Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Машиніст

#1
Шановне панство, вітаю всіх :)

В Києві 11-12 липня пройдуть чергові, одинадцяті дігерські змагання Digcontest-2015. Запрошуються всі бажаючі. Теми для більш детальної інформації тут:

http://www.acis.org.ua/forum/viewtopic.php?id=78215
http://www.acis.org.ua/forum/viewtopic.php?id=78159
#2
Ну ось, власне кажучи, Полтва знову судноплавна. Перепад підкорено двома човнами, перший сплав - тут:

https://vk.com/video7060878_172310795

Все вийшло цілком добре і без ускладнень :)
#3
Ще раз нагадаю, що вже завтра сплав по антирічці :)
#4
Цитата: :-) від 30.01.2015 20:00:33
Але використання в "паровій енергетиці" всіляких атавізмів притаманне в основному котельням із ДКВРами і синіми кочегарами.
Не теплотехнік, а теплоенергетик, бть. ;D Бо є батареї, а є 240 кілограм. І поки не главний. ;)
Батарея - то в артилерії, а в опаленні є чи радіатори, чи конвектори - такого не знаєте, а на Головного претендуєте  ;D

На залізниці інколи вживається "термін" "очко" - 10 очків тиску=10 атм, але це чистий жаргонізм.
#5
Шановне панство, доброго дня :)

Маю честь доповісти - на 21/22 лютого нами запланована третя, вже традиційна, вилазка до Полтви зі сплавом на човнах, можливо і через перепад. Запрошуються всі бажаючі, координати участників не змінилися.
#6
GrishON, Ви трошки з посиланням переплутали, я про Дарницьку ТЕЦ Києва писав, а на Львівській і не був-то :)

Взагалі - цікавий котельний зоопарк у Львові ))
#7
Жовта цегла - київська "фішка", в наших глинах мало заліза, тому після випалу цегла не червона, а жовта. До речі на тому фото потік зверху - струмок Кловиця.

Біля входу в Клов (фото №3, трохи вниз по Либеді) по п"ятницях - місце збору діггерів.

Двоє людей загинули в Клові ще й в 2008-му, під час зливи 13 червня. Взагалі за нестійкої погоди Клов дуже небезпечний. Сміття на драбинах показує наскільки може піднятися вода. 

#8
Цитата: stinger від 25.03.2014 01:42:06
В другу світову війну снаряди і бомби були не гіршими ніж сьогодні, але люди вперто ховалися в підвалах своїх вже навіть розбомблених будинків, і при цьому нормально так рятувалися від авіаударів :)
По досвіду бомбардувань Німеччини підвали частіше ставали братськими могилами, аніж укриттями. Хоча зараз "килимом" вже не бомблять.
#9
Плани / Re: Євромайдан
28.02.2014 22:28:50
Ну а то :)

Я зараз в Сумах, тут підтримка цілковита, виродка скинутого ненавидять. І хлопець у нас теж загинув на Інститутській, ховали 24-го лютого, людей безліч було... Взагалі багато чтого було за цей час. І ще не все завершилося.


#10
Плани / Re: Євромайдан
24.02.2014 19:17:48
Цитата: inkognito від 23.02.2014 18:27:23
Так трудно, скорботно і водночас світло...Слава ГЕРОЯМ!!!

СЛАВА УКРАЇНІ - ГЕРОЯМ СЛАВА !!!

"Это праздник со слезами на глазах" - точніше не скажеш...

Від себе та родини дякую всій Західній Україні. Без вас нам був би повний...

Слава Україні !
#11
Через події в країні допис на тему сплаву вважав недоречним. Зараз рапортую.

Сплав на чотирьох човнах був, але по "рівнинній" частині, після перепаду. Пройдена частина Сороки і сама Полтва. Причина зміни планів сплаву - НП, що ледь не отримала трагічних наслідків. Далі пряма мова Міха (вже вибачте - перекладати не став):

"В поисках истока Зализна вода мы с Тейпом, Котофеем, Сусаниным, Феодосием и Алкашом открывали люки в яру выше улицы Стуса. По мере открытия люков труба из метровой превратилась в полутарометровую, и мы решили продолжить прохождение частично понизу. Я с Котофеичем пошел по трубе вперед и вниз, Тейп следовал на небольшом отдалении. Через 100 метров 1.5 метровая труба примкнула слева к двухметровой трубе под ул Стуса. Труба диаметром 2 метра шла под наклоном около 20 градусов, уровень в трубе был около 5 сантиметров. Течение достаточно сильное. Я предложил попробовать пойти по трубе вниз по течению. Котофеич сомневался, можно ли там двигаться, и не собьет ли течение с ног. Я ступил в воду и начал движение вниз. Через несколько секунд я понял, что не иду, а еду по скользкому дну стоя, как на скейте. Через 50 метров труба сначала выровнялась, а потом под увеличивающимся углом резко пошла вниз( примерно, как бобслей).
Я уже не стоял на ногах, а ехал сидя на заднице, надеясь выйти в первом же бункере. Однако мимо бункера меня стремительно пронесло мимо. Течение еще ускорилось, и неожиданно труба сузилась из 2 метровой в метровую. Соответственно сильно повысился уровень воды. Через 50 метров я  миновал заполненный водой приток 0.5.  Вода в трубе, по которой я плыл, сомкнулась с потолком и сильным потоком меня занесло в сифон.
Через еще метров 30 я, борясь с течением, всплыл в люке посредине сифона, и с большими усилиями смог сбросить с себя химзу. Я находился в бункере, отрезанным от воздуха- сверху и снизу по течению труба была полностью затоплена. Лестница в колодце отсутствовала, а до крышки было около 2 метров. Стоять было не на чем, т.е. висел в колодце в распорах.
Выйти вверх не было возможности. Я рассчитывал дождаться помощи, но через 10 минут понял, что выстоять дальше в распорах невозможно, так как от холода и усталости упаду вниз, обратно в бурлящий поток. Пришлось пытаться открыть люк. Это получилось с третей попытки, т.к налобник с головы сорвало и унесло, а чудом уцелевший ручной фонарь мешал толкать люк двумя руками. Люк был по центру дороги, и сверху оказался завален слоем грязи. С улицы его не было видно, и ищущие меня сверху просто пробежали люк мимо. Телефоны, полностью мокрые, не работали, а из памяти выпали абсолютно все номера  кроме номера КСС. Прохожие позвонили на него, но ответа не было.
Через 15 минут меня чудом нашла проходящая мимо Аська...
Шансы на выживание в этой ситуации я оцениваю как 1 к 100. Найти выход вверх из сифона, вода в котором несется под давлением- чудо.

