Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Lesyk

#301
Радив би вот такого звіра (на колір звертати увагу не варто). Сам маю попереднє покоління.
#302
Цитата: Bottlehunter від 22.11.2011 09:20:28
Як то не очікується? До міста постійно приїжджають нові мігранти, будуються нові житлові масиви, приєднуються приміські села.

ЦитуватиПрогноз демографічної ситуації   передбачає збільшення народжу-
ваності, позитивне, але близьке до нуля сальдо природного приросту і
збільшення чисельності населення міста за рахунок механічного приросту  –
міграція з периферійних районів області, інших областей України та
повернення працюючих за рубежем. Чисельність постійних мешканців міста на
2025 р.  за реалістичним сценарієм який базується на екстраполяції процесу
росту від 2002 до 2008 р. може скласти 750 тис. люд., за оптимістичним – 760-
765 тис. люд.  при цьому не враховується міждержавна міграція, яка має місце в 
країнах Західної  Європи.

Хз як хто - але як на мене приріс населення на 20 тис. чол. аж ніяк не потребує збільшення каналізаційної пропускої здатності втричі.

Цитата: :-) від 22.11.2011 06:57:06
Гм, ну чому ж, розвантажать таки очисні біля ТЕЦ-2.

Кста, там було сказано що будуть для розбудови використовувати і території ТЕЦ-2, адже в планах немає її розбудови.
#303
Замість того щоб спати, я о третій ночі вичитую генплан Львова на наступні кільканайці років (когбе до 2025 р. н .е.). Тим не менше гарний пунхт на рахунок каналізації -

16.02. Каналізація
Місто поділене на 2 басейни каналізування: Балтійський (старе місто), в
якому існує загально-сплавна каналізація і Чорноморський (південна частина
міста), де побудована повна роздільна каналізація. Каналізовано більше 95%
житлового фонду. Всі стоки поступають на очисні споруди, розташовані в
північно-східній частині міста, потужністю 437,05 тис. м3/добу.
Об'єм стоків існуючий – 187,4 тис. м3/добу.
Об'єм стоків на розрахунковий строк – 570 тис. м3/добу.
Передбачається розширення очисних споруд (5 черга). В зв'язку із
збільшенням СЗЗ до 1000 м при потужності КОС більше 500 тис. м3/добу 
пропонується освоєння нової ділянки в районі с. Миклашів.
Для південної частини міста і приміської зони пропонується варіант КОС
в районі с. Вербіж Миколаївського району.

І того назріває питання...демографічно приросту міста не очікується (точніше дууууже малий приріст)...яким тоді чином об"єм стоків зросте втричі? Підприємства також не будуються, у Львова (на скільки мені відомо) пріорітетно ставати не інженерним містом, а туристичним осередком.
Тим не менше хотять ісчьо одні очисні. Брєндні скоріш за все. В цьому "документі" що іменується "гєнплан" навіть є далекоглядні плани на легке метро..  :-\
#304
ДАЙОШ ТОЧНУ ГОДИНУ ЛЮДЯМ І ЙЕЗЯЯТАМ!1!!111

З.І. - я за 8 ранку.
#305
На елеватор +1. А там як буде видно.
#306
Прювяу йезеята, і інші, хто до них себе не відносить.
Тижні 2-3 тому поміив в автобусі маршруту номер 50 (далі - палтосік) наклейку, що в них скоро закінчується ліцензія і влада каже жеби їхні мацьопі газельки міняли на талстяков типу "Богдан", і що зменшується кількість бібіць - і тому збільшиться інтервал руху з 4-7 хв до 15хв. До речі, в автобусі номер 18 (ашанавоз вакзальний) мною було детектед наклейку, що запрошуються на роботу водії з власними транспортом типу "Богдан" на маршрути 1, 2, 18, 50 (мо кого забув - хз). Такво від вчора (17.11.2011) мною не було помічено жодного мацьопого палтосіка - онлі толстякі. А ще також, дей біфо тудей я бачив толсту палтаху. але ззаду була детектед наклейка маршруту номер 2 (паганяло атсуцтвуєт через непопулярність мною даного маршруту) що говорить про минуле життя даного екземпляра. Отже даній компанії явно невистарчає великих афтабусіків, отже воно забрало бібіці з ашановозів, і інших для забезпечення палтох

Отже висновки:
- мєлкіх палтах не буде
  з цього висновки:
    -мінус до оперативності
    -мінус до дєрзкості і проїжанню бібіць в наймеші дзюркі між іншими учасниками руху
    -плюс до пасажиромісткості, якої часто явно невистарчає у вечірній час - але через зменшення бібіць та збільшенні інтервалу - хз який пасажирообсяг вони хвататимуть.         Думаю меший, ніж був до цього.
- інтервал руху постраждав не тільки в палтохи, але і на інакших маршрутах даної компанії (1,2, 18 стопудово їхні).

