Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - explorer

#41
Цитата: STALKER від 07.09.2019 18:58:40
Я би взяв ліхтарик Наша Сила і каталітичну грілку. Маю собі дещо на приміті з них зробити.
Домовились. Завтра візьму на роботу. Дзвони як будеш поряд.
#42
Фото тут:
https://photos.app.goo.gl/gUuSvDpMNVXhdYtB8

1. Ліхтар налобний на 4АА, 8 діодів, 2 режими. Древній ноунейм. Саме перше, що можна було в нас купити з діодних налобників. Бачив все. Не боїться нічого. Має працювати. Резинка (та, що на голову) вмерла давно. Може комусь має сенс під саморобне щось.

2.  "Наша сила" ліхтар з жарівкою під 2Д елементи, мабуть. Не використовувався, раз вмикався. Навіть рідний цінник лишився.

3. Каталітична грілка. Китай. Раз використовувалась. Сітка ціла, ватка (котра в сітці) від старості перетворилась в пил.
#43
Все, антена в Сталкера. Гарного користування!
#45
Повний комплект. Куплена в 2010 році, використовувалась кілька годин. 9 років лежить в коробці.
Фотки тут https://photos.app.goo.gl/z99tKEuZGkyJnG6N6
#47
Одне місце є.
#48
Виходить, що є ще два місця (Олесь і Fenriz не зможуть)
#49
Цитата: Golem від 26.07.2019 11:53:54
І напис на ній що "відкривати лише після зняття тиску". То ж може бути якась апаратура для підземних газосховищ а не НУП. Компресор же близько.

Типово такі лінії мають кабелі в які подавалось повтря під тиском. Падіння тиску в кабелі є індикатором пошкодження оболонки, а надлишковий тиск, який подається з такого НУПу при цьому запобігає проникненню води через місце пошкодження. Тиск контролюється автоматикою, телеметрія передається куди треба.
Ще зустрічаються згадки, що так само могли контролювати і цілісність всього НУПа, але не впевнений, що це правда або широко вживалось.

От Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України нам розповідає:
Цитувати
19 УТРИМАННЯ КАБЕЛІВ ПІД НАДЛИШКОВИМ ПОВІТРЯНИМ ТИСКОМ

19.1 Утримання кабелів зв'язку під надлишковим повітряним тиском необхідно для запобігання проникнення вологи в кабель при пошкодженнях, а також забезпечує систематичний контроль за герметичністю оболонки кабелю та муфти і дозволяє визначити місце пошкодження оболонки кабелю.

19.2 Встановленню під надлишковий повітряний тиск підлягають всі низькочастотні магістральні та міжстанційні кабелі, кабелі прямого живлення міських телефонних мереж ємністю від 100 пар і більше, а також високочастотні кабелі ємністю 4х4, 7х4.
Оптичні та електричні кабелі з гідрофобним заповненням під надлишковий повітряний тиск не встановлюються.

19.3 Утримання кабельних ліній під надлишковим повітряним тиском передбачається з урахуванням норм і вимог:
-        Руководства по содержанию электрических кабелей связи под избыточным воздушным давлением на магистральной и внутризоновых первичных сетях;
-        Руководства по содержанию кабельных линий городских телефонных сетей под избыточным воздушным давлением;
-        інструкцій фірм, заводів-виробників щодо встановлення, монтажу та експлуатації обладнання утримання кабелів під надлишковим повітряним тиском.
         19.4 Проектами необхідно передбачати розміщення у приміщенні чергового персоналу обладнання дублювання аварійної сигналізації про зниження надлишкового тиску в кабелях.
         19.5 Для утримання кабелів міських телефонних мереж під надлишковим повітряним тиском, в будівлях АТС ємністю  1000 номерів  і більше,  передбачається встановлення компресорно-сигнальних установок (КСУ), які забезпечують обов'язковий повтор сигналів про пошкодження кабелів в кросі та автозалі.
         19.6  Обладнання КСУ розміщується в окремих ізольованих приміщеннях з окремим входом, якомога ближче до кабельної шахти, тобто в підвалі або на першому поверсі будівлі. Стативи з ротаметрами встановлюються в приміщенні кабельної шахти.
         19.7  Газонепроникні муфти монтуються в приміщенні кабельної шахти та в пришафових оглядових пристроях.
#50
Цитата: Golem від 26.07.2019 23:32:30
Так. В плані дороги Руна однозначно краще. На Іволово металхантери заїжджають ок. Але там значно стрімкіше. Краще не ризикувати.
Я би хотів спробувати якось якщо складеш компанію, але не цього разу, аби мати час на всяку жесть, яку тре обдумано форсувати без поспіху.
#51
Цитата: Le-i-3o від 26.07.2019 14:19:18
Думаю після Перкалаби Дастер з Руною справится ;)
Та з Руною питань нема (вже їздив - там все просто). А от чи на Іволово дорога така ж добра як на Руну я не знаю :) Підозрюю, що "ні" бо місце не стало таким же попсовим.
#52
Цитата: Golem від 25.07.2019 17:35:20
Я поки шо не знаю. Скажу точно на наступний тиждень.

