Може трохи не в тему, але завжди мав думку що витоки Полтви знаходяться на Майорівці, а те що тече під Вітовського та Стуса то її притоки. Чи таки ні? :o
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Show postsЦитата: YserL від 02.04.2012 00:16:01А ти не знав про цей блог?
Класний блог.Читаю, слюнки капають)
Цитата: Dima_Bear від 26.03.2012 23:24:05
а зараз як там ситуація, можна піти подивитись?? Розклад польтів хіба той що є на оф сайті : тут чи є якісь ще додаткові (військові)??
Цитата: wunaro від 26.03.2012 23:46:06
а зара в які дні сідає антонов і в які години хто зна
і як туди попасти шоб пофоткати?
Цитата: zaq від 11.02.2012 21:11:30Не заняли б. Річ у тім, що наші нові автобуси не можуть конкурувати з європейським секонд-хендом, який кращий і якістю і ціною(попередні власники віддають за безцінь, особливо пижики).
От якби тоді вони почали їх випускати і зайняли б нішу маршрутних перевезень замість "пижиків" та вантажних "мерсів"...
Цитата: Estel_Shmidt від 17.03.2012 02:50:50доречі хтось може мені пояснити як в слово вставляти ссилку ;D...бо я в цьому темний!)Жмеш "Цитувати" по повідомленні з тегом що тебе цікавить - і тобі відкривається код повідомлення з прикладом як таке зробити. По такому принципу можна дізнатись як створити будь-який тег який тебе цікавить і не тільки на цьому форумі.
наперед дякую :)
Цитата: Bottlehunter від 13.03.2012 17:48:49Сьогодні-завтра перекладу пост на російську і розміщу на форумах Києва, Харкова, Дніпра. Щоб вже вважати міні-дослідження повністю завершеним. А потім вирішу що робити далі - Забити чи рухатися далі...Навіщо перекладати? :-\ Київляни, харків'яни та дніпропетровці тебе чудово зрозуміють українською...
Назва | Розташування | Висота (метрів) | Кількість поверхів | Тип | Рік готовності |
Церква Ольги і Єлизавети | Привокзальна - пл. Кропивницького | 85 | 2 (?) | церква | 1903-1911 |
вул. Зубрівська 49 | Сихів - в центрі Сихова трохи вглуб масиву | 66 | 17 | житловий будинок | 2007 |
Успенська церква | Центр - біля Підвальної | 66 | 2 (?) | церква | 1591–1629 |
Ратуша | Центр - пл. Ринок | 65 | ? | офіс (адміністративна будівля) | 1851 |
просп. Чорновола 99 | Чорновола - за Аресном по Чорновола | ~60 | 16 | житловий будинок | СРСР (?) |
просп. Чорновола 103 | Чорновола - за Аресном по Чорновола | ~60 | 16 | житловий будинок | СРСР (?) |
вул. Панча 18а-18в | Чорновола - трохи вглуб масиву за Аресном | 57 | 17 | житловий будинок | 2008 |
Податкова адміністрація | Стрийська | 53 | 14 | офіси (адміністративна будівля) | 1986 |
вул. Пасічна 104 | Південна Майорівка - перехрестя Вашингтона і Пасічної | ~50-52 | 16 | житловий будинок | СРСР (?) |
Видавництво "Вільна Україна" | перехрестя Стрийська - Володимира Великого | ~50-52 | 14 | офіси (адміністративна будівля) | 1973 |
вул. Чукаріна 6 | Сихів - біля Шувару | 50 | 15 (16?) | житловий будинок | СРСР (?) |
Назва | Розташування | Висота (метрів) | Кількість поверхів | Тип | Рік готовності |
Високий замок | Центр - г. Високий Замок | 192 | - | телевежа | 1972 |
Назва | Розташування | Висота (метрів) | Кількість поверхів | Тип | Рік готовності | |
готель "Карпатська столиця" | Окружна - виїзд на Борислав | 101 | 20 | готель | 2010 (досі завершують) | |
Новобуд на вул. Суховоля 54б | центр західної частини міста, біля Бювету №2 | 71 | 18 | житловий будинок (?) | будується | |
готель "Ріксос-Прикарпаття" | Південний-Захід | 58 | 14 | готель | 2003-2005 |
Цитата: onyx від 17.11.2011 12:03:45Ну тоді можна потерти мій необачний флуд. Для мене усі ракети то одне ціле, оскільки ця тема в деталях мене очевидно цікавить значно менше ніж вас :)
Ракети мене звичайно цікавлять, причому любі :) але тема все-таки не зовсім про ракети, а про бази зберігання ядрених боєприпасів. А всі ракетні позиції р-12 і піонерів файно позначені у файлі 43 RA-UA.kmz який колись викладав inkognito.
Цитата: :-) від 02.11.2011 00:27:10Так от, запропонована система із пересадкою водіїв на різний транспорт протягом дня власне і була ініціюючим зарядом. Я не володію відомостями, чи вельмишановний ПА має довід керування різними транспортними засобами в умовах складної дорожньої обстановки протягом дня. Певне навряд (я теж :), хоча бувало із обладнанням), як і розуміння організації руху громадського транспорту поза маршрутом (з депа-в депо), хоча останнє певне наявне, ібо карту маршруток склав.Я й не пропонував цей варіант як щось реальне(а навів теоретичний варіант), просто звернув увагу що головний недолік твоєї ідеї не в обідній перерві додаткових водіїв, а в обідній перерві додаткових автобусів(та фінансах для закупівлі цих автобусів).
