Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Drusja

#581
Скільки проходив по вул. Федьковича і не помічав такої от цеглинки, вимощеної разом тротуарною плиткою.

PATRJA
#582
Дуже нагадало історію як один хлопака з Гамерики таким чином зробив міні реактор в сараї своїх батьків. Тільки нажаль не пам'ятаю де я це читав, цілком можливо, що й тут на форумі.
#583
Hi, momastalker.
1) I don`t know about sulphuric acid plant, because we did not walk there. We see destroyed only four plate near first build with screws.

2) So they exactly there, near a "gipseous hill". Yes we been in other buildings in that site, but in others buildings, that we visited, is in a very bad situation. Machineries left in other buildings are the usually destroyed but the big machineries are stand in there.

P.S. Sorry for my English. Треба срочно підівчити англійську - бо геть кепсько   ???.

to Lesyk хм... таке враження що це саме Вас ми там бачили бо були тут і бачили людей саме в цьому цеху. Чи там ще хтось крім вас був, бо не думаю що ви там щось пиляли? ;D
#584
to Lesyk щось це зовсім не той цех у якому ми були. Може точку на карті поставиш?
#585
Дуже дякую за роз'яснення. Якщо вапно то це добре, бо цезар переживав, що то за хна, коли ногою туди вляпався.
Ще з того цеху бачили, через вікно, як троє дебелих дядьків в сусідньому вищому цеху різали щось автогеном чи просто зваркою (хоча де б вони її включили) бо іскри вали нічогенькі.
#586
Гарна вооооолга їздить по Харкову.
#587
Викладу і я пару фото з своєї Альма-матер Харківської Академії Залізничного транспорту.
#588
А це вже дуже погано, злі дядьки ховають сліди. Може є в когось оффлайн версія цих статей щоб на форум викласти.

P.S. Питання до адмінів, а наш форум бекапиться?
#589
Продовження.
Хотіли зайти до крокуна на горі, але там жваво почали кіпішувати барбацуци тому вирішили повернутись і обійти їх з правого боку по дорозі. Далі вийшли до залізничного мосту і повернули наліво, а потім направо де стояла ще працююча техніка і будка в якій спокійно собі хропів сторож.


Потім пішли вздовж клії біля екскаватора, а точніше крана КЖДЕ-16 (як мене виправив VeNick, сенкс)


Потім дійшли до білого карєру


А далі на пагорб де влаштували собі трушний індастріал обід з салом, чорним хлібом і пивком задимлюючи краєвид лакістрайком.

Індастріал краєвид






Далі попрямували до переходу що на першій фотці з краєвидів і намагались в нього залізти, але двері виявились завареними. Перебравшись через багно, вийшли на колію з наміром залізти в перехід через одні з проміжних сходів. Але обдивившись вирішили піти до невеликого корпусу з старенькими відстійниками.



Навколо цього цеху все жахливо позаростало. Заходимо зі сторони цистерн з білою субстанцією




Стан їхній дуже жалюгідний тому крокуємо тільки по каркасу








Далі йдуть старенькі порослі деревами відстійники, але ще з вцілілим в деякій мірі обладнанням












Відстійники знизу і в серединиі






Далі пробираємось всередину цеху.
Фото з вікна в яке просочився Цезар






Далі вже всередині












Далі зайшли на другий поверх в лівому крилі де адмін приміщення.


Тру графін  :)


Шафки




І їх вміст




А це вже тру іменні шафки




Вміст


Тру фуфайка


Заварений щиток


І цокольний поверх того цеху
Тру компресор


Ємкості


Цоколь не дуже досліджували, та й нема там дуже що досліджувати, бо все там засипано\залито цією ж білою субстанцією.




Всі фото на Pikasi
#590
Попробуємо відновити трошки призабуту тему.
Минулої неділі 31.07 Я і Цезар вирішили всетаки забити на погоду і всяке "не можу чи не виходить" і з'їздити до New Роздолу.
Ранок, хмарна погода, 7.30, приміський, два потухші фейси сідають у маршрутку до Нового роздолу. Їдем, паралельно тестим GPS-гарнітуру на телефоні Цезара, щоб потім трек писати. Приїхали виходим навпроти магазину, затоварюємся ГСМ і "щасливими сраками"  :) і димлячи прямуємо на сірку. По дорозі направляємо жіночку і чувака, який качає колесо в своєму гавтомобілі, на шлях істинний до Жидачева і проникаємо через дірку в огорожі на територію.

Старий добрий цех зі шнеками і протиугонка для балонів




Трушний гак


Вид з крана (сорі за якість всі фотки робились на телефон)


Декілька фото краєвиду з даху








Скоро на цих дахах можна буде відпочивати як в лісі, якщо перекриття витримає










А тут колись були відстійники




Драбинка якою ми спустились з даху


Далі ми пішли в сторону теплотраси і залізли в чорний жолоб по якому й дійшли до обваленого містка над дорогою і колією, що веде до крокунів. повернулись до повороту назад і залізли в корпус. Доречі колією якраз в той момент їхав трушний маневровий тепловоз. (Металхантери тепер вагонами добро тягають  ;D)

Жолоб з чорної плитки, хто вкурсі порадьте що в ньому було.


І сама плиточка. У Цезара виникла мего ідея обкласти нею ванну кімнату.


Залишок крокуна НКМЗ


Черпачок
#591
Ось такого колійного-екскаватора зустріли минулої неділі у Новому Роздолі
#592
Цитата: zaq від 03.08.2011 16:06:52
Планую ще написати про свої враження та історії, що там траплялися.

