Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - :-)

#702
18+18=36 км, це тільки шлях. З "лазанням" буде всіх 40-46. 8+ годин в дорозі. Зважаючи на весняний авітаміноз і дорогу з Червонограда до Львова, навіть підготовані "умовні учасники" такої пішої прогулянки будуть лежати пластом не лише в неділю, а то й до вівторка.
Авто однозначно.

Для бажаючих пішки: Може як потепліє з наметами на 1 ніч?
#703
http://www.ukrtvr.org/
Є трохи інформації про радіовежі + діапазони певних телеканалів та радіостанцій.
#704
Цитата: stinger від 24.02.2010 01:54:18
в яких саме моментах проявляється "бажання поводитись як бидло" в наших форумчан по вашому? дуже цікаво. :)

Головне на що звернув увагу - засмічення "поверхні". >:(
Зважаючи на відносно недавно застосовувану практику "примусу до чистоти і порядку" намагаюся утримуватися від зауважень. Тоді, якщо зауваження не бралися до уваги, застосовувався примус, але це аж ніяк не додасть позитиву  моїй персоні в очах учасників форуму. 8)
Та й переважно ті, кому робили зауваження, були люди обмежені, неосвічені, яким ніхто ніколи не пояснював, що сякатися потрібно в хустинку, а недопалки та інше сміття - викидати в смітник.  :-\
#705
Цитата: Дануся від 23.02.2010 22:29:06
маленькій дівчинці аж лячно з вами "вилазити"=))))))))))) ::)
ололо


Можливо варто створити якісь правила не лише ТБ, а ще й поведінки? А то стрьомно якось, коли в темі пишеться "не засмічуйте бомбік", а на практиці його не лише засмічують.
А головне - дотримуватися їх. 8)

І взагалі це бажання поводити себе як бидло - звідки воно у більшості з вас? ???
#706

ЦитуватиНовий адмінбудинок МЗЕ на розі вул. Кадетської та Пчелинської (сучасних вул. Гвардійскої та Вітовського). Фото 1937 р.
Виявляється будівля СБУ, а перед тим КГБ, спочатку була призначена для підприємства "Міські заклади електричні" (МЗЕ).
Писав про першу львівську електростанцію, виявляється вона ще ближче була:

ці чорні паралелепіпеди - перші конструкції градилень, круглі важче виготовити, хоч і ефективніші.
Незрозуміло де власне котельня і машзал були розташовані. Сумнівно, що в тому будинку довгому. Але все може бути.
Тоді виходить, що труба, яка за депо - від першої електровні.
Фото з сайту Львівенерго. Багато там профільних фото.

Додано пізніше:

Все, тепер ясно. Той подовгастий будинок і є котельнею і машзалом одночасно.
#707
Як тільки зійде сніг і трохи підсохне земля, можна махнути. Ніколи ще не був у тих краях. 8)
#708
Цитата: gleb від 04.10.2009 23:54:11
     Ні, на цих ліфтах не возили продукти та вугілля (В той час вже було гасове опалення будинків пічками), колись на цьому місці був пасаж (Схожий на колишній пасаж в центрі, залишки якого ще є на Коперніка), так от на цих ліфтах піднімали продукцію на балкони-галереї.
Пан не правий, тобто майже правий, якби не заперечував. Ліфти слугували для піднімання вугілля та інших вантажів.
Таким чином боролися із брудом на сходових клітках, зменшували вартість обслуговування.
Такі ж механізми можна зустріти у "зовсім не пасажних" місцях, будинках досить багатих власників, які дбали про комфорт винаймачів, оскільки таке інженерне рішення вартувало немалих грошей.

Якось можна зайнятися пошуком таких об'єктів, це по всьому Львову займе близько тижня. Це якщо все повністю. Можна піти більш конструктивним шляхом і визначити приблизний період часу коли будувалися будинки з такими пристроями. І потім пройтися по побудованих тоді і раніше.
#709
Буду, якщо прокинуся так рано 8)
#710
Відносно шедевральності більшість розробок це бгг. ::)

