Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - :-)

#381
Цитата: YserL від 20.09.2011 18:16:24
Тема переростає із обговорення переведення часу на обговорення зменшеня енергопостачання.
Дописувачів певних цікавило де я буду і кому та скільки буду платити. Я розгорнуто відповів.
Але про всяк випадок висновок зроблю: буду там де є і платииму стільки ж, скільки й зараз. Або опинюся у більш привабливому місці, там оплата за енергоносії може змінитися в ту чи іншу сторону.

Цитата: YserL від 20.09.2011 18:16:24
Від себе додам:
Двозонні налаштовані ... світло коштує 40%.
Дякую, що навів дані.
#382
Цитата: Bottlehunter від 20.09.2011 17:30:25
Цитуватибудете ще більше грошей алігархам приносити. А потім нитимете звідки вони стільки мають і таке інше. Навіть незнаю яке слово підібрати відповідне.
А ти, перепрошую, поїдеш на Аляску і нікому нічого платити не будеш?
Проведені в царині енергоспоживання місць мого проживання дослідження і переглянуті зараз, в силу законодавчих нововведень показують, що:
- на "енергетичну" статтю моїх витрат це ніяк не впливає (якщо принципи та час енергоспоживання будуть такими ж), в силу певних особливостей використання енергоресурсів та енергозберігаючих технологій, які впроваджені вже і будуть впроваджуватися надалі;
- подальше зменшення витрат на оплату енергоносіїв можливо внаслідок встановлення трьох-зонного лічильника, експлуатація більш енергоефективної техніки ніж наявна зараз та впровадження системи "розумний будинок", або хоча б таймерів для певної побутової техніки.

Також варто було б від централізованого опалення вімовитися, але якби не на газі, то я б ще подумав, а то авось таки виділять гроші і певні люди вправлять мозок місцевим можновладцям і можна буде вугілля, або ТПВ як паливо використовувати на ТЕЦ-1, 2, і можливо великих районних котельнях. Тоді теплова енергія буде дешевшою, ще й від способу, чи то пак циклу виробництва залежить на скільки.

Якби й впливало, то я принаймні не радію цьому і не є прихильником. Доречі така поведінка населення, коли змінам радіють хоча вони їх ставлять буквою "П" состерігається у цих широтах постійно.

Цитата: YserL від 20.09.2011 17:45:13
Зимою в мене котел підтримує стабільну температуру на вході води як вдень так вночі, так що на ціну нагрівання приміщень це не вплине.
Житлові приміщення на то й житлові, бо там людина перебуває більшу частину доби, якщо не всю. Тобто там температурний графік не коливається, є базовим.

Цитата: YserL від 20.09.2011 17:45:13
На виробництві при використанні склопакетів коливання буде не значне.
На виробництві справи трохи інші, виробництвом назвемо не лише заводи-фабрики, але й магазини, базари, школи тощо - їх же також наче економісти називають, там обігрів/освітлення з метою економії вмикають лише коли є працівники. Хоча часто лише чиеерз те що їм вбіса холодно. Це в перехідний період виражене яскраво, коли вдень температура достатньо висока, щоб обійтися без обігріву.
Ще є така річ як теплові завіси, двері/ворота не закриті, а в приміщені тепло навіть коли -20*С за бортом, зараз вони більш автоматизовані часом трапляються - чують температуру на пів-градуса нижче уставки і самі собі вмикаються. Є такі що і потужність/продуктивність собі регулюють. Знову ж таки в перехідний період це виражено яскраво.


P.S. Хочу наразі собі скрізь поставити трьох-зонні лічильники, буду пральку вночі включав - ото сусіди щасливі будуть. ;) Тільки все немає коли розібратися із тим. Треба до Львівобленерго на авдієнцію сходити.

