Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - :-)

#441
Цитата: SANECKA від 26.07.2011 10:28:55
Є маршрутки і до самої Орбіти але вони їдуть десь в 11:00 , а ми будем в Черкасах десь в 5 ранку так шо нам цей варіант не підходить.
В Черкасах співробітники кажуть гарно і дівчат багато разних красівих-незайнятих. А так коли машиною проєжджав, то таки кумедне місто із однією головною вулицею чи то пак бульваром, не пригадую вже. Там є АЗОТ, підприємство велике ну і Черкаська ТЕЦ як наслідок. ::)

І зручніше добиратися до Києва і з Києва туди, пересадки і трохи дорожче, але все ж зручніше. Але маршрутка кажуть грн. із 60 буде.


О, щойно підказали, їхати до станції Шевченко, а потім маршрутка до Черкас, кажуть десь 10грн.
По Шевченко багато поїздів ходить зі Львова і до Львова, проїжджав там часто.

А щодо недобудованого реактора сумніваюся, після 1986-го її перепрофільовувати почали на ТЕС, чи газомазутну чи пиловугільну того вже не скажу, але труба таки є. Але потім ще раз подумали і кинулися тої ідеї.
#442
Дороблятиму або сьогодні на роботі ябо якось так. У мене там новт слабенький, ібо старенький, а наразі я втрапив під мєго-зливу тому бажання інші троха.
#443
Висновки про дискусії:

Коли учасники форуму беруться з чужу роботу, це печально. Починають за когось вибачатися, комусь щось вказувати, якось не по-фен-шую, на мою самовпевнену, єдиноправильну думку, яка стверджує що кожен заточений під якусь певну дію і має виконувати саме її, а не пхатися куди не слід.

Цитата Покальчука давно вже стала літературною нормою, грубості і вульгарності тут немає. Просто відсутні, через високий рівень розвитку читачів, відповідно через високу їхню здатність до синтезу понять. Про буквальне розуміння мова не йде, хоча як варіант.

А так то "дрочити" - можна сказати архаїчний (через власне "рукоблудне" розуміння більшістю населення) відповідних слова "дратувати". Принаймні ще в 60-х роках ХХст. це в сільській місцевості Західної України мало саме таке значення і нічого вульгарного в цьому слові не було.

І ще цікава особливість, оце кілька тем останніх де дискусія, то люди які є неправими або не досконало висловлюють свою позицію, внаслідок чого явно програють своїм опонентам, починають звинувачувати останніх у твердолобості, недостатній проінформованості, перекручувати факти (скоріше за все, внаслідок відсутності необхідних мікроелементів та мінералів у воді, вони це все саме так і розуміють, тому це інформація "як я це розумію") і т.п. Впізнаю у цьому tereveni.org.ua/ Навіть тролі із тих же місцевостей родом. ;D
#444
Цитата: Sensei від 24.07.2011 23:33:27
так прийнято в людей зі сходу та іншого народу.Зокрема ретуал пішов з Тайланду,Індії,Африки то що...
Предки, предки... ну в кого звідки.
#445
Цитата: Alter від 24.07.2011 22:53:35
Та воно то так, але є купа методів уникнення розгвинчування гайок.
Ем, не факт що вона розгвинтилася, гроверки ж там стоять як правило. Можливо вона ен докручена банально. :) Та й часто законтрогаєні чи із шліщом з'єднання обертаються але не розгвинчуються. Це ще не найкритичніше що на коліях бачив. :-\
#446
Оскільки Lesyk дуже крутий і популярний тру-дослідник тепер, то я теж хочу бути крутим і популярним, і тому я рішив із ним тусити наразі.
Зустрілися біля Менори, була то субота, 23,07,2011, коли Alter гуляв колією на південь і пішли собі до Підзамча бо звіт називається що звідти то й туди іпшли.
Дорогою трапився чудовий зразок майстерності наших місцевих умільців, що виражається у вмінні із харчової нержавійки робити разні красіві речі.

Потому був переїзд який переходить у міст, але хоча поїзд їде і верхом, переїзд блокується полюбе, хз чьо так, певно на сигналізаційному щиті то всьо одна лампочка показує. НА фото можемо спостерігати істинну тінь пані - червоний каптурик несе пиріжки бабусі.

