Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - ZED

#201
Я би не проти хоч до ранку, але Stinger не зможе пізніше. Тому і інсталимося через парк Франка, бо там непальний вхід як тільки стемніє.
Журналістка не витримає такий похід, тому не дозволить виконати Священу Місію.
#202
Йа & Stinger хочемо піти під землею від парку Франка до початку 4-го колектора (під вул. Липинського), який іде параллельно Полтві, на пошуки містичного смороду. Саме на 4 коллектор багато наганяють в пресі та ТБ за "аромати" у Львові, оскільки у нього скидають нечистоти деякі великі підприємства.

Шукаємо третього а може й четвертого екстремала для походу 3,5-кілометровим маршрутом туди і назад. Серед пунктів програми екскурсії: інстал через білі міжкімнатні двері ;D, мальовничий 9Б колектор без хідників, граната Ф1, підйом на лівий берег Полтви по скобах, перехід на правий берег через підземний міст, марш-бросок під вул В. Чорновола до з'єднання із 2А колектором, а далі... невідомо. Вилізати будемо біля Лінолеуму.

Дата: вівторок-четвер (далі дощі :( ) з 22:00 до 2:00. Бажаючим прохання написати, хто коли зможе.
#203
Політ над Цитаделлю та epic fail

Як розберуся з роботою (якої набралося :o багатсько), спробую зробити нарізку відео.
#204
Цитата: Mike від 30.09.2011 16:15:10
На мій погляд, напис без ".lviv.ua" має значно менше сенсу, оскільки для посторонньої людини, яка нічого не знає про цей сайт, не несе жодної інформації.
Та ми і з 2ма наборами по 8 літер розібратися досі не можемо. От хіба Sunkatalano та Roy щось завтра придумають.

Цитата: Mike від 30.09.2011 16:15:10
Особисто я зробив би напис так:
1. роздрукував принтером на А4 паперові кольорові букви. Папір слід брати не звичайний, а такий...  глянцевий, забув його назву(красивіше виглядатиме).
2. вирізав їх ножницями.
3. наклеїв на внутрішню клейку сторону полоски прозорого скотчу.
4. за бажанням, можна зовсім трішечки клею на букви. А можна і без клею.
4. приклеїв полоску до поверхні дирижаблю.

Єдина проблема, що широкий скотч-ізолєнта не усюди продається, але в господарських магазинах вона є.

Букви будуть надійно "зашиті" між дирижаблем та полоскою скотчу. ІМХО дешево, швидко, доволі якісно і без гіморою.
Уявляешь, що з тими паперовими літерами на скотчі станеться підчас скручування дирижаблю у трубу після польотів. На наступний раз все знову робити не хочеться. А Оракал відносно легко растягується, має кращий адгезивний шар, ніж в скотча, та й в ньому після наклеювання швидко знімаються остаточні напруження. Коротше, Аракал ідеально підходить для полієтиленової оболонки.
Цитата: zelja від 30.09.2011 16:23:01
Эдуард А шо то за бутилка там прикріплена?  ;D
Це баласт, вагу якого можна просто регулювати. На великих дирижаблях спеціальні баки для води передбачені ;)
#205
Шановне панство, напис краще всього зробити плоттерною порізкою Оракалу за зразком нашої нашивки але без рамочки по периметру та на білому (прозорому) тлі. Самі лише букви. 2 поля по 120 х 25 см. Вартість вже буде на кілька порядків нижчою. А я без поняття як то робити і де замовляти. Тому прошу посприяти.

Приблизно так я собі уявляю цей напис:
#206
Цитата: inkognito від 30.09.2011 00:09:19
Цитата: Эдуард від 29.09.2011 23:59:38
Отже, 90% роботи вже позаду :), лишилася одна серьозна проблема - напис!

В суботу теж можна було б, але вітер 5-7 м/с... Тому остаточна дата запуску - НЕДІЛЯ 2.10.11. Трохи прохолодніше, ніж в суботу, але вітер вже 2-4 м/с. Підтягуємось на 16:00 до мене у подвір'я (навпроти юрфаку універу Франка) а звідти вже по маршруту на Цитаделі.

Газ не вийде за той час?

Ні, дирижабль втрачає приблизно 0,5% об'ему за годину. Та й між "фотосесіями" можна його спустити і підкачати легенями кілька разів, аби форму тримав.
#207
Отже, 90% роботи вже позаду :), лишилася одна серьозна проблема - напис!

В суботу теж можна було б, але вітер 5-7 м/с... Тому остаточна дата запуску - НЕДІЛЯ 2.10.11. Трохи прохолодніше, ніж в суботу, але вітер вже 2-4 м/с. Підтягуємось на 16:00 до мене у подвір'я (навпроти юрфаку універу Франка) а звідти вже по маршруту на Цитаделі.
#208
Застібки потрібні на кінцях стабілізаторів, щоб швидко вставляти та витягати з них трикутні каркаси з планочок. Ну й для простоти складання всієї конструкції і компактності теж непогано буде.
Можна, в принципі, і скотчем заліпити, але не солідно вже якось після такої роботи, адже дирижабль все ж багаторазовим робиться ;D

PS. Одна бабка на Краківському казала, що пакетів із зіп-локом ширше 35 см не буває в природі. Тож купив їх, аж 7 шук  :)

РРS. На цих вихідних багато хто не зможе прийти та й з конструкцією не варто поспішати, тому дата запуску переноситься на наступні (1-2.10)
#209
Кольоровий скотч розглядається як план "б", якщо з маркерами фігня вийде.

