Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Mike

#41
Може трохи не в тему, але завжди мав думку що витоки Полтви знаходяться на Майорівці, а те що тече під Вітовського та Стуса то її притоки. Чи таки ні? :o
#42
Був в тих краях. Проблем з добиранням нема ніяких. Дорога з сторони Нересниці краща і там перевал з непоганим краєвидом. В самому селі все просто - по селі йде дорога поміж хребтів - в кінці дороги КПП заповідника за яким печера.
Окрім перечи там є здоровенна однойменна скеля "Молочний камінь". Скелю трохи видно ще з села.
Дуже вразила чистота заповідника, не бачив жодного признаку сміття в лісі!

Печер там повно! Деякі уже ближче до Малої Угольки. Простих туристів пускають лише до Молочного камню, тільки туди веде нормальна стежка, та й в багато печер без спецобладнання не залізти. Самому знайти інші печери - марна справа, але можна полізти туди разом з хлопцями з Ужгорода.
Печери там унікального утворення(вже не пам'ятаю якого) і серйозно відрізняються від Подільських. Також в них знайшли стоянки первісних людей.

"Молочний камінь" уже має певні признаки туристичності(коли люди заходять в печеру і там темно - вони часто запалюють вогонь(сірники, зажигалки, смолоскипи тд), дим з якого осідає на стінах і нищить її красу, таким чином люди понищили дуже багато печер, включаючи Медову печеру під Львовом). Інші печери в значно кращому, можна сказати первозданному, стані.
Також маю сказати, що сам "Молочний камінь" не є сильно глибока, буквально кілька кімнат, але доволі високі, можна вільно зайти й оглянути. Якщо там є кажани - не думаю що можна зайти туди і їх не потривожити. Якщо звичайно ціль не постояти біля печери, а зайти всередину з освітленням.

Є фотки... у мене там сів фотоапарат, але мають десь бути фотки з телефона. Спробую знайти. Координати більшості печер теж мають бути.

Доречі, недалеко, біля Нересниці, є ще одна група печер. Черлений камінь. Там теж доволі цікаво, хоча признаків туризму(КПП, лісник, протоптана стежка) там немає. По суті група печер під Уголькою і Черлений камінь - це усі печери Закарпаття, окрім них на Закарпатті печер нема :)
#43
Цитата: YserL від 02.04.2012 00:16:01
Класний блог.Читаю, слюнки капають)
А ти не знав про цей блог?

Ось ще з тої ж компанії:
http://metrobuildivec.livejournal.com/
http://dfaw.livejournal.com/
http://viatorus.livejournal.com/
http://81412.livejournal.com/
http://dsavenko.net/
http://ked-pled.livejournal.com/

http://russos.livejournal.com/ - росіянин, пише про російське. Але на відміну від усіх попередніх дуже часто.
#44
А просто почекати до кінця перевірки не пробував?

Цей синій екран - перевірка Віндовсом диску. Йде вона довгенько, після закінчення має загрузитись операційна система. Перевірка повинна сама визначити й помітити усі несправні сектори.

Проблема несправних секторів в тому, що при попаданні на них поточного програмного коду виникає збій системи.

#45
Цитата: Dima_Bear від 26.03.2012 23:24:05
а зараз як там ситуація, можна піти подивитись??  Розклад польтів хіба той що є на оф сайті : тут чи є якісь ще додаткові (військові)??
Цитата: wunaro від 26.03.2012 23:46:06
а зара в які дні сідає антонов і в які години хто зна
і як туди попасти шоб пофоткати?

Місце на цвинтарі: http://www.wikimapia.org/#lat=49.804667&lon=23.9641213&z=17&l=37&m=b
Потрапити можна з села Скнилів (автомобілем можна підїхати під сам цвинтар, або 199та маршрутка і трохи пішкаруса) або пішки з кінця Кульпарківської.
Краєвид звідти просто захмарно крутий. Місць де можна так зблизька спостерігати за слітною смугою в Україні дуже мало.
Якось бачив там журналістів :)

Також можна забрести в кінець злітної смуги з сторони Кульпарківської, щоб подивитись як літак їде прямо на тебе і злітає перед тобою, або летить низько над тобою перед посадкою.


Щодо часу і розкладу: бував там з десяток разів(різних років), часто відвідувати(кілька раз на місяць) надоїдає, а без цього сучасний розклад не скласти, тому сумніваюсь що хто знає розклад більше ніж розклад авіарейсів на сайті аеропорту(хіба знаєте працівників аеропорту).