З.І. мо хто десь видів оф інфу - хай постить сюди, ібо даний допис побудований лише на власних спостереженнях.
#307
хз вже де ще рік тому дописували і навіть фото додавали того, що на Науковій і далі вбік сихова монтують стовби явно для шнурочка рогатому. Так во зараз вже НАРЕШТІ монтують штанги і кріплення, шоб вішати шнурочки шоб дресировані і недуже тролейбусики могли гуляти далі, ніж вони це роблять зараз. Фото не маю. Мо хто сфотайте, єслі буде чєс і натхнення.
#308
Поворот біля костелу на Привокзальній відкрили, тому трамваї на вокзал enable now.
#309
Цитуватине-eXplored об'єктів - той же "Львів"
Він в мене п планах уже майже рік - точніше не стільки сама споруда, як щонедільна "служба" церкви "Відродження" (після побування на їхньому камцертє мені дуже стали цікаві збіговиська зомбоподібних мудаків, хехе. Ібо Сфіткє Єгове хоча б шось хоч трошки читали/вичали біблію, а тут вааааащщщеее патєрі. Впринципі подібні речі потрібно знімати лише на відео  8)).
#310
От це реальне індастріал-фотодрочерство.
Наші дописувачі з їніми "фотодрочерствами" нєрвно курять збоку.
#311
А в мому світі живуть тільки поні, вони харчуються веселкою і какають метеликами.  Тому проблем у керуванні країною ваще нема.
#313
VeNick-у, щось про час було чути? Бо я б дуже хотів подивитися на це дійство.


UPD:
Почав гуглити про святкування - і захід.нет сказав шо фЬодрч сабіраєццо приїхати.
#314
ЦитуватиТо я подумав, може взяти шнурка і спуститись донизу, як думаєте?
Трохи більше ніж абсолютний ідеотизм. Як мінімум портібен альпіністичне спорядженняя (шнурок, карабіни, як мінімум нижня страховка - а так то і грудна не завадила б). Лише з подібним набором туди наважився Б лізти йА.   Думаю більшість дописувачів або взагалі не підтримали б ідею спуску через власну акрофобію чи недовіру обладенню та власним силам, або підтримали мій список.
#315
Цитуватишвидка евакуація поганозапаркованого\неоплаченого транспорту
З дірками у сучасному законі це можна трактувати ледве як не крадіжкою, і цілком реально відсудити моральну шкоду (читав про неодин подібний випадок). Тим не менше не будемо говорити про це, так як тема розмови інша.

Буду мати чЄс і натхнення - намалюю власну ідею розв'язки транспорту з боку Коперника/Проспекту Свободи. Думаю ніч буде скучна і безсонна - може таки покажу власну ідею.
#316
ІМХО зараз було б дуже правильним рішенням збудувати великі багато-рівневі паркінги і заборонити паркування на більшості вулиць Львова. А після цього виділити окремі вулички спеціально для громадського транспорту. Але це надто дороге рішення.

П.С. на питання "де паркінг будувати в центрі!?!7171717777777" який логічно б послідував мому посту я відповім тут, вже і одразу - використати площі, сквери і т.д. для реалізації підземних паркінгів. Дорого, але покіщо іншої альтернативи я не бачу. До речі, колись чув що сквер, що поряд з бібіліотекою Стефаника мав перетворитися на багаторівневий паркінг. Шось не склалося з цим. Також чув що має бути багаторівневий паркінг на Цитаделі, там де зараз вже є парковка. Але з цим також не склалося (на скільки мені відомо з чуток - в міську раду приїхав дядя в погонах на чорній Волзі, сказав же статевий член вам, а не паркінг - і поїхав).
#317
Були там з :-) і мною-якоБогом. І спускалися ми як і піднімалися - конвеєрною лентою  8)
#318
вже ніяку) а був "темною силою"
#319
Плани / Re: Хеловін 2011
29.10.2011 11:44:27
Самий крохмаль також не забезпечує потрібного ефекту, додавав цукор з крохмалем - тоді можна досягнути власне тої густини що треба. Але є одна проблема - фарбник від шкіри погано відмивається + через цукор воно усе липке. Зате в роті можна тримати, на смак не противне.
#320
Ну я на висоту більшу ніж 5-7 метрів не піднявся б.