З нетерпінням чекаємо! +
#593
Плани / Re: Тустань 2011
03.08.2011 08:54:00
Так має бути класно. Ми з дівчиною збираємось їхати туди в п'ятницю.
#594
Цитата: inkognito від 01.08.2011 09:07:58
ЦитуватиФункція контролю радіоефіру
А це що за фігня?

Функція контролю радіоефіру - це функція Monitor - Моніторинг активності на обраному каналі (Checks for any activity within your channel). При її включенні в динаміку постійно чути шум, аж поки не появиться будь який сигнал в ефірі, хоч і дуже слабкий.

Цитата: inkognito від 01.08.2011 09:07:58
Переглянув ТТХ обох рацій - усі однакові, за виключенням вищенаведеної, а також моніторингу двох кАналів одночасно - не певен, що у Мотороли таке є.

Ну я б так не сказав, відмінностей в них достатньо. Врахувати потужність, діапазон частот, можливість зв'язуватись лише з кимось одним з групи при використанні більше двох рацій.

На рахунок батарейок формату АА то вони особисто для мене більш підходящі ніж ААА та й ліхтарики використовую тільки на батарейках АА. А те що їх 4 - як на мене не так вже й критично, хоча дехто може і не погодитись. Доречі там можна використовувати і ААА.

P.S. Взяв вчора поюзати Midland LXT480VP3, так що як опробую відпишусь.
#595
Бур цей мега респектний. Бачив його у роботі, там же. Висвердлює колодязь поки не заповниться внутрішній простір буру, після чого піднімається і витрушує на платформу все що накопилось і знову з початку. Платформа теж механізована і у момент коли бур піднявся подається безпосередньо під ноьго для збору висвердленого. Коли платформа заповниться - вона піднімається і висипає весь непотріб на вантажівку (в ідеалі). І все це максимально продумано і механізовано - тому керує цим монстром всього лиш одна людина.
P.S. Мають же люди хорошу техніку.
#596
Цитата: linuxoid від 29.07.2011 19:08:40
Цитата: Drusja від 29.07.2011 18:45:07
Цитата: :-) від 29.07.2011 18:04:49
Weather Frequency - ВТФ?  Що за величина? Погоду передають, чи як?
Ага тільки внас це, як завжди, не працює. Це для Канади і Гамерики актуально, ну і може ще де є така фіча  :)

Львівський авіадиспетчерський пункт трансює постійно умови для посадки літаків - Львів АТІС (ATIS) частота 128,7 Мгц.

Але нажаль перелічені тут рації цю частоту не слухають. :(
#597
Цитата: :-) від 29.07.2011 18:04:49
Weather Frequency - ВТФ?  Що за величина? Погоду передають, чи як?
Ага тільки внас це, як завжди, не працює. Це для Канади і Гамерики актуально, ну і може ще де є така фіча  :)
#598
Моторола чомусь мені ну зовсім не до вподоби, Як на мене - розкручений бренд нічим не кращий чи гірший за решту. Але це лише моє ІМХО.

Сьогодні ще надибав такий Midland GXT1050VP4 потужніша на 1Вт і тут вже 4 АА акумулятори, це звичайно важче але АА легше купити і ємкість в них порядно більша. А ціна якщо дивитись по тому ж corason-ні на 3 бакса вища.

Функції:

* eVOX - активація без натиснення клавіш
* Різні мелодії виклику
* Вібровиклик
* Функція сканування каналів
* Функція контролю радіоефіру
* Сигнал закінчення виклику
* Блокування і підсвічування клавіатури
* Перемикання потужності
* Індикатор розряду батареї
* Моніторинг двох каналів одночасно


Технічні характеристики:

* Діапазон частот FRS/GMRS(462-467 Мгц)
* Кількість каналів 22 + 28 додаткових.
* Кількість частотних кодувань 38 CTSS, 104 DCS
* Потужність передавача від 0.5 до 5 Вт
* Радіус дії - 57 км. по паспорту.  ???
* Живлення 4 АА / акумулятор
* Розміри 50 х 120 х 42 мм (без антени)
* Вага 180 гр
* Діапазон температур - 30°З +60°З


Ну і прикладу фотки


















#599
Ще дуже цікавить радіус дії. Для тих рацій, що я написав у першому пості вказано 24 милі - в оптимальних умовах ??? і до 1.5 милі - в місті.
Ще знайомий розповідав, що в режимі очікування працюють до трьох діб, скільки в активному режимі поки невідомо. Але тут є плюс бо у більшості рацій такого класу акумулятор - це чотири ААА склеєні в блок, тому з заміною на три звичайні міні-пальці в поході проблем не буде.
Надіюсь на днях випаде нагода поюзати аналогічні рації і перевірити їх на практиці.
#600
Минулих вихідних мав можливість побувати на руїнах Червоногородського замку у селі Ни?рків, Заліщицького району Тернопільської області.
Розташований він посеред урочища на підвищенні, за легендою колись навколо замку все було заповнено водою ріки Джурин і монголо-татари які хотіли взяти замок прорили тунель по якому спустили воду і захопили фортецю.
А на місці впадання ріки в колишній природний оборонний рів утворився досить величний водоспад. Зараз від колишньої фортеці з чотирма баштами залишились дві напівзруйновані вежі і фрагменти стін. У одній з веж залишились частини гвинтових сходів. Перед входом у фортецю колись був монастир від якого теж залишились стіни частина величної стелі з фрагментами розписів та частково засипаний підвал.



Руїни монастиря


Стеля і фрагменти розписів  



Залишки веж








Залишки гвинтових сходів, вид знизу






І тамтешній водоспад