Якщо ви досі там не були - то нема й чого зараз туди йти. Підібравши найкращий час і провівши там 2 години ви побачите буквально кілька хвилин безпосередньо чогось цікавого.
Пропоную почекати 2 місяці і піти туди під час Євро-2012. Тоді дії там буде куди більше і самі літаки куди різноманітніші :)
Точно загляну туди в один з днів Євро, можна піти разом.
#46
На початку березня побував на вишці освітлення Івано-Франківського стадіону "Рух". Погода якраз спортилась після кількох теплих днів, дув сильний вітер(а на висоті, де вітру нема всіляких перешкод як то будинки чи дерева, вітер ще сильніший), йшов сніг, вишку дуже хитало. Проте й задум був залізти туди власне в таку погоду :)

Відео:


В принципі, це найвища точка Франківська. Самі будинки в Франківську невисокі, навіть в Ужгороді є 16-поверхівка, а тут нема жодної. Телевишка, що велично видніється - вища і краєвид там кращий, так як знаходиться ближче до центру. Але її рахувати не можна, так як підніматися на включену телевишку дуже шкідливо для здоров'я.

Загальний вид в сторону центру: зліва міське озеро, воно замерзже(на початку березня там можна було кататись на коньках), внизу міський парк, в якому й розташований стадіон.


Вид в сторону стадіону:

Під стадіоном зустрів отаку банду:

Ще фото:









Тут окрім озера видно місцевий парк атракціонів в парку(знизу зліва).


З нижчого ракурсу:



Сам стадіон:




Не зрозуміло що тут забула ця машина:


З чортового колеса(з половини його висоти). Воно не годиться в жодне порівняння з львівським. З львівського видовищність просто зашкалює, а тут окрім верхівок дерев нічого не побачиш, хоча така ситуація в більшості українських парків розваг.


В парку:



А на одне з місцевих озерець вже прилетіли качки! Їх тут дуже багато, кілька днів перед цим походом половина озерця була замерзша і вони ходили прямо по льоді.
#47
Знаю про Захар Беркут, просто розглядав його як частину Славська.
А взагалі, прикольно ти описав :)
#48
Цитата: zaq від 11.02.2012 21:11:30
От якби тоді вони почали їх випускати і зайняли б нішу маршрутних перевезень замість "пижиків" та вантажних "мерсів"...
Не заняли б. Річ у тім, що наші нові автобуси не можуть конкурувати з європейським секонд-хендом, який кращий і якістю і ціною(попередні власники віддають за безцінь, особливо пижики).

У ЛАЗа та інших виробників з СНД дуже складна ситуація та майбутнє. По суті вони на утриманні держави, яка створює їм відносно сприятливу ситуацію всілякими мито.
Причини прості: бидляцьке відношення керівництва, бидляцькі зарплати, бидлопрацівники, ну і як наслідок, бидлопродукт.
Вихід теж простий: підвищення зарплати та вимог до працівників заводу, строгий контроль і звільнення недобросовісних. Заміна китайських деталей на якісніші.

Але це зрозуміло вдарить по ціні продукту, тоді ці автобуси не витримають ніякої конкуренції з євросекондсендівськими, жодне українське місто не зможе їх купити. А налагодити продаж автобусів в заможніші країни - це доволі важко та довготривало. От і получається замкнутий круг  :)

ЛАЗ вирішив виробляти основну частину бидловозами(з якомога меншими затратами на збірку), а частину виробляти якіснішими дорожчими і пробувати впарити. Це міжміські комфортабельні автобуси. Але низькоякісна частина товару і репутація їм усе портить і довго ще буде портити навіть якщо усі автобуси будуть якісними.

Цитата: Estel_Shmidt від 17.03.2012 02:50:50доречі хтось може мені пояснити як в слово вставляти ссилку ;D...бо я в цьому темний!)
наперед дякую :)
Жмеш "Цитувати" по повідомленні з тегом що тебе цікавить - і тобі відкривається код повідомлення з прикладом як таке зробити. По такому принципу можна дізнатись як створити будь-який тег який тебе цікавить і не тільки на цьому форумі.
Приклад з цитування першого поста теми(забери тільки зірочку):
[*url=http://www.fresher.ru/2012/02/07/kak-delayut-avtobusy/#more-39209]стаття[/url]


#49
Пропоную скласти такий собі списочок підйомників, канатних доріг та гірськолижних курортів Карпат. Поєдную це все разом, оскільки підйомники практично завжди прив'язані до гірськолижних курортів і без лижні їх знайти майже не реально.

Чесно кажучи в питанні орієнтуюсь не найкраще, бував лише на кількох об'єктах. Власне в рамках покращення своїх знань і хотілось би скласти такий список :)

Отже:

1. Славськ - найстаріший гірськолижний курорт українських Карпат, цим бізнесом тут займаються ще з початку 19 століття. Перші гірськолижні траси та підйомники на території України з'явились власне тут. І гір для спуску, і підйомників тут велика кількість. Славськ фігурує як основне місце проведення лижних змагань в українській заявці на Зимову Олімпіаду 2022. Зараз другий по популярності гірськолижний курорт в Україні.