Потому воззріли якийсь будинок із вапняним басейном, позаду якого був (і до нині певно є) великий баняк чимось підпертий.

Всередині будинку тельферок із грейфером, дивно що досі висить і ніхто його ен експропріював, певнотому що двигун експропріювали загодя.

Лесик рішив що треба трохи поматрацити, чим активно і зайнявся

Але наливши свій шлунок соковинкою, розчарувався, коли побачив цілу калабаню абсенту. Правда бадяжений він був, зате халява.

Абсент  торкнув, наш бравий Лесик почав дряпатися на стіни.

Інформація для читаючих - абсенту там багато, різні сорти в різних коритцях.

Така собі непальона реклама соковинки експлорерами

Вищезгаданий підпертий баняк

Кароч підпора то є конвеєрна естакада, у які ми знайшли дірку

та й подалися через нею до вимаршу вперед і вгору-вгору

юним механікам буде цікаво як виглядає рама конвеєра, і також це було заготовкою для відмазки - студенти-механіки з Політеху, роздупляємося як то все виглядає. Доречі, плуг для скидання сипучого матеріалу із стрічки конвеєра

підніматися було захопливо та дуже цікаво

якщо висунутися із вікна то відчуття горизонту ще було

але якщо дивитися кріз віконця із середини то така собі дезоріентація була наявна

виробничі приміщення поруч

багато метрів вниз у нездоланній дірці, яка підстерігала нас у самому верху конвеєрної естакади


Далі про наші невдачі буде завтра, бо пізно вже, треба спати і загалом я не в настрої, думаю, от які ви всі матрацники, я такий весь пузатий там лажу, а ви всі такі молоді і красіві ні. Злий я, от.)))

Наразі на роботі, ТП майже зіпсувала настрій, але таки не повністю, тому плювання жовчю буде не таким досконалим як вчора.

Розвіємо інтригу довкола нездоланної дірки - Lesyk є настільки крутим, крутіший ніж чак норіс, тому ми таки її здолали і потрапили в середину баняка, він же силос зберігання щебеню. Всередині розташований цікавий механізм, якби мені ті знання тоді як писав курсову на схожу тематику, ех...
Отже про механізм:
щебінь чи яки інший сипучий матеріал подається стрічковим конвеєром на головку силоса, після чого потрапляє на розподільчий механізм (назву його так, бо так я б назвав його), який розподіляє матеріал між комірками. Ну так, комірки є в силосі, тобто не просто величезний баняк, а з перегородками, кожна із яких напевне має свою розвантажувальну систему - лючок із шибером. Власне підхід конвеєрної стрічки до розподільчого механіму.

Сортування по комірках відбувається шляхом переміщення конвеєрної стрічки із дифузором по направляючій рейці, по колу. Підїжджає ця вся хрєнь до комірки, яка завбачливо загратована на випадок падіння працівників та крупних кусків матеріалу і сипле туди. Потім в іншу і т.д.

Хоча як варіант, це все об'єднано, тобто є таки єдиною ємністю, а таке розсипання куди попало ведеться задля рівномірного розподілу матеріалу, відповідно рівномірного розподілу напружень конструкції, відповідно підвищує стійкість та зменшує можливість руйнування такої чудової споруди.

От комірка ґратами

А якщо таки окремі ємності, тоді є можливість зберігати різні за своїм походженням і фракцією матеріали, або запобігати його злежуванню, шляхом поступового і почергового розвантаженні із одної чи іншої ємності.

Нажаль таки не надто заглядав в середину, більше по сторонах і прислухався. 8)

Вид із вікон головки силоса



Розібрані ферми мостового крана, чомусь майже сльозу вибиває, а колись він був молодим і сильним, піднімав всього багато.

Потім наш герой титан і напів-бог в одній особі Lesyk каже: "Пацан, чуєш пацан! Там є сходи! Давай на дах! І покажемо всім їм "фак"!!!"

