Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Andrzej

#1
А як щодо вулиць між Митною площею та Чехова (зі сторони Чехова)? Смугу зелених насаджень, по яких, як відомо, не можна ходити (лише танками їздити) могли потім ліквідувати. Тобто зараз там може бути просто тротуар.
#2
Фотографія з написом Kopierschutz зроблена, очевидно, на Личаківській. Будинок зліва частково не зберігся, далі вниз може бути поворот на Чехова (або на одну з паралельних вулиць). 
А перша фоторгафія могла бути зроблена на одній з бічних від Личаківської вулиць у її горишній частині. Тих, що йдуть вгору в сторону Кайзервальду.
#3
Щодо Опеля. Ні на Мерседес, ні на Хорьх, Адлер чи БМВ ця машина не схожа, бо всі ці марки відрізнялись, як правило, більшими, ніж Опель розмірами (наскільки взагалі ці розміри можна визначити по фотографії). Не можу, звичайно, стверджувати, що це саме Опель. Німці під час війни, доречі, широко користувались чеськими Шкодами. Варто глянути у каталог цих машин 30-их років.
#4
То не БМВ, а Опель, з я кого після війни у СРСР почали виготовляти Москвич-401 (його точну копію), оскільки обладнання заводу та креслення були вивезені з Німеччини.

Цитата з російськомовної Вікіпедії: "Москви?ч-400 — советский легковой автомобиль малого литража, выпускавшийся на Заводе малолитражных автомобилей в Москве (ЗМА, впоследствии — МЗМА) с декабря 1946 по 1954 год.

Изначально являлся полным аналогом автомобиля Opel Kadett K38, выпускавшегося в 1937—1940 годах в Германии на немецком филиале Opel американского концерна General Motors, воссозданным после войны на основе уцелевших экземпляров, документации и оснастки.

Москви?ч-401 — усовершенствованная версия, выпускавшаяся с 1954 по 1956 год."

#5
Був минулого літа на тому озері, що біля Бубнища на Франківщині. Туристи там були - якась велика двомовна українсько-російська компанія.  Намети стояли, навіть шашлички смажили. Щоправда ніхто у воду не ліз (у всякому разі при мені), але й про жодні легенди ніхто не згадував. Може б їх десь тут викласти?
#6
Доречі, свого часу була ідея використати полотно цієї залізниці, продовживши його до озера, для розміщення там Львівської дитячої залізниці. Зі Стрийського парку її мали забрати. Але ідея так і залишилась лише ідеєю, хоча для її реалізації сьогодні великих коштів ніби не треба адже залізничне полотне є і навіть використовується.
#7
Цитата: vstas від 25.03.2010 12:33:22
Цитата: vstas від 24.03.2010 18:21:22
Не можу згадати де зроблена ця фотографія.

1/ Не можу згадати де зроблена фотографія # 87. Це - вулиця Стефаника. З правої сторони - бібліотека.
2/ На фотографії # 88 - "РОКС№ .
Фото зроблені в 1942 р.


Це - вулиця Стефаника. З правої сторони - бібліотека.