2. Воловець. В 50-х роках 19 століття тут збудували найсучасніший та найкращий гірськолижний спуск в Австо-Угорщині. Зараз його звісно ж вже нема, хоча сліди від нього досі присутні. В 20 столітті Воловець втрачає свій статус гірськолижного курорту, який він не віднайшов і по тепер.

Славськ та Воловець - гірськолижні курорти України в 19 столітті. Ключовим питанням в їх успіху було зручне добирання залізничною дорогою Львів - Мукачеве.

3. Ворохта - як гірськолижний курорт почала розвиватись наприкінці 19 століття з появою залізничної вітки Львів-Станіслав(Франківськ)-Рахів-Сігет. Бурхливого розвитку зазнала в другій половині 20 століття, коли СРСР збудував тут базу для тренування професійних лижників. Зараз в Ворохті є єдина в Україні лижна траса з штучним покриттям, якісні трампліни для професіоналів. Окрім спадку від СРСР є й лижні траси та підйомники споруджені вже за незалежності.
Окрім того в Ворохті є канатна дорога!

Ворохта та Славськ - ключові центри гірськолижного спорту за часів СРСР. Далі йдуть сучасні курорти, які по суті продвинулись уже за незалежності. Характерною їх особливістю є те, що вони вже не орієнтувались на близькість до залізниці, а скоріше наоборот - зводились де земля була подешевше. Хоча після розвитку курорту земля там зрозуміло дорожчала(наприклад земля чи проживання на Буковелі - відчутно дорожчі ніж в Яремчі).

4. Буковель - збудований на початку 2000-них виріс у найбільший і найпопулярніший гірськолижний курорт України, відчутно обігнавши конкурентів. Входить в 20-ку найбільших гірськолижних курортів світу(принаймні таку інфу можна знайти в інеті). Також має найширшу інфраструктуру та найбільшу кількість підйомників, не зважаючи на те, що збудований з нуля окремо від населених пунктів. Активно розбудовується. Дорогий, попсовий і часто розвернутись ніде.

Далі йдуть менші курорти з меншою історією та інфраструктурою.

Львівська область:

5. Тисовець - Сколівський район. Фігурує в заявці на Зимову Олімпіаду 2022.
6. Ор'явчик - Сколівський район. Дуже близько до Тисовця, можна розглядати як одне ціле.
7. десь в Турківському районі - чув від друга що там щось недавно збудували. Назви не запам'ятав, треба буде перепитати.

Франківська область:

8. Яблуниця - Яремчанська міськрада. Є доволі значна кількість підйомників, близько до перевалу, Буковеля, Ворохти.
9. Верховина - є підйомник.
10. Косів - теж є.
11. Вишків - Долинський район.
12. Гута - недалеко від Франківська.

Закарпатська область:

13. Драгобрат - Рахівський район поблизу Ясіні. Гірськолижний курорт на найвищій місцевості, доволі популярний.
14. Подобовець - Воловецький район. Плюсом є розташування біля одного з найкращих водоспадів Карпат - Шипітського.
15. Ізки - Міжгірський район. Збудований зовсім недавно. Позиціонує себе як борця за екологію. Був цього року - враження позитивне, дешево і, в порівнянні з іншими курортами, відчуваєш себе не частиною орди, а таки королем лижні ;D Проте підозрюю це заходи реклами для молодого і маловідомого місця, як буде в довготривалій перспективі хз.

Все... Більше не знаю нічого. Якщо хто може доповнити - буду радий.
#50
Зайду трохи з ыншоъ сторони...

Вздовж трас та там де є якісь відомі  у туристів місця(всілякі Ворохти, Східниці, Боржави) земля дорога. А у глухих села - ппц дешева. Не стільки проблема заплатити, скільки просто знайти власника(який давно в селі нікого немає і живе в райцентрі чи ще десь).
Зовсім глухе коштує буквально пару тисяч, з електрикою т.п. і т.д. до десяти тисяч.
Мобільний звязок зараз є майже всюди(а як і нема, то точно буде найближчими роками), а значить і інтернет.
Негативом від такої хатини для відпочинку літом є те, що важко обустроїтись. Все цінне що залишиш на відносно довгий час - розкрадуть добрі сусіди. Тобто, поставити там сателітарку, телевізор, холодильник чи ще щось - не варіант.

Мені здається ідея не мала б якогось економічного успіху. А якихось вкладень вона таки потребує, це ж треба хату до краси привести, а не просто мазанку в яку вибагливій міській людині зайти страшно буде...