А ти хоч машиною на Полонину Руну? Там троха є що обїжджати до тої бетонки. Краще вже десь на Іволово. А зекономлений час витратити на Дослідження Сваляви. Або йти на Руну пішки від водопаду з Жденієво.

О було б круто якби ти приєднався. Звичайно, на Руну машиною. Ну годинка розбитого асфальту до підйому докотитись не страшно :) По карті близько та й коли їздив не помічав там складнощів. Плюс з Руни можна поїхати назад іншою красивою дорогою через Ужок, що цікавіше ніж валити тим же Київ-Чопом.



На Іволово я ходив завжди пішки з Воловця і спускався на Вовче, тому не уявляю в якому там стані дорога для авто (вона ніби йде з іншої сторони), а на Руну виїзд елементарний (ну як мінімум раніше був). Ти проїжджав там? Як в порівнянні з Руною?

#53
3-4 Серпня: "Опілля" - пол.Руна/Рівна

3 серпня зранку їдемо машиною з Львова в "Опілля" провідати бункер, може ще щось по сусідству, і потім на ночівлю (намети) підіймаємось на полонину Руну/Рівну (біля 1500м). Зранку 4 числа вниз і до Львова.
ПРИ СОБІ НЕОБХІДНО МАТИ ДІЙСНИЙ ПАСПОРТ для перебування в контрольованій прикордонній смузі.

Машина наразі одна (Дастер): Стінгер, Анна Л., Олесь, Fenriz (ще не точно), explorer.
 
Якщо є бажаючі приєднатись - велкам! Ще два місця є.
 
Підйом від села на вершину йде по бетонних плитах, яких в парі місць трохи не вистачає. Загалом Голем туди виїжджав і на Таврії :)
ПС: колись я зліпив відео шляху від траси до вершини:


Профільна тема на форумі: http://explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,631.0.html
#54


Село Поляни - мальовнича місцина, де почуваєшся ніби не під Львовом, а десь в майже Карпатських селах. Катались ми туди в 2015 році.





З будівель часів життя села ми натрапили хіба на капличку/церкву, хрест. Є ще залишки пари дерев' яних хат на фото.



Зараз на краю села є сучасна ферма, яка, наскільки я зрозумів обробляє ці території, і з іншого краю пару вілл. Видно старі фруктові дерева і інші атрибути покинутих селищ.





Дорога туди ніби добра була, хіба що у Рокитному розбита.
#55
 Картинка порівняння висоти не актуальна, вже є вищі новобудови:  як мінімум 21 поверх Сіті на Чорновола вже стоїть, 27 поверхів авалон ап на Сихові ще не доріс. Високі секції Семицвіту на Шевченка, можливо, десь вищі і т.п.
#56
Лінк на мої фотографії:

https://photos.app.goo.gl/GeUxfePkbfojTgaq5



Дуже дякую хто долучився до організації та і загалом всім за чудову компанію!
#57
Домовились. Завтра наберу за годинку-дві і заїду.
#58
Якось дивно, що не бачу в нас на форумі ніц про Верецький перевал.

Так, через нього не проходять розкручені туристичні маршрути, рідко зустрічається транспорт, і загалом автомобільний шлях в суху програє сусідньому Київ-Чопу, але рівно в стільки ж разів Верецький перевал цікавіший за паралельну ділянку популярного шосе, яким всі летять через Карпати...

Звернувши з Київ-Чоп у Нижніх Воротах або Тухольці (залежно в якому напрямку ви їдете), можна повернутись назад на цю ж трасу у Тухольці або Нижніх Воротах відповідно :)

Минулої весни там навіть був місцями асфальт, місцями навіть новий, але цей шлях не для тих хто поспішає, а для тих кому подобаються красиві серпантини, спокійний рух, чудові краєвиди. По відстані між цими точками ви навіть виграєте, якщо звернете на Верецький Перевал (27км проти 32км КиївЧопом), але по часу - програєте як мінімум в двічи, і то якщо їхати без зупинок. А зупинитись там варто.



Висота 841 метр. Через перевал проходить кордон між Львівською і Закарпатською областями, вододільний хребет.

