Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - ZED

#101
Ну і шо тепер? Все в силі, чи переносимо на наступні вихідні?
#102
Я би сказав, палко-патик це обовязковий мінімум. А взагалі-то мотузкою обв"язатися не завадило б.
#104
Нізащо таке не пропущу! (+1)
#105
ZED також вклав 70 грн. у матеріальні цінності ;D
#106
Цитата: Alter від 13.01.2012 23:48:47
ЦитуватиАльтер, менше слів, більше діла, де ти там є з інструментом та руками?

Вашу м...ть! Я сто-піццот раз писав, що похав додому на Тернопільщину на 3 тижні заслужених вихідних, тому і акцентував на тому, щоб всі роботи почати із середини січня. От 20 припруся, тоді і підключусь. Благо час повинен бути.

Тсс обидвоє! Я вам по секрету скажу, що до 20 сам не зможу ніц зробити. Тут таке відбувається :o
#108
1. Те, що зволожена фанера спокійно гнеться, а потім зберігає форму, знаю ще з дитинства. Хоча, досвіду саме із ФСФ не було, тому це питання краще адресувати Studentу. На макеті напруження абсолютно не здавалися сильними. Та й той фанерний човен, з якого я злизав ідею, мав ще більші вигини.
2. "Розкрита" форма носу і бортів човна допоможе боротися із хвилями та не дасть їм заливатися всередину, на відміну від "коробки". З іншого боку, чим ширше буде ніс, тим небезпечніші для човна лобові зіткнення із перешкодами. Ну і очевидно, що опір руху із ширшим носом буде вищим (човен ж не тільки для сплаву вниз робиться). Також є такий момент, що вже багато роботи із масштабуванням, кресленням та вирізаням шаблонів виконана і половина розмітки перенесена на фанеру. А так доведеться все наново робити та обчислювати.

PS. 3D Моделька гарна вийшла! Мож спробуй носову дошку зменшити до 50х50 см та порахувати, наскільки це вплине на вантажопідйомність.
#109
Мені туво, що на першому зображенні
12х3 см
без липучки
2 шт.
#111
І я приєднаюсі в лютому.
#112
Дуже цікавий звіт, приємно було почитати! Тримай +
#113
Я теж приєднуюсь до привітань. Хоч знаю тебе не так добре, як інші, але твій потенціал відчувається на відстані. Тож бажаю тобі його розвивати ще більше і втілювати на практиці! ;)
#114
Сьогодні зробили шаблони деталей 1:1 і один лист фанери вже готовий до вирізання. Хто хоче допомогти сьогодні о 16 із рештою листів та розчисткою підвалу плюсуйтесь нижче (координати кину в приват).
#115
Хлопці, от щойно протверезів і нарешті зрозумів, що мені вчора дід Мороз під ялинку поклав! Та це ж справжній трансформер Полтвотрон! Я ж про нього все дитинство мріяв! ;D Користуючись нагодою, вітаю всіх із святами, і бажаю завжди знаходити під ялинкою саме те, про що Ви мрієте! ;)

Це було ліричне відступлення, а тепер по темі:
Є модель човна в масштабі 1:5 (покращена та доповнена). Її можна спокійно розібрати на деталі із точними розмірами та з максимальною економністю розкласти на масштабних листах, а потім перенести вже на справжню фанеру.
Колеги полтвоплавці, якщо у Вас виникли зауваження то кажіть зараз, або мовчіть назавжди :D В цій моделі показані наразі лише дерев'яні конструкції, тому й Ваші зауваження на даному етапі мають стосуватися лише дерева.

Основні специфікації:
Довжина - 200 см
Макс. ширина - 108 см
Макс. ширина на рівні дна - 90 см
Висота бортів в міделі - 40 см
Мін. висота бортів 35 см
Ватерлінія - хз (думаю см 15-20 від днища)
Орієнтовна вантажопідйомність - 250 кг

Якщо всіх все влаштовує, то сьогодні ввечері розрізаю ниточки та компоную деталі в масштабі. Тоді завтра (3.01) потрібна буде допомога, щоб троха розчистити підвал (винести кілька мішків із будівельним сміттям), перенести розмітку на фанеру, та перетягнути саму фанеру у підвал.
#116
Сервіс EasyWay набагато зручніший ніж Маршрутки. Враховує пересадки, час в дорозі і пішки до зупинки, має зручні фільтри, працює швидше, ну й інтерфейс привабливіший.
#117
Цитата: Bottlehunter від 29.12.2011 08:35:52
На рахунок двигуна - давай спочатку спустим той чудо-корабель вниз (до речі, треба йому якусь робочу назву придумати). А там вже будем бачити.
Цитата: Alter від 29.12.2011 00:17:02
ZED, ну ти що, дійсно хочеш туди мотор фігачити? НАЩО???? при тій-то нестабільній глибині і кількості барахла у коллекторі, йому дійсно прийде каюк. Тим більше зараз мова йде про спуск, а не про підйом. Чота я не розумію...
Цитата: Ioan85 від 29.12.2011 11:52:08
По такому принципу можна ;D
Двигун це як варіант для апгрейду. Певна річ, шо перше плавання буде саме спуском із веслами. А щодо захисту двигуна та його робочих органів то вже є цікаві ідеї. Принцип глісера, думаю, не проканає: потрібна інша конструкція човна, перерозподіл ваги, більше мороки із ним, та й "ККД" водного гвинта набагато вищий. Ну і справді, спочатку сам човен!

Цитата: Bottlehunter від 29.12.2011 08:35:52
ZED, Alter і всі, хто збирається власне складати конструкцію - повідомляйте, будь ласка, час і місце, де будуть проводитися роботи. Я якщо буду мати час, то допоможу вам. Та і не тільки я, думаю.
Роботи наразі підготовчі. Зараз підемо зі Stingerом знімати точні заміри входу та ширини проходів. Розміри основних деталей човна з проекту відтворив у масштабі 1:10 з паперу, а тепер працюю над вдосконаленням дизайну. Потім перенесу розмітку на фанеру і от тоді вже потрібні будуть додаткові пари рук для повномасштабної роботи. Орієнтовно з 2-3 січня можна буде починати. А клепати будем в мене в підвалі (координати кину в приват).

Назва? Гм, може за аналогією із дирижаблем? ;D То вже щось придумаємо за келихом пива  ;D

#118
От і я про то подумав. Жеби ніхто не ображався, пропоную збір коштів наразі не припиняти, а назбирати 800-1000 грн. (не враховуючи тої частки, що на хімію піде) на користь двигуна.
#119
Цитата: Alter від 28.12.2011 19:16:18
Ото подумав: раз фанера, раз плоскодонка, то для жорсткості на кутах можна дати по алюмінієвому профілю. Можна кутник. Важити буде мало що, зато моцніше буде. То так, для врахування в кошторис і до пошуку в гамазинах.

Я вже пропонував стики та кути закрити профілем від гіпсокартону. Він не сильно важчий за типовий кутник, але має більшу площу для з'єднання із фанерою. Ну то таке... потім розберемсі.

Тут головна новина місяця назріла: фанера є! І не просто щось десь там, а саме така, яка нам потрібна (ФСФ) і вже доставлена беспосередньо на "верф" :D За це тов. Studentу виголошується велика подяка та присуджується звання "Почесного меценату Полтвоплавання" ;D А якщо, серйозно, то величезне тобі дякую, бо виручив капітально та ще й "безвозмездно"!

Також порадилися стосовно хімії, якою будемо обробляти поверхню. І порекомендували нам використати автомобільний герметик та автолак (якщо правильно зрозумів), адже воно ідеальне до вологих та агресивних середовищ.