P.P.S. Vsyfceq? ,fxe gtdybq cbylhjv pfhfpybq/))))))
#383
Юзав ФФ, але щось він занадто почав часто оновлюватися і ставав все повільніший і повільніший. Відповідно на старенькому новті який юзаю для роботи він взагалі ніяким був. Поставив от позавчора Оперу, і все полетіло, але із закладками якось ніяк, порівняно із вогнелисом, мо хто підкаже як там в нормальну панель під адресною стрічкою їх перенести?
#384
Єдиним дискомфортом для менее  це було коли модулі, і треба здати розрахи а у Тебе на голдину менше часу вноі.
Зараз - це якщо якраз в той час їхати поїздом, та ще й зпересадками. От минулого, весняного, переведення співробітник так поїзд провтикав.

І це значне додаткове енергоспоживання, не лише на освітлення, але й на нагрівання виробничих приміщень. Кароч пацани придумали як розвести вас на бабки, а ви радієте.

Переведення годинників, це свого роду регулювання. Регулювання впроваджується у систему із метою підвищення ефективності функціонування.

Цитата: Dima_ber від 20.09.2011 16:40:44
то все добре, я теж за,  але наш дірявий бюджет за словами Литвина збідніє на 300млн, на що ж їх потратять?!
Додаткові витрати бюджетних установ на освітлення-опалення в зимовий час.

Це лише бюджетні установи на таке бабло попадуть, а ви тепер про інші подумайте, та й про домівки свої - кароч будете ще більше грошей алігархам приносити. А потім нитимете звідки вони стільки мають і таке інше. Навіть незнаю яке слово підібрати відповідне.
#385
Якщо здоровля дозволить, то +1 і з ночівлею, тобто може спальничок прихопити з кариматом.

Крім того нах на Франківськ? Нє ну чя за тамтешніх пацанів звичайно, в плані хай би до нас підсіли, от поїзд 604 http://www.uz.gov.ua/index.php?m=services.transppl.ScheduleOra&f=ScheduleOra.Train&T1=1384&lng=uk
Дата та час відправлення:   23.09.2011 - 23:10 (час Київський)
Дата та час прибуття:   24.09.2011 - 06:02 (час Київський)
Категорія                          Вартість
вагона                              проїзду, грн
Плацкартний (П)     41.21
Сидячий (С)               16.42

А от 668 http://www.uz.gov.ua/index.php?m=services.transppl.ScheduleOra&f=ScheduleOra.Train&T1=3780&lng=uk
Дата та час відправлення:   23.09.2011 - 23:44 (час Київський)
Дата та час прибуття:   24.09.2011 - 03:48 (час Київський)
Категорія                          Вартість
вагона                              проїзду, грн
Купейний (К)                   55.76
Плацкартний (П)     39.57
Загальний (З)     15.40

Я звичайно ж за найдешевші бидло-вагони - там чудово можна поспати.
#386
Цитата: inkognito від 17.09.2011 23:37:49
  Дуже влучно ти дописав "ГЕ лише в них". ІМХО "ГЕ" дійсно ГЕ, звісно нічого спільного General Electric не має, і мати не може.  :P :P :P
Капітан підказує що емблема на кришці об'єктиву мого General Electric X500 має відношення до одноіменної контори через дочірне підприємство http://www.general-imaging.com/.

Чи можливо я (і не лише я) не правильно зрозумів пана Модератора, і його скромна думка таки не стверджує, що фотокамери із абревіатурою GE стосунку до General Electric не мають?
#387
Гумор / Re: Смішне Відео
18.09.2011 22:20:04