І як вже зазначив Голем:
- коли ти в такій хаті то комфорту дико не хватає і пофіг на всі романтики. Сильно напрягати себе щоб просто зварити їсти, сходити в туалет чи помитись - це мало кому до душі;
- нема чим занятись. Я можу кілька днів ходити-досліджувати навколишні гори, а на ніч вертатись поспати, проте я - це одиничний випадок, а народ требує розваг, яких у тебе не передбачено.

Цитата: Bottlehunter від 13.03.2012 17:48:49Сьогодні-завтра перекладу пост на російську і розміщу на форумах Києва, Харкова, Дніпра. Щоб вже вважати міні-дослідження повністю завершеним. А потім вирішу що робити далі - Забити чи рухатися далі...
Навіщо перекладати?  :-\ Київляни, харків'яни та дніпропетровці тебе чудово зрозуміють українською...
#51
Хотілось би скласти список висоток Львова. Інфу подібного типу бачив то там то сям, але спискам явно бракує повноцінності і згуртованості. От подумав може разом доповнимо?)
Також, думаю доречно в темі буде згадати й про область. Про область не можу не згадати в оновному тому, що найвищі будівлі Львівської області знаходиться зовсім не в Львові  :P Випадок щоб найвища висотка була не в облцентрі у нас чи не єдиний на всю країну. Проте почнемо таки з Львова.
Подивитись на будівлю можна клікнувши по назві, гляну де вона на Вікімапії -клікнувши по розташуванню.

Львів













НазваРозташуванняВисота (метрів)Кількість поверхівТипРік готовності
Церква Ольги і ЄлизаветиПривокзальна - пл. Кропивницького852 (?)церква1903-1911
вул. Зубрівська 49Сихів - в центрі Сихова трохи вглуб масиву6617житловий будинок2007
Успенська церкваЦентр - біля Підвальної662 (?)церква1591–1629
РатушаЦентр - пл. Ринок65?офіс (адміністративна будівля)1851
просп. Чорновола 99Чорновола - за Аресном по Чорновола~6016житловий будинокСРСР (?)
просп. Чорновола 103Чорновола - за Аресном по Чорновола~6016житловий будинокСРСР (?)
вул. Панча 18а-18вЧорновола - трохи вглуб масиву за Аресном5717житловий будинок2008
Податкова адміністраціяСтрийська5314офіси (адміністративна будівля)1986
вул. Пасічна 104Південна Майорівка - перехрестя Вашингтона і Пасічної~50-5216житловий будинокСРСР (?)
Видавництво "Вільна Україна"перехрестя Стрийська - Володимира Великого~50-5214офіси (адміністративна будівля)1973
вул. Чукаріна 6Сихів - біля Шувару5015 (16?)житловий будинокСРСР (?)

15-поверхових будинків у Львові трохи є.

На Сихові, як от просп. Червоної Калини 49, висоту якому зазначили 48 метрів. Червоної Калини 40, по пам'яті точно такий же, а там далі є ще кілька подібних типових радянських будинків. Аналогічний будинок є біля Автовокзалу.
Взагалі, "Чукаріна 6", як мені здається, - точно така ж 15-поверхівка. Але її зазначили як 50 метрову і 16 поверхову чомусь. Може хто що скаже?
Якщо хтось знає про будинок понад 14 поверхів, або щось достатньо високе щоб позмагатися з 15-поверхівками - пишіть.

Доречі, 16-поверхівок у Львові таки всього 3? На Сихові жодної нема то все 15-поверхові?  :o

Львів. Інші об'єкти




НазваРозташуванняВисота (метрів)Кількість поверхівТипРік готовності
Високий замокЦентр - г. Високий Замок192-телевежа1972

По області є багато чималих вишок вище 100м. Непогано б їх упорядкувати в список :)


Трускавець



НазваРозташуванняВисота (метрів)Кількість поверхівТипРік готовності
готель "Карпатська столиця"Окружна - виїзд на Борислав10120готель2010 (досі завершують)
Новобуд на вул. Суховоля 54бцентр західної частини міста, біля Бювету №27118житловий будинок (?)будується
готель "Ріксос-Прикарпаття"Південний-Захід5814готель2003-2005

"Карпатська столиця" - є найвищою будівлею поза Києвом, Дніпропетровськом та Донецьком. В Харкові та Одесі найвищі будівлі приблизно такої ж висоти, може на пів метра нижчі, може на пів вищі. Після цих міст йде пропасть на кілька десятків метрів.

Львів, завдяки костьолу на Привокзальній по найвищому будинку йде після Трускавця (з Харковом та Одесою), а по найвищій "нормальній" поверховій будівлі відстає ще від Броварів, Іллічівська та Запоріжжя.

