбільші з них додатково укріплювали і прям в них і складували. Під час відступу всі входи були взірвані. АЛЕ! Жив там один дідусь, який той ліс зна як своїх п'ять пальців. Так потім виявилось що той дідусь жив не на одну пенсію, а возив на чорний ринок "шмайсера", цинки до них, уніформи і ще купу артефактів ВВВ. З'явились менти. Все що вдалось з нього витягнути, так це те що він знайшов вхід в ті печери з якоїсь лєвої сторони, а так як склади не вивезли (або неповністю), то він собі і тягав собі потихеньку на продаж.
Потім були довгі пошуки тих же ж входів, але той дід їм постійно всякї лєві входи показував, а коли його прижали, то він сказав що знає лиш один, але він його взірвав, же би державі не дісталось. Потім той дід через пару місяців помер, так нікому нічого і не розказавши. Доречі часто розказували місцеві пастухи, що проходячи пасовищами повз ліс чули періодичний глухий гул по лісі, джерело якого так і не визначили. Менти і тих пастухів знайшли. Почали діда колоти. Виявилось що в тих складах було декілька одиниць техніки, а дідусь їх періодично прогрівав, так як надіявся їх толкнути як справжній раритет. Робочий причому. Але не судилось. Він помер. Потім були довгі пошуки, як спеціалізованими групами, так і місцевими жителями, але крім настрілу і купи перегнившого в землі мотлоху так нічого і не знайшли.
Я до чого веду. Пошуки проводились звичайними методами, без застосування ось такої от спецтехніки. Ліс досить великий - пару сотень кв.га. А маючи такий апарат можна було б багато що нарити, так як карстові печери мають здатність розгалужуватись і утворювати страшенні та важкопрохідні лабіринти. Але все ж надія на те, що хоча б одна з них приведе туди куди треба - є. По крайній мірі я собі так "прикидаю" :) А навіть і без складу, історія про який могла б бути казочкою, якби реальні факти, то спелеологів то б явно зацікавило. Хоча не факт що самі німаки ті печери не рванули (же би не приліз до них хтось випадковий). От. Так що дістати б десь от такий агрегат - і гайда на пошуки! ;D
117180 грн це круто маючи такий девайс можна свою фірму відкривати - шукати всякі комунікації, оренда теж потягне ого-го (до прикладу порохотяг одної відомої марки ціна якого 7 - 10 тис грн. то його оренда 500 грн в день) короче боюсь нам це не по-зубах :D
георадарів не так багато на всю Україну - кількість вимірюється декількома десятками, переважно власники - будівельні контори чи їх грошовиті підрядники. Най ми yar-79 поправит, він в курсі.
Досить примітивний фільм про будівництво метро в різних містах світу і в різних умовах. З нього можна зробити висновок, що будувати у Львові, насправді, не так вже і складно. Тільки дорого...
ось дві цікаві статті, вони, можна сказати, доповнюють одна одну:
http://zik.ua/ua/news/2012/03/08/338205
http://www.magistral-uz.com.ua/articles/chi-bude-metro-u-lvovi.html
судячи з цього, розповіді про осад будинків виглядають відмазкою щодо припинення робіт:
Цитувати— Ми знаємо, що в центральній частині Львова дуже близько знаходяться підземні води. Як мала вирішуватися ця проблема?
— Передбачили і це. Через допоміжні бокові тунелі воду мали намір відкачати, щоб вона не просочувалася крізь склепіння. Масштабна геологічна розвідка засвідчила, що такі роботи ніяк не «загрожували» дубовим палям, які під багатьма будинками центральної частини міста виконують роль фундаментів. Біля багатьох з них прорили свердловини і встановили в них спеціальні прилади, які контролювали рівень підземних вод і створювали багатократний рівень захисту. Якщо ми фіксували осадку грунту бодай на один міліметр, то роботи припинялися і проводилися додаткові застережні операції. Тож тодішні балачки про осадку деяких будинків — безпідставні. До речі, ці прилади справно працюють і нині.