#388
http://rozetka.com.ua/photo/c80001/filter/price=-1000;20808=103;23396=aa;23404=12256%2C12257/
Я би брав Дженерал Електрік.
Також по іншим магазінах пошукати можна, бо в розетці доставка 50 грн, але ГЕ лише в них і ще якогось. Як чаосм, то буду в Києві в четвер - можу забрати.
#389
Як часом там є планка пам'яті на 256-512 мб для новта, DDR, то з мене пиво чи ще щось там.
#390
Цитата: Golem від 13.09.2011 14:55:52
Припускаю що це не стільки боротьба з діггерством, скільки з крадіями цих листів. Ми ітак проліземо як не в прямокутні, так в круглі. А от коло Франка і Скелі вони були зникли і прикривалися отвори лише дошками.
Думаю це власники приміщення сходи якого за те щоб клієнти орендаря не провалювалися у цю дорогу вам водойму.
Занадто вже добротний лист, як на комунальні служби. Ну і приварено не точково далеко. Хоча і не надто акуратно, явно було влом, тому може таки комунальники. 8)
#391
Цитата: Lesyk від 13.09.2011 13:07:44
Вхід, що біля "Білої Скелі" закрили одним суцільним товстим листом металу і приварили (теж точково). Фото не маю. Інфа 12.09.2011. "Помнім, скорбім."  :'(
Сьогодні зранку зняв.
Вчора зранку ще через сходи обходив.
Шви накладені добротно. Тут вже так легко не відломаєш. :(
#392
Пишу захарений, хочу спати і посипаю голову попелом із приводу завтрашнього робочого дня і дедлайнів разних. Читати спецлітературку влом. Що називається вистрелив не цілячись, а куди попало - то самі аналізуйте.

Про електродвигуни - бавився я частотником, і вже навіть не раз, ганяли через редуктор, скажу що 30-40 об/хв - реально, але сцуко гріється двигун ацько, бо струми ростуть, ібо і ж моменти не надто стандартні.
Якщо ганяти електрику від генератора на ДВЗ, то ета генератора далеко не той, що на електровнях, тобто не 98-99%, а 77-90%, це лише його, а плюс втрати в мережі, і ще ета двигуна електричного буде в кращому випадку 90%, а так то в районі 57-70%. А ще якщо ета ДВЗ відсотків 40, ну то палити соляру таки чином геть не варто. Тому хіба акуми, але по ета електричне буде приблизно те ж.

Гідропередача, там все з одним і іншим трансформатором ета має бути приблизно 0,85 у випадку гіршому, а так то і 0,9 всі.
Проблема є із охолодженням - тобто +n редіаторів, можливо таки із примусовим охолодженням. Ще така підла штука як обрив оливопроводів - боляче і масляно - то з власного досвіду, а тут скоріше проблема буде в частоті обривів - не певне що пан механік в флектарні матиме грошей чи в стані виготовити поворотні перехідники - якось вони називаються, але хз - ці всі шланги високого тиску не в захваті від різких і частих змін положення штуцерів одного відносно іншого. Це теж бть, із досвіду. До системи керування - у нас важкувато дістати за адекватні кошти хороший блок золотників і такого іншого - будуть клинити, зависати, не коректно спрацьовувати і не лише. А на дорозі то вважайте смерть. Не кажу вже про швидкодію такого щастя - на те як дядько вправно махає ковшем екскаватора не дивися, і на роботу систем безпеки парової турбіни великої потужності - там різні за типом системи мають бути, хоча в екскаваторі для коліс кажися штатна гідропомпа стоїть. О, ще до системи керуваня - там треба буде який контроллер варганити.
А ще про постійні оберти двигуна - стаціонарні реджими це звичайно краще за динамічні, але якщо на паливі при цьому втратиться більше як на заміну двигуна, то це зло. а так таки буде.

Але, я б апгрейдив волинянку чи запорожець який, чи акумами, чи гідрою. Мала потужність потребується, дешева основа, можна без особливих розрахунків певні конструктивні елементи вирізати. 8) Ну і місця для приводів ого як, особливо в першої.

Почни із самохідного шасі, там видно буде.

А ще танк який і просто гусеничне шассі було зроблене. І щось із великовантажного, окрім кар'єрників. І то останні потужніші вже на електроприводі. Думаю все тому, що для звичайних доріг і навіть бездоріжжя така тяга нафігнада, як і обертальні моменти, та й від маси це все залежить.
А загалом техніко-економінче обгрунтування - дешевше і зручніше тоді так, якщо ні то ні.