Інформація буде поповнюватись...
#52
Цитата: onyx від 17.11.2011 12:03:45
Ракети мене звичайно цікавлять, причому любі :) але тема все-таки не зовсім про ракети, а про бази зберігання ядрених боєприпасів. А всі ракетні позиції р-12 і піонерів файно позначені у файлі 43 RA-UA.kmz який колись викладав inkognito.
Ну тоді можна потерти мій необачний флуд. Для мене усі ракети то одне ціле, оскільки ця тема в деталях мене очевидно цікавить значно менше ніж вас  :)
#53
Ну там є ще одне місце трохи північніше. + ще ближче під Дрогобич.

Особисто мені, окрім цієї лінійки, та лінійки на самій півночі області про ракети Львівщини нічого не відомо. В районі Яворівського полігону є хіба ось це: http://wikimapia.org/#lat=49.8750986&lon=23.660624&z=16&l=37&m=b

Щодо Волинської області, Володимир-Волинський радянські військовики дуже облюбували, в місті й околицях було багато чого включаючи ракети.
Хоча... добре помізкувавши, ракети що вас цікавлять напевне тут: http://wikimapia.org/#lat=50.8819994&lon=25.5084085&z=15&l=37&m=b
#57
В п'ятницю пройшовся з Труханова до Кам'янки по хребті Ключ та околицями. Місцевість доволі багата цікавинками, нехай і не першого рангу.
В Труханів я попав уже під обід, тому сильно багато часу не було, але я все-таки старався вижати з цього максимум що міг)))

г. Тирса
Тирса знаходиться зовсім недалеко від окраїн Труханова. Гора не висока, підйом не складний. Головним достоїнством Триси в порівнянні з іншими вершинами округи є зовсім не висота, а те що верхівка гори не заросша лісом і звідси відкриваються непогані краєвиди. Ізюминкою цих краєвидів є скелі Довбуша.


В бінокль окрім скель непогано видно кілька сіл, що на Львівщині, що на Франківщині, та чи то Болехів, чи то Долину. Панорама з Тирси:




оз. Безіменне
Далі я вирушаю на пошуки озера. По дорозі уже трапляються каменюки.


До озера я спускався по бездоріжжю вздовж яру, оскільки так була гарантія що вийду прямо до нього.


І ось воно, озеро-мрія Bottlehunterа, який й заразив мене ідеєю його відвідати.




Тут мене чекало кілька сюрпризів. Довкола озера була протоптана непогана стежина. Навіть в такій глуші було знайдено "індустріалізацію" у вигляді ось-такої труби, по ній вода з озера тече далі.


На протилежному березі було знайдено мангал та чи то напівзбудовану, чи то напівзруйновану колибу:


Краєвид з протилежної сторони.


В ту сторону веде доволі непогана стежка(дорога?), цілком можливо що сюди можна заїхати на автомобілі. Проте в ту сторону вглиб лісу я особливо не експлорив, оскільки мені було в зовсім протилежну сторону.
А головною несподіванкою стало ось це:


Помітив я ці дерев'яшки ще з протилежного берегу. Враховуючи дерев'яний "причал" на Мертвому озері(тому що біля Кам'янецького водоспаду), я подумав що це щось аналогічне для рибалок\купання. Підійшовши впритик з наміром вийти на "причал" зрозумів що це пліт ;D В голові прокрутилось, що дивлячись фотки озера в неті я десь бачив фото як хтось плаває на плоті(зараз вже важко згадати де саме).
Пліт виявився зовсім не міцним. Коли виліз взуття по підошві але підмокало. Рівновагу на плоті тримати реально, але далеко не вершина зручності. Очевидно давались в знаки втрачені пару полін, та те що в воді він перебував дуже довго й колоди промокли, ставши важчими.
Проте пливти на ньому у мене таки получилося. В якості весла використовував отой більший патик яким пліт закріплений на попередньому фото. Не зручно із-за тонкої форми палиці, проте гребнеш зправа, гребнеш зліва і 10 сантиметрів позаду :D

Водорослі трохи заважали, але так сяк виплив на середину озера:




З-під води то там то сям торчать куски скель(видно й на першому фото й на другому зліва,якщо добре придивитись), що свідчить що великі кам'яні брили є не лише в околиці, а й на дні самого озера. Трапляються й колоди, проте в значно меншій кількості ніж в Мертвому.


Веслом заміряв глибину всунувши його та свою руку в воду поскільки зміг. Сама палка довша за мене, десь 2 метра з копійками, дна не дістав. Тому зробив висновок, що озеро глибоке, а підводні кам'янюки - великі. Не знаю навіть чи ризкнув би тут купатись.

