Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Svyatodiy

#1
Охохххххохх. . .  Я вже сподвіався, що форум офіційно здох і мені більше ніколи не доведеться писати звіти, але злий адмін закрив мене у своєму підвалі, прив'язав наручниками до батареї, включив на повторі пісню "Два бункери" і сказав, що не відпустить, поки я не вивалю сюди хоча б кілька фото з гнилих теплиць. Так, що ловіть.



Фото були зроблені у різні часові проміжки, тому не дивуйтесь, що десь листя зелене, а десь жовте.


































Хух, тепер я вільний. ПА ПА!!!
#2
За дивних обставин одне фото зникло, але воно повинне бути тут. Інакше незрозуміло, де була наклеєна наклейка.


#3
Цитата: Golem від 20.05.2022 12:17:30Цікаво чи будете ви достатньо чесні з собою та мужні перед людьми щоб написати за що насправді ви мене не любите :))))
Як мінімум за оцю фігню. А потім ти розповідаєш, що на експлорер викладався матеріал, який міг би знизити обороноздатність нашої країни і тому ти зробив сайт рждс, де такого "не буде". Всі добре знають, хто якраз постив такі матеріали і кого всі наполегливо просили цього не робити. А якщо і робити, то хоча б не приплітати сюди екслпорер і не клеїти наклейки там, де не слід, дискредитуючи спільноту. На всі такі зауваження ти ніяк не реагував, аж поки не почалась війна і не довелося швиденько перевзуватись. Але інтернет все пам'ятає, прикладів таких дуже і дуже багато. Ти прекрасно знаєш, за що тебе не поважають у нашій спільноті, тільки чомусь ніяк не хочеш визнати свої помилки і виправитись, продовжуючи звинувачувати всіх навколо, тільки не себе.




#4
А я вам зараз покажу, звідки на Голема готувався напад. І якби через 46 днів після початку війни не був би створений унікальний сайт рждс для мальчиків, - чотири мальчика, зараз покажу на сайті, - експлорери б атакували наш басейн в Хоросно, де якраз проходила ржсд сходка. Тому не ми постили на експлорер матеріали, які би могли знизити обороноздатність нашої країни, у нас совість чиста. Ми створили сайт, де не буде таких матеріалів  і добре, що зробили.


#5
Ну що ж, продовжую свою традицію писати один звіт на рік, в якому міститься 100 фотокарточок за весь минулий сезон полазок. Чому звіти пишуться так рідко? Ті, хто в темі - і так прекрасно все розуміють. Тим не менше, якщо вас зацікавить якийсь з об'єктів і ви захочете побачити окремий звіт про нього - пишіть. Можливо я знайду в собі сили написати ще один-два звіти за наступний рік.

Минулі звіти такого формату:
2020
2018-2019

1. (Титульне фото для привернення уваги)


2. Рік почався з спроби розгадати страшну загадку 13-ти атмосфер на манометрі. Коли загадка була розгадана - стало ще страшніше.


3. Зимовий холодний Львів.


4.


5. Весь рік ознаменувався великою кількістю техніки, яку вдалося побачити. Це і танки, і авіація, величезні роторні екскаватори, та багато іншого.


6. Кабельний колектор максимально стратегічного призначення


7. Протиатомні гаражики.


8. А ось гараж трохи потужніший, ім'я якому - "Панцир". Це масштабна захисна споруда, яка дуже рідко, проте таки зустрічається серед глухих воячних лісів нашої країни. Розмір в'їзних герметичних воріт та їх товщина вражає. Такі споруди будувалися для укриття військової техніки та обладнання на випадок атомної війни.


9. Так "Панцир" виглядає всередині.


10. Не знаю чому, але серед всієї військової авіації, яка є у нас на озброєнні - мені найбільше подобаються Су-24. Якщо хтось має зв'язки на авіабазі в Старокостянтинові - пишіть. Було б цікаво подивитись на ці літаки в дії.


11.


12. Максимально близькі дослідження двох жіночих скульптур на даху пасажу Феллера.


13. Вечірній завод Більшовик.


14.


15.


16. Бмп-1, якій стало погано. Добре, що є бригада Петровичів, які завжди допоможуть.


17. Спот для спостереження за двіжем на фабриці.


18. Спостереження дали свої результати, то ж на нас чекав "вечір відкритих дверей".


19. Шахта-фальшивка. Створена для того, щоб студенти, які вчаться на гірничих, не наражаючи себе на небезпеку в справжній шахті, мали змогу наочно побачити чим один метод видобування копалин, або спосіб будівництва відрізняється від іншого.


