Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - explorer

#181
Гумор / Re: Смішне Відео
29.09.2011 11:19:57
Remont drogi na Ukrainie! ZOBACZ PIEK?O NA DRODZE!!!
#182
У Стрию був теж, на труби задивлявся. Думаю, що все це - ВШ якогось хитрого колектору. Аналогічну купу ВШ бачив ще у Ужгороді. Йдуть полосою біля "дому піонерів" і далі, хоча в Стрию їх більше натикано.
#183
Цитата: YserL від 31.08.2011 22:51:50
ВІдкриваємо тему багів:

3. За замовчуванням щоб стояв пункт Повернутися в тему після відповіді.

Глянь в "профіль\змінити профіль\зовнішній вигляд форуму\Повертатися в тему після відповіді". Має вирішити то.
#184
Вул. Кн. Ольги навпроти фокстроту у 9 поверхівці "смачні сезони", здається. Піцерія-бістро. Порядок обслуговування а-ля пузата хата. Працює цілодобово. Обід ~20грн. Мінус: постійна черга.

Ще у мі100 по 30 грн комплексні обіди вдень. Мінус: дивні прохання лишити деякі речі на вході :)
#185
клас!
Бачу там майже всюди на дорозі і технічна полоса є, що є гуд. Кількість машин та сонця не напрягала?)
#186
був на цій екскурсії років 5 тому :) в нас у програмі то проходило під назвою "моравський крас", якщо не помиляюсь. Гарно там все облаштовано, тільки екскурсоводи завжди десь поспішають :(
#188
Нова мережа громадського транспорту Львова (презентація з усіма маршрутами): http://www.rapidshare.ru/2683945
#189
Цитата: Anhorda від 15.07.2011 15:49:38
Цитата: reyka від 12.07.2011 16:43:56
можу сказати шо ті рейки використовуються як контррейки . в разі сходу на мостах чи тунелях контррейки недають колісній парі "втікнути"(зменшуючи тим самим пошкодження більших масштабів)
В Рясне-1 на колії в напрямку Брюховичів контррейки розміщені вздовж досить довгої ділянки колії. Ніби і не міст, і не тунель. Чи можете підказати, для чого вони тут використовувалися?

Підозрюю, що там це ті ж контррейки. А так багато через те, що з того насипу як-раз нещодавно злетіло пару вантажних вагонів. Зважаючи, що вміст вагонів може становити небезпеку, думаю, що в межах багатоповерхової забудови (навколо рясне 1 і 2) така перестраховка не завадить...
#190
позитивно ставлюсь до ГМО. Якщо хімічний склад безпечний, то яка різниця які там були гени? Ми ж не робимо дітей від тих баклажанів :)
#191
Голосував за хром, але це вдома. А на роботі це ФФ (бо гуглтулбар) та IE 8 (бо проект).

Загалом, ІМХО, хрому не вистачає деяких речей: пошуку слів на знайденій сторінці з запиту до гугла (чи гуглтублару), та керування жестами миші від опери (під ФФ це є реалізовано у плагінах).
#192
Цитата: Drusja від 22.06.2011 15:14:39
Цитата: explorer від 17.06.2011 01:34:47
...(це просто вказання реальних координат для кількох точок з растрового файлу мапи яку калібруєш)...
Ну на перший погляд це так, але не потрібно забувати про настройки проекції (центрального меридіану, зміщення), системи координати. З якими новачку не так і просто розібратись. А при їх некоректному вказуванні навігатор може з'їхати на сотні кілометрів від реального місця на карті.
Новачку з тими настройками і не треба з"язуватись. Найпростіший спосіб калібровки - перенесення координат орієнтирів з вже готової достатньо точної мапи. В цьому випадку всі ті налаштування треба просто скопіювати з мапи "донора" координат. "Донором" логічно використовувати 100к та 50к генштабівки, які є у відкритому доступі в Інтернеті. Прив"язував таким чином купу мап. Найзручніший орієнтир у нашому регіоні, який переважно не зсувається століттями, і позначений на старих і нових мапах - церкви.