Гм, а якщо двигун від акум, і гідромуфту, ета падає у низ ще й з рекуперацією складно буде.

Кароч, я написав, тепер хтось може зерно від лушпайок і буже вам всім конкретна відповідь.
#393
Цитата: GreenLION від 08.09.2011 20:18:32
Це ж що тепер депутати не будуть носити свої депутатські значки у вигляді прапора?
Капітан каже що у них є право.
#394
Багато писав. Не зрозумієте.

Нєфіг кіпішувати, все правильно роблять, але камок тепер треба такий, щоб про нього в кабміні не писали.
А значьочки не будуть носити - це саме воно, а то дратують юні орли із кокардами та іншими відзнаками де попало. Ще б на символіку ОУН таке поширили, щоб тим же юним орлам не зазорно було її на себе, в більшості своїй ідейний непотріб, вдягати.

А те що Білозерська кіпішує і роздуває це все - стандартно для неї.

У мене укр камуфляжа наразі нічого немає і навіть відзнак ен збереглося, тому для мене це нічого не значить. ТА й не круто в укркомку ходити. Юзаю оливу. І то рідко - немає часу на забавки ці всі ваші.

Погугліть законотворців, цілком такі люди, форменні. Серйозні наріканян викликає лише Кузьмук.

Хм, а про Л-1 що скажуть?

#395
Стаття у ВЗ, яка викликає у мене посмішку, але геть не веселу.
http://www.wz.lviv.ua/articles/97794
Сподобалося про сортування і пресування - те ж що є, але менше об'ємом.

Є ж от технології - от російська наприклад. Аналогічно з Франківська починають розвиватися.
Але вони не підуть як і багато чого такого. І хто в цьому винен? Точно не місцева влада із місцевих жителів і місцевими ж жителями обрана. То всьо злий-недобрий Янукович і його кліка?

Доречі, син його на Харківській ТЕЦ-5 схожу установку ставить, коли певн люди запропонували вкласти гроші у таку ж, але тут, у Львові, пацан зморозився, каже стрьомні ви, із вами ніхто працювати не хоче. :-\
#396
Цитата: Belka від 31.08.2011 21:03:23
Фігня якась получається, чувак пахав а замісь подяки самі скарги.
Це нормальне явище. ;) Робиш щось нове, що є оптимальнішим за щось старе і перевірене і баги лізуть, то тебе лише, як казав один мій викладач на прізвище Чип, журять. Хоча часом критика таки консструктивна і з неї можна багато чого почерпнути. ГГ.

А загалом до теми я вже звик. І хороший спосіб відігнати від сайту дописувачів, щоб вони собі спокійно працювали. ГГ
Не, чьо, якщо забрати ту кашку всьо ваще ок буде.


Багато оффтопу:
Цитата: inkognito від 31.08.2011 20:07:32
Не треба бути багатослівним - про стару назву ЛиЖі як мінімум не забув ти, а також я. І гадаю, багато ще хто. Звідси припущення "всі давно й забули про стару назву" як мінімум є некоректним.
Не забули в освновному юзери ГолдСтарівськоїх техніки, а з покоління НЕКСТ сумніваюся що хтось чув про останнього і так є. Правильніше буде сказати, що зміна назв/товарних знаків/т.п., принесе ефект умовно повного забуття попередньої назви лише через 15-30 років, коли техніка під старою назвою буде викинута, а до віу потенційних покупців доростуть ті, хто не тої техніки не застав/не пригадує, внаслідок малого віку.

Про те ж ЛЖ - недавно кілька ТП разом із ТХ переконували що ЛЖ концерн 10-тирічної давності і робить лише електроніку і побутову техніку. переконувати не став, як і значно старших дядьків, які вважають себе професіоналами у певних галузях - постєбуся якось із них при авторитетній аудиторії. Чого і бажаю усім дискутантам.