і ще знайшов 2 цікавих матеріали:
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/71/35793/468940)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/71/35793/468939)
В 1989 році мені було десь 12 років, і я памятаю, як мене зацікавив ствол шахти, яка знаходилася за палацом Потоцьких. Зайшовши на територію, там була ця двохповерхова будівля метробуду, де зараз музей книги. Спочатку я оглянув всю територію. Як на диво, ніякої охорони не було, принаймні мене ніхто не зупинив, і я заглянув в ствол шахти. Глибина там була пристойна. Цікавість була така, що я не зміг зупинитися і захотів спуститися вниз. Ствол шахти був широкий, до нього були приварені металеві східки. По них я спустився вниз, внизу була вагонетка на рейках і вода в шахті була по литки. Далі в глибину було видно величезний по діаметру тунель, де напевно далі і був прохідний комбайн, але ніякого освітлення не було, повна темнота і вода просочувалася зі склепінь тунелю. Мені було дуже цікаво що ж там далі в тунелі і наскільки довго він тягнеться, але я не ризикнув йти по тунелю в цю темноту і по воді я поліз нагору. От таке цікаве дослідження було початків львівського підземного трамваю, ствол шахти стояв десь до середини 90-х років, потім шахту засипали, ствол розібрали, посіяли газон.
Перша гілка трамваю мала йти з півдня на схід (вул.Кн.Ольги-Личаківська). Частина цієї гілки збудована наземна, від старого депо на Сахарова до Наукової. Де залишився недобудований міст і де зараз міський центр зайнятості мало бути збудоване нове трамвайне депо. Біля Старого депо на Сахарова трамвай мав входити під землю, а на Личаківській-Мечнікова мав виходити з-під землі.
Друга лінія мала бути з південного сходу на північ (вул.Замарстинівська-Сихів )біля площі Старий Ринок трамвай мав заходити в тунель, а на Франка-Стрийська виходити з-під землі і слідувати по Стуса на Сихів. Наземна вітка цього маршруту також частково почалася будуватися ще за СССР. Було почато будівництво моста на Сихів, який був заморожений, а за Незалежності добудований Кирпою. На проспекті Червоної Калини посередині магістралі зарезервовано ділянку для швидкісного трамваю, де саме зараз будують його турки.
Пересадочна станція яка зєднувала б ці дві гілки мала бути на площі Митній,вхід на станцію мав бути в будинку на розі Личаківської-Винниченка, де є підземний перехід. Через нього мав бути вхід на станцію.
В планах ще мала бути і третя гілка(Сихів-Левандівка-Рясне).
А підземний трамвай і метро у Львові не варто будувати, бо підземний трамвай неможливо, враховуючи грунтові води, а метро можна будувати нижче грунтових вод, але вартість такого метро буде мільярди гривень коштувати,краще закупити новенькі трамваї "Електрон" за ці гроші і побудувати швидкісний безшумний наземний трамвай на Сихів і в інші спальні райони.
Тим часом, нагадуємо за справжнє Львівське Метро, яке потрібне як і громадянам, так і майбутнім експлорерам міста :)
Жилетка корисна, бо окрім того, що виконує попереджувальну функцію, також несе в собі інформаційний заклик до змін на краще.
Копаєте яму у пошуках комунікацій чи дірявих труб? Сміло викидайте свою стару жилетку, та вдягайте ось цю - метробудівець у ямі виглядатиме серйозно!
Чи на ровері їдете у справах, чи прибираєте у темну пору доби, або міняєте пробите колесо Вашого авто - метрожилет буде незамінним. ;D
Якщо хтось захоче замовити такий жилет як на фото, звертайтесь до мене в ПП.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/71/54438/IMG-5533)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/71/54438/IMG-5386)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/71/54438/IMG-5413)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/71/54438/IMG-5431)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/71/54438/IMG-5434)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/71/54438/IMG-5482)
Стаття з журналу "Будуємо інакше", №5-6, за 2001 рік.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/71/54446/Scan10048)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/71/54446/Scan10049)
Дякую за цікаву статтю.
На місці колишнього Бункера (https://explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,5458.msg54490.html#msg54490) на площі Двірцевій схоже що буде станція "Залізничний Вокзал"
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/71/54491/20190417-200130)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/71/54491/20190417-200000)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/71/54491/20190417-200105)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/71/54491/20190417-195848)
Інтервю на Львівському радіо з Віталієм Дубиною з Містопроекту. Впринципі ми і так то все знаємо - таке враження , що той Дубина все з нету прочитав)))
Львівський Підземний Трамвай - чому його не збудували і чи варто робити ще одну спробу (https://www.mixcloud.com/tarasbaziuk/%D0%BB%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9-%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B7%D0%B5%D0%BC%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B2%D0%B0%D0%B9-%D1%87%D0%BE%D0%BC%D1%83-%D0%B9%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%BD%D0%B5-%D0%B7%D0%B1%D1%83%D0%B4%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B8-%D1%96-%D1%87%D0%B8-%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%BE-%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B8-%D1%89%D0%B5-%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%83-%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D1%83/?fbclid=IwAR0SLec3FMwal0D6gmE3VH9v89LnJiWbLIosUxoxvLa7Q_PuvDhx3o53Lxg)