На плоті зняв кілька відео, знімаючи одне з них втратив рівновагу і трохи намочив одного черевика. Трохи полюбувавшись краєвидами поплив до протилежного берега де й пришвартував плота.




Обійшовши озеро знайшов стежину що вела в потрібному мені напрямку, вона колись була доволі непоганою, встеленою колодами дорогою.


Проте зараз нею проїхати можна хіба на велосипеді. Стежина доволі непримітна, проте на майбутнє пригодиться. Мені озеро сподобалось і наступного літа думаю навідатись сюди компанією на матрас.


хребет Ключ
Вийшовши на дорогу прямую в напрямку хребта Ключ і повертаюсь назад на рідну Львівщину. Тут мені вперше відкривається краєвид уже на долину Кам'янки.

На цьому фото усе як на долоні :)
Зправа покрита лісом - г. Ключ, найвища точка однойменного хребта та цієї моєї подорожі.
Псередині на задньому плані видніється хребет Парашка, з його вершинами(справа наліво): г. Парашка, г.Тимків Верх, г. Зелена, г. Оброслий Верх.
Ще лівіше, теж на задньому плані, - г. Корчанка. Ну а поміж Параскою та Ключем уже зовсім удалині видніється г. Великий Верх.
Зліва(на фото уже не видно) за річкою Кам'янка простягнувся хребет Зелемяка з його вершинами Зелемін, Лопата та Мутна.

Дорога далі веде в долину до Кам'янки, я ж звертаю вправо й трохи спускаюсь до каньйону. Тут знайшов ось таке містечко:


Взагалі Каньйон нормально відвідати не вдалося, через брак часу. Тим паче купу часу я провів на озері. Проте щось таки побачити вдалося:


Північніше Каньйону ростуть практично одні берези. Не так давно тут проводили доволі велику вирубку, звичайно ж без посадки нових дерев. Єдиним плюсом цього є те, що крізь такий негустий ліс можна щось побачити. Повернувшись на хребет я навіть ще раз побачив Труханів та скелі Довбуша.



Трохи далі знаходиться меморіал на братській могилі Січових Стрільців.


За меморіалом дорога перетворюється в стежку, а берези замінюються густим лісом. Тут крім лісу практично нічого не видно. Тому давлю на ноги. Якість стежки тут вражає! Так, це не дуже втоптана лісова стежка яка петляє туди-сюди, але на цій стежці немає жодного хочаб трохи проблемного місця. Повалених вітром дерев - повно, але:



І не ліньки кому було сюди аж пертися з бензопилою та прорізати прохід? Це мене дуже здивувало. Тим більше прорізи були не під транспорт, а саме під стежку. Що це популярний туристичний маршрут віриться важко, та й навіть маркування немає.

Йти тут одне задоволення - якісна стежка, перепадів висот майже немає. Але любуватись получиться хіба лісом, ні галявин з яких можна було щось побачити, ні якихось цікавих місць.
Стежка трохи обходить г. Ключ. На вершину гори я йти не став, там один ліс, тому робити це хіба для галочки що був, а часу на таке не було.

Пройшовшись ще трохи хребтом я зліз з хребта на дорогу. Це єдине місце де користувався GPSом, усе інше в маршруті сумнівів практично не викликало. Дорога вела в долину Кам'янки повз "Острів Пасхи".



Острів Пасхи
По дорозі зліва проводилась вирубка і тут практично поле... Добре видно, уже згаданий мною, хребет Зелем'янка:




Сам "Острів Пасхи" це море величезних каменюк поміж лісу. Тут також проводилась вирубка, але давншіе і каменюки добряче заросли березами. Бродити тут не дуже приємно - море ожини, повалених дерев(нехай і невеликих) та мінімум стежок.





Вилізти на каменюки великих проблем не складало, значно важче було пересуватись по ожині та хмизі поміж ними




А тут залишки чиєїсь ночівлі


Починає темніти і я спускаюсь дорогою далі вниз. Дорога доволі крута, промайнула якось на диво дуже швидко. Проте думаю підйом тут був би не таким вдалим... Не тільки тому, що підйом, а ще й тому що дороги розвітлюються кілька разів і при підйомі обирати далеко не завжди слід самий заїзджений прямий варіант. Самий заїзджений веде до поточної вирубки... а здавалось би заповідник "Сколівські Бескиди".

Вихожу в долину р. Кам'янка


Було десь по п'ятій. Через темноту переживав я не сильно, дорога очевидна вниз по напівасвальтованій дорозі. 5км до шосе, а там маршрутки  на Львів ходять до 9ї години. Також думав, що може зловлю попутку.
Проте цим роздумам здійснитись було не дано, десь перед Живою Водою назустріч їхала маршрутка осліпляючи мене своїми фарами. Я пройшовся до водоспаду, фото правда вийшло зовсім не вдале:


Там й зачекав поки маршрутка повернеться з Кам'янки та на ній добрався до Львова. Намотав за цю прогулянку 21 км.