Цитата: inkognito від 31.08.2011 20:07:32
  З.І. №2 Матьорих бздунів дописувачів, котрі поносять нову тему (і(або) апдейт до SMF2) прошу показати те, на що вони здатні:
Ромель пропонував усім желающім CSS та тему - беріть, модифікуйте, клепайте власний креатифф та засилайте назад -
побачимо чого ви варті не на словах, а на ділі!
Ну не всі ж тут айтішники, чи як там гордо називаються люди, які розробляють систему кольорів для використання в оформленні форумів та іншого нет-непотребу. (Не примите привратно ;) )
Краще створити тему, протягом певного часу кидатимуть дописувачі свої ідеї, частину із яких, вартих уваги, втілять в життя. Ще можуть кидати макети схем оформлення. А тоді хтось, хто справді в тому розбирається бере і робить. голосування там різні.
Бо оце от зроби сам, зроби сам... тему про логотип всі пам'ятають. Зробили самі і всьо.
#397
Цитата: SANECKA від 31.08.2011 00:14:44
Сіре з салатовим явно не дружить. Можливо є ще якісь заготовки, а то ця дійсно до одного місця, краще верніть стару тему.
Гарно із сірим дружить жовтий. ГГ. В плані не один банк так виглядає, мене пре.


Поставте на дефолті галочку на збереження відісланих приватних повідомлень, будь-ласка.

І таки так, фактуру варто прибрати, а то схоже на шкільну презентацію в паверпоінті - я таких ніколи не робив, тим-більше в школі, тому  це лише теорія))
І ще таки пофіфіксіть ширину вікна де писати можна а то жахи. Пишеш наосліп, юзаєш кнопошки енд-хом, не фен-шуй.
А фактуру можна було б загалом лишити, але не там де власне текст, бо брррр.
І категорії Початок, Допомога, етс, варто таки білше. Хоча знову ж таки підозрюю адміністрація зараз корпить і взагалі цілий день за
цим всім сидить. ТОму хай би проспалися і потім вже. ;)
І під ці кольори логотип вже не той.
#398
В повідомленнях дуууже широке поле вводу і туди ніяк не посунешся, тому хз що пишеш. Пофіксіть будь-ласка.
#399
Цитата: Roy від 28.08.2011 02:50:15
Ставити працюючі підриємства сходу у приклад, перед західним регіоном, попросту смішно. Знаючи притому, їхню перевагу, в корисних копалинах та природних ресурсах.
Мені в приклад поставили країни Балтії та колишню НДР. І сказали що варто було все під бульдозер, бо інакше схема непрацездатна. Я показав, що таки працездатна, про регіони України нічого не говорилося.
Тут також є підприємства, які не порозбирали - із керівництвом їм не повезло, інакше ще місце для дестрою одне було б.
І я б ставив не на копалини, а на людський ресурс - не на мільйони того бидла , а на невелику кількість ІТР-івців, які це все змогли зорганізувати у щось путнє. Більшість шарящих із ЗУ просто звалили забугор, не прикладаючи зусиль щоб зробити щось тут. Тобто вважали що тут нічого путнього у них не вийде.

Цитата: Roy від 28.08.2011 02:50:15
А заводи, приклад котрих навів Смайл, можливо таки вносять велику частку у бюджет країни, але позитивним прикладом я б це не назвав. На жодному сайті не представлена державна мова. Якщо назвемо це "пустяком", пам'ятаймо, великі неприємності починаються з маленького.
Ну чому ж жодного. От СКМ-івський метінвест, має українську мову. Тобто Харцизський трубний, ЧеЗаРа також має вкладку, немає дороблених сторінок, це говорить про те що вони не мудаки і не заганяють текст в якись там лінгво абощо, як це робить багато інших кантор, і вже працюють над цим. ДАК от теж українську має. Тут говорилося про прилавки і тому подібне, от сайт і є прилавком, зручним для покупця, а з ЗУ там мало що купують, більше на Росію і СНД працюють, та ще деякі країни, мовою яких у нас володіє мало хто, а от вони російську розуміють. А наявність української мови лоише щоб якийсь західняк фапав на промисловість схожу і казав - "Да ми круті", їх нафіг нада.  Та й юлє я Вам все це пояснюю - асвіти ж паатримували,
#400
Цитата: linuxoid від 27.08.2011 22:25:45
Є універсальна оцінка всього, що виробляють - це скільки грошей воно принесе. Якщо раціоналізація чогось не купується, значить вона просто непотрібна на даний момент.
Цитувати
Тому прошу пана навести конкретні приклади тих позитивних зношень бульдозерами та побудовою нових. Із передумовами та наслідками. Це вже із розряду аналітики, але гугл спрощує дану операцію. ;)
Писав в попередніх постах. Від тих заводів залишилась лише інфраструктура, яка, в більшості, була знащена 90-ми і будівлі з грибком.
А які ви маєте позитивні приклади?