20.


21. Прикольно, коли вилазиш на якийсь рандомний дашок серед Києва, а там вже хтось є, та ще й не проти пофоткатись.


22. Іл-62, на якому колись літав сам Леонід Брєжнєв. Проте тільки шість разів. Рівно стільки перельотів на одному літаку він вважав безпечними, після чого повітряне судно передавалось у користування звичайним смертним. А ще колишній генсек любив грати в доміно, тому після кожного перельоту персонал повинен був заново полірувати розкішні дерев'яні столи. Тепер цей літак стоїть серед болота, недалеко від столиці.


23. Труднощі інфільтрації в авіаційну техніку.


24. Протягом всього літа хотів поїхати в Карпати, щоб підкорити якусь нову вершину. Получилось з'їздити всього один раз, але не ради гір, а ради того, щоб допомогти будувати вузькоколійку у Коростеві.


25. Цікаво було зайнятись чимось новим. Наступного року обов'язково поїду ще.


26. Повернення до Львіва після важкого дня колійовця.


27. Захід сонця над панельним лісом.


28. Взяли якось на терикон дозиметр ради фоточок, а виявилось, що пуста порода має підвищений фон. Мабуть містить в собі багато торію.


29.


30. Якийсь серйозний тактікульний двіж.


31. Концерт завершено, гасіть світло.


32.


33. Мало хто знає, але в 2012 році я з людьми на фотографії закінчив 12-те училище при в/ч спецзв'язку. Ви можете побачити фото з зустрічі випускників, яка відбулась минулого року. Людина посередині - наш викладач. Людина з великої букви, яка допомагала нам на злетах та падіннях. Тільки завдяки ньому ми добились того, що маємо зараз. Колись в училищі він сказав: "Ви всі мене дістали,  ви порожнячки, нікуди я з вами не піду". І тільки завдяки лев'ячому серцю він прийшов на нашу зустріч.


34. Фото, яке я робив на замовлення представників компанії Canon в Україні. Ним вони вітали своїх клієнтів з Днем Незалежності.


35. Бекстейдж правда виглядав трохи епічніше.


36. Власне річницю незалежності вдалося зустріти у Києві.


37.


38. Вечором того ж дня ми вирішили подивитись на святкові салюти з висоти. Правда з незрозумілих обставин, так їх і не побачили. Чи то не дочекались, чи то чекали не в тому місці. Тим не менше, гарно провели вечір з місцевими лазаючими товаришами.


39. Трохи пейзажів вечірнього Києва.


40.


41.


42.


43.


44.Київська телевежа, висотою 385м. З 1973 року - це найвища рукотворна споруда в Україні.


45. Покинуте льотне училище, де представлена величезна кількість двигунів цивільної авіації.


46.


47.


48. Якийсь невідомий мені бронеоб'єкт-мішень на Яворівському полігоні. Спочатку думав, що це 2с1, або 2с3, але не схоже.


49.  А на фоні зруйнований храм Святого Михайла, який теж довгий час використовували в якості мішені для артилерії.


50. Відкапіталений т-72 на ходових випробуваннях.


51.


52. "Ну залізли... ну і шо?"


53.


54. Покинуте містечко Орбіта, в якому колись жили будівельники Чигиринської АЕС.


55.


56.


57. Хоч і баянний, але мабуть один з найепічніших об'єктів цього року.


58.


59.


60.


61. Мускусні посиденьки біля пробитого другого за день колеса.


62.Недалеко від Львова знайшли фургончик серед болота. Чому б не провести йому фотосесію?


63.


64.


65. Кебобна точка.


66. Будинок, в якому живуть хвороби.


67. Всередині чисто "євроурбекс". Не думав, що в нас можна знайти щось подібне.


68. А ще кріпові медичні кабінети.


69. Раз мова зайшла про "євроурбекс", слід згадати, що я цілий місяць прожив в Нідерландах, де крім роботи намагався зрозуміти чи варто сюди повернутись чисто для полазок.


70. Робоче місце в одному із +-10 міст, де ми давали концерти.


71. Міста тут доволі гарні, проте саме для урбанексплорейшену сюди їхати точно не варто. Відсутні як об'єкти в нормальній кількості, так і ком'юніті в цілому. Бельгія в цьому плані виглядає в рази привабливішою, хоч і знаходиться поруч.


72. Проте, дещо я таки зміг подивитись. А саме, взнав, як там справи у солдат НАТО.


73. Старий F-84F Thunderstreak на військовому полігоні.


