Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Повідомлення - Bottlehunter

1
Природні Об'єкти / Re: Шацькі озера
« : Сьогодні о 21:41:19 »
Цитувати
Вранці приїжджали перевірити, чи я ставив намет, двічі. І попереджали про заборону.

А яка причина заборони, це національний парк чи щось таке?

Класні фото, і місця небанальні, аж самому захотілося поїхати. Але як подумаю, скільки там мабуть комарів... :-X

2
Ще пару таких буревіїв,і ми втратимо цікаву пам'ятку нашої історії

А що сталося? Пам' ятник почав хилитися і його закріпили? Чи через грозу якась гілка на нього впала?

3
Круто! Хотілося би більше фоток...

Як там із залазами? Людям, які не мають офіційного дозволу відкривати люки спеціальними ключами, можна відносно легко потрапити всередину?

4
Історія наче недосказана. Тема спуску нерозкрита. Потрапили під дощ, чи ні?

Та спуск нецікавий був, тому й нерозкрита. Не змокли, сховалися від дощу під смерічками і пообідали. Одна з переваг ходіння в гори з мамою це те, що точно не лишишся голодним)))

З Яйка Ілемського до Мислівки можна повертатися іншою стежкою, ніж піднімався, через гори Горган Ілемський, Великий та Малий Пустошак. Це цікавіше, але і довше, години на півтори.

Ще був такий прикольний епізод. Спускаємося вниз, назустріч йдуть троє чуваків в дощовиках. Я кажу першому: "Привіт!", він у відповідь щось мурмоче під ніс. Повертаємо далі стежкою поміж жереп і за пару секунд за спиною чую як один з тої групи питається іншого: "Што он сказал?!"

5
Кілька свіжих фоток з мого недавнього походу на Яйко з Мислівки через полонину Мшану. Ходив разом з мамою, яка порівняно недавно відкрила для себе гори і тепер бігає по них так, що я ледве встигаю  8) Машину лишили на краю села і в спокійному темпі справилися туди-назад до темряви. Находили трохи менше 30 км та 1 км набору висоти.
Взагалі навіть досить посереднім позашляховиком можна доїхати попри потік Правич аж до початку крутого підйому на полонину Мшану. Місця там спокійні, людей по дорозі майже не зустріли. Вода на маршруті теж є практично всюди, останнє джерело вже перед самим хребтом.

Полонина Мшана, тут є гарне місце для ночівлі.




Напис маркером на інформаційному плакаті в лісі: "До Яйка реально 1,5 км!". Ставлю "+1" до цих слів)



Кінець стрімкого підйому, ми на хребті і вершина Яйка попереду.



Довколишні гори









А тут видно стіну дощу, яка суне просто на нас. Тому кидаємо прощальний погляд на хребет Аршиці та біжимо вниз, до смерічок, щоб не змокнути до нитки.



Рівненька Аршиця та Грофа (якщо не помиляюся) на горизонті.



6
Сходив вчора розімнути ноги і поперек та глянути на невеликий потічок в районі Сміховського вокзалу. Інфи про нього в інтернеті майже нема, довелося трохи постудіювати мапи та покружляти на місцевості в пошуках входу.
Річка називається Радліцкий поток та тече вздовж однойменної вулиці Radlická. Як і більшість побратимів, Радліцкий потічок почали спускати під землю наприкінці 19-го століття, коли околиці почали активно розвиватися та забудовуватися.

Невелика відкрита ділянка біля входу. Вода чистенька і її дуже мало, сміття практично немає.



Йду вверх по течії. Спочатку отаким квадратним порталом, висота дозволяє сповна користуватися привілеями, що дісталися нам від найближчих предків - Людини Прямоходячої, або ж Homo erectus  ;D



Далі починається напівкругла та, судячи з форми та розмірів цегли на стінах, старіша ділянка. Початок порталу хтось розмалював.