ЦНТ турбіни К-1000-60/1500-2 ЗАЕС виробництва ХТГЗ (зараз ВАТ "Турбоатом"), запушеної 9 листопада 1984р.
#711
Цитата: stinger від 12.02.2010 09:52:47
Ну я це розумію, але який сенс в них, якщо тиск збільшиться через голу трубу вш? немає герметизації, тиск в середині буде такий самий як і назовні.
Дик зрізали ж. Там сліди, здається від різака газового, хоча ен придивлявся мо і електродами різали.
Цікаво все ж, які тиски робочі в тих клапанів.
#712
Цитата: stinger від 11.02.2010 23:34:45
так, мрія то мрія, але в нас її не побачиш, в нас тіки руслан може сісти, закоротка смуга. от коли до евро добудують, то побачимо і мрію і боінг 747 :D
ГГ а мо і Гріпени:
http://mil.in.ua/index.php/news/articles/891-saab.html
#713
Ви там якусь квіточку як екскурсоводи візьміть, а то не впізнаю чого доброго. ;D
#714
А чом би й ні, коли-де?
#715
Цитата: Romchick від 09.02.2010 17:45:36
Дрезину можна зробити з колісних пар мостового крана - вони не важкі і невеликі. Двигун підійде від запроржця або якогось двоциліндрового мотоцикла. Саму раму сколотити з дощок і підручних матеріалів. Залишилось добре подумати над самою конструкцією дрезини і яким чином двигун буде її рухати: чи за домомогою окремого колеса на рельсі, чи за допомогою механізму буде крутити колісну пару.
Це були просто так, мої думки, виставлені на суд громадии. А тепер обсирайте.
Краще вже велодрезину, або ще раз велодрезину. Ібо:
- легше виготовити;
- легше перевозити;
- тихіша.

Для рами запрропонованої Вами дрезини потрібно кілька (мінімально 3) трубок L=1.5м, приблизно 32х4 (даруйте, номенклатури не пам'ятаю). Це лише для рами, яка має витримати Вас із спорягою. Тобто якщо все інше - то +2*50х4.  Двигун важить поза сотню. Колісні пари без електродвигуна з редуктором кожна як мінімум 150кг (це сатря який кран звичайно, але хз чи легші є). Тобто 500 кг навантаження на Жигуль це - так ого як на мене.
З'єднувати ті всі труби із колісними парами найкраще зварюванням. Але сталь корпусу колісних пар відрізняється, від сталі труб, тому Х Ви їх приварите в польових умовах. 8)
Та й двигун від запорожця навряд чи потягне це все. Тобто можна застосувати редуктор добряче понижаючий, але це ще + 250-300 кг. Клинопасова передача це кг 50, але буде ковзати. Швидкість руху буде ~10 км на годину по рівному, 15 - це вже з ухилом.
Та й зупинка ДАІ з таким добром в багажнику без документів на те ж добро, нічого позитивного собою не обіцяє. Тому лісапєдодрезина адназначна.

І по темі:

Місця для проведення тренінгів:
Біля ХАЕС
Біля РАЕС

Там місця глухуваті, час-до-часу вирубка хіба. Місцина болотиста, до довколоЧАЕСного ландшафту звикнути що 2 пальці. ;D
Там біля біля Кузнєцовська от Біле Озеро є, бачу заповідник державний. Можна тамтешніх "отдихающих" + лісників/єгерів позначити яко патрулі в Зоні.
#716
Цитата: ostik від 08.02.2010 22:58:22
тоді якшо всеж таки прийдеться заходити за допомогою мотузки, з мене карабін ;D
ОТ перечитав і прийшла ідея про в'язану драбину. Є два варіанти - із жорсткими щаблями і з щаблями із тої ж линви. Зверху прив'язуються 2 крюка, якими чіпляється драбина як "кішками".

Останню зв'язати можна за вечір, було б достатньо линви, бажано 8-ки.
Та й зручніше вона за ту що із жорсткими щаблями, як і складеному вигляді, так і коли лізеш легше.
#717
На жаль обставини диктують свої умови, тому прийти не можу. :'(
#718
Цитувати
(на даний момент невідомо- в пятницю або навіть і завтра скажу точно)
+1  ;D
#719
Але ай хев но кемера. :(
Тому хіба хтось інщий матиме приладдя до світлин.
Накрайняк можна і олівцем накидати, а потім посканую. ;D
#720
Якщо комусь все ж схочеться подихати свіжим повітрям і кави із термоса з канапками на лоні "пошти індастріалу", то відписуйте, тоді прийду. Де об'єкт знаю.
Зустріч так як вище зазначено в неділю 07.02.2010, на 13.00 біля кінцевої трамваю № 2 під дзеркальцем (ксаті, воно досі там є?). 8)