Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - akve

#21
Цитата: Commendatore від 21.06.2019 16:03:43
За інформацією від київських колег, цей борт лалежав до 51-ї бомбардувальної ескадрілії "Едельвейс". Модифікація машини: Ju 88 A-4s.
Швидше за все, збито його було 22 - 23 червня 1941 року.


Деяки деталі були забрани раніше Віктором.
Маркіровка гільз 1937 і 1941 р . Кисневий балон має повірку 1942 р . Отже це не 1941 р.
І скоріш за все 1943 р і літак мадярських ВПС, тому що німці би старі набої за 37 р до 1942 року вже використали..
#23
Хай піпл. 
Шукаю стару дорогу з каменю часів першої війни, хто бачив , кажуть виглядає як з бруківки.  Одна з них а районі Мислівки- Вишкова.  В мене прив'язка до об'єкту від цієї  дороги якраз. Може хтось був поряд - покажіть пліз на карті . Дякую)
Фото для повернення увагі,  не звітам

#24
якщо вийде - приєднаюся ) дякую
#25
Якраз по цьому літаку координати не точні (щоб металхантери не розібрали), а +- 2 км , як будете їхати дам вам справжні (єгерь обіцяв поділитися , як не він - то є ще один ) .
#26
Цитата: Golem від 22.12.2018 12:55:26
Автору великий респект за опис! З Вашого дозволу я переніс точні координати в спеціальний розділ для Своїх. Шоб літак не розтягали металхантери на алюмінь

Можливо Ви ще знаєте як знайти Ю-88 коло Яйка? Плануємо 2019року йти його туди шукати. Використати Дрон шоб захопити більшу площу

Все там лишилось з крупного , був поряд в листопаді - запитав в місцевого єгеря , місце він також знає. казав що там деталі важать багато - тому ніхто не забрав . Бронеспинку забрали, радіатор  і мелочевку всяку, а шассі , шпангоут , распредвал та інше все там лежить і чекає своїх мандрівників )

#27
додам трохи інфи , почав створювати інтерактивну карту місць падінь літаків під час ДСВ в Україні. Та і групу на ФБ створив спеціалізовану по літаках збитих в Україні. 

карта поки що наповнюється тільки , додав с десяток лікатачків .

https://goo.gl/maps/fKyKKHnedEo

всі місця не ймовірні , а конкретні , визничені по знайденому залізу.
Будуть якісь знахідки по цій темі - пишить , додам до карти)
#28
Аршиця і де Ю88 (Яйко) то різні місця) деталі на стежці- тому що так поклали для фото можливо . На рахунок що вже нічого там немає- сумнівно, є деталі яки понад 50-100 кг важать , кому потрібно їх зносити  та і цінності великої немає
#29
Якщо будуть якісь фото і конкретні місця по літаках- поділиться якщо не буде шкода, тому що конкретних даних  немає по екіпажах і бортах. В Горганах іх мінімум 6 впало..
#30
Цитата: Андрій74 від 08.11.2018 09:59:21
А що цікавого металошукачем накопав?

Ніц) то брав з собою на хребет , але наступним разом дійду
#31
Але, найголовніше, забув написати - природа гарна там , річечки-потічки, тиша, листя, краєвид- варто в хороший компанії в сонячний день там прогулятися)

#32
Цитата: Олесь від 04.11.2018 12:05:26
Щось я сумніваюсь ,що за день вкладешся. Хіба з провідником.Усе заросло, монумент вкрали, рештки корпусу в іншому місці звалені.Але плюс- листя немає зараз, видимість краща.

