Розклад руху поїздів

Автор RedShift, 25.06.2010 14:36:42

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

RedShift

Darts matters!

RedShift

Карти залізниць України
http://railway.lviv.ua/info/maps/

Рух по ст. Червоноград (RedShift) і Володимир Волинський (_Bur_)


Darts matters!

YserL

Їхав у поїзді, написав на їхньому сайті про поганий вагон:

Код Select
Їду у вагоні №19 поїзду Сімферополь-Львів, виїзд 24.06.12 о 13:10 з Сімферополя. № вагону 035 12340.
Відсутнісь кондиціонерів, поломана система вентиляції, поломана фурнітура на вікнах, дверях. Немає світильників на верхніх полицях.
Стіни поїзда грязні. Шкода, що такі вагони випускає УЗ на курсування.


Сьогодні дзвонили з депо, відчепили вагон, перевіряють вагон. Казали вентиляція працює, єдине що провідник її не вмикав.
Оперативно реагують. Кажуть вагон був з підмміного складу, наприклад порїзд 19 вагонів, а має бути 21. Вони стикують додаткові вагони.

Sensei

в звязку з Новими Потягами звичайний потяг Львів - Ки?в поставили на об'?здну колію,тому старий рейс прямує на 4 години довше.

Сьогодні ?ду в Івано-Франківськ,купити чи забронювати білет через інтернет  так і не зміг.
З 24 по 26 пробував, але після пару хвилинного роздуму вибивала табличка "Функція тимчасово не доступна,будьласка спробуйте ще раз (щось в цьому дусі)"
Після багато разових та багато годинних спроб табличка так і вибила,проте забронювати білет я так і не зміг ,написало мені що бронювання білетів відбуваєтся  тільки за 24 години до відбуття.

Ще в когось була така проблема?чи мені одному вибивали помилки? 
Скупий платить двічі - дурний ходе двічі.

Fenriz

І я нині їду в Франик на київському поїзді в 07:02,  27.06.
Буду брати білети перед відправленням в касі, або домовлятися з провідником. От

YserL

Цитата: YserL від 26.06.2012 15:53:24
Їхав у поїзді, написав на їхньому сайті про поганий вагон:

Код Select
Їду у вагоні №19 поїзду Сімферополь-Львів, виїзд 24.06.12 о 13:10 з Сімферополя. № вагону 035 12340.
Відсутнісь кондиціонерів, поломана система вентиляції, поломана фурнітура на вікнах, дверях. Немає світильників на верхніх полицях.
Стіни поїзда грязні. Шкода, що такі вагони випускає УЗ на курсування.


Сьогодні дзвонили з депо, відчепили вагон, перевіряють вагон. Казали вентиляція працює, єдине що провідник її не вмикав.
Оперативно реагують. Кажуть вагон був з підмміного складу, наприклад порїзд 19 вагонів, а має бути 21. Вони стикують додаткові вагони.
Сьогодні прийшла відповідь:
ЦитуватиПовiдомляємо  наступне.
            Розслiдуванням встановлено, що перед вiдправленням поїзда в
рейс всi вагони були  комiсiйно перевiренi  в пунктi формування з участю
керiвного складу пасажирського вагонного депо Львiв та працiвникiв
санiтарної служби. Зауважень до санiтарно - технiчного стану вагонiв та
з'ємного iнвентарю не було.
      Вагон  №03512340 побудови 1975 року, системою кондицiювання повiтря
не обладнаний, а примусова вентиляцiя знаходиться в технiчно справному та
робочому станi.
           Опитуванням провiдникiв пасажирських вагонiв  та начальника
поїзда  встановлено, що  пiд час поїздки до них  вiд пасажирiв зауважень
на санiтарно - технiчний стан вагона,  умови проїзду та незадовiльне
обслуговування пасажирiв,  не надходило.
         Перевiркою поїзної облiкової документацiї поїзда Сiмферополь -
Львiв, який знаходився в рейсi з 24.06 по 25.06.2012 включно, встановлено,
що у вагонi    здiйснило поїздку  34  пасажирiв. В книзi скарг i
пропозицiй, яка знаходяться у штабному вагонi  поїзда,   вiдповiдний запис,
вiдсутнiй , але  зробленi три записи  пасажирiв, подяки,  зокрема  одна з
вагону №19/  03512340 – на сумлiнне, дбайливе   вiдношення провiдникiв до
своїх посадових обов'язкiв, чуйнiсть та ввiчливiсть при  обслуговуванi
пасажирiв.
       На пiдставi викладеного порушень з боку працiвникiв поїзної бригади
не виявлено i немає пiдстав для прийняття заходiв.

Fenriz

Класно!! Значить тепер, маючи такий досвід, будемо робити запис у їхній книзі скарг :) і робити фото-відеодоказ. І ще потрібно знайти проїзно-штабний вагон

YserL

Цитата: Fenriz від 04.07.2012 14:56:00
І ще потрібно знайти проїзно-штабний вагон
У 9 вагоні завжди їде начальник поїзду.