Обговорення
#58
Цитата: :-) від 02.11.2011 00:27:10Так от, запропонована система із пересадкою водіїв на різний транспорт протягом дня власне і була ініціюючим зарядом. Я не володію відомостями, чи вельмишановний ПА має довід керування різними транспортними засобами в умовах складної дорожньої обстановки протягом дня. Певне навряд (я теж :), хоча бувало із обладнанням), як і розуміння організації руху громадського транспорту поза маршрутом (з депа-в депо), хоча останнє певне наявне, ібо карту маршруток склав.
Найперше пошлють Вас водії. Вони і так у нас не надто ввічливі. Як і я.
Я й не пропонував цей варіант як щось реальне(а навів теоретичний варіант), просто звернув увагу що головний недолік твоєї ідеї не в обідній перерві додаткових водіїв, а в обідній перерві додаткових автобусів(та фінансах для закупівлі цих автобусів).
Згадані тобою затрати на обслуговування та доставку автобусів з АТП - лише цьому підтвердження.

Цитата: :-) від 02.11.2011 00:27:10
Висер №2 Написати цей пост змусила профанація з боку пана дописувача який користує підарського аватара злегка еротичного змісту (ПА). Наперед прошу у вельмишановного паньства пробачення за якісь незрозумілі буквозбіги - клавіатура доживає останні дні.
Критики достатньо щоб ти образився?)) Не сприймай все так особисто. Коли я висловив зауваження до твоїх роздумів своїми роздумами - я не підрозумівав нічого проти тебе.
#59
Цитата: crush від 01.11.2011 22:38:54
народ присвятіть 1-2 години гуглінню на тему загальної концепції реорганізації громадського транспорту.і будете здивовані..шо вона не обмежується лише нової маршрутною мережою.не буду нічого описувати...хоча і добре в цьому орієнтуюся.бо ссилки шукати не хочу...а слова без ссилок..тема для дискусій.єдине що скажу ..що всі пункти цієї стратегії...зараз в процесі реалізації..а не тільки в планах...і з імовірністю 99%...таки будуть впроваджені
Я ось тут тобі лінк привів. Які 99%??

Я то бачив тунель через пів міста на генплані, а ти бачив у якому стані зараз Ряшівська чи Вернадського?
Звичайно все воно колись буде, питання коли.
Ремонти Городоцької та Личаківської вже повинні були закінчитись, теж стосується стадіону. А на ділі?
Це вони зараз виконують з половину обіцяного, а що буде після Євро? Звідки гроші будуть?

Цитата: Alter від 01.11.2011 22:04:06То якраз головна проблема. Якщо не буде грошей - про все інше і говорити не слід.
Тобто якщо фінансування обмежене, то й робити нічого не слід? Слід робити. Ти просто в своїх ідеях не враховуєш цей факт обмеженого фінансування.

Цитата: Alter від 01.11.2011 22:04:06Раз вже щось робити - то нормально. Люди - не дрова, і возити їх в причепах пасажиромісткістю 42поліна/машину є негуманно. Сьогодні їхав з Левандівки газелькою "дельфіном". Думав хребет посипеться.
Чи варто говорити "Хочу трьохкімнатну квартиру в центрі", якщо грошей у тебе на це немає? Я розумію що хочеться, але грошей накупити новеньких автобусів та набудувати хайвеїв реально немає і найближчим часом не передбачається.

Доречі, коли говорив про зміну часу робочої зміни, я зауважив, що веду мову про державні підприємства. Оскільки ці підприємства підконтрольні державі, то змістити там графік робочого дня на 2 години доволі реально. Хоча звичайно плюси та мінуси такої міри слід вивчити докладно...
Цитата: Alter від 01.11.2011 22:04:06
Менша кількість ремонтів є причиною зменшення об'їздів, підвищення швидкості проїзду і взагалі то є краще в плані шуму та знищення автомобілів. КЕП.
Я не піддавав сумніву що це покращить ситуацію. Питання наскільки :) Міські вулиці - не шосе, особливо не розженешся і значна частка часу йде на простій в пробці.

