Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - bodyabighit

#43
Отож, десь біля 8 години ранку зустрілась банда біля Порохової Вежі. Це були Le-i-3o, Rufus, ІНТРОВЕРТ 997 , Андрій74 і я. Поздоровкавшись пішли бандою на верхній оглядовий майданчик Високго замку. Наспоглядавшись на ранковий краєвид міста рушили на станцію Підзамче. Десь біля 9:30 сідаєм в поїзд, дві години їзди і ми вже йдемо по колії в сторону села Рокети.






Доходимо залізницею до переїзду, виходимо на дорогу, повертаємо наліво і йдемо по дорозі до лісу в якому мають бути криївки.
Вздовж дороги простягаються поля та канали.






Також тут проходить газопровід



про який попереджає ось такий знак







Відкривається непогана перспектива для фото




Доходимо до лісу



й починаєм шукати криївки. Через пів години пошуків знаходимо ось таку схему.




Виходимо спочатку до самої криївки.












Знаходимо сховище





і шпиталь






Далі обід на природі і ми знову йдемо, тепер вже в сторону Добротвору. Доходимо до переїзду на якому ми звернули в сторону криївок, робимо спільні знимки





й розділяєомсь. Le-i-3o, Rufus і Андрій74 йдуть в сторону дамби, а ми з ІНТРОВЕРТ 997 йдемо експлорити промзону біля золовідвалу Добротвірської ТЕС. По дорозі нам відкриваються ось такі краєвиди електростанції.




Підходимо до промзони





яка судячи з виду тягнеться аж до самої ТЕС






По цих трубах зола (тобто спалені рештки) разом з водою відводиться у золовідвал.



Але про це пізніше. Зараз ми прямуємо до крану що знаходиться найближче до нас



і бачимо що вдалині хтось йде вздовж колії. Перша думка, що це може бути сторож. Чекаємо поки він підійде ближче. Вітаємось. Слухаєм десь біля 30 хвилин історії про саму електростанцію, обіцяємо що будем чемні  ;D і йдем далі досліджувати територію.

Проходимо повз кран.










Далі під'їздна залізниця йде до ТЕС. Тож вирішуєм вертатись назад.





Екскаватор в зарослях.



Якісь промислові будівлі



Можна би було піти і туди, але треба було шукати шлях, бо територію відділяла канава з водою та й ми хотіли потрапити на кран.

Підходимо до крану







й ліземо драбинами вгору.



З кабіни вже було винесено все, що можна винести.





Роблю декільки знимок згори.







ІНТРОВЕРТ 997 лізе на верх крану, а я спускаюсь донизу й чекаю його внизу.

Йдемо далі експлорити будівлі які вже ближче до головної залізничної колії. На вигляд вони вже дуже бідні.







На землі трапляються цікаві утворення.



Йдемо далі









З стелі звисають такі дроти (кріплення) з наростами.





Заходимо в одне з приміщень і бачимо ось таке.





За словами ІНТРОВЕРТ 997, це могло би бути чимось від газового устаткування.







Досліджуємо решту будівель










Далі прямуєм вздовж труб до золовідвалу






Ось тут починається болото в перемішку з золою. Щоб йти далі приходиться шукати тверду поверхню без болота.









Поруч знаходиться якась величезна яма з водою. Можливо це є хвостосховище.



А ми йдемо далі вздовж труб й доходимо до місця, де одна з труб виходить на сам відвал.



Піднімаємось на відвал



Перед нами відкривається ось таке озеро з золою.















Відеопанорама щоби краще передати масштаби



Останньою точкою були два ексаватори, які стояли недалеко звідти.






















Вертаємось назад на залізничну станцію Добротвір. По дорозі роблю ще кілька фото.





Сідаєм на поїзд. Їдем до Львова. На одній із станцій до нас приєднуються учасники вилазки з якими ми розділилися. Прибуваємо до Львова й прощаємось з учасниками вилазки на станції Підзамче. Ось такою в нас вийшла вилазка. Всім хто був +
#44
чи є якісь новини щодо вилазки? буде чи не буде?
#48
Одного теплого осіннього дня вирушили ми з Electri4king, ІНТРОВЕРТ 997 та STALKER у Винники, щоб дослідити декілька об'єктів. Серед них був і недобудований завод "Бакпрепарати". Тим більше, що вже давно збирались його заексплорити але ніяк не було нагоди. Отож ми вже на його території. Заходимо в найбільшу будівлю. Очевидно це мала би бути адмінка. Всередині все пусто. Все правильно, адже завод недобудований. Ось й ми вже добрались до даху нижчої будівлі.