Вікіпедія підказує:
Цитата: WikipediaДо часу побудови об'їзного відтинку автодороги М06 це був найжвавіший перевал Українських Карпат. Нині перевалом користуються лише мешканці поблизьких сіл — Жупани, Климець (Львівська область) і Верб'яж, Завадка (Закарпатська область).

Цитата: WikipediaЗа свідченням літописів, саме через Верецький перевал 895 року угорські племена на чолі з Арпадом перейшли Карпати й завоювали Паннонську (Тисо-Дунайську низовину).

На честь тисячоліття цієї події угорці в 1896 році (з відновленям у 2008?) облаштували монумент, з території навколо якого відкриваються чудові панорами Закарпаття.
Варто знати: "Верецький перевал. Історія і перспективи конфлікту"



Через 43 роки тут мала місце трагічна подія:
Цитата: Wikipedia17 березня 1939 на третій день окупації Карпатської України Мадярщиною мадярські жандарми гнали на перевал через села Нижні Ворота, Верб'яж, Завадка колони полонених галичан — вояків Карпатської Січі і передали їх польській прикордонній службі, яка розмістила полонених у підвалах своїх казарм. Наступного дня, 18 березня 1939 до сходу сонця полонені були розділені на колони, відконвойовані вліво і вправо від перевалу по лінії кордону приблизно на півтора-два кілометри і розстріляні на закарпатській стороні над селами Нова Розтока і Верб'яж, та між Петросовицею, Жупанами і Лазами.

Фільм-хроніка про трагічні події 1939 "Верецький перевал" (8хв):


В 2017 році було відкрито Меморіальний комплекс полеглим січовикам Карпатської України на Верецькому перевалі:



Там же неподалік військовий меморіал:



Ще одне відгалуження від дороги на перевалі проходить повз кілька немалих але давно занедбаних будівель:


- до недобудованого готелю.
Мало бути реально цікаве архітектурне рішення, яке навіть в поточному стані притягує погляд та заставляє працювати фантазію:



Уявіть, це все стоїть високо у горах на перевалі:







Upd20200713: нижче VasylDro кинув чудове посилання на статтю з фото того як це в глядало. Копіюю фото для історії:


Поряд пролягає нафтопровід Дружба.

Неподалік бетонного скелету готелю, я знайшов не менш оригінальну споруду, про чиє призначення хотілось би дізнатись більше :) НУП? Радіо передача якоїсь нафтопровідної телеметрії? Пункт космічного зв'язку НДІ Опілля?











ПС: фотографії з телефону kotevpoltve, оскільки я чи то камеру тоді забув, чи то загубив знимки. Місце історичне, цікаве, та поважне і заслуговує на кращі фото.
Однозначно хочу ще навідатись за кращими кадрами.

#59
Привіт!
 
Продам надлегкий намет Terra Nova Laser Competition 2. Двомісний, двошаровий, з довгим тамбуром (є місце і для речей і для проходу), два входи (бокові, один великий, один менший), регульована з середини вентиляція. Спальне місце більше 2м в довжину.

Комплектація:
-Намет (внутрішній + зовнішній)
-Каркас (одна центральна арка, два крайні патички)
-Кілки 6шт вагою 2 грами кожен - не користувався, носив свої більші.
-Ремнабір з шамтками всіх типів тканин, що використовуються в наметі.
-Чохол каркасу.
-Чохол намету.
 
Реальна вага повного комплекту (намет+каркас+кілки+чохол_намену+чохол_каркасу) = 1.27кг.
Якщо в наплечник влізе 1.5-2л пляшка води - то і цей намет влізе легко :)
 
Намет був в парі походів в першого власника і в трьох походах в мене.
Стан ідеальний, окрім невеличкого отвору (пару квадратних міліметрів - торкнувся гарячого пальника внутрішнім шаром. Нічим не загрожує. Фото дефекту в фотоальбомі).
Причина продажу: черговий практичний експеримент з надлегкими наметами показав, що більше люблю класичні напівсфери, а цей лежить в шафі.
 
Мої фото цього намету на природі та фотографії з вагою і розмірами, та фото дефекту:
https://photos.app.goo.gl/RVt9Rq3xEXbs9XZ56

Офіційний сайт (£490.00)
https://www.terra-nova.co.uk/tents-and-spares/all-tents/laser-competition-2-tent-16/

Посилання на Розетку (16968грн)
https://rozetka.com.ua/ua/terra_nova_43la/p14206718/

Продаю за 7000грн сомовивіз, БЕЗ торгу.


Продано
#60
+1  в сб, під вечір чи після обіду, буде пуста машина.