Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Повідомлення - bigfootgrey

Сторінок: 1
1
1 - кабель





2 - скельця для фар (здається для жигуля) новенькі 4шт. 




3 - принтер canon pixma IP1700 (можливо робочий) без кабелів



4 - клітка для папужки чи хом'ячка (без дна) розмір орієнтовно 40х40х40см



5 - радіотелефон з базою Panasonic KX-TGA250RU, робочий, необхідні для трубки акумулятори 2 шт.тип ААА



6 - материнська плата AsRock AM2NF4G-SATA2 з процесором і двома планками оперативки (в робочому стані)



7 - блок живлення Gembird CCC-PSU6X 500W , згорівший (може кому дроти чи кулер з нього треба)



8- відеокарта ATI Radeon HD3870 DDR4 PCI EXPRESS 500МБ (здається була робоча)


9 - Радіоприймач RADMOR 5102 Stereo HiFi Quasi Quadro (здається робочий)











2
Картографія / Re: Карта Львова
« : 09.10.2018 21:36:48 »
https://maposmatic.osm-baustelle.de/  ось ресурс де можна створити мапу будь-якого регіону чи міста, або в брошурку або одним листом, раніше сайт дуже добре робив карти, останній раз я робив то мені не сподобалось, то вулиць не було, то будинків. Але варто пробувати.

3
А ось і гарна новина http://zik.ua/ua/news/2012/12/18/384580 , починаючи із завтрашнього дня усі охочі можуть потрапити у музей  :)

Цитувати
Виставка працюватиме з вівторка по неділю з 11.00 до 18.00.
Ціна квитка: повний – 10 грн, пільговий (діти та студенти) – 5 грн, екскурсія – 30 грн.

4
теж маю 2+, готовий допомогти.

5
згоден з Інкогніто, варто якийсь календар скласти, та й на карту б наносити циферки від 1 до 10 де відчувається сморід. А ще цікаво чи під час тотального смороду в районі Хвильового-Липинського-Б.Хмельницького-Мазепи, що відбувається на самих очисних спорудах? чи там присутній той запах?

6
Всяке-Різне / Re: Сьогодні в ТСН
« : 02.07.2012 19:55:22 »
дане кіно вже є в мережі з одноголосим перекладом ось тут http://www.ex.ua/view/15446997

7
Тепер ще й цвірінькало з'явилося на тему смороду у Львові https://twitter.com/#!/LvivSmorid. І як там зазначено на час проведення Єврочемпіонату смороду у Львові чути не було, а от на днях знову почалося. Відповідно якесь підприємство свідомо, і з відома міської влади щось викидає чи то у каналізацію чи то у атмосферу.

8
Візьму 2 штуки. Де, як і коли забрати?

9
щойно знову літав гелікоптер, вдалося його зазнимкувати, певно не звичайним туристам вечірнє місто з висоти пташиного польоту показують.

10
тобто за все (передні +задні) 80 грн чи 160?

11
В річницю трагедії на ЧАЕС в інтернеті з'являється багато різноманітної інформації, світлин і ін. так мені на очі потрапила невеличка стаття  про КрАЗ 256Б1-030 (ЧАЕС-Спецверсія) Дослідний (1986). (текст перекладено з рос.мови тому можливі помилки).

КрАЗ-256Б – трьохосьовий  автомобіль-самоскид з двома ведучими мостами, вантажопідйомністю 12 тонн, успішно використовувався на промисловому, дорожному и житловому будівництві, в кар’єрах і рудниках, при спорудженні дамб і каналів. Модель продавалась в 40-ка країнах світу. Потужний двигун і вдало підібранні передаточні числа трансмісії забезпечували автомобілю високі тягові і швидкісні якості, більшу продуктивність і економність.
 
Двошвидкісна роздаточна коробка з симетричним диференціалом дозволяла здійснювати перерозподіл обертового моменту між двома ведучими мостами. Прохідність автомобілю в залежності від дорожніх умов могла бути підвищена за рахунок блокування диференціалу роздаточної коробки, привід здійснювався з місця водія.
 
