Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - linuxoid

#461
 Саморятівник в середині нічого особливого немає. Під кришкою пакет для повітря (його треба надути) і шланг для дихання. в банці реактив, що воглинає вуглець з СО2 і виділяє кисень. Працює, якщо свіжий, 15 звилин. Реактив в середині вкрай бурно реагує з водою. При роботі банка помітно нагрівається.
П.С. За інфою з попереднього поста час роботи 50 хвилин, може то новіша модель, просто я волоію інфою, що 15 хв.
#462
Цікава реакція на нас була в шахтарів, котрі їхали з нами в забитій клєті. Та, мало не забув. Білі каски на нас серед шахтарів вважається озакою шухеру. Такі каски носять ІТР-ці. ІТР - інженерно-технічні робітники, а саме  - начальство, інженери та інспектори.
#463
Цікавий опис, дякую. Був цікавий момент: вилазка мало не скінчилась тільки но почавшись - клітковина поїхала без нас, але питання вирішив талон на разовий спуск. Вент. штрек - це доить жостке місце, так як він порівняно слабо укріплений і зазвичай туди ходять хіба срати між двома дверима. Сруть шахтарі акуратно: лайно забирають з собою в кульочку, або десь закопують, проте в сім’ї не без урода і ми частенько зустрічали сурові шахтарські купки.
Нештатна ситуація з електропостачанням була не така вже й буденна, бо це значить, що шахтарі і обладнання простоюють, а отже губляться гроші, а ще це завадило нам попасти в вибій))

Червона герма має дещо інше призначення ніж в бомбарях. Вона не для захисту від вибуху, а для захисту під води. На випадок затоплення шахти підстанція і копресорна залишаться сухими і буде можливо відкачати воду і зберегти життєво важливі системи такі як вентиляція і світло.
#464
Були!!! Звіт пізніше)))
Щодо наступних вилазок: поки мельдуватись не треба, бо ще не знаю коли вони будуть і як віднесуться вищі сили шахти до першої вилазки. Поки надію на майбутнє нам дали.
#465
Щодо другої поїздки: я ще сам нічого не знаю, заледве цю організовую, але зроблю все, що від мене залежить.

Щодо спорядження: в шахту з собою брати нічого не треба. В комплекті в нас будуть: коногонка (ліхтар), саморятівник, фляга з водою.

Воду можна набрати на шахті, вона там якісна. Пообідати можна буде в столові після екскурсії. Тривалість екскурсії мені не відома, тому тормозок з собою можна взяти, але такий, щоб ідучи можна було зтоптати бо пікніків не буде. Ще до наших послуг, можливо, буде підземний харчоблок.

Фотоапарат буде  в нас один, а саме в Роя, бо зйомка в шахті не є дозволена!

Електроприбори, запальнички, сірники, цигарки залишаться на поверхні!
#466
Нам дадуть кирзаки, але на всякий пожарний можна взяти, бо я застав той час, коли люди спускались в подертих кросовках. Та й після шахти ми, певно, ще десь полізем, а погода зараз болотиста.
#467
Поїдуть лише 5 чоловік, котрі є в списку вище. Кидати плюси далі нема сенсу, хіба на наступні екскурсії.
Поясню чому: ми будемо спускатись зі стажерами учбово-курсового комбінату. Клітковина не ризинова і вміщає лише 12 чоловік, двічі поза графіком ніхто не буде спускати, а ще  інструктори. Крім того на нас зарезервоване обладнання (коногонки, саморятівники, каски, спецодяг) іменно на 5 чоловік.
#468
Ну, значить є всі:

Roy
Romchick
Lesyk
Цезар
Zelja
#469
Цитата: zelja від 05.07.2011 15:06:07
а є такий варіант шо я поїду в четвер на возику ...

Канає, але треба бути до 8-ї вже на шахті, запізнюватись не можна!

І це, треба мати з собою документи. Вони наврят чи знадобляться, проте бажано таки мати.
#470
Панове, до години 4-ї максимум 5-ї бажано повідомити! Готель заброньовано, ціна 85 грн. з копійками) за кіманту, буде 2 двомісні кімнати як минулого разу, але якість їх ще не знаю, бо готель буде інший. Душ можна буде прийняти на шахті, столова теж є в наявності на шахті - готують там на тверде 4, а ціни дуже ліберальні.
Попередній список:

Roy
Romchick
Lesyk
#471
В четвер на 8-му годину відбудеться екскурсія в шахту!!! Приїхати треба буде в середу, можливо ще якусь вилазку зробим. Автобус на шахту відправляється в 7:20 ранку, доїхати зі Львова в четвер не вийде. Перша п'ятірка мельдуйтесь якомога швидше, бо треба ще забронювати готель. Остання версія п'ятірки:
Roy
Bottlehunter
zelja
Romchick
Inkognito


Якщо в кого якісь зміни, пишіть!!!
#472
Цікаво, що ми там були не перші. Ми знайшли ось це:

Випущений даний напій цього року. Більше слідів людей там небуло, лише пачка з-під цигарок з старовинною акцизкою (199*-200*-ті роки).
#473
Слад вибухових матеріалів (ВМ) знаходиться поблизу Червонограда. На складі зберігали вибухівку для шахт, але пізніше він став непотрібним, так як в основному вибухівка використовувалась для будівництва шахт, а ту що використовують зараз везуть прямо на шахту.
До складу веде гарна вузенька і рівна дорога, більше схожа до тротуару:


Йти до складу приблизно під години. Дорогою на трапився недобудований  ДОТ дещо дивної конструкції:






Далі нам трапився знак, що колись забороняв рух на цій дорозі, але його підстрелили ні то дробовиком, ні то з пістолетом і він більше не може виконувати своїх функцій.