Негативний приклад: завод "Зміна" - випускає тру-військову техніку, тримає оригінали і власні розробки і є єдиним виробником на теренах колишнього СРСР певної військової продукції. Махіна ще та - цех, в лабораторії котрого я працював, має площу 12 Га. Половину займає токарне виробництво (доречі, всі станки японські і там знаходятьс з 83-го року), іншу чатину займає... великий білий коврик з грибка, через котрий я з того заводу свалив, бо недавав ради дихати через кашель, рятувався цигарками (дійсно помагало)... Були там капіталісти-інвестори зза бугра, подивились походили і сказали: "Ну вас нах..", прийшли кіпріоти (а точніше фанінсово-промислова група Приват) і, о рети, купили! Продають росіянам спецтехніку, а нашому селу бурякорізки і ручні сівалки.
Я мав на увазі країни Балтії. Ех, не вийде з мене програміста чи юриста - я постійно покладаю на читача надто великі надії.
ЦитуватиСмена, ЗАВОД
80100, Львовская обл., г. Червоноград, ул. Промышленная, 1
Цк не Балтійська країна, це на північ від Львова кільканадцять км. Так капітаню.

Позитивні приклади на території України:
НКМЗ - http://www.nkmz.com/
Краматорський завод важкого верстатобудування - http://kzts.com/
СКМЗ - http://www.skmz.dn.ua/
Харцизький трубний завод - http://pipe.metinvestholding.com/ua
Никопольський кранобудівельний завод - http://nkz.dp.ua/
Червона зірка - http://www.chervonazirka.com/
Чернігівський завод радіоприладів (ЧеЗаРа) - http://www.chezara.com/ - із їхнім обладнанням я працював - варте уваги, зважаючи на ціну і якість - безальтернативне.

Ще краще - відкрити оце посиланян і погуляти тамтими просторами  - http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%8F%D1%82%D0%B8%D1%8F_%D0%BF%D0%BE_%D1%80%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BC_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B8%D0%BD%D1%8B

Це лише кілька кліків мишею. Інакше ночі не вистачить. А мені завтра ще працювати, щоб такі підприємства мали роботу, впроваджували свої розробки, продавали свою продукцію.
Оце думаю, як це всі такі тупі, не здогадалися відразу все похєрити. Так, на тих підприємствах інколи стоїть зарубіжне обладнання, але це тому, що нашого наразі не випускають або рівень його наразі недостатній - внаслідок загального депресивного стану в станкобідувельній галузі, який триває досі, зхоча місцями відновилося і розвивається.
Навіть на Львівщині щось є. Наприклад Дрогобицький Автокрановий Завод. Хоча відсутність у нас такого промислового розвитку зараз можна охарактеризувати меншою концентрацією підприємств за часів СРСР, це якщо опустити ментальність.
;)

А ще деякі спочатку успішні підприємства зараз активно хєряться і продаються. Потім вони нічого не виробляють або якусь фігню, в кращому випадку. Конкурентів на ринку немає, забугорні кантори кидають фуфло яке роблять за ціну яку хочуть. Та  йтак.