Вода тече жолобком посередині, бортики широкі та неслизькі. Тут вже стає нижче і результат праці кількох поколінь павуків осідає на футболці і кепці.



Позначки працівників каналізації на цегляних стінах



Один з виходів на поверхню завалений



Знову зміна декорацій. Тепер жолоб більший та викладений плиткою, а висота стає ще менша. Зі стін де-не-де стирчать пластикові труби-врізки, але нічого непристойного через них, схоже, не зливають.









Доходжу до бетонного яйця, прямого і довгого. Зверху чути трамваї, зовсім недалеко є розворотне кільце кількох маршрутів. Якщо б я пройшов трохи далі, почув би і поїзди метро. Але я знаю, що вище по течії нічого цікавого нема, за станцією метро починається нова забудова. Тому вирішую дати спині та ногам спокій і повертаюся до входу.






7
Про Вроцлав був би радий послухати "з перших рук". Якраз туди збираюся.

8
З дозволу автора перемістив тему у більш відповідний відповідний розділ і змінив назву

Цегляна кладка в каналізації суперово виглядає. Підозрюю, ще ще з тих часів, коли її у Варшаві проектував і прокладав англійський інженер Вільям Ліндлей. Вдячні містяни йому навіть поставили крутий пам'ятник.

Як далеко вам доводилося заходити в тих тонелях? І яке саме обладнання встановлюєте?





10
Блог "Подорожуй", про різні маловідомі місця, куди можна з'їздити на вихідні. Найбільше описане Закарпаття, але є і інші цікаві напрямки. Мені сподобалося як автор пише та організовує поїздки, відразу видно, що любить те, чим займається.

Також знайшов інфу про кілька підземних ходів та штолень на Закарпатті, куди б з радістю з'їздив.

Фейсбук: https://www.facebook.com/podorozhuy






11
зате зручно ))
Я й не кажу, що то зле, скоріше навпаки

12
Місто Мост на півночі Чехії було засноване приблизно в 12 столітті під замком Гнєвін. Відновлений замок і досі стоїть на однойменній горі і непогано виглядає. От тільки панорама з нього відкривається абсолютно інша, ніж та, яку тут можна було побачити років сто тому.

Старі фото, типові панорами містечок центральної Європи, джерело: http://starymost.wz.cz/






Справа в тому, що після Другої світової війни просто під історичним центром міста було розвідане потужне родовище бурого вугілля, яке оцінювали на сто млн. тон. Комуняки вирішили побудувати збоку нове місто, старий Мост зруйнувати, а на його місці зробити вугільний кар’єр.

Тепер центр міста виглядає так:













Барель'єфи та мозаїка





Будівля міської ради, теж в брутальному соцреалістичному стилі.









З багатої історичної архітектури майже нічого не залишилося. Кілька статуй, фонтан, моровий та Маріїнський стовп перенесли в сучасний центр міста. На фоні будівель у стилі бруталізму, статуя, скажімо, св. Яна Непомуцького з початку 18 століття, виглядає гротескно.

Статуї-алегорії стихій перед міською радою, друга половина 19ст.



Бароковий Маріанський стовп з 1710 року біля типових сталінських житлових будинків. Статуя нагорі зображує Діву Марію, зліва - святий Йосиф з Дитиною, справа - святий Ян Непомуцький, якого ще називають найвідомішим чехом на світі.



Найбільший артефакт Старого Мосту, який вдалося зберегти - готичний костел Успіння Діви Марії, що був збудований в 1515 році та відновлений після пожкжі в 1602. Найцікавішим є те, як саме це зробили - його ПЕРЕСУНУЛИ на 841 метр по спеціальних рейках. Костел таким чином потрапив в Книгу рекордів Гінеса як найважчий вантаж, який переправили за допомогою рейок.



Фото з переправи костела









При підготовці до переправи з костелу демонтували все, що можна було демонтувати та розібрали дзвіницю. Після того стіни укріпили сталевою конструкцією. На заводі Шкода виготовили 53 спеціальні транспортні возики. Деформацію та зміщення елементів будови контролювали за допомогою електроніки, а переміщенням будови керував комп’ютер.