Найперше пошлють Вас водії. Вони і так у нас не надто ввічливі.Як і я.
Цитата: :-) від 02.11.2011 00:27:10Критики достатньо щоб ти образився?)) Не сприймай все так особисто. Коли я висловив зауваження до твоїх роздумів своїми роздумами - я не підрозумівав нічого проти тебе.Висер №2Написати цей пост змусила профанація з боку пана дописувача який користуєпідарськогоаватара злегка еротичного змісту (ПА). Наперед прошу у вельмишановного паньства пробачення за якісь незрозумілі буквозбіги - клавіатура доживає останні дні.
Цитата: crush від 01.11.2011 22:38:54Я ось тут тобі лінк привів. Які 99%??
народ присвятіть 1-2 години гуглінню на тему загальної концепції реорганізації громадського транспорту.і будете здивовані..шо вона не обмежується лише нової маршрутною мережою.не буду нічого описувати...хоча і добре в цьому орієнтуюся.бо ссилки шукати не хочу...а слова без ссилок..тема для дискусій.єдине що скажу ..що всі пункти цієї стратегії...зараз в процесі реалізації..а не тільки в планах...і з імовірністю 99%...таки будуть впроваджені
Цитата: Alter від 01.11.2011 22:04:06То якраз головна проблема. Якщо не буде грошей - про все інше і говорити не слід.Тобто якщо фінансування обмежене, то й робити нічого не слід? Слід робити. Ти просто в своїх ідеях не враховуєш цей факт обмеженого фінансування.
Цитата: Alter від 01.11.2011 22:04:06Раз вже щось робити - то нормально. Люди - не дрова, і возити їх в причепах пасажиромісткістю 42поліна/машину є негуманно. Сьогодні їхав з Левандівки газелькою "дельфіном". Думав хребет посипеться.Чи варто говорити "Хочу трьохкімнатну квартиру в центрі", якщо грошей у тебе на це немає? Я розумію що хочеться, але грошей накупити новеньких автобусів та набудувати хайвеїв реально немає і найближчим часом не передбачається.
Цитата: Alter від 01.11.2011 22:04:06Я не піддавав сумніву що це покращить ситуацію. Питання наскільки :) Міські вулиці - не шосе, особливо не розженешся і значна частка часу йде на простій в пробці.
Менша кількість ремонтів є причиною зменшення об'їздів, підвищення швидкості проїзду і взагалі то є краще в плані шуму та знищення автомобілів. КЕП.
Цитата: Alter від 01.11.2011 22:04:06Займаються... В цьому ж пості ти пишеш що як вони назаймалися ти відчув своєю спиною :)
Ну взагалі-то є ціла наука, яка займається розрахунком пасажиропотоків (машинопооків? хз) і їх оптимізацією з ціллю зменшення питомого навантаження. Введення системи регулювання типу світлофора, нормальної розмітки, нові розв'язки і т.д. Якщо пан добре знайомий із запропонованою новою схемою, де враховані радіальниі маршрути, то він повинен був зауважити, що крім пункту про впровадження нових автобусів підвищеної (!) пасажировмісткості буде введено нові схеми проїзду для найбільш навантажених вулиць та перехресть. То і називається "упорядкованість".
А для більш глибокого аналізу на те є фахівці, які, я собі так думаю, на то вчились
Цитата: Alter від 01.11.2011 22:04:06Щодо платної стоянки... Подивіться на те глобальніше. Якщо мова йде про те, де взяти гроші, то це аж ніяк не вихід, бо одержані фінанси не виравдають обурення. То є моє ІМХО. Якщо ж введенням грошового стягнення планується зменшити бажання людей проїжджати через центр, то будь ласка, але тоді треба продумати об'їздні маршрути. Не всі ж їдуть лиш на площу Ринок подивитись, більшість їде транзитом.Це б мало і ту і ту мету.
Цитата: Alter від 01.11.2011 22:04:06прохання до шановних модераторів - виріжте оті демагогічні пости в якусь нову темуПідтримую.
Цитата: Alter від 01.11.2011 19:25:371. Фінансувати це хто буде?
Так що вирішення проблем полягає лише у кардинальній оптимізації транспортної системи, що буде включати модернізацію рухомого складу, покращення якості дорожнього покриття та хоча б мінімальна упорядкованість руху маршруток та їх синхронізація.
Цитата: Alter від 01.11.2011 19:25:37П.С. Чув колись від одного дядька, що вариться в тій справі, що буде розроблена схема руху для радіальних маршрутів із забезпеченням контролю із диспетчерського пульта через GPS. Наскільки то реально - покаже час.Реально і не дорого. Але... неефективно? Тобто, тут треба вішати ще табло на кожній зупинці т.д. і т.п. і пасажир буде знати коли приїде маршрутка. Але проблеми перегруженості маршруток - це практично ніяк не чіпає.
Цитата: Alter від 01.11.2011 19:25:37З того всього адекватним є лише перше. Але навіть його забезпечення через культуру водіїв є сумнівним. Все інше - чистої води брєд. Де ви в центрі нові дороги поставите? Куди розширювати? А про зміну графіку роботи я взагалі мовчу. Скажи це якомусь директору чи солідному менеджеру - обсвистає з ніг до голови. Платний в'їзд - на це погодиться лише політик-камікадзе - люди не поймуть, скажуть щось типу "он вже і тут дерти гроші будуть, кровопивці чортові"! Фактор електорату та бажання догодити всім ще теж ніхто не відміняв.