На даху так нічьо, трави дофіга

і ТЕЦ-2 видно

А ще вночі вся територія просвічувалася потужними світильниками. Наразі час змусив їх до бездіяльності

Загалом нашому герою сподобалося, каже об'єкт зачьот!

Ще раз кинули оком на довколишні краєвиди і почали спускатися

Кілька поглядів "за борт"

Якось так дивно дерева ростуть, хмм...

А з непереборної дірки падати так немало, можна встигнути крикнути щось на кшталт "Агсл!!!" чи там "Бть!!!".



Кнопка зупину конвеєра.

Вид в конвеєрну галерею зверху, загалом враження що шахта ліфта

Наш супер-герой хвацько долає непереборну дірку

Опорні ролики конвеєра

Ролик який запобігає сходу стрічки конвеєра, я тут зробив те що в Alter'а прописано: "Прийшов, побачив, розкрутив".

А цей кінцевик має зупинити конвеєр в рачі якщо обхідних спалить якусь несправність.

Звалили ми із тої апасної території, зазняли на пам'ять це чудове дітище інженерної думки та й пішли собі далі.

Побачили витік Полтви. Супермен Lesyk каже що смердить не так як під Полтва, каже внаслідок того що із Рясного притока, вона псує весь аромат.

Опора-шланг

ТЕЦ вже недалеко, серце в грудях починає битися радісніше.

Натрапили на теплотрасу, Lesyk'а засмучує намагання з боку "ЛТЕ" перешкодити нам мандрувати теплотрасою. Але він дуже крутий тому таку перешкоду і три інші ми подолали.

Серце б'ється все радісніше і радісніше

ше радісніше

Навпроти силоси для цементу - також приємно для ока інженера

Ще радісніше

А тут вже стрілка лічильника ударів в червону зону перемістилася

Фінішна пряма

Перед нами гостинно відкрила ворота така чудова споруда як ТЕЦ-2

Вузол пересипки. Річ в тому, що ТЕЦ-2 була спроектована для спалювання вугілля Львівсько-Волинського басейну. Але заборона ще у 80-х на застосування вугілля у великих містах та розвал Союзу призвело до припинення будівництва.

Зважаючи на те в якій наразі Україна ситуації із газом, на якому наразі працює ТЕЦ-2, як на мене було б варто продовжити будівництво паливоподачі, та нових котлів які працюють за новітніми технологіями. Таку собі реконструкцію зробити, але на це треба багато грошей та голів.

А наразі стоїть воно все не повністю функціонуюче. ТОбто повністю не функціонує. Та й вугілля кажуть наразі заледве на Бурштинську ТЕЦ вистачає, Добротвірську вже ніхто серйозно не сприймає, в колах спеціалістів подейкують, що якби "Західенерго" закрило останню, то вийшло б в плюс, а так банкротиться, щоб "Східенерго" і "Західенерго" стали "разом".

Естакада, і вагоновловлювач, який таки виконав свою функцію.

Видно недомонтовану галерею паливоподачі. Наразі там функціонує два водогрійні котли, які розраховані на спалювання вугілля, електрофільтри на виході звичайно ж є.

Підозрюю що тут мала б розташовуватися паливна контора.

Йшли ми йшли, кароч обід нідед, та ще й таке чудове місце. Тому на сходах вузла пересипки скушував броколі із оливковою олією. Наш герой відмовився, каже це не тру, він їсть лише м'ясо. Апасний він я вам скажу.
#447
Намальна колія, сам же механік маєш розуміти що дещо без вібрації не загвинтиш))))
#448
Цікаво він коханець чи жінка на "балкон" виганяє курити?

Реклама Підзамче.



Вагон не знайдено.

Рибалка в Полтві? Баян!!!!!!!! (Високий Замом, 11 березня 1995 р.)