Далі нам трапилась повзуча малина, що росла обабіч дороги і звабила нас своїми червоними солодкимим ягодами:





Все, дорога вільна, але нашу увагу перехола ліщина, котра рясно вкрита незрілими горіхами:





Далі ознаки складу стали більш очевидними:







Так ми опинились коло першого кордону. Він носив на собі ознаки життя  циган, що їх багато там через присутність поблизу закритого полігону побутових відходів. Один будинок мав два замки і ґрати на вікнах, за склом виглядало так, ніби там хтось живе. Схоже, це був будинок сторожа.



Далі стояла дерев’яна будівля в котрій був, напевне, хлів, або що інше:



В середині ми знайшли силу силенну затискачів для для детонаційного кабелю, їх ми далі зустрічали дуже часто, зокрема, в запакованих картонних коробочках:



Ось і другий кордон: два ряда колючого дроту, між котрими, певне, ходив караул. Склад був глухо загороджений, проте ми знайшли лаз і потрапили на територію. На території давно нікого небуло, і все залишилось таких, яким було покинутие, лише трава посеред асфальту нагадувала про те, що територія покинута.





Будівлі нам нагадали конц. табір, а дійсно, таки схожі:







На території є велика кількість громовідоводів, як видно з фото: на дажу знаходиться металева мережа з дроту, котра не давала грозі раніше часу підірвати вибухівку.

В середині будівель було переважно порожньо, окрім ящиків зпід вибухівки і термометра, котрий, незважаючи на свою розбитість справно показує темпиратуру і ластівок, котрі там замешкали:



















Далі ми вийшли з території за подвійним забором і зайшли в будівлю, що стояла коло і котра була, напевне, адмін. корпусом. Там нам "видали" пачку разових перепусток і ідеально збережені, ніби нові, інструкції з техніки безпеки для роздатчиків вибухових матеріалів датованих 1975р. і рідкісну телефонну трубку з функцією push-to-talk. Кототше, хабар був ;D













В мене все. Місцина дуже цікава і гарно збережена. Відчуттів додавало те, що ми там були цілком самі. Дякую mykolya за компанію і чекаю ще фоток від нього.


Решта моїх фото

Обговорення тут
#475
Цитата: inkognito від 29.06.2011 21:52:02
Дякую +, то MS FS?

Одразу кинулось в очі:

1) Судячи із тіні літака, ВС у Львові є меншою за шириною ніж Черлянська. То не є правда!
2) Загальні помилки у рельєфі, зокрема Черляни некоректно намальовані = навіть сама ВС

З.І. Вижу, що в Черлянах троха на смугу не попав - троха зайшов лівіше. Судячи із відео (усе відео не мав нагоди подивитись) ти у Черлянах заходив на посадку із Заходу на Схід (себто Польща за спинов) - чого так? Не простіше було б навпаки?


Так, MSFS Х.

Баги рель'єфу то так: ні горбів, ні реальних висот, взагалі, помоєму вони той рельєф по рандому накидали, тільки координатні прив'язки правильні.

Щодо смуги у Львові: в даній шпілці всі смуги є надто вузькі, так по одній міссії треба сісти з сильним боковим вітром - це дуже і дуже складно. Малі смуги, типу Черлян ширші, бо, певно, прикручені були на пізніших стадіях розробки гри.

Щодо посадки, то вони в мене ще не дуже виходять ;D

Щодо вибору заходу в Черляни: полоси обох аеропортів практично паралельні, а в інший кінець їхати більше 3 км напряжно, простіше пролетіти на 5 км більше ;D. Ось ЖПС:
#476
Небуло що робити і я вирішив злітати зі Львова до Черлян. Політ видався вдалим, от тільки зі Львові на Б747 взлетіти важко - смуга коротка. Посадка була проста, гальмувати довилось мало, вистачило реверсу тяги. Такшо, наступного разу влаштовуючи там пікнік будьте обережними, ато може зненацька приземлитись така хр..нь)))


П.С. Стояночні гальма вдійсності відпущені, а те що на відео то глюк) Як недивно, але америкоси внесли в реєстр аеродром Черляни UK61
#477
Цитата: Roy від 29.06.2011 16:28:42
Доречі, забув спитати, чи є ймовірність зустріти охорону на складі ВР?
Ну і бажано сьогодні - завтра зранку пвідомити точний час, бо до пятниці вже не так багато часу залишилось.

Ця субота. Склад ВР поідеї покинутий повністю, казали там нікого нема і він повністю в глушині, проте з супутника видно забор. Будівель зверху мало, а отже склад найімовірніше під землею.
#478
Вирішив я з mykolya відвідати місця за Червоноградом - це покинутий склад вибухових речовин та покинутий завод мін. добрив.
Місце на вікімапії


В тих місцях відбувались бої ВВВ, є меморіал і декілька ДОТів, в котрих я ніколи не бував. Також місцеві ліси багаті на ягоди ;D.
Першим об'єктом по дорозі буде шахта "Зарічна" з мальовничим териконом та досить високою вежею.
Дата прогулянки - ця субота, 2 липня.
#480
Нарив дуже показне відео з групи _ Ш_А_Х_Т_Ь_О_Р_И _ на контактах (я його перелив в Youtube). Ось як люди працюють. Чесно кажучи, якби я побачив  підвал в подібному то 10 раз би подумав, щоб туди влізти, о то на глубині 500 м., що буду говорити, дивіться:


П.С. Скоро і ми там будем  ;D. Звісно, не іменно там і не в таких місцях (проте... все можливо), але гострих вражень буде вистачати. На шахті зараз тихо, а тишина для нашої екскурсії то позитив.