Листя не дуже мішають, тому що переважно хвойні дерева там) монумент і не шукав , це інший літак , радянський впавший в 1983 р , але не біля Яйка. Німецький Ю88 був збитий в 1944 здається, десь нижче Яйка метрів на 200-300
#33
На розвідку таки поїхав)
Місток бетонний через річку на місті - проїхав без проблем , далі дорога більш менш , але багато каміння стирчять, тому повільно треба, і в одному місці лісовози зробили поляну з болота , десь 20 см суцільна каша, жигуль певно не проїхав би) цією дорогою добрався до вкопаної труби з річки - далі хіба що тільки джипом, але метрів 100 ще можна, далі дерева повалені . За трубою якраз синя маркована стежка. Тільки в 14-00 там був , тому вирішив спробувати піднятись скільки встигну, за 2 години відносно не тяжкого підйому дістався тільки до мшани, далі би не встиг до темноти спуститись- тому повернувся. В 17-30 вже темніє там . Я звісно без гірської закалки , тим більше курити люблю , та і фізична форма не дуже дозволяє ганяти по горах) по стежці багато слідів кабанів, тому одному ходити не варто. На зустріч ще й куниця вискочила, прийшлося ії налякати , щоб мене не налякала) туристів і грибів не зустрів зовсім.. температура денна була 8-9 град, на ніч мала бути біля 0 напевно. 
Висновок такий :
За один день реально спуск і підйом зробити , але з ранку треба починати.
Якщо з ночівлею- то лагерь ставити не нижче Мшани, синій маршрут.
Одному звісно не ходити, в цілях безпеки
Машину внизу є де лишити ,але не дуже хочеться, краще їхати жигулем, яку не шкода залишити в лісі.

П.с. весною спробую більш підготовлено туди махнути, цього разу була як розвідка, та як координат мені не скинули німецького літачка, шукати виходить квадрат великий, тиждень там треба бути )
#34
так , про цей . але нажаль поки що немає координат..
#35
Цитата: Golem від 31.10.2018 22:37:20
На самий Міндунок жигулі заїжджає без проблем. Далі кілометр грунтом і стрімко вверх, далі хіба що джипом. Ми тоді йшли пішки.

Також доволі непогана дорога в суху погоду на полонину Мшана. На легковій можна проїхати аж під саму трубу і ліс. Тобто міст зараз справний і проблем нема.

Якщо ціль Яйко - то я б йшов через Мшану, найшвидше і найцікавіше. До речі - йтимеш то напиши до нас в Плани, тут є кілька охочих приєднатися якшо ти звісно шо не проти ;)

Дякую . Ціль не Яйко , а дуже рядом ) Там є залишки літака Ю88 , мені треба номера списати з вузлів і клапан від Юмо 211 1 шт. і фотки зробити деяки. Координату мають скинути точну щоб не блукати біля.  Це десь в лісі біля Яйка самого. В мене не жигуль , але я так зрозумів що треба машину лишати біля Міндука.
Наступний тиждень якраз буде погода - варто було би навідатись туда. Хочется без ночевки звісно , щоб не тягнути спальник і причендали всі..
#36
якщо легковою машиною - як далеко можна заїхати ? маю на увазі ближче до Яйка Ілемського , за Міндуноком .
#37
можливо і зіткнення було.
я трошки не таки обломки шукаю - літаки сбиті або впавші під час другою світової війни.
до речи ваше місце , що вказали - Бонишин і Ясенівці - місце прориву СС Галичина із Бродівського котла, там багато полегло вояків...
#38
такої інфи всюди є багато )  пів життя треба щоб с МД все пройти )
тому і запитав на форумі - може хтось конкретно такі місця бачив ..
#39
якщо ви про Аршицький фарватер - це трохи далеко , щось в Львівський обл треба )
#40
Камради, хто зустічав в лісі шматки дюралі від літаків - поділіться місцем , якщо не секрет . С простим МД нічого крім 1000 осколків не підняти там , і постійний фон буде ) в мене вже є опит в цьому , 3 літака знаходили по області , при наймі пілотів та борти вже опізнані , сторінки історії закрили.
Можливо разом поїхати , якщо є бажання , або просто по карті місце покажете. Дякую і гарного копу )