74.


75. За кордоном добре, але вдома точно краще.


76.


77. Місце, де народжується титан.


78. Величезний роторний екскаватор ЭРШР-1600, вагою 4000 тон.


79. А поруч розташувався трохи менший KU-800 чеського виробництва.


80.


81.


82. Дослідники скляних трикутних призм.


83. Після роботи - на завод!


84. Гермодвері, які ведуть туди, куди не можна.


85. Сидиш собі в кукурудзі, нікого не рухаєш... А тут хоба і МіГ-21 летить.


86. Вигляд від лиця пілота.


87. Насправді дуже цікаво, як цей літак опинився серед поля біля глухого села, де толком навіть нормальної дороги нема.


88.


89.


90.


91. Шахта з встановленим в ній контейнером УКП РВСН.


92. Дизельний флєкс.


93.


94. ДШС "Аскольдова".


95. Місце, де скорпіон жалить сам себе, а верблюд кусає свій власний горб.


96.


97. Естетика львівських під'їздів.


98.


99. Передноворічні підземні прогулянки.


100. Власне якось так рік і пройшов. Хоч подій було ніби не так і багато, проте коли почав перебирати фото - зрозумів, що таки буде, що згадати.


Новий 2022-й рік почався доволі активно та спонтанно, тому додаю 10 бонусних фото.

1.Першого січня я поїхав на роботу в Німеччину, де у вільний час відвідав покинуті сховища ядерного озброєння.


2.


3. Далі події спонтанно переносяться в Україну, хоч так і не планувалось.


4.


5. Дослідна лабораторія з високовольтним обладнанням. На фото можна побачити величезний і дуже старий помножувач напруги. Подібні помножувачі колись використовувались в перших прискорювачах елементарних частинок при розробці атомних бомб.


6.


7. Доволі унікальний об'єкт, який розташований під Дніпром та постачає гарячу воду з одного берегу річки на інший. Мабуть це єдиний підводний тунель у Києві.


8. Полярна експедиція в -15


9. За фото з кабіни літака дякую Tryohgranka


10. На цьому точно все. Дякую за перегляд.



#6
Хочу наклейки КЛР_811
#7
Порція унікальних історичних фото. Мітинг, присвячений випуску першого автобуса ЛАЗ-695Н. 08.10.1976р.















#8
Ділюсь деякими унікальними фотографіями з різних цехів ЛАЗу. Фото з підписами на тильній стороні.

Член комплексной творческой бригады по рационализации (бригадир т. Дмитренко М. М.) цеха металопокрытий т. Дрыпан О. В. и бригадир комсомольско-молодежной комплексной творческой бригады т. Цановская М. В. на участке бригады гальваников (бригадир т. Гиркова Е. Ф.) уточняют вопросы использования щелочного электролита цинкования по авторскому свидетельству 75/76


Принятые технические решения комплексной творческой бригадой доводятся до сведения всех членов бригады гальваников, работающей по единому наряду.


Члены комплексной творческой бригады рационализаторов - бригадир т. Реган М. Ф., члены т.т. Степанюк Я. В., Пащтета Н. Н., совместно с бригадиром комплексной сквозной бригады участка картеров т. Поливода В. М., внедряют прогрессивный технологический процесс обработки картера коробки передач в цехе ГМП-2.


Уточняются последние детали по использованию в заготовительном цехе на участке места системы комплексного комбинированного раскроя по рац. предложенного творческой бригады рационализаторов.
Член комплексной творческой бригады рациональзаторов технолог Подкопаев В. Т. разьясняет членам бригады резчиков т. Лыс В. В. и др. техническую сущность новой системы раскроя.



Бригадир комплексной творческой бригады рационализаторов штампово-инструментального цеха т. Кашуба А. А. и бригадир бригады прессформ т. Остапяк Р. О., обсуждают технологические вопросы изготовления новой прессформы.


Бригадир комплексной творческой бригады рационализаторов прессового цеха, представитель первичной организации ВОИР цеха т. Конюх М. С. разъясняет бригаде сборки и сварки пассажирских дверей автобуса ЛАЗ-4202, бригадир т. Пугач В. В. технологию по внедрению конструктивных изменений пассажирских дверей (рац. предложение №3517), направленных на улучшение качества и эксплуатационных свойств.


По предложению бригадира комплексной творческой бригады по рационализации механ. цеха т. Свирепого Я. В. бригадой т. Кузина И. Д., использован списанный вертикально-сверлильный полуавтомат для обработки отверстий с применением приспособления 40-5405, что дало возможность обрабатывать три детали одновременно в полуавтоматическом цикле, а сверловщику дополнительно обслуживать еще один станок.