А ось і перші артефакти, ось такі частини годинників, які розкидані повсюди






Тут мав би бути комин чи витяжка




Тепер йдемо у вищу частину будівлі. Всередині нічого цікавого.




Ось ми вже знову вгорі. Звідси добре видно територію заводу.






А також Винники




















Далі приглядаємось до цієї будівлі й берем курс на неї.




Але перше спускаємось в підвал.






Який дуже нагадує недобудоване бомбосховище








Далі вертаємось назад і йдемо до ось цього ангару




Заходимо всередину й бачимо таку картину






Прямуємо до погрузчика







Наш львівський ЛЗА 4081












Решта артефактів цього приміщення








Заглядаємо в будівлю навпроти




Знову пусті приміщення



Біля входу лежить ось таке добро в одному екземплярі





Заходимо в ось цю, останню будівлю ще не досліджену нами.






Тут лежать ось такі ящики, цікаво для чого вони.




Всі будівлі побудовано з допомогою таких конструкцій








Рушаємо до іншої частини цієї будівлі. Там знаходимо ось таке.












Знову підйом сходами на дах. Там знаходимо ще один головний атрибут тру-експлорівця, парвда вже в дещо гіршому стані ніж той, що залишився внизу.




Обережно зазираємо на кпп. Ніби все тихо.




Робимо декілька фото ще звідси. Тут добре видно ТЕЦ-2.




І електропідстанцію, яка розташована поруч з заводом.






Далі спускаємось донизу й деінсталимося з об'єкту.
#49
Отже продовження історії експлорингу копальні

У вилазці брали участь я, ІНТРОВЕРТ 997 та Electri4king

Затарившись живленням до світла, аптечкою, хавчиком, фотоапаратом , сідаєм на поїзд і їдем до місця інсталу. Телепортуємось в підземне приміщення, де починається спуск в шахту.




Зверху поблизу гавкають собаки. Таки зачули незнайомців. Включаємо ліхтарі на мінімальне світло і йдемо до місця спуску. Це місце вентиляційний ствол, обшитий тюбінгом 50 років тому. Кидаємо камінь в ствол. Рахуємо секунди: раз, два, три на четвертій глухий звук від удару об поверхню. Отже, певно метрів 100 вертикального спуску. Драбинок на перших двох прольотах немає. То ж прийшлося трохи помучитися.


Фото ствола зверху



Спускаємось нарешті на саме дно ствола




Далі перед нами відкривається ось такий завал




Але треба рухатись далі. проходимо його навприсядки й виходимо на аварійний похил. В двох місцях на дере'яні сходи обвалилася порода. На стелі також загрозливо обвисають куски породи, тримаючись лише за металеві конструкції тунелю.
Виходимо на перший горизонт. За нашими підрахунками і догадками його глибина між 100-150м. Він зустрічає нас не дуже дружньо.

Перший обвал


Проходимо ще невелику відстань і бачимо другий, ще більший обвал, який до того ж забарикадований. На жаль фото цього обвалу не зробив... Тут у нас виникає вибір: обережно пропихатись через обвал чи вертатись назад і вилазити з шахти. Ми вирішуємо йти далі.
Далі штреки були вже в кращому стані, хоча на деяких, місцями була осипана порода. Побродили ще трохи тими штреками-квершлагами, розбили табір в одному з тунелів, поїли й полягали спати.
Прокидаємось, дивимось, а то вже 10 година ранку. Їмо, ховаєм рюкзаки і всі пожитки в вагонетку і йдемо експлорити це підземне царство.




Знаходимо величезні, бездонні камери. Одна з камер, яка до того ж без захисту.




Видно, що квершлаг тут сверлений.




Йдемо далі по штреку й бачимо такий собі трансформатор на 6 кіловольт в цілком пристойному стані.




Прохідний комбайн в напіврозібраному вигляді




Перекидач вагонеток




Рогатка




Йдемо одним із цих ходів, який невдовзі закінчується ось таким тупиком.




Вертаємось трохи назад і йдемо в зворотню сторону штреку.




Спускаємось похилом на 2 горизонт шахти. Глибина близько 200 метрів від поверхні землі.