Цитата: Alter від 01.11.2011 22:04:06
Ну взагалі-то є ціла наука, яка займається розрахунком пасажиропотоків (машинопооків? хз) і їх оптимізацією з ціллю зменшення питомого навантаження. Введення системи регулювання типу світлофора, нормальної розмітки, нові розв'язки і т.д. Якщо пан добре знайомий із запропонованою новою схемою, де враховані радіальниі маршрути, то він повинен був зауважити, що крім пункту про впровадження нових автобусів підвищеної (!) пасажировмісткості буде введено нові схеми проїзду для найбільш навантажених вулиць та перехресть. То і називається "упорядкованість".
А для більш глибокого аналізу на те є фахівці, які, я собі так думаю, на то вчились
Займаються... В цьому ж пості ти пишеш що як вони назаймалися ти відчув своєю спиною :)

Цитата: Alter від 01.11.2011 22:04:06Щодо платної стоянки... Подивіться на те глобальніше. Якщо мова йде про те, де взяти гроші, то це аж ніяк не вихід, бо одержані фінанси не виравдають обурення. То є моє ІМХО. Якщо ж введенням грошового стягнення планується зменшити бажання людей проїжджати через центр, то будь ласка, але тоді треба продумати об'їздні маршрути. Не всі ж їдуть лиш на площу Ринок подивитись, більшість їде транзитом.
Це б мало і ту і ту мету.
Якщо ти не вважаєш, що поточна ситуація з транспортом викликає обурення міської громади, то я не вважаю що платні стоянки в центрі викличуть обурення.

Цитата: Alter від 01.11.2011 22:04:06прохання до шановних модераторів - виріжте оті демагогічні пости в якусь нову тему
Підтримую.
#60
Цитата: Alter від 01.11.2011 19:25:37
    Так що вирішення проблем полягає лише у кардинальній оптимізації транспортної системи, що буде включати модернізацію рухомого складу, покращення якості дорожнього покриття та хоча б мінімальна упорядкованість руху маршруток та їх синхронізація.
1. Фінансувати це хто буде?
2. Що толку з новіших автобусів тих самих розмірів? Сєльодка в красивому автобусі?
3. Як нове дорожнє покриття(якщо воно зовсім не убіте) принесе менше пробок?
4. Що підрозумівається під упорядкованістю? Пробки що затримують рух куди дінуться?
Все тобою запропоноване коштує реальних грошей,  а дає небагато вигоди. +Автомобільна маса міста постійно росте.

Цитата: Alter від 01.11.2011 19:25:37П.С. Чув колись від одного дядька, що вариться в тій справі, що буде розроблена схема руху для радіальних маршрутів із забезпеченням контролю із диспетчерського пульта через GPS. Наскільки то реально - покаже час.
Реально і не дорого. Але... неефективно? Тобто, тут треба вішати ще табло на кожній зупинці т.д. і т.п. і пасажир буде знати коли приїде маршрутка. Але проблеми перегруженості маршруток - це практично ніяк не чіпає.

Цитата: Alter від 01.11.2011 19:25:37З того всього адекватним є лише перше. Але навіть його забезпечення через культуру водіїв є сумнівним. Все інше - чистої води брєд. Де ви в центрі нові дороги поставите? Куди розширювати? А про зміну графіку роботи я взагалі мовчу. Скажи це якомусь директору чи солідному менеджеру - обсвистає з ніг до голови. Платний в'їзд - на це погодиться лише політик-камікадзе - люди не поймуть, скажуть щось типу "он вже і тут дерти гроші будуть, кровопивці чортові"! Фактор електорату та бажання догодити всім ще теж ніхто не відміняв.

Чим тобі не сподобались приференції для громадського транспорту. В маршрутці 30 людей, а автомобілі 2. Тому швидше пересування маршрутки важливіше в 15 разів. Внести зміни в дорожній рух не так і складно, хоча й є трохи бюрократії. Коштує це небагато.

Щодо платного в'їзду в центр - це взагалі прибутково. Робити це варто лише по будням, ціну значну ставити лише в ранковий час пік.
Звичайно тут треба воля, проте від цього дуже швидко почне проявлятись вигода. Нагадую, тих хто їздить маршрутками кожен день значно більше ніж тих хто кожен день їздить автомобілем. А голос у кожного лише по одному. ПОбачивши менше сєльодки населення міста думаю одобрить. А отримані гроші можна якраз пустити на оновлення транспорту та доріг. Ти ж звідки ці гроші братись будуть не вказав. Масові ремонти цього року фінансуються з держбюджету в рамках Євро2012, а звідки гроші візьмуться в звичайному режимі?
Зменшивши наплив легковушок в центр отримаємо ще й менше запаркованих в центрі автомобілів.

Погоджуюсь з Лесиком, ще один пункт - платна стоянка скрізь в центрі. І швидка евакуація поганозапаркованого\неоплаченого транспорту.

В купі з платним в'їздом в центр це дозволить вивільнити по ще одній смузі на вулицях типу Коперника. А на залучені гроші варто б побудувати кілька платних поверхових підземних автостоянок.