Після довгої підготовки, пересувати костел почали 30 вересня 1975р, а закінчили 27 жовтня. Реставраційні роботи тривали аж до 1988 року. Зараз костел відкритий для відвідувачів, можна також піднятися на дзвіницю. На жаль, коли я там був, ще діяли карантинні обмеження.





Вигляд від костела на гору Гнєвін з однойменним замком



З Гнєвіна весь Мост разом із сусідніми містами як на долоні







Пам'ятник



Мост є одним із семи міст Чехії, де їздить трамвай. Трамвайна мережа об'єднана із сусіднім Літвіновем. Більше про мостецький травмай тут



А ще в Мості розташоване найбільше в Чехії циганське гетто, Ханов. Циган в місті насправді дофіга. Вони голосно вирішують свої справи, курять траву на вулиці в білий день і обзивають "білих" образливим на їх думку словом "Ґаджо". Чехи в боргу не лишаються і теж вигадують про них різні дотепи, типу "гнєдочеші" ("hnedý" чеською означає "коричневий").

В 2019 році вийшов шикарний міні-серіал серіал Most! За відгуками, режисеру надзвичайно точно вдалося показати життя чеської провінції та типажі людей, що там живуть. Це мабуть єдиний серіал (крім Альфа, звичайно), який я дивився двічі і мабуть подивлюся ще. Доступний чеською мовою з субтитрами тут



Крім незвичної архітектури в Мості та околицях є що подивитися. На місці колишнього вугільного кар'єру та старого міста тепер величезне озеро з відпочинковою зоною. Також тут розташований один з найбільших в Чехії автодромів, Подкрушногорский технічний музей та багато іншого.

13
Шикарно написано, два плюси цьому руферу)

Тарік і справді в тих обладунках виглядає дофіга тактично. Побачив би десь на об'єкті, свалював би далі ніж бачив :D

14
Хороші ідеї, мені подобаються.

Проблема в тому, що з нашим форумом (двіжком) їх дуже важко реалізувати.
Може колись перейдемо на якусь сучаснішу платформу, то можна буде всіляке вигадувати. Або хтось з молоді, в кого більше часу, цим займеться.

15
Цитувати
А якшо я плюсанув, а потім передумав, бо звіт-простиня під кінець скурвився, то мені шо робити?


Можна, наприклад, у звіті написати повідомлення, типу "я тебе плюсанув, але ето била ашибка".
Або просто наступного разу тому ж автору вподобайку не ставити, він вже її типу отримав авансом.



16
Модель Tatra T3SUCS в традиційній лівреї транспортної компанії Мост-Літвінов. Можна собі купити тут.


Два промислові міста на півночі Чехії, Мост та Літвінов, мають об’єднану трамвайну мережу. Цікава вона передусім тим, що чотири маршрути мають такий графік, щоб обслуговувати промзону, тобто довозити робітників на підприємства, найбільшим з яких є хімічний гігант “Уніпетроль”. Через це і графік руху виглядає дещо дивно, трамвай починає їздити дуже рано, натомість на вихідні частота руху на маршруті виразно зменшується.



Отак, наприклад, виглядає графік руху маршруту №3, він їздить тільки в будні дні і тільки годину на добу, а останній вагон з початкової станції відправляється в 05:57 ранку.



Трамвайне перехрестя



Tatra T3 на маршруті №2



Загальна довжина колії складає трохи більше 18км. Возовий парк - переважно Татри Т3, є кілька Vario LF, Skoda 03T та EVO. По четвертому, найдовшому, маршруту в той день якраз каталися два EVO2, назустріч один одному. На одному з них я і проїхався.



Трамвайна зупинка, як кажуть американці, "In the middle of nowhere". Дуже точне визначення.