Перше, що бачимо це ось такий двигун для намотування тросу.




Виходимо на широкий штрек.




Далі йдемо цим штреком. Він значно ширший ніж ті, що були на першому горизонті. Раптом бачимо дуже багато вагонеток і вантажні механізми. Масштаби вражають.




Очевидно це вантажне депо.




Шахтний екскаватор.




Все дальше і дальше ходимо штреками другого горизонту. Натрапляємо на трансформаторну кімнату.




Бредемо далі.




І знову бачимо трансформатори. Але тепер вже на вагонетках. Цікаво скільки їх ж тут? Певно достатньо.




В деяких місцях на горизонті валяються пусті коробки від вибухівки. Одна з таких коробок




Ще один прохідний комбайн, вже на другому горизонті. Дещо в кращому стані ніж той, що на першому.








Останній його слід в породі цієї шахти, у якій він залишиться назавжди.




Також на цьому горизонті знаходиться ще пожежний склад. Подекуди лежать запилені вогнегасники.




Далі час вже вертатись в наш базовий табір. Вертаємось, відпочиваємо і починаємо важкий шлях підйому. Ох і важко ж було тягнути 12 кілограмовий рюкзак нагору. Це було моєю помилкою. Зате переконався на власному досвіді, що не варто тягнути в такі місця важкі та ще й об'ємні сумки.
#51
Якийсь цікавий літак, невідомої мені моделі. Цікава його конструкція. Двигуни ззаду. Розумію, що тут не форум любителів авіації, але можливо хтось підкаже, що це за літак) Сфотографовано приблизно 2 місяці тому.





Також минулого місяця знову була нагода сходити до аеропорту, щоб познимкувати літаки. На жаль всі літаки злітали в протилежний бік.

Bombardier CRJ 900, авіакомпанії Lufthansa










Boeing 737-500, авіакомпанії Белавіа











#52
Колишній римо-католицький костел в Зашкові. Знаходиться ось тут














Покинута капличка у селі Відники 1909 р.



















#53
Були тут з Electri4king та ІНТРОВЕРТ 997 в вересні 2016 р. Територія цієї недобудови вже обгороджена новим залізним парканом. Проте ми все ж знайшли дзюрку для інсталу. Після того як ми потрапили в будівлю, відразу ж почали шукати вихід на дах. На поверхах і так нічого особливо цікавого не було, та й ми поки не знали чи була там якась охорона. Коли вже піднялись на верх, почули раптом як почала грати якась музика. Спершу подумали, що від будки сторожа, але виявилось, що з вулиці. З будки через комин йшов димок, а отже якась охорона тут таки була. Коли спускались, почули голоси біля будівлі, нарахували 3 охоронців, один із з них щось збирав під самою будівлею, як раз біля тих сходів, якими ми спускалися. Тож ми довго не думаючи швидко зникли з об'єкту. Сторож нас напевно бачив але йому не хотілось за нами бігати. Трохи нових фоток.




























P.S. Як їхав недавно в маршрутці по вул. Стрийській, дзюрки в огрожі вже не бачив.
#54
Обговорення тут
#55
Основна тема тут
#56
Находившись з ІНТРОВЕРТ 997 та Electri4king по залишках Новояворівської сірки ми згадали, що бачили на карті позначений закинутий басейн. що належав санаторію "Шкло". Отож ми вирушили на його пошуки.

Санаторій нас зустрічає ось такою стелою




План санаторію при вході




Санаторій діючий, хоча на його території є й декілька закинутих будівель










Шукаючи басейн зустріли




На території санаторію є також озерце з місточком






Ось ми вже й найшли те, що шукали












Ще одна закинута споруда біля басейну, можливо це була колись котельня хоча будівля щось не схожа на неї








Ще один закинутий будинок









#57
Літня вилазка з Electri4king та Інтроверт997

Крокуючий екскаватор УЗТМ 20.90, що залишився














Кран БК-1000












Ще живі адмінбудівлі сірки






Покинуті адмінбудівлі по другий бік озера від екскаватора




По дорозі на збагачувальний завод




Ще один екскаватор




Залишки заводу


















Дамба біля заводу








#58
В мене працює нормально. Може й бувають деколи глюки з нею але вони і раніше були
#59
Фотографії не відображаються, альбом недоступний. Чи можете якось поправити?
#60
Boeing 757-200 (Azerbaijan Airlines) йде на посадку