Охорона на автонавантажувачі таки існує. Залишилося знайти відеонаглід. ;D

#449
За всіх порішали, юлє там. ;D
#450
Цитата: linuxoid від 23.07.2011 21:12:48
Є в мене думка сходити туди якось ввечері в грозу з плівочним фотоапаратом. Все життя мрію зняти блискавку..
Ем, ну вишка наче над місцевістю домінує)))))
#451
угу, попротестуй, і тебе прокленуть і відлучать від церкви.
Ще й бабок натравлять, а ще виявиться, що твій начальник - релігійний фанат, кароч ппц тобі невірному антихристу. 8)
#452
От ми так собі стєбемося, а за трохи часу раз, і біткоін міжнародна основна вільноконвертована валюта, а ми бомжуєм. Все може бути.
#453
АТІ - таки найпотужніші. 8)

*ша похоліварим, але ні, модер прикриє це все*

А обчислення від мєга-програми для моделювання можна віддати частково на відяху замість процесора?
#454
Цитата: Mike від 21.07.2011 23:42:42
Цитата: :-) від 21.07.2011 23:26:21що к-ть одиниць скінченна, навіть чітко окреслена.
Тут ти дико помиляєшся, бро. Ефективне застосування вищої математики творить чудеса :) Досягнення цього самого "кінця" в найближчі століття нереальне за абсолютно будь-яких умов.
Проте як круто звучить аргумент про відсутність інфляції і скінченність "халявних" коінів ;D
Цитуємо неукраїномовну вікіпедію: Економіка - відмінності від інших валют:
Код Select
Общее количество денежных единиц не превысит 21 000 000 биткойн.

Ну і де помилка? 21 тисяча тисяч біткоінів це дуже наівть скінченне число, це як на 21-го чоловіка по тисячі тисяч, або на тисячу тисяч чоловік - по 21 отих монеток.

Блін, а що за робота виконується і нафіга відяхи? Може краще в хоррошому розширенні щось повалитися?
#455
Нє ну що піраміда це панятно, власне чекав що в ході розмови топікстартер це оголосить, але ні. Зіпсували плани, нафіга? >:(

АЛе ж блін, такі просунуті люди, і вікіпедія і всьо такоє, і чьо на таке ведуться, тим-більше, що к-ть одиниць скінченна, навіть чітко окреслена.
#456
А давайте знищимо цю систему зсередини!!! :D (c)


Відсутність контролю породжує всілякі непозитивні збурення. Це спосіб мати гроші з нічого - одвічна мрія нероб. Принаймні виглядає що з нічого, певне скоро електроенергі вартуватиме більше як виготовлені гроші.

Таке враження що це ще один інструмент закріпачення, а-ля гугла та його сервісів. Та й яка конфіденційність в неті? ;D

А загалом цікава річ, скоро будуть все ж коробки типорозміру ікрохвильовки, можна буде тістечка в асі передавати і пиво, ага. Просто контрол+V надцяь раз і співрозмовник наїджений/впитий. ;) Таки все є енергією, але скільки її треба для вироблення одиниці матерії, це інше питання, чи вигідно.


І все ж таки, яким чином ті гроші генеруються? Внслідок чого? От переглядати сайти то я розумію, чи там копірайтинг, а це?
#457
Пачитав вікі, ніфіга не поняв окрім що бабло електронне.
Внаслідок чого воно з'являється? Юлє таке обладання на нього?
#458
Будучи у відряджені мав можливість попрацювати із спеціалістами, які монтують металоконструкції нового саркофага, були вони там якраз в той час, коли автор відвідував Зону. Кажуть там друззя правоохоронці із прикордонниками на пару всю територію прочесували на квадроциклах і багацько наловили "сталкерів". Можемо зробити припущення що Romel'ю шалено пщастило, або всього лиш серйозний підхід до справи. 8)
#459
На старенькому новті з яким  відрядження ФФ 3, власне наразі ним і пишу.
Приїхав додому а там вже ФФ 5, але щось звикнути не можу, не нравицця мені розташування вкладок над закладками та іншим. І багато аддоів попадало, хоча кажися швидшим став, принаймні вантажить кажися менше машину, але можливо лише через аддони.
#460
Цитата: Golem від 11.07.2011 11:26:53
питання до знавців залізниці: яке призначення цього ромба посеред колії?



Маю на увазі ромб, що формується з рельсів всередині колії. Коли колія проходить на мості чи в тунелі. Варіант що це заапсні рейси не приймається, бо вони часто менші за основні. 
Я канєха не знавець, але дамаю для жорсткості полотна воно. :)