Автоматизация техпроцесса изготовления пружин подвески автобуса. Рац. предложение работника ШИЦ т. Кашубы А. А. С использованием предложения, снижается трудоемность, экономится материал.


Рацпредложение № I625
Изменение конструкции деталей 695Н-2903024, 695-2903024, 695-2903026В и других, с целью изгтотовления их методом гоячей высадки с последующей обработкой.

Авторы: Гнатыщак Н.Н. - зам. главного технолога, Луцик В.М., Кушнир А.К. - ст. инженер отдела патентоведения, рационализации и изобретательства.
Внедрение данного рацпредложения позволило дать годовую экономию черного металла - 328т.
Экономический эффект 17456 руб.



Авторы Гром Е.Ф., Рубин Я.М. совместно с работниками ЦГМП-2 решают технологические вопросы использования рацпредложения.


Ступица вала до внедрения рацпредложения.


Ступица вала после внедрения рацпредложения.

Рацпредложение № 12142
Изменение конструкции и способа изготовления детали 695-1708120-01 (ступицы вала ГМП)

Авторы: Гром. Е.Ф. - главный металлург, Рубин Я.М. - главный технолог, Борисов Г.В., Винокуров В.М. - Работники ВКЭИ автобуспром, Дзядык М.Н.

Внедрение данного рацпредложения обеспечивает значительное уменьшение трудоемкости изготовления ГМП за счет замены металлической кованой стальной заготовки алюминиевым литьем: уменьшение веса ступицы на 5,2 кг, что существенно снижает динамические нагрузки на подшипники передней опоры и тем самым повышает надежность и ресурс передней опоры.



І ще декілька фото без підписів:







#9
Давненько вже нічого не писав на форум. Тому було і надалі залишається багато причин, але зрештою мова зараз не про це. Сьогодні я хочу поділитися з вами підбіркою своїх фотографій за 2020-й рік. Рік, який безумовно був важкий для всіх, проте озираючись назад, бачу скільки хороших і яскравих моментів у ньому було. Минулого року я викладав подібний звіт, який ви можете прочитати тут

Отож, солянка з рівно 100 світлин деяких моментів 2020-го року. Впевнений, що на цьому форумі ще є люди, які цінують такий контент.

1. Ранок над промзоною, Рясне.


2. Бомбосховище дуже рідкісного проекту 50-х років. В народі названий "Ромашкою", через нестандартне кругле планування.


3. Воячні лісові чіпсини.


4. Празький банк.


5. Спалюєм мости.


6. Всю весну я провів поруч мальовничих лісів Рівненської і Хмельницької областей. Місця, якими я блукав виключно завдяки карантину.


7.


8. Бетонні башти на вул. Стрийській.


9. Рік був доволі багатим на нові локації.


10. Nuclear Aurora.


11. Покинута прохідна комбайнового заводу.


12. Зимова ТЕЦ-1.


13. Вітчизна слухає!


14.


15. Зіграємо партію?


16. Restricted area.


17.


18. Що може бути приємнішим, ніж зустріти тепле літнє сонце над самим центром Львова?


19. Покинута залізнична станція Славута-ІІ. Ідеальне місце, щоб в майбутньому покататись на дрезині.


20. Крокуючий екскаватор посеред болота.


21.


22. Нічні кіноперегляди у бомбосховищі. На жаль, буквально через декілька місяців після цього, бомбосховища не стало. Зате будем мати черговий житловий комплекс. Найс.


23. Бетонний крейсер посеред засніженого поля.


24. Whispers of decay.


25.


26. Ан-124-100 у Львові.


27. Стратегічний холодильник.


28. Церква Бориса і Гліба, що знаходиться в парку Бондарівка. Мало хто знає, але до 1988 року на цьому місці діяв кінотеатр в салоні літака Ан-10.


29.


30. МТ-ЛБ десь на задвірках львівских промзон.


31. Атмосферний цех, нашпигований всілякими реакторними установками, резеруварами і купою проржавілих труб.


32.


33. Road to ПАХОТ!


34. Dark castle.


35.


36.


37. Кінотеатр, який показав все, що міг.


38. Ранкові туманні конструкції ЛЕП.


39. 30-ти кілометрова зона ХАЕС.


40.


41.


42. Протиатомні гермовафельки.


43.


44. Винуватець свята.


45. Приміщення антенного павільйону надгоризонтної РЛС 5Н86 "Дніпро".


