Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Romchick

#301
Вітаю! Міцного здоров'я, удачі, любові і достатку!
#302




Не смішно!
#303
Мої знання астрономії як і електрики пртблизні знанням балету, але колись читав, що так виглядає вибух зірки. (Наднова зірка, якось так то називали). Якщо це дійсно воно, то Зеля зафотав рідкісне і дуже гарне явище.

З.І. Докладу фотографії Місяця, роблені якогось літа. Може комусь цікаво буде порівняти.


#304
Погоджуюсь з Inkognito i Forest'ом. Думаю Варто з'їздити і розвідати, викопати яму глибиною 2м для декілкох писків буде нескладно. Диру в целофані можна потім залатати. Але все це мені дуже нагадує будівництво дачі, з попередньою меліорацією грунту.
#305
Вітаю всіх з Новим Роком! Нехай збуваються мрії!!!
#306
Вітаю, Олеже, з круглою датою. Щастя, здоров'я і радості багато! Душею, тілом не старіти, і ще разів із 5 по 30 так прожити.
#307
Зацінив роботу Зелі. Краса, просто супер!
#308
Може пальчикові батарейки заслабі? В ДП-5В на шкалі є зона виділена товстою чорною лінією, на яку має зайти стрілка в режимі ?. В мене вона від пальчикових батарейок туди не доходила, а коли підкючав від автомобільного акмулятора, то стрілка ставала посередині зони. Хто може, поміряйте вольтметром яка напруга на клемах тої зеленої коробочки, що підключається до акумулятора.

P.S. Скоріше за все я помиляюсь, бо рівень моїх знань з електротехніки трохи ниже рівня плінтуса.
#309
До речі, я ще маю хімічні дозиметри ДП-70 МП.

Всередині колба з речовиною (кислотою), яка змінює свій колір під дією іонізуючого випромінювання.
#310
Тюнінг моєї ДП5-В Як відомо, депешки, які продавалися в Едельвейсі за 15 грн., в них не було ковпака на блоці детектування. Після невеликого апдейту вийшло таке:

-Тільки гама фон


-Віконечко для гамма і бета фону


-Телескопічна ручка


-Вигляд в ящику


#311
1)Sleepy Hollow (Сонна Лощина)
2)Silent Hill (Сайлент Хіл)
3)Darkness (Тьма)
4)Сталкер А.Тарковського

Баянисто , зате гарно.
#312
Івано-Франківськ


Тут важко щось коментувати.
#313
Вітаю всіх Андріїв (в нас їх багато :)) з іменинами!
#314
Мої співчуття... Зеля, тримайся, ми тебе всі дуже любимо і підтримуємо.
#315
Цитата: inkognito від 04.12.2009 21:13:27
  це слід розуміти як те, що ти будеш?

Якщо збереться компанія.
#316
Я б з задоволенням відвідав ТЕЦ-2 в якості сачуствуюсщого
#317
Приєднуюсь до привітань! Щєйстє, здоролє і всього-всього найліпшого!
#318
Всім велике-велике дякую за привітання!!
#319
Цитата: Taras-Tinian від 23.11.2009 23:01:15
Ромчик, дай пліз координати ДОТу або опиши як туди попасти ?
Кожне літо буваю в Гребенові, а крім С2Н5ОН більше нічого там цікавого не знав))
Точні GPS координати дати не можу, але якщо буваєш в Гребенові, то постараюсь пояснити як до нього дійти. Це біля бази зв'зківців, недалеко від комплексу "Святослав". Потрібно перейти річку по залізнодорожньому мості, справа майже напроти могили Святослава йде стежка в ліс. Іти по ній, до речі там багато грибів, до опори ЛЕП, дот в декількох метрах справа від неї. Правда там нічого особливого нема, але якщо будеш в тих краях можна сходити, заодно грибів назбирати.
#320
Цитата: stinger від 23.11.2009 03:04:35
і все ж таки я не розумію, якщо змогли побудувати таку значну річ я південно-західний колектор, то чому не змогли побудувати таку скромну шнягу як тунель для трамвая? ідіотизм влади, та хамське їхнє розкрадання грошей... а будувати гілку можливо було не саме під палацом Потоцьких, а десь поруч в стороні, адже якщо тунель буде проходити на відстані 20 метрів від фундаменту палаца, то ніц йому з того не буде, до того ж там глибина мала бути велика, полтва ж не просідає, хоч над нею будинки де інде стоять... а от виграш в швидкості такого трамвая порівняно зі звичайним (відсутність пробок) була б значною... до речі десь читав що під вул Коперніка, біля 9-ї школи, під землею проходить велика природна печера, і туди можна потрапити через колодязь в воротах біля палацу Сапегів. Туди можна потрапити та дослідити, знаю в кого ключ... :)

І все ж таки... Порівнювати будівництво південно-західного колектора з будівництвом метро це як порівнювати палець з самі знаєте чим. Я вже здається писав про труднощі з метро у Львові, якщо повторюсь, вибачайте.
Так от за СРСР метро будували тільки в тих містах, населення яких перевищувало 1 млн. чол. Хоч Львів тоді до такої цифри не дотягував, вирішено було спорудити підземний трамвай, який мав би трохи розвантажити транспортну систему міста. Будівництво почали з копання ВНТИЛЯЦІЙНОЇ ШАХТИ біля плацу Потоцьких. Через високий рівень грунтових вод пробурили свердловини, з яких відкачували воду. Хто має хоч зелене поняття в геології і механіці грунтів, зрозуміє, що під центрально частиною міста утвориться вододепресійна воронка. Зі зникненням/появою води, зразу міняються механічні властивості грунтів, що і сталося в даному випадку. Грунт під палацом Потоцьких просто не витримував навантаження від будівлі. Через що роботи були припинені і почалися роботи з укріплення грунтів, саме використовувалися різні хімічні методи, наприклад силікатизація - грунт закріплюють рідким сколм, випалювали грунт. Роботи ведуться по сьогоднішній день і фірми які цим займаються заробляють на тому шалені гроші. Але на цьому все не закінчилося. Відомо, що будинки в центрі Львова стоять ндерев'яних палях, які добре працюють в воді, коли її відкачали, палі попросу почали гнити. Чудесним прикладом є будинок в проїзді Крива Липа. Його фундаменти зруйнувалися і в стіні пішла тріщина. Зараз вже зробили йому залізобетонний фундамент, і якщо піоняти голову вверх, то можна побачити залізобетонний пояс на стіні, який "стягує" її.  Ще один факт, який забули врахувати радянські інженери при будівництві трамваю - вібрайію, яка буде діяти на будинки, як землетрус, тим самим руйнувати їх.
Але... метро у Львові реальне!! Його потрібно будувати на великій глибині в твердій материковій породі. І тут виникають нові труднощі: велика глибина і відповідно напірні води(вони же артезіанські). Потрібно вибрати такий горизонт, де б не біло тих вод і де б міг іти прохідницький щит. Ті ж вентшахти можна будувати методом "Стіна в грунті". Чому за союзу так не будували залишається загадкою. Можливо в брєді тої старої карги є якась доля правди (хоча всім ясно до чого зводится стаття). Ну і звичайно зараз все впирається в фінансування. IMHO: Будувати дорогезне метро, коли наша армія не має що їсти, підвіски машин залишаються в ямах на дорогах, а наші науковці масово мігрують за кордон просто нонсенс. Хоча так би хотілося...