inkognito

ЦитуватиРозслiдуванням встановлено, що перед вiдправленням поїзда в
рейс всi вагони були  комiсiйно перевiренi  в пунктi формування з участю
керiвного складу пасажирського вагонного депо Львiв та працiвникiв
санiтарної служби. Зауважень до санiтарно - технiчного стану вагонiв та
з'ємного iнвентарю не було.
Протокол ффсдудію. А мені просто видається, що жодного "рослідування" не було. Санітарних працівників милості прошу в туалет, перевірити санітарний стан. Заодно, водички із-під крану попити.
ЦитуватиВагон  №03512340 побудови 1975 року, системою кондицiювання повiтря
не обладнаний, а примусова вентиляцiя знаходиться в технiчно справному та
робочому станi.
Аналогічно, акт за мокрими печатками громаді.
ЦитуватиОпитуванням провiдникiв пасажирських вагонiв  та начальника
поїзда  встановлено, що  пiд час поїздки до них  вiд пасажирiв зауважень
на санiтарно - технiчний стан вагона,  умови проїзду та незадовiльне
обслуговування пасажирiв,  не надходило.
Усі на то давно поклали, що провідники, що пасажири...Знову маю сумніви, що щось фактично відбулось.
ЦитуватиПеревiркою поїзної облiкової документацiї поїзда Сiмферополь -
Львiв, який знаходився в рейсi з 24.06 по 25.06.2012 включно, встановлено,
що у вагонi    здiйснило поїздку  34  пасажирiв. В книзi скарг i
пропозицiй, яка знаходяться у штабному вагонi  поїзда,   вiдповiдний запис,
вiдсутнiй , але  зробленi три записи  пасажирiв, подяки,  зокрема  одна з
вагону №19/  03512340 – на сумлiнне, дбайливе   вiдношення провiдникiв до
своїх посадових обов'язкiв, чуйнiсть та ввiчливiсть при  обслуговуванi
пасажирiв
.
А хто би сі сумнівав... Зокрема ті три записи мабуть були зроблені провідником, нач. поїзда та його замом
Цитувати.
На пiдставi викладеного порушень з боку працiвникiв поїзної бригади
не виявлено i немає пiдстав для прийняття заходiв.
Угу, ще раз без сумніву. Наші поїзди взагалі самі поїздаті поїзди у світі.
Resistance is futile

YserL

Рука руку миє.
Все у всіх добре, але із записом у книзі скарг переборщили ;D

inkognito

Цитата: YserL від 04.07.2012 18:32:57
Рука руку миє.
Все у всіх добре, але із записом у книзі скарг переборщили ;D

Добра інформація все-таки є, надалі проситиму книгу скарг, буду шалено дописувати у ній. Бо ібо у нас ідеальних вагонів не є (для простих смертних). Про книгу скарг у вагоні нічого не знав, а тепер знаю і буду при нагоді тролити бортпровідників (звісно, якшо заслужать. А заслужать - 200%)
Resistance is futile

VeNick

всі скарги на форумі залізниці переглядаються регулярно і по кожній скарзі працівники докладають начальнику служби про вирішення проблеми. Просто не так давно один з працівників управління розповідав про форум залізниці
УКРЗАЛІЗНИЦЯ

YserL

Укрзалізниця вкрала у пасажирів 1 годину.  Як всі ми знаємо 27.10.2013 о 04:00 було здійснено переведення годинників назад на одну годину, тобто 03:58 ... 03:59 ... 03:00 ... 03:59 ... 04:00. Ми їхали у поїзді 602 із Ужгорода до Львова. У звичайні дні від відправляється о 23:58 із Ужгорода, і прибуває до Львова о 06:40. І о диво, ми по зимовому часі приїхали до Львова о 06:40, тобто ми їхали на годину довше (7 год 42 хв, а не 6 год 42 хв). Цікаво це тільки у цьому поїзд відбувався часовий колапс, чи масово по всій країні?

Drusja

Наскільки я чув пояснення залізничників - то вони у момент переводу годинників вперед чи назад стараються максимально відповідати розкладу прибуття поїздів. І відповідно, при переведенні на годину вперед, вийде, що всі поїзди запізняться на годину - а вони намагаються хоч трохи нагнати час і прибути вчасно, так само при переведенні назад вони затримуються і прибувають по графіку.
>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

Bottlehunter

Ти ж прибув до Львова по графіку, що в цьому поганого?
Най жиє Гуцулія!

YserL

Цитата: Bottlehunter від 29.10.2013 13:31:12
Ти ж прибув до Львова по графіку, що в цьому поганого?
Давай так, їхати з точки А до B 20 хв.
Відбуваємо о 03:50 із точки А.
У точці Б поїзд стає і чекає 1 годину щоб прибути по розкладу.
І о 04:10 ми прибуваємо у точку B. Все по графіку, всі раді.
Але замість 20 хв ми їхали 1 годину 20 хв.  :) :) :)

Bottlehunter

Який тоді алгоритм дій ти пропонуєш? І як діяти у випадку, коли час на літній переводять?
Най жиє Гуцулія!

YserL

Цитата: Bottlehunter від 29.10.2013 14:02:17
Який тоді алгоритм дій ти пропонуєш? І як діяти у випадку, коли час на літній переводять?
Є два рішення:
1. Із переведенням на зимовий час все легко. У квитках вказувати реальний час прибуття. Їхати по стандартному часу. Поїзд в парку/пароні кінцевої точки без людей очікує годину до відправлення. Із переходом на літній час: підвищувати швидкість руху і протягом 24 годин відновлючати час.
2. Відмінити нах..й цей цирк із переведенням годинників. Вже спроби були, але лоханулися коли його відміняти. І ВР дала задню.

Bottlehunter

Забув додати "на мою думку" перед кожним реченням 8)

Крім пасажирських поїздів є ще товарні, які затримувати не можна.

Переведення і непереведення часу має багато плюсів і мінусів. А щодо поїздів, ще ніхто нічого кращого досі не придумав, ні в нас, ні за кордоном.
Най жиє Гуцулія!

YserL

Весь перелік змін по руху поїхздів можна переглянути на сайті залізниці.
Найшов гуглом, чому не можна відображати на сторінці станції або поїзда, ну це таке...
При плануванні велопоїздок рекомендовано переглянути :)

219 Гості, 0 Користувачів