46.


47. ДОТ, захований серед глухих лісів.


48.


49.


50. Нічний Сихів.


51. Стара водонапірна башта, Новий Львів.


52.


53. Бійся, не бійся - підсумок один. І неминуча твоя зустріч з ним..


54. Костельності.


55.


56.


57.


58. Дизель пауер!


59.


60. Inside the Death Star.


61.


62.


63.


64.


65. Прогулянки під заводом.


66.


67. Вибери свого бійця! Ну або просто лізь у венткіоск.


68. Продовжуючи тему радянських мозаїк.


69. Самовар згнив, чайна церемонія відміняється.


70.


71. Хоч і все своє життя живу у Львові, але 2020-го року вперше побував в будинку вчених. А все завдяки друзям з Білорусі.


72. Underground love.


73. Lviv layers.


74. Традиційно провадили останній день літа на даху.


75.Забута експериментальна автомотриса.


76. Проміжна опора ЛЕП 330кВ ХАЕС-підстанція "Хмельницька".


77. Apocalyptic thermoelectric plant.


78.


79.


80. ЦКДЗ "Азимут".


81. Пульт управління антеною КТНА-200.


82.


83. Помойний променад!!!


84. Геометрія вічного спокою.


85.


86.


87. Одні з наймасивніших воріт, які колись доводилось бачити.


88. Командний пункт РЛС.


89.


90.


91. Літні дахові посиденьки.


92. Forged in fire.


93. Кінцева зупинка.


94. Чи зрозуміють печерні люди, навіщо ми залізли сюди?


95. Кладовище тліновозів.


96. Ствол "Новорічний".


97. Вриваємось в 2021-й рік.


98. Більше фоток з якого буде потім.


99. Колись.


100. Можливо...
#10
Велошолом забрав би))
#11
Привіт. Яких розмірів рейнкавер і скільки за нього хочеш?
#12
Цитата: Ser Gio від 06.10.2020 00:49:18
Пізнавально! Цікаво, чи у Львові ще десь знаходяться такі метробуди, окрім власне колектору на Городоцькій і ПЗК?
Новий колектор по вул. Стуса також прокладений щитовим методом. Будівництвом займався Київпідземшляхбуд
#13
Цитата: Roy від 06.10.2020 11:43:43
Питання в іншому, яке насліддя ми залишимо наступним поколінням чи іншим, хто хоче відвідати Полтву?

Наступні покоління не зможуть випити там рево (може й добре). Загалом, нічого нового, рівнень шуму прямопропорційний завареним входам.
#15
Докину декілька своїх фото з Хороснівщини





Печерності















Тлінний автобус







#17
Настав час викладати свій архів фоток львівських дахів. Почну з самого центру. Один гарний дашок з крутим видом на оперу.



Ранкова стометрівка. Сонце ще не зійшло, безлюдно. Тільки одинокий двірник снує тротуаром і щось підмітає.



Саме цей дах цікавий тим, що з'єднує між собою багато будівель. Ось чому з нього можна зловити нестандартні ракурси звичних місць.





























Нарешті зійшло сонце, яке буквально через декілька хвилин почало непогано так припікати. Та і кольори неба вже не такі гарні, як були до сходу сонця. Пора злазити і їхати додому досипати ;)









Далі буде...
#18
Зимові фотографії цього місця, станом на 2020 рік. В туманну погоду цей об'єкт виглядає дуже атмосферно. Доповнити до детального опису Електричкина не маю що. Просто дуже крута, тлінна споруда в стилі соціалістичного модернізму, прямо посеред лісу.


































#19
Доповню тему туманними зимовими фотографіями з цього місця.









Екскаватор підключений до мережі, все гуде, всередині горить світло, проте охорони нема.







































Навідаємося ще до крупнішого екскаватора ЭШ 20 90 та крану БК-1000, який його обслуговував.













Упороті охоронці понабудовували всяких кріпових інсталяцій.















































Мою прогулянку раптово перервали двоє собачих кілець, які спрацювали на мої шорохи в траві. Через деякий час хтось почав грюкати арматурою по обшивці екскаватора. Я хвилини три намагався зрозуміти звідки доноситься звук, поки не побачив злого мужчину в кабіні. Собачі кільця розбудили його своїм гавкітом, тож він наче якийсь доісторичний дикун прийнявся видобувати різноманітні звуки за допомогою арматурини. Довелося відступити.





В якості бонусу - фотографії з дрону від Колянича













#20
Краще б раніше, але "раніше" вже закінчилось.