Ще таке питання, може хто знає, де можна дістати кілька метрів застібки Zip-lock як на пакетах, або хоча б 3 пакети із сабжем шириною 60-70 см?
#210
+1 на екскурсію - як раз нові бахіли випробувати треба, а "гумовці" позичити можу.
#211
Сьогодні на пр. Свободи ліворуч від Опери почали знімати асфальтове покриття і перекрили всі три дорожні смуги. Очевидно, що ремонт стратегічно важливої вулиці змінить схему проїзду центром на "недільну версію"як мінімум на місяць  :( Враховуйте це, плануючи кудись їхати!
#212
Максимальні поля для напису: 50 х 450 см з обох боків. Також можна використати два поля знизу: 50 х 120 та 50 х 160 (між ними буде гондола із фотоапаратурою), ну і на трьох стабілізаторах щось можна придумати (приблизно 50х50 см), наприклад знаки "вибухонебезпечно!", "не користуватись відкритим вогнем!" та "не курити!"  ;D
Димову шашку у балон із метаном?! Ок, тільки я відійду подалі ;)
#213
Ніякі фарби, емалі, смоли та т.п. не чіпляються на поліетилен, навіть грунти. Щоб до нього щось чіплялося, треба поліетилен коронувати високою напругою, або активувати якоюсь хімією, що я навіть не вимовлю назву. А головне те, що обидва способи змінюють структуру молекул не на нашу користь  :( Як на мене, непоганий варіант розмалювати по трафарету різнокольоровими перманентними маркерами в кілька слоїв.
#214
Анонсуємо запуск дирижаблю версії 2.0, із збільшеною підйомною силою. Із датою поки не визначилися, десь на вихідних як вийде з погодою :) 

Підйомну силу збільшили приблизно до 1 кг, тому не буде потреби знімати корпус з камери. У зв`язку із цим, запрошуємо до співпраці власників відео/фото камер, що знімають в HD (на дирижаблі буде встановлено стандартне кріплення для фотокамер із змінним кутом нахилу). А також потрібні люди, які прийматимуть участь у запуску та відганятимуть гопніків  ;D Ще чекаємо пропозицій щодо об'єктів для зйомки (для початку, Цитадель).

І окремо, хочемо причепити до нашого дирижаблю банер "Explorer.lviv.ua", який був на річниці форуму в Пивничці, тому маємо питання до адміністрації на рахунок того, в кого він знаходиться.

#215
Коли ми зі Стінгером лізли, то в яйці (в якому можна було йти майже на повний зріст) було певне звуження довжиною в кільканадцять метрів, як раз в тому районі. Можна припустити, що цей "пагорб" в переході, і є той самий 12 колектор під ним.
#216
Уточнення та доповнення маршруту: згідно карти каналізації 1942 р., перше відгалуження (яке є ніщо інше, як 12 коллектор) проходить під вул. Валовою, а не Братів Рогатинців і неслабо так йде вздовж Личаківської. Друге досліджене відгалуження (кінець 14 коллектору) таки йде вздовж пл. Галицької та Соборної  і мало б збирати стоки з Пекарської, але, нажаль, ми туди не дійшли.
Також, у другому відгалуженні ми бачили мальовничу розвилку, яка явно відрізняється від нанесеної сітки коллекторів на мапі. Отже, є ще багато причин для дослідженя цієї ділянки, але вже із компасом та крокоміром :)
Дякую всім за чудову вилазку і також плюсую всім! )
Ось наш вчорашній (сьогоднішній) маршрут:
#220
   Одного разу, зібравшись зі Stinger'ом та нашим спільним другом Андрієм, ми гарно врізали пифця. І тут раптово виникла ідея зробити дешевий літальний апарат для аерозйомки міста Лева з висоти пташиного польоту. І от, сьогодні, зібравшись з Експлорерами запустили пробну модель аеростату, із підвішеною до нього відеокамерою. До того ж була чудова можливість випробувати його, зазнявши запуск китайських повітряних ліхтариків на площі перед універом Франка.
   Вирішальним критерієм під час розробки конструкції біла її проста та ціна. В якості підйомного газу використали метан, який легко добувається з побутового газопроводу і є відносно дешевим. Оболонка була виготовлена методом зпаювання 160-літрових мішків для сміття з поліетилену високого тиску. Загалом, було використано 8 мішків із загальним об'ємом ~ 1 м3 та підйомною силою ~ 400 г. Цього було більш ніж достатньо для підйому 225 г корисного вантажу у вигляді фотоапарату Canon PowerShot A720IS без корпусу та комплекту акумуляторів.
   Випробування аеростату пройшло досить успішно, незважаючи на деякі труднощі керування, головними з яких були неузгодженість дій трьох "пілотів". Але, загалом все вийшло дуже гарно та було того варто! Дякую всім Експлорерам, які так швидко зібралися та приймали безпосередню участь у заході, а саме Stinger, US5WEO, Roy, Lesyk, Inkognito, Цезар, Ніка Веро, Андрію, та ще багатьом учасникам, яких я, нажаль, не знаю.
   Відео викладу трохи пізніше, після обробки та монтажу. А зараз, фотки від тих людей, які знімали це дійство, а вері мач велкамед :)