Щоб дійти до трамвая, потрібно спочатку перейти через стрьомний підземний перехід



Жодних безконтактних платежів для купівлі квитка. Тільки готівка, тільки хардкор. Нагодувати автомат монетами на повному ходу не так легко, вагон кидає зі сторони в сторону. А шум всередині такий, якби їхав на гранітній дробилці.



Колія з Моста до Літвінова є однією з чотирьох в Чехії, що з’єднують різні населені пункти. Ще три знаходяться в Брні, Остраві та Ліберці. На жаль, мені не вдалося проїхатися з кінця в кінець через ремонт колії, який протриває ще довго. Трамвай розвертається біля хімзаводу, а далі пасажирів забирає автобус.

Коротке відео з розворотного кільця

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=aZwbzK7rSUI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=aZwbzK7rSUI</a>

Фотосесія EVO2 на кінцевій. Пані водійка була навіть симпатичніша за свій трамвай, але її я фоткати повстидався  ;)









На початку року транспортна компанія Моста і Літвінова представила нове лого до 120-річчя громадського транспорту. Його відразу ж номінували на премію “Графічне сміття 2021”. Після жвавого обговорення в мережі, від логотипу відмовилися.



Загалом місто Мост - це трохи не те, що зазвичай в людей асоціюється з поняттям "чеське місто". Мост має непросте промислове минуле, типові постіндустріальні болячки сьогодення і архітектуру, яку один мій знайомий назвав "скансен соцреалізму". Але мені, як нелюбителю популярних туристичних міст, дуже сподобалося. Спробую якось написати і про це.
 


17
Реалізували, оббігали все вищезгадане.

Гарне відео, класно змонтоване. Скільки часу на монтаж витратив?

18
Закордонні пригоди / Re: Прага
« : 11.05.2021 23:04:42 »
Сходили з Любком до підземного нацистського заводу випробувати новий ліхтарик і заодно зробити фото кращі, ніж два роки тому.

Convoy S2+ показав себе суперово, тепле світло з широким рефлектором висвітлює немаленькі приміщення так, що непогані фотки виходять навіть на звичайному телефоні.

Старі вапнякові штольні після війни служили як сховище льоду, який добували на Влтаві. Можливо саме з цього часу тут і залишилася 600-мм колія.











Довжина всіх ходів всього 250м. Небезпечні місця, де обвалюється порода, позначені стрічками.



Сміття немає, знайшли кілька заіржавілих артефактів







Безпека під землею - на першому місці. Шолом обов'язковий  :)



19
Короткий відеосюжет про те, як вручну чистять маленькі каналізаційні ходи під центром Праги. Відео чеською мовою можна подивитися тут.
 
Переклад тексту:

Не тільки стічні води, але і черв'яки, каміння та грудки жиру. Все це плаває в каналізації Праги. Кожного дня 60 працівників Водоканалу (Pražské vodovody a kanalizace) спускається під землю, щоб розчищати завали.

"Раніше я працював на кухні, ця робота мені зовсім не подобалася," - розповідає один чистильників каналізації, Мартін. "На цю роботу мене привів брат. Мене завжди цікавили бункери та всілякі такі речі, ця робота направду подобається. Запах зовсім не заважає."

Довжина каналізації столиці Чехії - 3500 кілометрів. З цього біля 250км. ходів мають розмір 60*110 сантиметрів, це найменший профіль, який вважається прохідним для людини. Знаходиться в центрі міста, це найстаріша частина каналізації міста, яку проектував ще Вільям Ліндлей.

Якщо каналізацію не чистити регулярно, вона все більше і більше буде замиватися, зрештою воді не буде куди текти. Це безкінечна робота, за словами інженера. Через два тижні щойно очищена каналізація знову засмічується. Це робиться переважно вручну, в каналізаційний колектор спускається спеціальна ємність, робітник її наповнює, інші тягнуть його нагору.



20
Я не сумнівався, що ти будеш в курсі :) Класно, що є люди, які розвивають спелеологію в Україні.