Завдяки використанню в підвісці півеліптичних ресор з листів Т-подібного профілю з заробкою кінців в гумових подушках і гідравлічних амортизаторах телескопічного типу, автомобіль мав гарну плавність ходу. Кузов автомобіля ковшового типу розрахований на завантаження різноманітними вантажними механізмами. Гідравлічний двоциліндровий підйомник здійснював розвантаження кузову об’ємом 8м3 на кут 600 на протязі 20 секунд.
 
В 1986 році відразу після аварії на Чорнобильській Атомній Електростанції 26 квітня, згідно спецзамовлення на КрАЗі в експериментальному цеху почали виробництво спеціальної вантажної машини на базі КрАЗ-256Б. В найстисліші терміни було виготовлено 18 екземплярів на базі серійної моделі. Оскільки машинам пропонувалось працювати в безпосередній близькості епіцентру аварії і вивозити радіоактивні землю, пил і сміття з місця вибуху 4-го енергоблоку станції.

 Стандартну кабіну повністю замінили на одномісну свинцеву капсулу, яка мала єдине лобове вікно, що забезпечувало певний захист водія від сильної зовнішньої радіації. Крім того, аналогічним чином була посилена конструкція самоскидного кузову і збільшена його висота. Ці машини були передані замовнику, але більше на заводі про них нічого невідомо, оскільки після виконання необхідних робіт всі вони були утилізовані.

джерело http://truck-auto.info/kraz/548-256b1-030.html

12
ось ще цікавий ЖЖ, там багато світлин з інженерних споруд http://tov-tob.livejournal.com/63134.html

звідти взято відео про проходженн ТПМК через станцію Виставковий центр
 <a href="http://www.youtube.com/watch?v=hGWy2XuvcQc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=hGWy2XuvcQc</a>

13
а скану світлини з більшим розширенням немає?

14
Найбільші враження це коли -20 температура повітря) туман такий що сусідніх доріжок не видно)), вода чиста, на дні якісь жартівники стрілки малюють очищаючи плитку від забруднення. Про спортсменів не знаю, але я ходжу туди на 7.00 людей мало, приблизно по 1.5 чоловіки на доріжку виходить. та й спортсменів не помічаю, в основному військові та МНСники.

15
Наскільки мені відомо то на 22 число, вхід буде по запрошеннях. Квитків в продажу небуде. Інформацію про запрошення можна взнати за телефонами на афіші або за телефоном інформаційного відділу Товариства "Пам'ять" Любомир Горбач тел. 0984578819

16
Виришилі з другом відвідати цю місцевість кілька тижнів назад. Хоч по мапі все ніби просто але ми таки заблукали, пішли трішки не туди і знайшли цікаве місце. Тут цілком можливо теж могли жити неандертальці. Біля тої печери зустріли чи то мисливців чи то єгерів (зі зброєю і раціями 4 чоловіки і собака), вони були привітними і розповіли як добратися до гроту Прийма. Так як вони нам пояснили була не найкоротша дорога, заїхали в саме село Прийма, звідти нас направили ше іншою дорогою. Під час блукань в пошуках самого гроту ще кілька разів зустрічалися з тими мисливцями і кожен раз нас направляли на правильний шлях (хоча склалося враження що ніхто нехотів щоб ми до того гроту таки добралися). Але ми таки його знайшли :) І на останок додам кілька світлин від себе. Бетонний стовпчик з літерою R знайшли досить глибоко в лісі, може хтось знає що він може означати?

17
цілком можливо і церковники, але мені щось підказує можливо хтось з місцевих хоче зробити там собі льох)) вже дошки під опалубку виставлені.

18
Проїжджав ровером недавно повз ту діру, два тижні назад виглядала ось так як на світлині, а цими вихідними вхід вже був повністю відкопаний.

Сторінок: 1