Выводы которые можно сделать из этой ситуации... Да никаких выводов, кроме того, что поток высотой 5 см в 2 метровой трубе может с легкостью сбить с ног, и трубы склонны переходить в сифоны внезапно...

И да, всем одновременно пришла при виде быстрого потока воды мысль о том, что с этого места можно начать сплав на лодке. Думаю, если бы в сифон затянуло лодку, то шансов выжить у членов экипажа не было бы."

Ось такі от сюрпризи бувають. Відео:
http://vk.com/video_ext.php?oid=7060878&id=168841819&hash=fc8efb558e8bc769&hd=3
http://vk.com/video_ext.php?oid=7060878&id=168841910&hash=3f489009f3fc4a33&hd=3

Якщо цікавлять деталі - питайте, буду уточнювати.
#12
Маю честь доповісти. Наші хлопці вже у Львові, сплав - сьогодні ввечері/вночі. Час і місце залазу викладу як тільки з ним визначаться :)
#13
А що, графери вже до Полтви долізли ?
https://pp.vk.me/c322423/v322423527/a83b/tJX8_hepHP4.jpg
#14
НКПБМ - це Народний Комісаріат Промисловості Будівельних Матеріалів.
#15
А що то за страшна КНС і як вона працює ? Вона ж неначе в Пасіку скидає.
#16
Вельми дякуємо, панове :) З вашого дозволу перепощу до нас.

До речі - реєструйтесь у нас на АКІСі, будемо раді.
#17
Добрий вечір )))

Ми до вас, колеги, і ось по якій справі. Минулого разу наш експедиційний корпус таки проплив по Полтві. Але ж не підкорений досі ще перепад. Чи допустиме таке ? Звісно, що ні. І це треба виправляти ;)

То ж знову чекайте на нас, на початку лютого :) І що саме особливо цікавить:
1. Що відбувається в колекторі Полтви вище впадіння в неї колектора річки Пасіка з Погулянки ? Цікавить абсолютно все - форма ходу, повороти, швидкість течії. Чи прохідний він (на предмет незмивання потоком йдучої людини) ? Де найвища по течії точка входу до колектору Полтви з бортиками ?
2. Як виконана каналізація  частини міста, що поблизу колектор річки Зубра ? Це фекальник чи чиста зливова система і чи вона якось пов"язана з власне Полтвою ? Знову-таки - чи прохідний/пропливний колектор ?
3. Смайл (до речі, чого на дзвінки не відповідаєш ? :) )давав координати вашого фахівця з Полтви, ім"я на жаль не пам"ятаю. Можна з ним якось зв"язатися та проконсультуватися ?

Ну і ще - ділянки де в принципі ще можна сплавитися/пройти пішки/не лізти категорично через шибери/скиди/ще щось. Будемо вельми раді координації зусиль. Наш топік на АКІСі: http://www.acis.org.ua/forum/viewtopic.php?id=77256
#18
Панове, я таки все розумію - але навіщо постити фотки входу і тим більше - люку на вилазі ? Ні, про те що "всьо уже запалено до нас" - відомо, але все ж. Спасроботи вже були і ніхто не бажає їх повторення. І це все при тому, що ходити влітку в Клов - не краща ідея.

По Клову/Хрещатику - там бахіл цілком достатньо, повна хімза не потрібна.
#19
Наскільки мені відомо при розрахунках на широке застосування дахових котелень для Києва вийшла сумма, що близька до вартості повної заміни тепломереж. До речі з електроопаленням (що є ідіотизмом в квадраті) - те ж саме. Не думаю, що для Львова ситуація кардинально інша. І це не враховуючи дефіцит газу і його постійні подорожчання.

Сам топлю дровами, готую на індукційній плиті і іншого не бажаю  :)
#20
Цитата: YserL від 22.04.2013 11:24:16
Зараз найкраще рішення це мінікотельня на даху будинку для багатоповерхівок.
А газові мережі самі собою заміняться ? ))
В нашому кліматі при багатоповерховій забудові ЦО - найкращий варіант. Хоча те, що ремонтом тепломереж здійснюється лише після аварій - зовсім не айс.