+ треба обрати однакові датуми в властивостях вейпоінта з якого береш координати, і в самої мапи що калібруєш.
#193
Цитата: yaroslav21 від 16.06.2011 22:52:57
Люди добрі встановив озік на комп і на кпк,цілий день крутив вертів(ніби в колобка шукав дупу),пробував калібрувати карти,привязувати і т.д., нічого не вийшло,я розстроївся плюнув на то всьо і си думаю,може сі знайде такий добрий чоловік який тото раз покаже як то сі робе,я буду вже потімка знав,тій добрій душі поставлю флєшку,потисну краба і буду мав чистий спокій.Дуже прошу.
Задача калібрувати карти чи просто вміти користуватись озіком? У 99% випадків треба просто скачати готові вже відкалібровані мапи. Коли освоїшся з готовими мапами, і зрозумієш як це працює, то питання калібровки мало б відпасти само (це просто вказання реальних координат для кількох точок з растрового файлу мапи яку калібруєш)...
#194
Тут розповідають про плани замінити старовинний глибокий колектор під Городоцькою на новішій, в межах поточного ремонту:
http://lviv24.com/news/newsVideo.do?nini_shlyahoviki_remontuyut_bagato_lvivskih_vulits&objectId=73661
#195
Та вже завтра там відкриють. Перекриють шматок на схід до Брюховицької.
#196
Круто! Клись теж про таке задумувався, але так і не спробував.
#197
намагаюсь вести онлайн щоденник двотижневої подорожі по Криму. Користуюсь телефоном з можливістю автоматично публікувати пости у жж. Тому, якщо цікаво, це тут: http://lllo.livejournal.com
Йдемо з deadcat, стандартно з наметом, газом і т.п. Вчора вийшли з Курортного. Після ночівлі у Лісьйій бухті пройшли берегом та горбами на мис Меганом. Пишу з північного схилу Меганому під завивання вітряків. Наразі задача - зайти у Судак відмитись і відпочити, та вирушати у більші гори в сторону Дімерджі.
Якщо хтось плануватиме подібну поїздку - постараюсь допомогти інформацією після повернення.
Наразі намагаюсь робити кілька апдейтів на день.
#198
Цитата: Bottlehunter від 29.04.2011 13:19:22
Гарно катнувся. Але може варто зробити той звіт окремою темою?
Та то якась вийшла поїздка без особливої мети :) хай собі тут висить...
#199
Наступного разу треба придумати щось нове :)

Того дня о 12 годині, оцінивши сонячну погоду, вирішив їхати описаний маршрут сам.
Отже стандартний відрізок до Рясне 2, і їду вже старою дорогою вздовж залізничної колії, що колись через Янів (Івано-Франкове) йшла у Яворів. До радянських часів, коли була збулована сучасна траса (починається вулцею Шевченка), основний шлях на Янів проходив цією грунтовкою вздовж залізниці.

Одна з розповсюджених ознак старих доріг:


Перед селом Домажир залізниця розгалужується: працююча залізнична колія йде праворуч до кар"єру у Ясниська де і має закінчитись. Основна ж гілка йде прямо, але вже без рейок :)

Старі мости над потоком Домажир перед одноіменним селом:

Ліворуч - залізничний міст з залишками шпали на передньому плані. Праворуч - міст старої дороги, що колись була головним шляхом у янівському напрямку.

Далі сучасна грунтовка йде насипом колишньої залізниці (як на "фантомній залізниці" на сході Львова).


Трапляються такі артефакти:


Далі, після Страдча, залізниця маскується під трасу, і ще місцями вгадується у Янові.
Доречі місто Янів, що тепер є "селищем міського типу Івано-Франкове", містечко з досить сумною історією сповненою суцільних негараздів і невдач (тут можна почитати http://yanivgames.at.ua/news/2009-03-04-7 http://yanivgames.at.ua/publ/10-1-0-41).

Рухався вздовж каскаду озер. За Яновим залишки станції у селі Лелехівка:


Думаю по слідах яворівської залізниці можна організувати окрему поїздку.

Верхні стави. Довкола організовані місця для рибалок. З усіх сторін знаки попереджать, що проїзд\прохід\пчих\крок в сторону заборонені.




Я ж, проїхавжи заповідником, виїхав через кпп на добрий асфальт у напрямку до села Верещиця (десь поряд починається річка Верещиця).

Після чергового підйому однозначно зрозумів, що дарма не поснідав, тож надолужив печеньками з соком:




Далі чудова тиха дорога лісом у сторону Траси. Дорога стара, колись тут були хутори та корчми.




Виїзд з лісу на розбиту трасу.


Проїхавши метрів 20 трасою звертаю на Волю Добростанську. Ще 20 метрів і від асфальту не лишається і сліду. Кочмари, Воля Добростанська, Добростани, Каменеброд запам"ятались тільки повною відсутністю рівних поверхонь на дорозі, і стійким небажанням потрапити на цю нескінченну послідовність ям ще раз.
У Каменеброді звертаю на кладку через Верещицю. Тут також проходять 2 залізничні мости, один з яких досить незвичної форми - ніби перевернутий:


За Верещицею, як не дивно, йде село Заверещиця. Раптом з"являється пристойний асфальт, і кілометри починають пролітати непомітно.


Повітне, Мшана, Бартатів, Лапаївка. Велодоріжки по-львівськи: ремонтники перекрили половину траси, і нічого на ній не роблять. На лівих двох смугах організовано двосторонній рух автомобілів. Праві дві смуги повністю для велосипедистів :)


Чергова маніпуляція з ліхтариком призводить до дестрою його кріплення на рулі. Спроба повернути кріплення на місце призводить до втрати єдиної гайки у траві :) Добре що за 2 км вже почалось львівське освітлення :)

Загалом проїхав те, що і планував. Вийшло 91 км.
#200
нема нікого... відкладається